שרשור לילה 3
היום ה-56 ב

|*טוב לפלורי שהיא עזבה, רע מאוד לצופים. פירוט מורחב בפנים


פלורי הבינה שהפיצוץ עם ברק זה כקליפת השום לעומת מה שהולך להיות לה עם שאר דיירי הבית בהנהגת שי-חי ודודו, הבינה שהיא שרופה ואין לה מקום מפלט, אפילו לא המטבח, כי אחרי כל מה שנחשף הרי אף אחד לא היה מתכוון לאכול מהידיים שלה. וטוב בשבילה שהיא עזבה, למה אם היא הייתה נשארת, היא הייתה עושה צחוק מעצמה.

אבל, העזיבה שלה גרמה לרגע הפיק של העונה להתפספס והרס את כל קו העלילה והמתח של העונה עם ה"מהפך" ושרטוט ציר הרשע החדש של הבית. עכשיו כשפלורי הרסה את זה, ובחרה להוציא את עצמה מהסיפור, וכשכל הבית כבר נבנה מחדש, יהיה מאוד מאוד משעמם לראות את הבית בלייב, אולי יש טיפה סדקים(שגם הם מאוד אפורים, אור ומייקל), אבל זה כאין ואפס לעומת מה שהיה.

בשביל להבין בפשטות מה מצפה לנו, אפשר לראות איך הבית היה מת כמה שבועות לפני כניסת החדשים, ולהבין שמה שהיה הוא שיהיה. הרי מבחינת ההסתכלות על הדיירים, הבית לא השתנה כמעט, הכניסו בסך הכל 4 חדשים שהם לא משמעותיים לסיפור,כש1 סטטית, 1 פאפי של דודו, 1 פאפי של שי חי, ו1 פאפית של שי חי. להוסיף לזה, את סיום הסכסוך הראשי של שי-חי עם שחקן המשנה עומרי, ואפשר לומר קדיש לעונה הזאת.

לצפות עכשיו באח הגדול זה כמו ללכת לסרט אקשן, כשאתה יודע מה יהיה הסוף שלו, ולמרות זאת עדיין ללכת ולקוות לפחות להנות מהאקשן אבל להתאכזב בסוף שגם את זה לא היה.

עצם זה ש"הדרמה" היחידה שנראת באופק, זה הרומן האפור של עומרי וקסניה, וה10 דקות של האמת בפרצוף של שי-חי בימי שלישי, אומרת הכל על העונה המסריחה הזאת.

אני פורש מהלייב, וממליץ פה גם למכורים לעשות את זה, אולי ההבנה וההפנמה של הדברים האלו שכתבתי, יגרמו לכם לנצל את הזמן טוב יותר מאשר לצפות בסטטיות הזו בבית של בובות בהנהגת שי-חי. לא שאני אומר את זה לחובתו, הוא הגיע למצבו בבית בזכות, אבל זה גרם לכך שהבית יראה נורא משעמם כי אנשים ימנעו מלריב איתו ויהלכו בפחד ועם מסכות. והאשם הבלעדי של זה, הוא יורם זק שגרם לכל הדיירים בבית לקבל את כל ההייפ של שי-חי בדיוק כמו שהצופים קיבלו ממנו.
 
תן לזק כמה ימים והוא ימציא משהו. אפשר להגיד עליו הרבה דברים,

אבל אי אפשר לקחת לו את זה שהוא גאון טלוויזיה
 
הגאונות שלו נשחקה עם השנים

מה הוא כבר יוכל להמציא מחדש? הוא שיחק עם הפורמט כבר מכל הכיוונים.. וגם אם הוא יצליח לזקק רגעים טובים לעריכה לפרק, זה עדיין יותיר את הלייב בתור שממה
 
מסכים בהרבה נקודות,אבל מה זק יכל לעשות טוב יותר מול המסוקים.

צעקות של משוגעים בחוץ בשעות לא שעות,האקסטזה של הקהל האקראי כל שבוע בעת הקראת השמות בחלל הזמן.
&nbsp
זה באמת תופעה חריגה -שי חי ומה שהוא גרם בחוץ ובפנים. זה לא כל עונה זה בודאות.בכלל זו עונה מיוחדת אחת הטובות...
&nbsp
אין ספק שפלורי "ברחה" להפקה. ובמעשה זה זו אולי החכמה היחידה שהפגינה בהתנהלותה בבית. אבל האמן לי שאיך אומרים אל תסתכל בקנקן אלא במה שבתוכו?
&nbsp
יהיהו עוד אינטריגות בין דיירים וגם בין שי חי לבין אחרים,לא כל הנוצץ זהב... איציק-קרלוס יכול להתהפך על שי חי וההיפך,ברק ושי חי גם לא הייתי נועל.ואור ושי חי ומייקל מול שי חי. ההפקה תדאג לחזק את אור והמחנה שלה. היא בונה אותה כבר זמן מה כקונטרה רצינית. האם בצדק? לטעמי ממש לא.אבל זה אולי הדבר היחיד שישמור כמו שציינת על מידת מתח תמידי.
 
רציתי להוסיף גם שתמיד זק יכול לשנות קונספט של עלילה.

בתור הבמאי/מפיק/תסריטאי יש לו הרבה אפיקים וחוטים שהוא יכול למשוך בהם את הבובות שלו. הוא יכול ללכת על קו הרבה יותר רומנטי למשל...על קו רגשי תכוף יותר.
&nbsp
משימות שלא היו ...במשימה אחת מורכבת הוא יכול להקים את כל הבית על יצריו. הוא מנייאק בן מ... אבל תן לו קרדיט הוא יודע ומכיר את העבודה.
 
מסכים בגדול עם מה שכתבת

אבל זה נראה שזק נהנה בהתחלה מכל המסוקים והצעקות, זה הכניס לו עניין לבית ב0 השקעה. כשהוא כבר הבין שזה כבר מתחיל להרוס, הוא שינה פאזה וצמצם את כל המגע מבחוץ, עובדה שבשבועות האחרונים כמעט ואין חשיפה לצעקות ומסוקים(והיה אחד כזה שלשום שאף דייר לא ראה, אלא רק שמע). האמן לי שאם הוא רוצה למנוע בכל מחיר מסוקים וצעקות מבחוץ הוא יכול, אם זו הגברה בפול ווליום בכוננות תמידית ולא הזמזום המצחיק שהוא שם.

לגבי האינטריגות בבית והעניין, מסכים שעוד אפשר לעורר את זה. אבל זה הכל יהיה פלסטיק לא מרגש שנעשה ממניפלציות של זק במשימות או אם זה רומן אפור של עומרי וקסניה. הכור היתוך האמיתי והאקשן הופסק באופן מלאכותי, ובשביל להחיות אותו מחדש זה תהליך שבמקרה הטוב יקרה עוד חודש, כמה שבועות לפני הגמר.

העונה הזו גם ככה אין בה כלום חוץ משי-חי שהייתה הדמות המעוררת מחלוקת בבית, עכשיו כשהוא הפך ל"מקובל" וכולם הלאבי-דאבי שלו, על מה נותר לנו להסתכל? על הפירור האחרון בבית? הכאסח שלו עם אור? שמסתכם ב"מכשפה" "פמניסטית" ומיצה את עצמו בשבוע הראשון?

בקיצור, טוב לי כל מה שקרה, ככה עכשיו אני אוכל להיגמל מהצפייה בלייב.
 

rachela8

New member
מה יש לנו לראות?????????????את השיחות היפות בלי עצבים של

שיחי ושאר הדיירים ,צחוקים עם דודו השיחות עם עומרי או עם תני ,כל האינטרקציה שתשגע את אור ,את היחסים המעוותים של מייקי וברק ,יש המון מה לראות אבל ברוגע בלי עצבים ,מה רע רק גברים מחפשים מכות מלחמות נשים לא
 

rivaldo9

New member
לא חושב ששי חי יעמיד את מייקל

אולי יפתיע וילך על ארבל או שי מיקה.
 

fsociety

New member
נשמע לי לא סביר שהוא יעשה את זה כי הוא קרוב לשניהן כבר

מייקל לעומת זאת הרוויח בגאון את מקומו בהדחה הפומבית
 
לא רואה מצב כזה

הוא מאוד אוהב את ארבל והם התקרבו עוד יותר בחדר המתים.
וכלפיי שי מיקה יש לו חיבה אמיתית גם כן. ראו את זה כמה פעמים מאז שחזר לבית.
&nbsp
באמת שחוץ מברק ואור אני לא חושבת שיש מישהו שהוא מסוכסך איתו בבית בשלב הזה, וגם עם ברק זה די בעבר.
&nbsp
איזו סיטואציה מוזרה למישהו שהיה האויב הגדול של כל הבית עד לא מזמן.
 

svtar25

Well-known member
היה משהו מוזר שצנזרו בשחקירה של איציק בחדר אמבטיה

איציק: "קסניה, מתי הכרת את שי.." לא הבנתי איזה שי מיקה או שי חי...חתכו מייד! כתבו פו שעומרי חיון כתב שהיה ביניהם רומן...זה למה שאיציק רמז? כי לי היה נדמה ששי חי וקסניה לא הכירו לפני התוכנית..לא יתכן שהיה רומן..תני כבר הייתה מתפוצצת על קסניה.
 

bibaso

New member
עומרי חיון זבל

ולמה שאיציק ירמז כזה דבר - יש לו מידע שחסוי מאתנו כי הוא שרלוק הולמס ?
 

ronsil

New member
מהיכן את חושבת מגיעות השאלות ''קרה או לא קרה?'' במשחקי האח

איציק לקח את תפקיד שרלוק הולמס במשימה רחוק מידי ודיבר שטויות רוב הזמן, הוא המציא כל מיני מעשיות לטובת העלילה עד לרגע שקסניה איבדה את זה והדיירים כמעט עשו בו לינץ'
 
למעלה