שרשור לילה
היום ה-56 ב

חjuspa

New member
חחח, חיכיתי לאפטר פרטי שלך


וכן, יודעת מה שאומרים על רחמנים וכל זה, אבל מודה שטיפ טיפה אני חומלת עליה ברגעים אלו.

נורא רציתי שזה יקרה בעיקר בשבוע שבו הסתובבה בבית עם הידיים בכיסים כמו אבו עלי קטן, מזוייפת עד זרא, נוהמת לכל עבר בשיכרון כוח. אולי כי זה היה סמוך יותר להדחת תמר, אבל בעיקר כי זה היה השלב שהכי דחה אותי באבולוציה של פלורי במשחק (לי יש את הדה בסט!!!).

אבל בכ"ז, מסכנה, ומה יהיה עכשיו עם חבורת הרכבת ועודד...
 

baggio10

New member
You're a better person than me

אני בכנות לא מצליח לחוש טיפת חמלה כלפי האישה הנאלחת הזו. לא חושב שהגעתי לרמות תיעוב כאלה כלפי דמות בתכנית ריאליטי. אפילו טהוניה מיודעתנו לא עוררה בי שאת נפש כמו האישה הזו שאני אפילו מתקשה לבטא את שמה בלי להוסיף איזו עקיצה ולעג.

ניסיתי וניסיתי וניסיתי ולא הצלחת למצוא בה טיפת טוב בכל 56 הימים שלה בבית. "התנהלות אסטרטגית" זה הדבר האחרון שמעניין אותי כי בסופו של דבר מדובר בתחרות ותמיד יהיו כאלה שילכלכו את הידיים בעבור הפרס. אבל התנהלות בין אישית עם אנשים זה המינימום. במיוחד עם כאלה שלא עוללו לך כל רע. היחס וההתנהגות שלה בשבועיים שקדמו להדחתה של תמר הבהירו לי סופית במי מדובר. לא היה שם שום מימד אסטרטגי שקשור לתחרות בעיניי. פשוט רוע טהור. בחורה שלא יכלה לשאת את כל הטוב שקרן מבחורה אחרת שבמקרה גם צעירה ממנה בעשור, וחיפשה רק איך לגמד, להוריד ולעולל לה רע. לא בחלה בשום אמצעי לרבות המצאות, הסתה ואלימות מילולית. הסיטואציה שבה תמר הגיעה לשבת בסלון ו-4 אנשים לא כולל פלורי קמו לא יוצאת לי מהראש. לא מצליח להשתחרר מהגועל נפש הזה.

ועל כן היום הוא יום חג!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

lotaria

Well-known member
עכשיו צריך להעיף את אור...שתלך הביתה שתשתה קפה עם פלורי.

 

eran2020

New member
פלורי עשתה את ההחלטה הכי טובה ומשמעותית בשבילה

כמו שכתבתי מספר פעמים, פלורי לא יציבה נפשית
ולא בנויה לתוכנית האח הגדול.
זה טוב שהיא קיבלה את ההחלטה לעזוב.
 

Rain04

New member
הייתה צריכה לעשות זאת קודם

עוד במשימת הצבעים ואפילו לפני. היא אישה קשה ובלתי נסבלת, אבל עצוב לי החרם עליה. חרם לא מגיע לאף אחד, לאף אחד. גם כשחי ישב לבד היו לו תמיד מס׳ אנשים מסביבו. לא ככה רציתי שפלורי תצא.
 

osher119

New member
איזה חרם? אמרו לה בפנים שהיא צבועה ושחקנית

עד לפני ששי חי ודודו חזרו. היא הייתה"כוכבת" עשתה סטנאפד וחיקויים..
 

נטה אונה

Well-known member
אז
פלורי החליטה לצאת היום במקום בשבת...

כי זה הרי די ברור שזה מה שהיה קורה גם אם היתה העמדה להדחה...
אז נכון, שוב לא היתה כל האמת בפרצוף אבל אני לא מצליחה לחשוב על מישהו שלא היה מעמיד אותה. אפילו אור.
&nbsp
גם אני חיכיתי אתמול עד 5 בבוקר לתאונת הדרכים שדודו ושי תכננו לה, אבל זה באמת כבר להתעלל בגופה (וזה עוד מחוץ לחדר המתים)
&nbsp
אז פלורי, למרות שכולך היית אני ואני ואני יצאת כמו לוזרית. מאוד מענין שגם את וגם גילי אהובך משכבר יצאתם בבושת פנים מהאח. גילי עוד הספיק יחסית להציל את כבודו ולא עשה שום דבר מביש (בתוך הבית).
&nbsp
למרות שעוד לא ראינו את מה שקרה אתמול בסיום המשימה, זה די ברור שגם משפט השדה של פלורי בסיאנס, הריב עם ברק והכניסה של שי ודודו פשוט ריסקו אותה. בנ"א כ"כ מרוכז בעצמו לא יכול לשאת את זה שלא אוהבים אותו. היא העדיפה להוציא את עצמה בשביל לברוח מהביקורת. בשיבל לא לחזור הביתה ולראות שבפרק הזה כל הבית העמיד אותה.
&nbsp
אבל יותר מהכול, לדעתי היא פשוט איבדה שליטה עם ברק, לא משנה מה הראו או לא, היא ירדה שם נמוך. וזה היה ברור שאם היא תישאר בבית זה רק ידרדר משם. זה שהאח ביקש בשמה מדודו ושי לא לדבר אתה זה לא רק כי "פחד" שדודו ושי יקטלו אותה, אלא כי אין לי ספק שהיא היתה מגיעה עוד יותר נמוך.
&nbsp
הדבר היחיד שמעצבן אותי הוא שכמו כל מהלך שלה בבית, גם המהלך הזה יצא בעוכריה. אם היא היתה כזאת ג'דאית כמו שאת מחזיקה מעצמך, היית עומדת בגבורה מול אור ונותנת לקהל להחליט. אבל הפחדנות שלך, של מישהי שהתגלתה אתמול במערומיה, גרמה לאור להישאר איתנו עוד חודש. אז - האק, מתוקה.
 

holy1987

New member
איך את יודעת שהאח ביקש ממנה

לא לדבר עם דודו ושי? יש קישור?
 

mikasch

New member
הודעה מהפייס- לאחר 56 ימים פלורי אלקסלסי החליטה לעזוב את בית

״האח הגדול״. במהלך שיחה עם האח הגדול פלורי הסבירה כי הגעגועים למשפחתה וההתמודדות המורכבת עם החיים בבית גרמו לה למצות את החוויה.
 

Yalush2

New member
הרגע הם אמרו שהוא לא ישדר את הדברים עליה ושלא ידברו על הנושא

 

Valkyrie1

New member
זה דופק את כל העלילה

ואת רוב העצבים שהיו לשי דודו ועומרי שם בחדר המתים.
אז גם את כל זה הוא יצנזר????
מה הוא יראה???
איף!!!
 

MIC83

New member
שיחי-דודו-שיחי-תני-דמעות-התפרקות-שיחי-תני-שיחי-דודו-שיחי

דיירים-הלם-תני-שיחי-דודו-שיחי
&nbsp
אולי?
 

svtar25

Well-known member
ישדר רק את החקירה של תניה וקסניה

אולי חלק כן ישדר, אי אפשר שלא לשדר כלום! חקירה במקלחת של איציק את פלורי וקסניה. אולי את השיחה פלורי תני , כן ישדר..את התגובה של שי. אבל לא ישדר ריב עם ברק. ישדר את מסיבת המסכות, ריקוד של קסניה עם איציק...רומיו ויוליה יקודמו בפרק הזה.
 
למעלה