שרשור צהריים 2 היום ה-76 ב

בוייאקה מאן

Well-known member
ישראל ואביבית

שהיא ביקשה קצת שקט מישראל בגלל שאנשים צמים והוא אמר לה "לא יקרה"
ועל אביבית את התלונות הרגילות

וגם הוסיפה לגבי אדל שצמודה לאביבית לתחת
 

חjuspa

New member
על אדל. מירב "בהלם מזאתי"


(אדל), אמרה לי שהיא נכנסה בשבילי וכל היום היא איתה! (אביבית).
איך אמרה את זה בלחש תוך בדיקה מתמדת שאין סיכוי שמישהו ישמע את זה. פחדנית טפלונית. עכשיו היא שוב מחממת על ישראל.
אם יקרה פיצוץ אחרי ההדחה היום, כי היא כרגיל חמה רצח בגלל האגו המפלצתי שלה, היא תמיד תוכל שוב להאשים את סימה עוד כמה ימים. רק הגנתי על חברה!!
 

חjuspa

New member
לא הבנתי כ״כ. מה הקשר בין זו שהתחזתה אתמול למגי

והצעקות שלה (שגם לא הבנתי איך שרפו את מירב), לאגו המטורף שלה. זאתי באה רק בגללי (פחח) ומעזה לשבת עם החברה הסלגית שלה מבחוץ, והוא, העבדאי בדיוק כמוה, העז להגיד לה ״לא יקרה״ (משפט שגור אצלה). אוי ואבוי!! יאללה, מאוסה כזו, חושבת שהיא מלכת הבית.
 
אני מרחמת על מירב. היא כזאת טפשה

איפה מירב ואיפה סימה. עברה מאחד לאחד והשלימה וחילקה מחמאות ואמרה לישראל אתה בורח ממני ואני אוהב אותך תמיד, איזה גבר אוהב לקבל מחמאה כזאת מאישה, ברגע שהמחמאה כמו שמירב אמרה לישראל אני אוהב אותך תמיד הוא לקח אותה כמובן מאליו. יורד עליה. סימה עומדת על הערכים שלה. סימה צריכה להיזהר ממירב, ומירב לא מבינה שאדל באה לעבוד עליה ולנצל אותה כי היא נשארת אחרי שאביבית עוזבת ואביבית חייבת לעזוב בשלב מסויים לפי החוזה שעשתה אם האח הגדול ואז אדל רצתה לרכב על הגב של מירב כי היא ראתה שמירב חברה של כולם. או שמירב נאיבית או שמירב הבלה סופר הבלה .אני יותר ויותר אוהבת את סימה, אתמול שלשום מירב אמרה לסימה אני לא יכולה לעזור לך אני לא רבה ואני חברה עם כולם והנה הבומרנג הגיעה למירב בפנים. התרחקה מסימה ואכלה אותה בגדול, עכשיו היא תחזור לסימה ותתנצל בפניה. מה אתם חושבים?
 
תומר נאיבי בעצמו הוא לא אשם כי הוא לא מבין

את האינטואיצה שיש לרק לסימה בבית. היא קולטת הכל
אני מעריכה את סימה מדקה לדקה. גם לסימה הוא הגיע וביקש ממנה להתנצל בפני אלי הזבל ואביבית הידועה לשימצה. אבל סימה הורידה לו את התורן שצעקה ואמרה בחיים זה לא יקרה. תומר שיום לפני מחא כפיים לסימה בשולחן השבת וחיבק אותה והילל אותה פתאום הוא גם מאוכזב ממנה שלא התנצלה. תגידו זה גברים ? זה ילדים שלא יודעים כלום מהחיים שלהם. יופי שמירב אכלה אותה בגדול ב 9 באב שכל שנה היא תצום היא תזכר איך נטשה את סימה וקבלה את הז... מישראל. יש אלוהים בשמים
 

ornass2

New member
כבר כתבתי כאן, שמירב תשאר קרחת מפה ומשם, ועוד תחזור

לזרועותיה של סימה.
 
תחזור ובגדול בתחינות של 9 באב מסכנה סימה

מה היתה צריכה לעבור כמה ימים לבד. אומנם היא הראתה חוזק אבל הפנים שלה היו
נפולות כולם נטשו אותה כולל חברתה הטובה.. ישראל לא צריך לא את סימה ולא את מירב מה הוא יעשה איתם אחרי האח הגדול? הוא צריך את אביבית ואדל ולכן מיום כניסתם הוא קיבל את ההחלטה הזאת והפך שונא הכי הגדול של סימה ועכשיו מירב מבינה שגם שונא שלה.
 

ornass2

New member
הנה עכשיו אמרה מירב - אמרתי להם תעזבו את סימה

היא גמורה, מה יש לכם,
כבן אדם לבן אדם... מסכנה...
 
למעלה