שרשור ערב 2 - היום ה54 ב

Acoustic 3

New member
אני בהחלט אשתדל לקרוא אותך יותר. את מרתקת.

ודעתנו דומות בעניין שי חי.
&nbsp
גם ליחפה בפארק יש מקום מיוחד בליבי, אבל זה כבר עניין אחר.
 
אני יודעת ומניחה שמדובר באישיות בעייתית ולא רגילה

אבל אולי כל קסמו נעוץ בכך שהוא אישיות בלתי רגילה וזאת מבלי להיכנס לילדותו ולכל הדברים שהוא עבר כאאוטסיידר. אי אפשר להסביר את סוד הקסם. כל האנשים התומכים בו מודעים היטב לכל מגרעותיו, כולם מודעים לכך שהוא בגד באשתו לא פעם ולא פעמיים והוא בעצמו סיפר על כך, ועדיין הוא מקבל אחוזי תמיכה גבוהים שלא היו כדוגמתם באח הגדול. אינני מצפה שתתמכי בו חס וחלילה ויש כאן לא מעט שממש שונאים אותו ושופכים עליו רפש מפה ועד להודעה חדשה ואני אפילו לא עונה ולא מתייחסת לדבריהם. אבל דווקא את, כותבת פוסטים מרשימים בחומרתם, דווקא הם פוצעים אותי כי אין בהם צדק. אין בהם את יושר הדין. כי לא ייתכן להאשים אדם שוב ושוב ושוב על כי בגד באשתו פעם או פעמיים או שלוש או מאה פעמים. אני לא שופטת בן אדם רק על סמך בגידותיו הרבות או נאמנויותיו לבנות זוגו. אני שופטת בן אדם על סמך הדברים שלפעמים נסתרים מהעין ורק אני קולטת אותם. את בחרת לקלוט ממנו רק את הדברים הרעים ועם זה לצאת למסע צלב אכזרי. אני לא פניתי לגופך אלא אך ורק לנוסח דברייך. הרשתי לעצמי להיות גלויה איתך ולהגיד לך שהם פוגעים בי אישית כי לא רק שאני לא מסכימה איתם כמו שאני לא מסכימה עם הרבה אחרים, אלא אני מזהה בהם חוסר חמלה לאדם שאינך מכירה אישית, או שאולי את כן מכירה אישית ואולי את יודעת עליו פרטים שאנחנו לא יודעים. אבל שי חי מתמודד במשחק ריאליטי ולא על משרת ראש הממשלה או שופט בבית המשפט הגבוה לצדק. גם קצת פרופורציות בהתקפה לא יזיקו לאף אחד.
 

lorin018

New member
את צודקת בכל מילה, אל תקשיבי להתקפות האישיות.


זה רק מראה על לאן מעריצי שי חי יכולים ללכת, ההתעלמות מהפוגעניות והבריונות שלו שהייתה ללא ספק הכי קשה בעונה הזאת וההאשמות על דיירים אחרים על כך שהתרחקו והגנו על עצמם מפני הבריון הזה (איך הם מעיזים!), באמת שזה פתטי.
 
יחפה, אני פשוט מדלגת, יש כתיבה ויש כתיבה

אנו מחליפים פה רשמים ודעות. לעיתים נכנסים לדיון מספר כותבים שדעותיהם הפוכות, ברובם אני מרגישה כבוד הדדי והכרה שתתכנה דעות שונות ועדיין נשמר צלם אנוש של המגיבים ושל הדיירים.
&nbsp
במקרה הזה לא נשמר כבודנו ובוודאי לא כבוד הדיירים וכבודו של שיחי בפרט.
 

Pandoras Jar

New member
יחפה, כותבת לא יותר ממך. ומה הקשר לנשיות? קראתי מספר פוסטים

מאוד קשים שלך על דמותה של קסניה, מאוד קשים. ולא רק על קסניה כי אם גם על דמותה של תניה בצירוף קללות עסיסיות. בעצם כל דמות שהעזה לעמוד מול הדמות של שי עליו את מגנה בגופך ובנפשך משמע היה עלה נידף ברוח, הצלפת ללא רחמים.

הסכין של מי חדה יותר? בואי לא נשווה...
 
שאלה סקרנית

יש לי שאלה סקרנית ברשותך כמובן שאין חובה לענות וסליחה אם התייחסת לזה בפוסטרים קודמים שלא ראיתי: ברור את מי את לא אוהבת. אז מי שלישיית הגמר שלך? מי הזוכה המועדף עליך?
 

Pandoras Jar

New member
לו היו מנהלים פה מעמת שכלתני ולא אמוציונאלי, הייתי מבינה

שתשובה מנומקת לבחירותיי, היתה חשובה לך. במקום זאת בחרת להתייחס לרובד סמוי באישיותי, על פי עיניך, בעוד אני בוחרת להתייחס עניינית לתוכן הטענות.
 
חבל חבל חבל שאת קוראת את מה שלא כתוב

וממשיכה לירות לכל הכיוונים. איבדתי עניין לשמוע את תשובתך המנומקת והשכלתנית לשאלתי.
 

bibaso

New member
מן הסתם הסכין שלך יותר חדה, ואם אני מנסה להבין למה בעצם אני

מרגיש כך - לא הקללות או המילים הקשות הן שהופכות סכין לחדה, אלא שהכתיבה שלך היא כמו שירה, וכשהשירה היא עוסקת בשיטנה היא הופכת לשטנית.
הפעם האחרונה שהרגשתי אנרגיה שטנית מפוסטים של מישהו באח הגדול היתה בעונה 1
(אני לא זוכר מי זה היה, היו כמה כאלבה והוא נעלם)
 

Pandoras Jar

New member
תודה על המחמאה הלא מחמיאה.

When a man points a finger at someone else, he should remember that four of his fingers are pointing at himself
 

סטילהוק

New member
יש לי תחושה שהמשימה הזאת תהיה כמו משימת האלים בעונה 6

ושי חי ודודו יבחרו מי "יירצח" והוא או היא יגיעו לחדר המתים כ"גופה" ואז יבין שהם לא הודחו באמת ויצפה איתם בשאר הדיירים בבית.

מישהו יודע איך המשימה הזאת אמורה להתבצע ומה כלליה? היתה כבר כזאת משימה בחו"ל?
 
למעלה