שרשור עדכונים, "בלה בלה" ועוד....

יעלי היקרה, פרחות וערסים והסיבה שאשכנזים לא יבינו אותך

וזאת למרות שאת מסבירה ממש ממש יפה, היא כיוון שזה מצריך מהם במילים אחרות להכיר בכך שאמרו דבר ממש גזעני, והרי הם לא גזעניים. אוהדי ביתר גזעניים, הם לא.
&nbsp
לכן כל מה שאת אומרת על גזענות נובע כנראה מרגשנות מזרחית אולי מנחיתות שלך ורגשות של היפגעות. ואת צריכה לצאת מהגישה המתבכיינת או הם צריכים לצאת מהגישה המייבבת וכך אולי יתחילו להתקדם בחיים.
&nbsp
את מבינה? מי שאומר או חושב על סוג האנשים שפוקד את היאסו שהוא סוג נמוך של האנושות הוא לא גזען, כי יש גם אשכנזים שמתנהגים כמו מזרחיים מהסוג הנמוך. וגם יש להם חברים מזרחיים וחלק נשואים למזרחיים לכן לא גזענים בכלל. כי אף אחת מזרחית שנשואה לאשכנזי לא אוכלת חרא גזעני כי הוא כבר נשוי לה למרות מוצאה. אז ברור שהוא לא גזעני.
&nbsp
בכלל לא מובנים כל אלה שעדיין מתבכיינים על קיפוח מזרחי, תראו איך הם (ההם) משתלטים על המוזיקה, על הרדיו הישראלי (הלבן הטהור), על קיסריה הישראלית (הלבנה), על מקומות תרבותיים (לבנים) פנינות חמד שנשמרו טהורות (ולבנות) והם באים ללכלך אותן עם הגסות והתת תרבות שהביאו. אבל אנחנו לא גזעניים כי "האמריקאים הביאו את שוויון הזכויות והמרוקאים הביאו את המימונה". ואם כבר קיסריה "אז לפחות שישאירו נקי"
&nbsp
אשכנזים ומזרחיים שהפנימו את הגזענות למזרחיים יתקשו לקבל גם את הצורה הממש יפה שאת מנסה להסביר להן.ם שהזיהוי של מוזיקה ים תיכונית ואנשים יוצאי מדינות ערב כשליליים נחותים או לא רצויים הוא גזעני.
&nbsp
הסיבה שיטענו שערס היא לא מילה גזענית היא כיוון שמבחינתם גם אשכנזי יכול להתנהג כמזרחי ברברי. ולכן זו לא מילה שמאפיינת עדה מסויימת.
ממש כמו שבארה"ב ניגרס(כושים) זו לא קללה גזענית כי הרי יש גם white trash לכן זה לא אישית כנגד עדה מסויימת שהרי זבל כמו כושי יש גם בלבן.
&nbsp
גם בעניין ההטרדות המיניות זה ממש לא גזעני שאשכנזים קראו לנשים מזרחיות שהם הטרידו מינית פרחות, על שם עולות(כי פרחה זה שם ערבי שפרושו שמחה שלפי האשכנזי בא לה בימים ובא לה בלילות כי נשים מזרחיות מוטרדות נורא חרמניות)
אז לא, זה לא גזעני כי היום כבר יש אשכנזיות שכמו מזרחיות בא להן בימים ובא להן בלילות, חולות מין. או לפחות ככה זה נראה בעיני הגבר כי בטח היא התלבשה ככה כמו פרחה כדי שיטריד אותה אחרת למה הרגליים שלה מול העיניים שלו?
&nbsp
וערס? בכלל לא מילה גזענית, זה מתאר אנשים כאלה לא נעימים. זה בכלל אומר אדם גס רוח כזה, קולני לא כמו יושבי הבימה. אחד כזה שמאיים, מטריד, והוא בעצמו גזען. הוא לא אוהב ערבים, אנחנו נורא אוהבים ערבים אגב, החומוס של ג'ילאל מ-ד-הים! הוא כזה חמוד שאפילו בכלל אין לא שום מבטא ולא שומעים שהוא ערבי! כל כך מקסים הג'ילאל הזה. הלואי שכל הערבים יהיו כמוהו. אבל אוהדי ביתר, ערסים נוראיים. חבל שהם לא השכילו כמונו להתקדם בחיים ולצאת מההתבכיינות של אכלו לי שתו לי. איפה הם היו היום אם לא המוזיקה הזאת שלהם, אוצר מילים כל כך דל. קצת שלמה ארצי יעשה להם טוב לאיי קיו. לא סתם לא היה מעולם ראש ממשלה מזרחי, הם כל כך לא רוצים לצאת מהעוני התרבותי שלהם. חבל יש כל כך הרבה שהתקדמו והשתלבו בחברה הישראלית (הלבנה) נשמעים ממש ממש כמונו. חבלל...למה כל הזמן להדגיש את ההבדלים? כולנו ישראלים. כולנו עלינו וספגנו מילות גנאי(שהמציאו אשכנזים), כולנו היינו במעברות, רק חלק בחרו להתקע שם ולא לעבור לישובים מפותחים יותר(לבנים יותר) לצאת להשכלה, הם פשוט נורא אוהבים את מקצועות הברזל, האדמה והזבל. לכן הם העדיפו בתי ספר מקצועיים בסביבתם, אין להם כוח לקרוא זה לא בתרבות שלהם וחבל...
&nbsp
אז עכשיו גם לסבול אותם במקום שנקרא היאסו? לא נעים. אולי אם יבואו מספיק אוכלוסיה תרבותית מעודנת ישראלית המייצגת את הישראלי היפה(הלבן) זה ירים את הרמה הנמוכה של המקום.
זה לא עדתי, רק עניין של הטעם האישי שלי
 

foreigner3

New member
מקסימה שכמותך, אני מודה לך על האירוניה הנפלאה. מהיום

אזכור שזה שעוקף אותי מימין בצורה מסוכנת איננו ערס. ולזה שנדחף לפניי בתור
יש פשוט תרבות אחרת שאני צריכה רק להיפתח אליה וללמוד לאהוב. ואם מישהו מרעיש באופן גס ובלתי מתחשב במקום ציבורי, אחבק את הצלילים בענווה רבה.
וכו' וכו'.... ששש... אין ערסים בעולם. זו אני שחושבת שאני מן נזר הבריאה, ומסתבר שמסתתרת בי גזענית חשוכה ובזויה. תודה על שהארת את עיניי....
 

toly7

New member
האם זה בית שהבושה שוררת בו ? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

יונתנסקי

Well-known member
היא התייחסה לעובדה שב מ ק ו ר הערבי ערס זה

סרסור. רועה זונות..

מכאן זה ירד לסלנג הישראלי.
 

יונתנסקי

Well-known member
יש סיכוי שאחרי זכיית ישראל אוכלוסיית הערסים תדולל

באוכלוסיה איכותית כמונו.
פי 3.
חחחחחח

לא יודעת אם זה מזל או כישורי עסקים,
אבל היה חכם מבעלי יאסו להשקיע בישראל.
 

יעל5000

New member
הם אמרו בראיונות . כל מי שרואה אותו מיד מתאהב בו..

שגם כשהוא לא עובד שם, הוא שם.
עושה ועוזר.
&nbsp

אז זה בהחלט נכס
לעסק מסוג זה
 

יונתנסקי

Well-known member
יפה. השקעה מושכלת...

אני רק שואלת, אם עכשיו, ( בכל זאת, לא אגיד עשיר מופלג, אבל.....)
בעל אמצעים, האם ימשיך לברמן שם ?
 

יעל5000

New member
מה זה בעל אמצעים? אפילו לדירה במרכז זה לא יספיק לו

ויצטרך לקחת משכנתא להשלמה...
&nbsp
והוא גם מתחיל לחשוב הלאה על העתיד, כמו שאמר,
שלא עשה לפני כן..
 

פלג ק

New member
לא עם בעלך ולא עם חברים. עם הפורום - יאללה מרי ארגני מפגש

 

יעל5000

New member
רעיון נהדר. מי מרים כפפה? מכין רשימה בפרטי, תיאומים

קביעת תאריך?
&nbsp
אני בעד.
 

יעל5000

New member
כמה וכמה סרטונים מהמסיבה אתמול ביאסו
ל
רים

&nbsp
ישראל ומגי בין היתר מאוהבים ולא כמו שנאמר פה
&nbsp
אם ישראל חש אהבה אליה. הוא לא הטיפוס שיחליף כזה רגש
בן לילה או בכלל...............
&nbsp
https://www.instagram.com/stories/israelshogiogalbo/
 

zinioz

New member
הפך לפרטי... קיבלו יותר מדי תגובות נאצה, העם לא אוהב את הקשר

שלהם. מה לעשות? עם שלם לא טועה. בקרוב ישראל יתחבר למציאות ויבין את מה שאנחנו הבנו אחרי צפיה של שבועיים במגי.
 

בוייאקה מאן

Well-known member
יש פרומו למחר (אחרי החדשות)

"לא מעט דברים קרו בבית בימים האחרונים לפני הגמר - פגישות עם דיירי עבר, סליחות, בקשות והפתעות, מחר אחרי החדשות - הכל עומד להיחשף. אביבית מרוגשת, ופייר? גם אנחנו"

אולי בפרק של שבת יראו לנו מה צונזר בשבוע הראשון בבית?!?!?
 
למעלה