שרשור צהריים 2 היום ה-76 ב

הצודקת11

Well-known member
אני בוכה מעצבים.....נקרע לי הלב על סימה....ממש עלייהום

חיבים חיבים להציל את סימה.....גייסו הצבעות.
 

החץ5

New member
איך עלייהום כשאף אחד לא יודע מה קרה. אנשים פה סתם

קופצים למסקנות וחבל.
 

הצודקת11

Well-known member
אתה באמת לא רואה.....אדל קפצה על ההזדמנות שראתה שמירב

כביכול מבולבלת בקשר לסימה על מה שקרה באותו ערב,
מירב מתרצת אני לא הייתי בדיוק שם אז לא ידעתי,
ואז הנשמות הטובות טורחים לשכנע אותה שסימה לא הייתה בסדר,
אבל כשסימה דיברה איתה היא ענתה לה בעצבים ועזבה אותה,
וסימה אמרה שאין לה כבר כוחות.
 

goldenn

New member
מירב אמרה לסימה שהיא תדבר איתה לבד מספר פעמים.

סבלנות כפרה סבלנות חח הכול טוב
 

ornass2

New member
אם כולם נוטשים אותה, זה יותר גרוע מעליהום, כי

בעליהום צועקים ומטיחים את הסיבות לכעס,
אבל כשמתרחקים צריך לנחש למה.
 
החץ5, בוא אסביר לך איך זה עובד

אנשים שתומכים בסימה, מפיצים שקרים בכוונה שעושים עליה עלייהום כקונטרה למה שהרוב חושבים שהעלייהום היה על אביבית. קאפיש? מנסים לעוות את התמונה בכוונה ולהפוך את היוצרות. פשוט מאד. זה כמו שהם מפיצים שאביבית איימה שהיא תהרוס לסימה את החיים כאשר מה שקרה בפועל הוא שכאשר סימה שאלה את אביבית למה היא לא מספרת מה היא יודעת עליה, אז אביבית אמרה שהיא לא מספרת כדי לא להרוס לסימה את החיים. זאת סיטואציה אחרת לגמרי והמתלהבים מסימה שכנראה מעריצים טיפוסים מתלהמים ורואים בזה אומץ, יודעים זאת טוב מאוד.
אני אישית לא קולטת את התופעה הזאת שנקראת אביבית, בגלל כל ההופעה שלה והניתוחים והשיפוצים והסרטונים שהיא מפיצה על איך אישה צריכה לנהוג בגבר וכו' וכו. אבל זה עניינה ואם יש מטומטמים שעוקבים אחרי הסרטונים, שיערב להם. מה אכפת לי? זה על חשבוני?
יחד עם זאת, מכאן ועד לשנוא אותה ולהשליך את אורח החיים המוזר שלה על האופי שלה, זה לגמרי לא מקובל. מצידי שהיא תלך עם ישבן חשוף ותתקע שם נוצות. בחירה שלה והטעם שלה. כאדם, היא אישה טובת לב ולא מגיע לה כל ההתקפה חסרת התקדים עליה על ידי 2 המכשפות סימה ומירב. ההתנהגות שלהן רק ביזתה אותן ולכן בכל הרשתות תוקפים אותן ובצדק. זה התחיל עם לירז, עבר למגי ועכשיו אביבית. מי הבא בתור?
 

oliverin

New member
פפריקה בואי אסביר לך איך זה עובד

פשוט מאוד: אביבית בר זוהר היא סלב ריאליטי, היא נכנסה בפעם השנייה או השלישית....לבית האח תמורת שלמונים נכבדים. לפני כניסתה ישבה האושיה, גיגלה, חקרה, בלשה וחרשה את ה"היסטוריה" של דיירת ותיקה בבית.
הנ"ל לא בחלה בכלום. גם חיטוט בטוקבקים מרופטים ומרופשים, גם העלאה באוב של רוחות עבר וגם אוסף שאריות מהחיתול המקורי של סימה אזולאי-בכר-מיימון.
הסיבה כמובן היא פסיכולוגית-קלינית והתשוהה רק לאנשי מקצוע מומחים במיוחד.
בכניסה היא דאגה ליידע את סימה -שיש הרבה דברים שהיא יודעת עליה- לאט דאגה אושיית הביבים להסית, למרר, לאיים ולחתור מתחת לסימה.
כשהריב ה"גדול" התחיל באותה קנוניה שטוו אביבית ושאר מרעיה, קמה אביבית, ניגשה לסימה והסבירה לה כמה עמוק וכירורגי היא ניתחה את חייה- מהבית בפרוייקט צמרת, עבודתו של בעלה, מידת נעליה, כמות הכסף בעובר ושב....וכמובן קינחה באותו איום שכדאי שסימה תיזהר מכיוון שיש לה מידע רב עליה..דברים שבעלה ישמח לשמוע....
את כל זאת רקחה דיירת עבר שהפכה לדיירת הווה ונכנסה בניגוד לכל תקנון, עם ארסנל תחמושת עצום.
ולדעתך, לפי מה שהבנתי, על סימה היה להבליג, להשפיל מבט ולהתקדם, נכון? את היית נוהגת כך... הבנתי. את אישה כזאת... ורק תמיהה אחת שפשוט חירפנה לי את העולם-- איך יכול להיות שיש נשים שחושבות שהיצור המטורלל הפרו-שובינסטי, ההזייה, השפחה העלובה, בובת הבראץ המעוותת, דמויית האישה הזאת שיושבת ומספרת בפני העולם על כמות הגברים העצומה שעברה דרכה, על מכות, גניבות, השפלות וכו'. היא צודקת או נורמלית??? איך יכול להיות שנשים יתמכו בקריקטורה שנוצרה ממוחו הקודח של גבר???? איך נשים שפויות נותנות יד לתופעה המטורפת הזאת שמצדיקה את כל מה שגברים חשבו עלינו עד היום... וירקנו דם כדי לשנות ולהגיע לשיוויון אנושי, מינימלי אך משמעותי בהיותנו נשים. ואני לא מצליחה להבין....שבת שלום
 
וואו כל הכבוד


חייבים להעביר את התגובה הזאת לאשכול חדש.
חבל שזה נסחב כאן מאחור באשכול שתיכף יירד לטמיון.
הגיע הזמן שכולם כאן יבינו בדיוק מה שקרה.
 
אוליברין בואי אסביר לך שוב

כמו שכבר אמרתי. אורח החיים של אביבית לא מעניין אותי והיא לא מודל לחיקוי בשום אופן או צורה. היא אפילו מגוחכת בעיניי עם כל הציצקס שהיא דוחפת לכולם בפרצוף. גם כל הסיפורים שהיא מספרת על עצמה שם בבית לא מעניינים לי את התחת. אם זה משעשע את החבר'ה, שיהיה להם לבריאות. כל אחד וטעמו הוא.

אבל אני מעדיפה אותה על פני סימה. את סימה לא אהבתי מהתחלה, כאשר נטפלה ללירז וגם עליה צרחה כמו משוגעת וביישה אותה. מירב הצטרפה לעליהום על לירז ומהתחלה החליטו לרדת לחייה. אביבית ראתה מבחוץ את שתיהן וריחמה על לירז וכשראיינו אותה היא אמרה שמירב וסימה הן רעות וצריך להראות להן מאיפה משתין הדג. הסכמתי לגמרי ושמחתי שתהיה מישהי שתיכנס לבית ותעמוד מול המכשפות האלה. גם אם זו הייתה מישהי אחרת, לא אביבית, שנכנסת לבית למטרה הזאת הייתי אומרת מברוק. אביבית, לפני כניסתה, עשתה שיעורי בית וחיפשה בגוגל על סימה. לגיטימי. בשביל מה יש גוגל? כולנו מחפשים אינפורמציה באמצעות הגוגל. עולם מודרני לא? תקשורת זמינה לכל אדם נכון? אביבית נכנסה לבית והחליטה להשתמש באינפורמציה שמצאה רק אם תזדקק לכך. סימה לעגה לה והעליבה אותה בנושא הגברים ומה באמת הם מחפשים אצלה שזה עילה לתביעה. אביבית לא שתקה והחזירה לה. מה רצית? שאביבית תשתוק ולא תגיב? סימה התחילה אבל זה לא משנה. שתיהן היו כלבות אוקיי? אבל מה קרה בפעם השנייה שאביבית נכנסה לבית? מה עשתה אביבית שסימה התנפלה עליה כך באכזריות כזאת? היא הרי רבה עם אליאב, אז מה פתאום עברה לתקוף את אביבית?
שיהיה גם לך שבת שלום.
 
מסכימה מאוד.

סימה התנהגה רע מאוד כלפי לירז בתחילת העונה וגם כלפי תמי, (וכמובן שגם מירב הצטרפה) ועכשיו מקבלת את עונשה על כך בדמות אביבית. קארמה איז א ביץ׳.
 
כל המגילה שכתבת זהה לכל הרפש שכותבים על קים קארדשיאן ומשפחתה

שתוך כדי נותנת לכל הכלבים לנבוח והם עוברים בשיירה מפוארת ומכובדת.
&nbsp
אביבית בחורה מאד אינטלגנטית והרבה יותר מסימה בובת הבארבי, שהגיע לאח הגדול במטרה למצוא או לחפש את עצמה וכביכול להעניק העצמה לנשים, אך איזו מעצימת נשים שהיא שפטה את אביבית ואביבית לא באה לה טוב עוד לפני שהיא הספיקה להחליף איתה מילה וכל זאת מדוע ולמה?
בגלל שאביבית לא נשואה, אין לה ילדים והיא דמות מוחצנת וראותנית?
&nbsp
לאחר שסימה רמזה שאביבית היא סוג של @@@@, אביבית הציבה מראה לסימה שכל חלומה להיות בארבי ושהאשימה אותה ב-Gold digging וציינה שגם סימה כזו ושסימה לא היתה מתחתנת עם בעלה השני אם לא היה לו כסף זו הסיבה שסימה להשתולל.
&nbsp
משום מה שוכחים שסימה עצמה נראית כמו פוחלץ מרוב ההזרקות והשינויים וההתעסקות במראה החיצוני שלה!
&nbsp
&nbsp
 

IZMERALDA8

New member
פחחחח עצומה נגד 40 אוטובוסים עליה-ונגד אבו עלי=

מה לאבוב ולכבד אותם מיס אוטובוסים הביתה והגבר" אבו עלי שנכנס בא האסלאם לעזה מנתניה,-גם בשוק שם מאוסה האבא שלה היה רק משלם המעשים שלה בעלה יודע לתת בראש והיא מגג'דרת זה היא סיפרה-על מיס אוטובוסים עלי אומרת-מה הולך פה הסוד שלה- 15 שנה שתקה למי מי סוחט אותה-ולה התנכלו לה משך 40 שנה-יש פה סוד משפחתי חזק" -לא לא אומר כול ההיסטוריה שלה? להעצים עצמה כול מיני כתבות צהובונים-גם כאן בקומונה נגד העישון יש עליה הרבה תגובות ומלאת פוזה, האישה" עברה מלה ניתוחים לפני עשור ועוד לפני" אין לה תמונות ילדות אין לה תמונות שם אם "רק עם ילדים? שאחת אומצה-"ואולי השאר מאם פונדקאית יש גם אפשרות מחשבה שעולה על החיים שלה והתנהגות שלה" היא סיפרה על שהיא רגילה לכול המתנקשים נגדה מגיל הגן והאלה-? האם הלבישה אותה במכנס שחור וחוצה שחורה וכתר על הראש אותו מיצג באח הגדול? הרי אמרה שהתלבשה מהשוק גם בשוק היו תחפושות , ואם לא תעשה הדבר בגדים בשחור וכתר של נסיכה כבקשת הבת-מאוד הזוי ומוזר" לפני 60 שנה שלא ידעו אותם אמהות לתת תחפושת אבל יש מורה ויש אחים אחיות במיוחד לתת מענה לתחפושת של בנות-נכון הבנים למשפחות מרובות ילדים-שלא היה כסף אז הלבישו בבגד אישה בת והבן בן עם חלק קטן כמו מסכה חלקים כובע מסכה -ועוד מוצרי פלסטיק- והיה נכו הרבה זורו לבנים הקאובוי האהוב בשחור- ועוד, מבקשת סליחה אם יש טעות במילים שכתבתי פה על הדבר הסודי שלא יודעים עליו" על אישה תרנסית ? עושים המשפחות והרבה ילדים ובכלל החברה שלא מקבלת אותם,
ולכם שבת שלום פה!!

בכול זאת כאישה היא לא מתנהגת יפה כנ"ל מירב,
 

toly7

New member
צו 8 הצביעו לסימה בכל הכוחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח סימה

חברים להצביע לסימההההההההההההההההההההההה
גמני עצבנית אשששששש בא לי להיכנס לבית כמה בא לי יו יו יו
 

הצודקת11

Well-known member
טולטול אני ממש בעצבים פה,,,,מעשנת סגריות אחת אחרי השנייה

חשבתי שהעונה זה לא יקרה לי.
 

toly7

New member
אני לא מעשנת אבל אני עצבנית כמוך ואני מתה מתה לצנוח בבית

לכמה שעות מתה אין לך מושג עד כמה אפילו.
אני אוכלת טילון מעצביםםםםםםםםםםם.
העונה הזאת נשברו כל השיאים אוורררררררררררררררר
 

toly7

New member
את תביאי שקיות אשפה ואני אביא את עצמי שזה הנשק החזק ביותר

ושנינו ניכנס פנימה.
את תראי איך אני גומרת אותם אחד אחד.
תסמכי עלי שאני אעשה עבודה מקצועית כמו שרק אני יודעת לעשות.
אחרי חייהם בבית כבר לא יהיו אותו הדבר.
כלום ושום דבר לא ירים אותם מהמקום אליו אני אוריד אותם.
 
למעלה