שרשור לילה
היום ה-6 ב

בוייאקה מאן

Well-known member
הפקה פח

2 דקות המצלמה על מגי ואינה ושומעים את סאס או כססה או איך שלא קוראים לה
 
העונה תקום ותיפול על איכות ההפקה החדשה ולמידתה את הפורמט...

נכון שמשעמם לעיתים קרובות חברים וחברות,אבל עדיין זה לא בגלל הדייריים,להיפך הם עצמם בעלי פוטנצייאל גבוה. קודם כל עוד לא עבר שבוע,לא באמת הכרנו לעומק את הדיירים.

90% שם אם לא 99% עדיין בשלב המסיכות והפסאדה שהם מנסים למכור לבחוץ.לרוב אנחנו יודעים שאחרי חודש רואים את האדם במערומיו לטוב ולרע. אי אפשר לשחק דמות שאינה אתה או לכל הפחות בעלת תכונות רבות שלך מעבר לחודש. כן זו מעבדה ,זה סיר לחץ,עדיין יש תכונות שאי אפשר לזייף או שזה בך או שלא בכל מקום,בכל זמן ובכל בית.

למה לדעתי העונה תיפול על תפקוד ההפקה ובייחוד האחות הגדולה? כי היא מחזיקה את המפתחות להצלחה,כרגע על סמך הערכה זהירה,כל מה שבמעייני ההפקה הזו זה רק המשדרים המרכזיים בערוץ13. כל עוד הם יפציצו שם ברייטיינג את העבודה שלהם והגושפנקא הטובה מאבי צבי מנכ"ל רשת הם יקבלו כולל פרמיות. לכן ערוץ26 מוזנח,בימוי לא נכון,צנזורים,אי הכנסת הצופה לעלילה....תארו לכם שרוב המשימות תהיינה מצונזרות?

אי אפשר להשוות את תפקוד האחות החדשה ליורם זק,זק כבר היה מקצוען,תחשבו על זה הוא עבר 10 עונות של האח,זה חתיכת מסע,חתיכת נסיון,האחות בעונת בתולין שלה ויש ממנה ציפיות לא רלוונטיות,לא מכיר את האישה שעומדת מאחורי הקול,לא יודע מה עברה המקצועי,ולא יודע אם באמת התפקיד הזה בראש מעייניה ושאיפותיה או שזו פשוט הנחתה מקצועית עליה שיש בה רווח רב ומוניטין עבורה.

לא יודע,מה שכן אני יכול לשער שהיא עושה כמיטב יכולתה.תחשבו על עונה 1 של שפרה ובובליל בהובלת קופרמן הפקות ויורם זק,גם שם אם תחזרו הקול של האח ממש לא היה כמו הקול של יורם בעונה 2 ובייחוד 3. זה היה יורם אבל הקול עבר סימפול לטון מתכתי/רובוטי, לא היו כמעט דחקות,והאח תפקד כמו שהוא מתנהג ברוב המקרים בעולם דיסטנס בולט מהדיירים. הם הלכו לפי הוראות אנדמול.כך זה גם בהפקה הזו.... ככל שהעונות יתקדמו בזכיינית,ככל שהאחות תשתפשף בתפקידה,תרגיש נינוחה כך גם כל המחוות ואותנטיות בגו'ב יבואו. (אם האחות הספציפית תבחר או יבחרו בה להמשיך בתפקיד).

אני מחכה למשימות העסיסיות,למשימות שיש בהן מעבר לסתם משימה שנמשכת מספר שעות או ימים,משימות שגורמות לעלילה לזוז,להניע בדיירים משהו מבפנים,משימות שמפצלות את הבית,מחלקות,מפלות, משימות שמאתגרות נפשית את הבית.רק שם אדם נמדד בכוסו ,כיסו ובכעסו.

צר לי שיש דם רע בין "קשת" ל ,רשת" כי אם כל הביקורת שלי לאורך השנים מול יורם זק,ללא קשר היותו אדם שנוי במחלוקת את העבודה שלו המקצועית הוא ידע. חבל שלא היתה חפיפה כמו שצריך. זו לא בושה עדיין להרים אליו טלפון ולהתייעץ אחות גדולה,ממש לא בושה.
 

בוייאקה מאן

Well-known member
מסכים איתך לגמרי

העונה מתחילה כל כך צולע רק בגלל ההפקה
ומה שהכי הרס את הפתיחה של העונה זה משימה שלא תורמת כלום לעונה
המשימה הזאת לא יצרה שום עניין בתוך הבית ככה שהדיירים חסרי עניין לגבי התוכנית ופשוט מעבירים את הזמן עד שמשהו יקרה וכלום לא קורה כי בחרו לא נכון
 
אין ספק בוייאקה,המשימה סתמית וממצה את עצמה מהר מידי.

יכלו למצוא משימה יותר מעניינת שיש בה את אפקט ההפתעה והבום.יש לי חשש לגבי המשימות העונה.
 
זק היה גאון,למרות שלא אהבתי את התפקוד שלו בעונה האחרונה.

כמו שאמרת ואני מסכים איתך,אפשר להגיד עליו הרבה דברים.. אבל טלויזיה הוא ידע לעשות.
&nbsp
 

יהודי31

New member
ואני עדיין לא מבין למה צריך 3 מנחים..

שילמדו קצת מאנגליה, האשה המנחה שם מרימה השאו יותר משלושתם..
ו.. לא יזיק שיעתיקו כל הקונספט משם...
 

Psy Bear

Well-known member
לאינה יש אישיות מעצבנת, אבל אני לא משוכנע שהיא איזו

אהבלה גמורה. אני חושב שנגלה שהיא די בסדר.
 

Psy Bear

Well-known member
אני גם מרגיש שהיא (ככל הנרא שלא במודע)

יודעת הכי טוב למשוך את הדיירים בלשון ו"לראיין" אותם.
&nbsp
מדגיש: ממה שראיתי בינתיים.
 
הנה עכשיו היא מסבירה למה היא עושה את הדברים

כדי שזה ייצא בסדר
עצם זה שהיא אומרת את זה
היא יודעת שהיא עושה משהו לא מתקבל
 

nicknick28

New member
אינה מופיעה יותר מדי על המסך,זה מעיק .

פלאשבק לאורנה ואורנה ואורנה וכל הזמן אורנה.
 

Psy Bear

Well-known member
פספת היום את עבודת המשקולות שלה?

10 חזרות עם משקולת קילו?
 
למעלה