שרשור עדכונים דיבורים ובלה בלה בלה

פונט3

New member
:) אני צריך לישון צהריים. שמחתי למחוק לה את החיוך מהפרצוף.

 

foreigner3

New member
שינה מתוקה ! אני בטוחה שגם תוך כדי שינה

אתה עושה קריאות השכמה מוסריות.
שנ"צ נעים לך!
 

nicknick28

New member
אני בהחלט חושבת שהקהל הסתגל לכל הנקרא "ריאליטי"

כבר ראינו כל כך הרבה דמויות ריאליטי שונות,פיתחנו איזה עין שונה ופחות תמימה לגביהם.
אני באופן אישי מאוד נהניתי מהאח הגדול בעונות הראשונות, אבל בשנים האחרונות התחלתי לראות יותר ויותר איך מגחכים עלינו, "מפתיעים" אותנו,משחקים בנו. אני עדיין רואה, ברגשות מעורבים,כי זה באמת מעניין וסוחף אותי להסתכל על אנשים.

אני חושבת שכבר אי אפשר להסתכל על מישהו כמו דודו ולהישאר עם הרושם הראשוני של וואו איזה מצחיק ורגיש ועושה שמח , העין שלנו כבר אוטומטית מחפשת מה יש מאחורי זה,האם ההתנהגות שלו מגיע אכן מתמימות וטוב לב,מהצגה,מאסטרטגיה,מחוסר עמוד שדרה....

אני חושבת שלפני כמה שנים דודו היה יכול לנצח בתוכנית,כשהקהל עדיין הסתפק בדמויות מצחיקות וקריקטוריות שעושות שמח ולא חיפש את הסיפור המלא,כשהרוב עוד עקב אחרי התוכנית הערוכה בלבד ולא חיפש לראות את התמונה היותר שלמה בערוץ הלייב. אני לדוגמא, ממש לא הייתי מודעת לפערים שהיו בין השידור החי לתוכנית הערוכה,באמת חשבתי שמשקפים לנו בצורה הגיונית מה שקורה בבית.

ומנגד, אני חושבת שמישהו כמו שי חי, כנראה שלא היה מתקבל בעין יפה אצל הצופים בעונות הראשונות. כשהכל היה עוד יחסית "תמים" במונחי האח הגדול, כשרוב הדיירים עוד היו סוג של דובוני אכפת לי בהשוואה לעונה האחרונה. כנראה שזה היה יותר מדי ומוקדם מדי עבור הקהל,שעדיין חיפש את הזוכה המיינסטרימי.

אגב ,בכל ההקשר שמנסים כל הזמן להראות ולספר ולהסביר לדיירים איך הם התנהגו,מה הם אמרו, נשמע שזה כבר חורג מגבולות ההגיון.
יצא לי להתקל בהמון תגובות ברשת, שקוראות להמשיך ולשלוח להם סרטונים של מה שעשו ואמרו כל הזמן, להמשיך להראות להם כמה שי חי מפורסם ומדובר, להמשיך להוכיח אותם עוד ועוד.

הם כבר יודעים,הם בחוץ ,מעודכנים מה היה והם בוחרים לאן לקחת את זה ואיזה מסקנות להסיק מזה.
אני חושבת שיש מין ציפייה כזאת לחלק מהאנשים להמשיך וללמדם לקח,לנפנף בפניהם עוד ועוד ועוד עשיתם ואמרתם וקיללת...כאילו לא יהיו מרוצים עד שהדיירים יגידו חטאנו ופשענו ויפרסמו התנצלות פומבית לשי חי.

כן הם עשו, אבל זה משחק ,זאת רק תחנה בחיים שלהם ומפה ממשיכים הלאה.
גם שי חי עשה ואני מניחה שמי שאוהב\מעריץ\מחבב אותו לא היה רוצה שכל החיים יזכירו לו שברת כוס,התנהגת בצורה פוגענית ועוד שאר מעשים שבטח לא מוסיפים לו נקודות טובות...ככה גם עבור האחרים.

כל הדיירים עשו שטויות,דברים שאינם נאותים וחינוכיים.כולם.
מתאים בעיני להראות להם ולספר להם איך הדברים נראו, אבל מכאן והלאה לעזוב אותם ...זהו,ראו ושמעו, זה עניין שלהם ובחירה שלהם איך להתייחס לדברים,לקבלם או לא. הם זכאים לדעה משלהם ולא חייבים להסכים עם כל הקהל.

גם אני נורא רציתי בזמן התוכנית שיראו להם,שיספרו להם,שיראו כמה אוהבים את שי וכמה ההתנהגות שלהם מעצבנת...אבל זה היה ברמת התוכנית,כדי שאולי משהו באווירה ובדינמיקה בבית ישתנה בשביל כולם. מבחינתי ההתנהגות שלהם הייתה רלוונטית למשהו אחד בלבד: אם מגיע להם לזכות בדירה או לא,אם ההתנהלות שלהם בתוכנית שווה ניצחון.
מבחינתי זכתה דיירת שמגיע לה,שפתחה עיניים קצת יותר מכולם,העזה להתנגד לפעמים ואני שמחה שהיא זכתה.

עכשיו הם בחוץ,סביר להניח שלא יהיו יותר בסיטואציה כזאת יותר בחייהם, עם שי חי הם מן הסתם לא ינהלו שום קשר,לא יפגשו ולא ידברו איתו.
זה כל כך מיותר להמשיך ולהטיף להם מוסר כל יום ויום כאילו אנחנו בית משפט עליון.

זה נשמע ממש כמו ניסיון להגיד להם "תתחרטו תתחרטו תתחרטו תתחרטו".
 

Yalush2

New member
אני מסתכלת על זה כבר מזמן כאל סוג של ניסוי


פסיכולוגי גם מעניין אותי איך אנשים מתנהגים אחד עם השני בכל מיני מצבים אולי כי תמיד נמשכתי קצת לפסיכולוגיה. ואת צודקת בזה שהשנה אחרי כל כך הרבה עונות רוצים לראות משהו יותר אותנטי אבל מצד שני לך תתנהג באותנטיות

כשאתה יודע כבר איך הכל משתקף מבחוץ. הדיירים שנכנסו השנה כמעט כולם היו מודעים כמעט כל הזמן למה שהם רוצים שיראו בחוץ, למצלמות לאיך שהם נראים 24/7 אי אפשר להיות אמיתי עם הרגשות שלך ועם מה שבאמת בא לך להגיד או להתנהג כשאתה כל כך מודע. למרות שלפעמים ברח להם ואז זה נראה ממש לא טוב במיוחד לדודו או לברק (;
המצלמה הדבר הראשון שהיא קולטת זה זיוף ולכן כל כך קשה לסבול את זה. אבל המלהקים השנה עשו טעות לטעמי הם יכלו לבחון את זה הרי יש סימולציה לפני ואפשר לדעת בערך איך הם יתנהגו כשהם מצולמים.

בכל מקרה לגבי כל אלה שרוצים שברק דודו והשאר יקחו אחריות אולי וזאת רק דעתי כי הם לא לקחו/לוקחים על שום דבר שהם עשו, ועזבי שלא יקחו אחריות ולא יצטערו אבל לפחות שיודו שזה קרה הם מתכחשים להרבה מאוד דברים אולי כי הם חשבו ששי חי סתם אומר דברים בחוץ ומשום מה לא חשבו שהכל מתועד ומצולם 24/7 אבל כנראה שזאת הסיבה שלא עוזבים אותם בשקט כי הם מסירים כל אחריות מעצמם!
 
את יודעת למה הצבעתי לשי מיקה?

כן כן, תרמתי לה 20 ש"ח.
את יודעת למה?
לא, לא בגלל ששי חי ביקש. לא בגלל שטניה ביקשה או האוהדים של שי מיקה ביקשו (היה כאן רק אחד נחמד וכתום והוא לא ביקש כלום) אלא הצבעתי לה בגלל מגיבים ששנאו את שי חי והציפו את הפורום עם תגובות ושמות תואר כמו דיקטטור, רודן, אלים, ביריון, פסיכופאת, סוציומאט, אוטיסט ועוד כהנה וכהנה שמות תואר לועגים ומזלזלים כולל התנשאות מדיפה ריח רע על האוהדים שלו ו"הצבא" שלו ובכלל התנשאות על כל מי שרק מראה איזו נטיית לב לטובת שי חי.
אז כן, אין לי שום עניין בשי חי. ממש לא מעניין אותי מה הוא יעשה עם חייו או מה יהיו יחסיו עם נשים בכלל או עם טניה בפרט. ממש לא מעניין אותי. אותי עניין המשחק שלו עם האח הגדול ועם הדיירים שאיתם הוא חי.
ברגע שנקבעה רביעיית הגמר, היה ברור לי דווקא שאני לא מצביעה בכלל. אבל מה? פתאום התחילה כאן מתקפת זומבים שמשום מה דקה אחרי הגמר הם נעלמו כלעומת שבאו, והם הביאו איתם רוח רעה של זלזול לא בשי חי, כי הוא כבר לא היה בתמונה, אלא באוהדיו.
או אז החלטתי שאני מצביעה לשי מיקה. למרות שפרסמו כאן כל מיני הודעות והדלפות כאילו אין טעם להצביע לה בכלל כי הסיפור סגור.
אז כן. לא היססתי והצבעתי לה. וכך, בסופו של יום החיוך נמחק מעל פרצופם של עמרי וברק. על דודו כבר אף אחד לא הימר ואני דווקא היה לי חבל עליו הכי הרבה מכולם.
אז כל המגיבים שהפכו את שי חי לדיקטטור ורודן ופסיכופאת, וכל אלה שהפיצו תמונות שלו במדי נאצי ואת האוהדים שלו כחיילים נאצים, אז הם הם שגרמו לי ולעוד הרבה אחרים להצביע לשי מיקה. לפחות האוהדים שלה לא ליכלכו את הידיים שלהם בקריאות בוז ( לא ראיתי בפורום הזה) נגד אוהדי שי חי.
מבחינתי, זאת הייתה הנקמה הקטנה שלי.

שבת שלום לכולם
 

winwin5

New member


אוסיף ששי מיקה בסה"כ בחורה חמודה מאוד, עם לב טוב.
רואים רק כמה שהיא טעתה בבחירת "החברים" שהיו לה במהלך הראיונות
האחרונים ובתגובות שלה.
שמח שלאט לאט הבינה את המצב.
ברגע ששי חי יחזור לבטח נקבל כמה תמונת לבביות :)
 
האמת היא שאני מתחילה לחבב אותה מאוד


התחלתי לחבב אותה כבר בשבועיים האחרונים,
אבל אחרי היציאה מהבית, היא מוכיחה שהיה שווה להצביע עבורה בכל מקרה.
 
גם אני גם אני...

אבל השקעתי בשי מיקה רק..... 2 ש"ח.
וזה עזר !
את כותבת במדוייק את מה שהרבה אנשים חשים... שבת שלום לך.
 
האם תומכיו של עומרי/ברק לא נחשבים כת סוגדים בעינייך?

דווקא הם אלה ששמו את כספם על קרן הצבי היות ויצאו מופסדים
ואילו תומכי שי חי הימרו על שי מיקה וניצחו.
אגב: מי שהפסיד אף יותר היה רועי
ששילם 30 שח לאלה שהסכימו לסמס ב20 שח,
היש פאטתי יותר מזה? לזאת תקראי תומכים? אולי תומכים בתשלום...
צבא האמת הוא רק קבוצה אחת מתוך כמה שקמו לתמוך באחד
לא כי התבקשו, לא כי שילמו להם, לא כי רדו בהם
הכל מאהבה ללא תנאים ואת זה לאף מועמד לא היה ולא יהיה.
 
הם מתכחשים לעובדה שהצופים פשוט לא סבלו אותם

ובגלל זה שי מיקה זכתה.
הם מחפשים תירוצים ותיאוריות כדי לנסות להצדיק את הנוכחות שלהם אבל העובדה היא שזכתה מישהי שכולם (כולל אלה שבחרו בה) היתה דיירת מאד משעממת, בלי נוכחות והיא זכתה בגלל שהצופים רצו להעניש את אור, עומרי, ברק ודודו.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה