שרשור לילה
היום ה31 ב

מקווה שחבורת הרשע תרד מהגב של תאלין

אחרי שהיא שרדה 2 הדחות קשות.
כמו שהפסיקו להעמיד את אורנה
 

GALxp

Well-known member
דן ואורנה יהיו על הגריל

מקווה שדן יינצל במשחקי האח.
 

alesandro2

Well-known member
מי זאת חבורת הרשע אלה שמתרחקים מהשואו

והצביעות שחוגגת שם(אחד שונא את השני ומשחקים אותה חברים)
הם ״מרכלים״ כי זה מה שעושים בבית סגור
וואי וואי אם החבורה השניה לא היו אינטרסנטים מה היינו שומעים אבל הם
מ פ ח ד י ם לירות לעצמם ברגל
צבועים אחד אחד ותאלין לא מתאימה להם
היא אמיתית
 

הצודקת11

Well-known member
לא לדאוג,תאלין לא תעמוד שבוע הבא,רק החלאה וחיים יעמידו אותה.

 

דנה1982

New member
העריכה של שני בפרק

נכון, הוציאו אותה סטוקרית והפרצוף שלה כשהיא צפתה מלמעלה בדן ואורנה היה נראה לא מאוד נעים, אבל אני חייבת להגיד שדווקא העריכה הזו קצת מזכירה לי את ימי שי חי, להבדיל אלפי הבדלות ביניהם (לטוב ולרע).
&nbsp
שני מבודדת מאוד בבית, גם מי שמדבר איתה לא באמת "אוהב" אותה. אנדל היחיד שמחבב אותה וגם זה לא תמיד ברור, אורנה כאילו בקרבתה אבל מדברת עליה מאחורי הגב (שלא לדבר על הקשר עם דן), מעיין נגררת אחרי אביחי. בקיצור, אנדל צדק - יש עליה חרם, גם אם הוא לא מאוד מדובר. העניין הוא שפה מדובר בבחורה שפשוט נדחית על ידי הסביבה שלה לא בגלל משהו ספציפי שקרה, אירוע או ריב. הם לא יודעים איך לאכול אותה, וזה מה שגורם לכל החיכוכים והאיבה כלפיה.
&nbsp
מה שזעזע אותי בפרק הזה, וכן "זעזע" זו המילה, זה הקטע שהיא באה לנסט לספר לאביחי על השיחה ששמעה במטבח, והוא לא רק שענה לה כמו בהמה כשהיא באה לטובתו, הוא עוד הלך לספר לשם כמו מטומטם והם כולם מתנהגים אליה כמו אפסים. היא רוצה שיקבלו אותה, היא מרגישה לבד, ויש שם חבורה של "מלכי הכיתה" שעושים לה טובה שהם מוכנים לענות לה בכלל. לרגע תהיתי אם אנחנו צופים בתיכוניסטים או באנשים בוגרים.
&nbsp
לראשונה מאז שפרה יש לי פייבוריטית של ממש, שאני אשכרה רוצה לסמס לה, והלוואי ששני תיקח את הפרס הזה, או לפחות תגיע לגמר לנגד עיניהם המשתאות של חבורת האפסים שסביבה.
 

moiya1

New member
אני כל כך שמחה ששני חזרה, למרות שקשה לראותה חיה בין דיירים

השונאים אותה. לא יודעת כמה זמן היא תצליח לשרוד באוירה "עויינת" שכזו.
התקווה היחידה שלה (גם שלי) שהדיירים החדשים יעטפו אותה במעט חיבה אמיתית גם אם זמנית עד שיעופו משם. כל מה שבחורה כזו זקוקה זה למעט אהבה ללא שמץ של צביעות ועורמה.
יש מצב גדול ששני נשארת עד לחמישיה, או יותר..
אני מאחלת לה זאת.
 

בחורה37

New member


ולהגיד לכם עוד משהו? אני חושבת שחלק מהאנטגוניזם כלפיה הוא בגלל גזענות. שם כבר קרא לה כמה פעמים "מתנשאת תל אביבית", כאילו הם המזרחים עממיים והיא האשכנזיה המתנשאת. אם מזרחית היתה מתנהגת כמוה או גרוע יותר, אני לא חושבת שהיו עד כדי כך מתרחקים ממנה. חבל שזו המציאות היום. מרוב פוליטיקלי קורקט אנשים הפכו לגזענים.
ואני שמחה שהראו את אורנה כמו שהיא. ואללה תהילה צדקה.
אגב, ראיתי שיחה ממש טובה בין עדן לשני. אולי עוד יש סיכוי שיתקרבו? תאכלס בהתחלה לא חיבבתי את עדן אבל עכשיו כן. היא חמודה, רק התחברה לאנשים הלא נכונים. אני חושבת שהיא ושני יכולות להסתדר ולפתוח דף חדש. בטח שהיא יותר טובה מאורנה ומעיין...חברות מהזבל
 
נפלא רק תיקון אחד

גם אנדל כבר מפנה לה גב כמו כולם.
המורד הגדול יישר קו וכבר לא מתנהל בחברות.
&nbsp
ביתר, אני לגמר איתך.
הלוואי שתשאר שם עד הסוף.
אשמח אם לפניה יודחו בראש ובראשונה אביחי ושם.
 

דרורי01

New member
כרגע שני הכי מעניינת בבית כי החרם עליה סמוי

הם למדו מהעונה הקודמת אז במקום לעשות את זה לפניה הם עושים זאת בצביעות..
 
אין שום דמיון בין שני לבין שי חי,שי חי חודש שלם התבודד באמת.

דיבר ללמפה בחצר ,לקיר,ישן בנסט לבדו,אכל לבד שתה לבד ,חירבן לבד... חרם ונדיוי כמו שנעשה עונה שעברה לא נראה בכל תולדות האח למעט אולי עונה 1 שבה היה שבוע שבו נעשה חרם רצחני על נעמה והיא פרשה עקב כך.
&nbsp
לשני אין באמת חרם,כל מי שהיא פוצחת עימו בשיחה לא באמת מסרב לדבר איתה כמו שעשו לשי חי,גם לא קמים שהיא יוצאת לחצר או נכנסת למטבח כמו שעשו לשי חי. לא נכנס האם זה היה מוצדק או לא אבל נסיון ההשוואה מגוחך, אני מבין שאוהבי שני מנסים לעשות את ההשוואה על מנת לזכות ולקושש סמסים מצבא האמת אן לרכב על גב דייר שאינו רלבנטי כרגע לתכנית,זה פתטי...
&nbsp
לשני אין עמוד שדרה,גם שהיא מרגישה שהיא אינה רצויה היא מזדחלת ונדחפת לשיחות של דייירים אני בחיים לא הייתי יורד לנסט כאשר אני יודע שיש שם שיחה אישית בין חבורה הכבוד האישי שלי מעולם לא היה מאפשר התרפסות שכזו בפני אנשים שאני מודע שלא מחבבים אותי,גם ההתרפסות שלה כלפי דן מזעזעת מזכיר לי את איילה רשף...
&nbsp
שני בחורה מעצבנת היא חושבת שהיא יודעת הכל,מבינה הכל,חסרת חוש הומור לחלוטין,לא פלא שהיא לא מתחברת לאף אחד שם ולא מרצונה האישי כמו שי חי שלא אהב אף אחד שם חוץ מעצמו הדיירים מרגישים שאי אפשר לסמוך על מישהי שרצה לספר כל דבר,מצותתת,ובעיקר תזזיתית חסרת מנוחה בעיקר שאתה מנהל עימה שיחה.
&nbsp
אז כן שני תהני לך מהאופוריה הזמנית כרגע,ברגע שתהפכי לאחת מהם והם יביניו שכדאי להם לפעול כך(ואביחי יבין) תהפכי לחסרת רלוונטית להפקה.
 

מרגוליקו

Well-known member
מסכימה עם רוב דבריך

אבל אני מוצאת את עצמי פעמים רבות מרחמת על שני
 

דנה1982

New member
הדגשתי שיש ביניהם המון הבדלים

אני האחרונה שאפשר להגיד עליה שהיא מאוהדי שי חי, במשך רוב הזמן הייתי נגד ההתנהגות שלו, ואני גם לא מ"אוהבות שני".
&nbsp
אני כן חושבת שמה שעושים לה הוא צביעות ברמה בלתי נתפסת. סלדתי מהדרך הנוראית שאור/דודו/עמרי ושות' דיברו אל ועל שי חי, אבל הייתה לי מידת הערכה מסוימת לעובדה שהם לא מסתירים, שהוא יודע מה הם חושבים עליו באמת. שני לא. רוב הבית צבוע אליה. אחרי ההדחה אתמול בלילה קלטתי עד כמה - אביחי, זה שהכי עף על עצמו ובטוח שהוא מנצח ושהוא מבין את המשחק יותר מכולם, זה שמלכלך עליה בלי סוף, אומר לה "אל תשימי לב שלמה שהם אומרים" כאילו האחרים הם הבעיה. וגם אלו שנחשבות לחברות שלה כמו אורנה ומעיין, גם הן לא בדיוק איתה. יש חשש להחרים אותה באופן גלוי, אולי דווקא בגלל מה שקרה בעונה הקודמת, אני לא יודעת, וזה רק יותר מגעיל בעיניי. כי הם מתייחסים אליה בצורה נוראית, אני לא יכולה לדמיין מצב שהייתי חיה בסיטואציה כזו. עדיף לדעת מי איתך ומי שונא אותך, ולא לחשוב שיש לך חברים בבית כשהם צוחקים עליך מאחורי הגב (ומול 30% רייטינג).
 
למעלה