שרשור ערב
היום ה57 ב

מישקה23

New member
יהיה פרק מאוד מאוד מורכב היום

אין לדעת איך יערכו את התוכנית כי קרו כל כך הרבה דרמות: העזיבה של שי חי ודודו, הגילויים שלהם דרך הפלזמה, התמוטטויות העצבים, השיחות בחדר המתים בין עומרי,דודו ושי חי,ההפחדה של ארבל, הנאום של רינת, הבכי של תני, הסכסוכים של פלורי, משחק הסינס, הריב עם ברק, פלורי עוזבת את הבית, אור ופלורי מגלות ששי ודודו חוזרים ובוכות,אור יושבת לבד במיטה ובוכה, ההעמדות, העמדה פומבית של שי חי, התגובה של אור, התגובה של מייקל, ברק מאוהב במייקל,קסניה ועומרי מתנשקים.

אמאלה יש להם 3 ימים שצריכים לכווץ לתוכנית אחת-הם צריכים לעשות 4 שעות פרק
 

shouldistay

Active member
שי חי לא רוצה שאור תתערב לו בזוגיות ותשפיע על תני

זה מטופש כי הוא אמור לסמוך על תני. אבל בלי קשר - מה שי חי עושה?
הוא עושה אותו הדבר. הוא מנסה להפריד בין מייקל לאור!
ולמה זה לא מפתיע אותי - כי שי חי תמיד מעביר ביקורת על אחרים על דברים שהוא עצמו עושה!
 

מישקה23

New member
מייקל ואור הם לא זוג והוא לא מנסה להפריד בינהם

יש הבדל די עצום. אם חבר של הבן זוג שלי ובמקרה הוא גם לא אוהב אותי, אני לא אשנא אותו שהוא מנסה להפריד ביננו? גם אם כל האהבה האינסופית שישי ביננו, אני לא אחשוש שפתאום הוא יתהפך עלי כי אומרים לו דברים?
אנחנו לא בסרט דיסני ואנחנו מושפעים מדברים שאומרים לנו ועלינו כל הזמן.
פה הוא צודק-גם מה זו הבובה המפגרת הזו עם הלב המדמם-זה ממש מכוער.
 

genie99

New member
שי חי צודק בהחלט בפחד שלו בהתחשב באישיות הבעייתית

שלו, לה הוא מודע היטב. גם הכעס שלו על הרצון של אור להפריד בינו לבין בת זוגתו - שהיא גם ככל הנראה מהבודדים שיכולים להתמודד עם בעיותיו הרגשיות, למתן אותו ולהטות אותו לכיוון יותר טוב - מובן בהחלט.
אור מבחינתה באה להציל את תני מאדם בעל אישיות בעייתית בלשון המעטה ולהוציא אותה ממיטה זוגית חולה. כבר ראינו בעבר שאור נוהגת להביע דברים באמצעות בובות שהיא יוצרת ובהנחה שההסבר שנלווה לבובה מדויק (אור לא הייתה שם בשביל להגיב), הרי שאור טוענת לתני שהיא רואה בה הרבה דברים טובים וחוששת שלאורך זמן החיבור לשי חי רק יוריד אותה למטה, יפגע בה ויהרוס אותה אם וכאשר הוא יתהפך עליה (אגב, הבובות הללו לא אמורות להיות יצירות אמנות מרהיבות, ופה נראה ששי חי לוקה בחוסר הבנה או שסתם נהנה לזלזל. הבובות הן דרך להמחיש את מחשבותיה של אור, והן מקבלות את המשמעות שלהן באמצעות ההסבר שאור מוסיפה בשעה שהיא מעניקה אותן).
אפשר כמובן לשאול למה אור לא נותנת צ'אנס לשי חי, אבל היא שנחשפה לאישיותו של שי חי עסוקה כאמור בדאגה לתניה שלא תיפגע מהפרוייקט הלא פשוט שלקחה על עצמה - שי חי אהובה.
 

rachela8

New member
אור וברק הורסים את מייקל איבד את זהותו המינית שיחי רצה להציל

אותו מההתחלה ונמאס לו לכן הדיח אותו בצדק
 

genie99

New member
שמעת את השיר של עדן בן זקן

על שי חי? השיר שכתב חברו של שי חי עליו.
כנראה שיש לשי חי סיבות טובות לחשוש מהאפשרות שתני תעזוב אותו.
שי חי מכיר כנראה את תוכן השיר מהמציאות ומזדהה עם כל מילה והמשא שהוא נושא עמו מההתנהגות הבוגדנית כלפי אשתו וההתנהגות הבעייתית שלו כלפי בני אדם וגם כלפי בת זוגו הנוכחית גורם לו מדי פעם לפחדים שכולם ישנאו אותו ולא יאהבו אותו, כפי שאגב אירע לו בשבועות הראשונים לכניסתו לבית האח עד שתני באה להציל אותו מעצמו.
ייאמר לזכותו שהוא מתבייש במעשיו וכואב עליהם. חבל שאת המרירות והכאב על עברו הוא מוציא על אנשים אחרים.
 

אמילי91

New member
וקסניה ושי מיקה שתי הסתומות שסוגדות ליצור הזה

מנסות בכל דרך להצדיק אותו
 
למעלה