שרשור לילה 2
היום ה-54 ב
האח

yalian

New member
אסיף אידיוט.

(למרות שאחרי היום קידמתי אותו למגה-אידיוט, אבל לא משנה את קיצור המקלדת החמוד שלי
)
 

masino

New member
הפסגה נועם-תקווה כל כך נוראית! טרחני, באותו שיטה ואותן מילים

איך רכשה מעריצים? בלתי נסבלת ומתישה.

אמרה שהיא לא נכנסת כטהוניה וצדקה. בינה לבין טהוניה עובד עולם שלם. אהבנו מאוד את הטהוניה ועם תקווה אין כימיה.מדברת גבוהה גבוהה על הערכים שלה, אבל לא מצאנו אפילו ערך אחד.
 

some1here4

New member
תקווה מייחצנת את עצמה מתחילת העונה וזה מה שמקדם אותה והאח

 

Rodrik Harlaw

Active member
בהנחה שמחר יגיעו מספר הצגות תיאטרון

אני חושב שזה ניהול נכון של ההפקה. אמנם "משימת האמת" הייתה חסרת דמיון ולא באמת אילצה אנשים לענות בכנות, אבל כנראה שהמטרה שלה לא הייתה להרים את הבית אלא רק ליצור מטענים אצל החדשים עבור פיצוץ עתידי.
&nbsp
מי שחוטפים ב"משימת האמת" הם הדיירים הכי חלשים חברתית (החדשים), כי הכי קל לפתוח עליהם בפומבי. לעומת זאת הצגות התיאטרון מראות סצינות משמעותיות מהבית ובאופן טבעי אלו יהיו של הדיירים הוותיקים (מבין החדשים רק לנועם יש היסטוריה עם דייר ותיק).
&nbsp
החדשים לא מרגישים בבית, אז פחות סביר שיפוצצו את המשימה, ולכן הגיוני שהם יקבלו את מנת חלקם ביום הראשון, ואילו הוותיקים הם אלו שיקבלו את הבום כשכבר עברו את מרבית המשימה (וכבר חבל להפיל תקציב) ביום השני.
&nbsp
ספציפית, מקרה אסיף שההפקה לא צפתה, עבד לטובת העניין. הוא כבר הספיק לעזוב ואז לחזור כשראה שלא נוצרו פיצוצים גדולים מדי (החדשים עדיין לא יכולים להכתיב את סדר היום), ועתה אם אחת ההצגות בתיאטרון תשים אותו למטרה, הוא חישק את עצמו ויהיה לו קשה מאוד לפרוש שוב.
 

כוכבית מכסף

Well-known member
הלוואי וניר רואה איך אסיף מלכלך על ליאור

עם כל בנית הבית.
למרות שכבר אחת והוא בטח הלך לישון
 

some1here4

New member
מאחר ויעלו עוד סצנות מחר..

והאח כנראה מסתמך על קטעים ערוכים.. שבאף אחד מהם לא נשמעת תקווה מרכלת ומסיתה.. כפי שהיא עושה רוב הזמן.. היא סיפקה לו קטע אחד נוסף היום.. ולא יזיק אם יתחיל להראות קצת גם את הצד המכוער שלה.. כי רוב הזמן הוא הרבה יותר דומיננטי.. ויותר מאשר אצל שאר הדיירים.. אבל הסיכוי שזה יקרה הוא כנראה אפסי.
 

queenjane

New member
כרגיל אסיף עסוק בלסכסך אני מקווה שהאח הגדול ינקום בו על זה ש

שהוא דפק את המשימה היום
 
למעלה