שרשור עדכונים וקשקושים

אני חושבת שאת דודו היא באמת אהבה

לגביו היא חשה אכזבה אמיתית. היא התנדבה להביא לו את המתנה שלו במשימת הבאנג'י ובכלל חשבה שיש ביניהם חברות אמיתית ואהבה אמיתית. לגבי עמרי וקסניה לא היו לה אשליות. היא ידעה בדיוק מי הם ולגבי עמרי היא גם קיבלה אישור לחשדותיה ברגע שצעק עליה שהוא לא היה נכנס לבית האח הגדול חודשיים אחרי מות אחד ההורים שלו.
דודו הוא אחד שאני לא הייתי קונה ממנו אפילו לא קורקינט. אין לסמוך עליו במיל.
מילה שלו שווה קקליפת השום או הבצל. הוא שחקן פר אקסלנס. אין בו שום דבר אמיתי וזה התגלה לי רק בסוף המשחק. אמנם בהתחלה אני חשדתי בו שהוא בא מוכן למשחק הזה מכף רגל ועד ראש, אבל הערכתי אותו בתור דמות עגולה שהניעה את המשחק וחלק גדול מהמשחק היה סביבו וסביב שיחי. בסופו של משחק, אם היה חבר אמיתי של שי מיקה, הוא לא היה מגיב כפי שהגיב.
 

nicknick28

New member
דודו באמת טיפוס לא אמין


אני לא יודעת איך הוא בחייו האמיתיים,אבל בבית האח הוא היה הפכפך והמילה שלו לא הייתה שווה. לי לקח זמן להבין זאת, כל פעם קיוויתי שהנה הוא מתאפס לעצמו,הנה הוא סוף סוף מקבל ביצים ומפסיק להתחנף לאנשים. אבל ממש לא.

אני זוכרת שהוא היה מתפרץ על שי מיקה על כל שטות,אם הוא במקרה היה עצבני כי אין לו סיגריות או אם שי "העזה" להביע דעה בנושא מסויים.
די ברור שהוא אהב את שי מיקה הרבה פחות מאשר היא אוהבת אותו,שהיא לא באמת מעניינת אותו אלא מכורח הנסיבות.... אם הוא במצב של להגיד "אין צדק" כשהיא זוכה,עד כדי כך לא חושב שהיא שווה משהו


אני לא חושבת שהוא שחקן במובן של "הגיע מוכן עם אסטרטגיה". אני מאמינה שהוא בא כפי שהוא ,סה"כ בפן החיצוני הראשוני יש לו אישיות של אדם משעשע ומצחיק ,שובי דובי שקל לאהוב, ובטח הוא האמין שהיתרון הזה שלו יוביל אותו לניצחון.

אני חושבת שהוא שחקן במונחים של יחסים בין אישיים ,בין חברים...הוא כל פעם מרגיש מי יותר פופולרי בבית,איפה יותר מעניין, ומוביל עצמו לשם.
אני לא רואה את זה כאסטרטגיה משחקית שהוא אולי תכנן מראש אני רואה את זה כצד מאוד בעייתי באישיות שלו, שככה הוא זורם בסיטואציות חברתיות.

זה לא שחשבתי שיש איזשהוא סיכוי שהאנשים האלה ישארו חברים,ההגיון אומר שהחיים ממשיכים וכל אחד יילך לכיוון שלו , אבל אני מניחה שזה די פוגע בשי מיקה לראות את התגובות של דודו שאמור להיות החבר הכי טוב שלה ב4 חודשים האחרונים.
 

A Rod23

Well-known member
הכל נכון, אבל זה לא אומר שלא תראו אותם בקרוב מאוד

הולכים יד ביד מחויכים בת"א...
 

nicknick28

New member
דווקא בגולסטאר הוא יכול להמשיך ולשמר את ההתנהגות הזו

גולסטאר בעיקר בנויה על הצחוקים והשטויות שהחבר'ה עושים שם... בדיוק המקומות שדודו בורח אליהם ומתיישב שם.

יש גם מעט רצינות והכדורגל עצמו,אבל כבר ראינו בעונות קודמות שיש דמויות שהן קוריוז עבור הצופים,הם לא באמת משחקים \מתאמנים\טובים במה שעושים.....הם בעיקר ממשיכים לעשות שטויות כשכולם תופסים פן רציני ואווירת אימונים.

מה שכן,הוא יפגוש כבר אנשים שסביר להניח יודעים מי הוא ומה הוא ולא יתרגשו ממנו, אנשים מפורסמים שלרוב יש להם קצת יותר ביצים ואם רואים מישהו שמעצבן אותם יגידו משהו ולא ירחמו עליו.

וגם,אני מקווה לפחות בשבילו,שעכשיו שהוא בחוץ הוא רואה ושומע מה הביקורות מסביבו,מנסה לקלוט ולהפנים ,להגיע יותר מאוזן לשם.

אני חושבת על ג'קי...למרות שבעיני היה חמוד כבר כשהיה באח הגדול וממש לא היה כמו דודו, היה ניכר בעיני שהגיע לגולסטאר יותר בוגר ,שעבר משהו בתתקופה הזאת,התמתן. למרות שפה עברו כמה שנים ואצל דודו זה יהיה כמה חודשים


אולי גם דודו יגיע דודו אחר,שעבר עליו משהו,שלמד. דודו יותר עצמאי.
למרות שלא יודעת למה,אני באמת פסימית לגבי שינוי כזה אצלו...לפחות בטווח כזה קצר.

טוב אולי אופתע,תמיד אהבתי הפתעות לטובה.
 

Flower child1

New member
האמת מעולם לא ראיתי גולסטאר

ואני מניחה שמדובר בתכנית קומית שזה בהחלט צד חזק של דודו.
אבל דודו הוא עלוקה רצינית, כל הזמן היה צריך את התמיכה של עומרי ושל האח הגדול. הוא צריך מגע, ליטופים ואנשים שיגידו לו כל הזמן שהוא מושלם ומהמם (מאמי אישוז. לפסיכולוג דחוף.) הוא יריץ צחוקים עם החבר'ה אבל יהיה לו קשה. אני מאמינה שבגולסטאר הוא יזכה ליחס פחות טוב מהיחס שקיבל בבית - שם הוא היה חף מביקורת. אם הוא יחטוף ג'ננה ככה סתם משום מקום ויתחיל לזרוק על אנשים כפיות יעשו ממנו קציצות. (או ישלחו אותו לעשות חמוצים.. בשפתו)
אולי זה יעזור לו לגדול קצת. הבחור הזה באמת צריך אנשים שיגידו לו את כל האמת בפרצוף
 

inbary1

New member
flower , אבל כבר....


אמרו לו פעם אחת ולא עזר הרבה....
הוא מסוג האנשים שתמיד ישאר באותו מצב כמו שהוא...
נחשל, עממיקו, ושאר "סופרלטיבים" שמתאימים לו...
לא שווה התייחסות...
סהכ הוא מסכן...
 

nicknick28

New member
לא ראית גולסטאר
קודם כל תראי


תוכנית מבדרת במיוחד, היו פרקים שלא הצלחתי להפסיק לצחוק


גולסטאר מתבצעת בתנאים שונים מהאח הגדול...זה רק חודש,הם לא בבידוד ומתקשרים עם המשפחות והעולם,אין הדחות והם לא צריכים להילחם על תקציב.
וההבדל הכי גדול אולי,יש להם תעסוקה ומטרה,הם מתאמנים,משחקים מול קבוצות, אין שם את הבטלה האינסופית של האח הגדול.

אני מאמינה שהשינוי בתנאים מאוד מהותי ,זה יהווה פחות לחץ על דודו ולא יוציא ממנו את החרדה האינסופית, ואת ההידבקות ההו כה מעצבנת שלו לאנשים.
התוכנית בנויה מאנשים שבאו לשחק כדורגל ולעשות שטויות וצחוקים של מילואים, בניגוד לאח הגדול,אף אחד שם לא בא "לעבור תהליך " ואף אחד לא מגיע עם אג'נדה חשוב להעביר..
אנשים לא מתחרים שם אחד בשני,אין שם חבורות,כל מהות המשחק היא קבוצה שעובדת ביחד והגיבוש שלה,יש להם מטרה של ניצחון משותף....

בגלל שלא מגיעים שם לכזאת רמה של חיבור ורגשי כמו באח הגדול, סביר להניח שדודו יעבור חוויה כזאת בשלום בתקן משבצת של ליצן החצר על שם דורון מירן.
 

Flower child1

New member
יש מצב


תנאים כאלה דווקא יכולים להוות יתרון עבורו. שמעתי שברלרד (או איך שלא קוראים לו) גם יהיה שם. אני אתחיל לראות את התכנית אם יעשו שדודו פוגש את דודו. הוא צריך לחקות אותו נון סטופ ולשגע אותו, זה יהיה מצחיק - הוא עושה אותו קורע
 

דני הזמיר 666

Member
מנהל
היסטוריה הערב בכדורגל הישראלי....
ערן זהבי, הופך לכובש הגדול ביותר בעונה סדירה, עם 31 שערים...
ונותרו עוד 6 מחזורים לסיום...
 
דני יקירי בעלי אוהד שרוף של הפועל באר שבע

עד כדי כוס לארוחת בוקר צעיף חתום ע"י השחקנים הכי הכי של ב"ש דגלים וכו...אם עכשיו
אגיד לו מה כתבת או שקופץ או שמקפיץ אותי מהמרפסת.אנחנו גרים בקומה 8
 
למעלה