שרשור בוקר
היום ה69 ב

nicknick28

New member
איפה דיברתי על רשע וצודק וקדוש?

דיברתי על כך שאינדל לא הגיע ממניעים נקיים לדעתי.
נכון שחיים חבר שלו וסה"כ דאג לו, אבל אינדל התבסס בטיעוניו על משהו שהוא לא יכול לדעת,מה אדם מרגיש מבפנים.
&nbsp
ואורנה להפך, נכון שאביחי חבר שלה אבל היא לא השתמשה בטיעון של הוא מרגיש יותר מחמימו ומגיע לו כי אני מכירה אותו יותר.
&nbsp
אינדל הפחית מערך הרגש של אביחי בשביל חמימו,היא לא הפחיתה מערך הרגשות של חמימו,היא פשוט הזכירה להם שגם לאביחי יש לב ורגש והם באותה נקודת מוצא.היא ההפך מאינדל,לא התיימרה להבין מי מרגיש מבפנים יותר או פחות.
&nbsp
אורגנה בהחלט הפגינה חברות כשניסתה להגן על אביחי, אבל בהחלטה שלה היא פשוט התייחסה לעובדות. לשניהם מגיע,לשניהם יש רגשות שהם לא יכולים מבחוץ למדוד אותם,גם אם אחד מביע יותר ואחד פחות.
ואם אחד זכה לקבל מפגש מהבית אז מן הראוי שעכשיו השני יקבל.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
את כל כך מפספסת את אנדל. היחיד שמגיע מדאגה

אמיתית לחמימו והיחיד שקרא נכון את הסיטואציה.
זה כמו שהוא הרגיש את חמימו שדן עמד להדחה ודאג שדן ילך אליו ושיילך לחדר האח ולא נרגע עד שראה שחמימו נרגע.
כמו שהגן על שני שכולם היו נגדה בלי שהיא בכלל ידעה והסביר את הצד שלה.
כמו שהתנפל על הממוחזרים על מה שעשו לאביחי וזה שאבי חי לא חבר שלו.
אנדל רואה את האחר את הסובל את החלש וזה כל כך יפה.
יכול להיות שעדיף שאביחי ראה את אמא שלו. בטוח שהיה עדיף שכל הוותיקים יקבלו ביקורים.
אבל ליחס את המלחמה של אנדל למה שהוא חשב שחבר שלו זקוק יותר למאבקי כח, זה כל כך לא קשור לדעתי ופספוס שלם של מי הוא אנדל. נסיון ליחס לו תכונות של הרבה אחרים שם ממש לא שלו.
 

nicknick28

New member
להפך,אינדל הוא אחד החביבים עליי

ואני מצליחה לראות המון רגעיים יפים וחבריים שלו. ואני מאוד אוהבת את הרגעים בהם הוא תמיד מגן על החלש בסיטואציה
ודווקא בגלל שהוא דמות שאני בדרך כלל מצפה ממנה ללכת על הבחירה ההוגנת ולא דווקא המוטה זה היה מאכזב בעיניי.אני לא שוכחת איך הוא הגן על שני כשכולם היו נגדה ואיך הוא הגן על אביחי כשכולם יצאו עליו...אפילו שלא היו מיודדים.
&nbsp
אני לא שוללת את האכפתיות שלו לחיים ברור לי שהוא מאוד אוהב אותו וזה חלק מהותי מהעניין.
מאכזב אותי שהוא פשוט ביטל את אביחי כאופציה לפגוש משפחה. ההנחה הזאת מראש שהוא לא צריך ולא מרגיש לעומת חיים.
נראה לו הגיוני שחיים יפגוש פעמיים משפחה ואביחי לא יפגוש בכלל.
בעיניי זה לא הגיוני.
&nbsp
 
לאנדל יש אינטואיציות טובות. הוא הרגיש שאביחי פחות צריך שהוא

כמוהו.
משי לא משפחה. היא בת זוג שלו כשנה שזה משמעותי אבל לאביחי יש כל הזמן את מעיין וחיים לא מפסיק לשתף את אנדל כמה קשה לו והוא מתגעגע.
מכאן זה בא לדעתי.
ממש לא מקטע של כוחניות. לאנדל יש רגישות לחמימו. הוא כל הזמן בודק שהוא בסדר.
אובייקטיבית, גם לדעתי הגיע לאביחי הביקור.
 
אינדל

לא מסכימה. אינדל שמע מאביחי מספר פעמים שהוא לא מתגעגע למשפחה שלו. חמימו מעט שבור, נכון שקיבל את משי אבל היא עדיין לא משפחה. אינדל מדבר בהיגיון תקשיבו לו.
 
אביחי משחק אותה "כועס" על אמא שלו. בלב הוא מודה לה.שחקן גרוע

פשוט הוא יודע שאם יראה שהוא מקשיב לה ויעזוב את מעיין - זה לא ייראה טוב בחוץ ומעיין תקבל את הדירה. כרגע אביחי משחק על הקטע של "רומיאו ויוליה" ... של "אמא שלי הורסת לי הכל". אין לו אופציה אחרת. מי מסכים?
 

מרגוליקו

Well-known member
יש מצב גם לסנריו הזה

&nbsp
אבל אם להודות על האמת אביחי כזה חרטטן ושקרן ושחקן והוא משנה כל הזמן את המציאות לפי מה שמתאים לו אז באמת אני כבר לא יודעת מה לחשוב.
 

toly7

New member
אביחי שקרן פתולוגי וילד מגעיל שלא מכבד את הוריו שחקן פוקר

מנוול שמשחק בכולם ועובד על כולם. אמא שלו אוהבת אותו מאד ונתנה לו סטירה מצלצלת בכדי שיתעורר על החיים שלו ולא יעשה צחוק מעצמו. היא צופה בו 24/7 ורואה סמרטוט שפוט וגמור שהפלקט מנגבת איתו את הריצפה. גם הרבנית קוקו והשפן וכולם רואים את זה אבל הם לא יעירו אותו רחמנא ליצלן כי יש פה מלחמה על הדירה וכל אחד לבסוף הוא לבד לבד. בבית האח הגדול אין חברים ואין רומנים והכל מונע מאינטרסים נקודה נטו . הבן אדם בתוך תוכו ידע בדיוק אבל בדיוק שזה מה שאמא שלו תגיד לו ולכן הוא התנגד נחרצות לביקור. לפני שאמא שלו נכנסה הוא נשכב על המיטה בפנים של אבל כאילו מישהו מת לו חס ושלום. ככה לא נראה בן שמצפה לביקור של אמו והוא ידע טוב טוב טוב שזה מה שהוא יקבל לכן שלא ישחק אותה מופתע עלאק או לא מבין או לא יודע מאיפה היא הביאה את זה עלאק. גם הרבנית, דן והפלקט לא התפלאו והם הבינו מייד מאיפה זה מגיע. מעבר למעיין היא גם רמזה לו בגדול על השקרים שלו, הריכולים שלו מאחורי הגב שזה לשון הרע בחסות התורה והציציות, ביטולו העצמי וההיחלשות בפנים ובחוץ, והתנהלות והתנהגות מבישה ובלתי מתקבלת על דעת כולם והמשפחה בפרט. היא דאגה להגיד לו כמה וכמה פעמים אנחנו לא מכירים אותך בכלל קרי בחוץ ובבית אתה בן אדם איקס, ובבית אתה ויי מה שמרמז על משחק והעמדת פנים להיות מישהו שהוא לא ואת זה ג'ודי המסכנה רמזה לא פעם ולא פעמיים אבל איש לא סופר אותה. היא רמזה לו להתנהג כבן אדם לשני ולג'ודי ולא לאבד צלם אנוש אפילו אם זה משחק קרי מה זה השנרת חינם הזאת וממתי אתה מושפע ממה שאחרים קובעים לך מה לעשות ועם מי לדבר ולמה. בשורה תחתונה היא נתנה לו להבין שאת מגדל הקלפים ההזוי שהוא בנה לו פה כל העונה הוא יכול לפרק ומהר כי המגדל בוער ואוטוטו סופו של המגדל יהיה להתרסק ולהפוך להיות אפר ועפר ללא יסודות וללא נאדה. היא אמרה לו במילים אחרות אתה הולך להפסיד את המשחק בענק ענק וכולם אבל כולם עלו עליך ואל תחשוב שאתה הכי חכם ושכולם סביבך מטומטמים. הזחיחות שלך והיהירות שלך עומדת לתת לך וואחד מכה שממנה יהיה לך קשה מאד מאד מאד לקום קרי חטא היוהרה ועונשו. יחד עם זאת היא גם חיזקה אותו שכל המשפחה אוהבת אותו ותומכת בו ושיהיה חזק ושלא יישבר. על זה נאמר מצד אחד נתתי לך סטירה ומצד שני לטיפה. כל הכבוד לאמא שלו שהיא אישה אמיצה, ישרה, אמא שאוהבת את הבן שלה ומנסה לעזור לו לא ליפול לבור שהוא כרה לעצמו כי הוא כבר עמוק עמוק עמוק בפנים. היא יודעת מה יש לה בבית והיא ידעה שככה הוא יגיב ובכל זאת אזרה אומץ ולא התייפייפה ואמרה לא את המציאות כהוויתה והעמידה לו מראה מול הפרצוף ולא היתה כמו השאר שרק התחנחנו ופוצי קוצי שמוצי אבל לא רמזו מילה וחצי מילה על איך זה באמת נראה ומה כדאי לשפר בלשון המעטה. לאמא של אביחי, שאפו אני מחזיקה ממך. כל הכבוד את כמו לביאה ששומרת בעוז אחר גוריה שאי ברכה אמא יקרה.
 
וואו איזה מזל שהלכתי לישון מוקדם אתמול


לא ראיתי כלום. הלכתי לישון בגלל עייפות מצטברת של כל השבוע, וטוב שכך.
אהבתי מאוד את מה שכתבת, ואני מאמינה בכל ליבי שזה אכן מה שאימא שלו
ניסתה להעביר לו. אני חושבת שאם אני הייתי אימא שלו ורואה כיצד הוא מתנהל
בבית, הייתי אומרת לו את אותו הדבר. באמת כל הכבוד לה!
אני חושבת שזה לא קל לאימא שלו לראות את ההתנהגות הנלוזה שלו. כואב לי בשבילה. לא מספיק הבן שלה הולך ומתעוור, היא גם צריכה לצפות בכל המהלכים המלוכלכים וניבולי הפה שלו. בנוסף היא גם צופה יום וליל באיזו אסטרטגית לא קטנה שעושה מהבן שלה פורפרה. בהחלט כואב לה הלב. מבינה אותה לגמרי.
 
בדיוק כמו מסרי ה"אוהבים" של שי חי בעונה שעברה

עצות אחיתופל הגיעו מבחוץ.

אבל בניגוד לשי חי, אני מעריכה שאביחי יגבור על המלכודת הזו. הוא התרחק מהוריו. הבנתי עכשיו למה. לא ראויים אליו. מתעללים בו נפשית.
 

toly7

New member
אהובתי ההורסת והחכמה, אני מתה עלייך וטוב שהלכת לישון מוקדם

ולא צפית בדבר הזה תאמיני לי. כרגיל אני ואת חושבות בול אותו הדבר ואין עלייך בעולם. תודה רבה לך על התגובה המהממת ממש חיממת את ליבי. אם אני הייתי אמא שלו הייתי מתנהגת כמוה בדיוק וכואב לי הלב עליה ואני מבינה אותה לגמרי ויודעת בדיוק מאיזה מקום זה מגיע. כל הכבוד לה אני מחזיקה ממנה ככה אמא אמורה להתנהג.

הזלזול והקרירות שהוא הפגין כלפיה לפני הפגישה ולאחריה היתה מצמררת ומזעזעת ולא רק זה אחר כך הוא התהלך בפרצוף אבל בבית והתבכיין לכל דיכפין למה הוא רצה נתק מוחלט, ושהוא לא היה צריך לראות אותה, ולמה הוא ראה אותה, ושאין לה דין ודיין, ולמה היא עשתה את זה מול כל המדינה ולא בבית לבד כשאיש לא שומע ומאזין, וטען שהיא טועה ושהיא לא נורמלית ולקינוח הוא רץ כמו יוסיין בולט לחדר האח הגדול לבדוק שוב מה פשר הדברים ומדוע הם נאמרו ומה קרה פה בעצם . תאמיני לי שזה היה קשה לצפייה ומעורר שאט נפש ורחמים כאחד.
 

sashalola

Well-known member
גם להצגה הזאת אני לא מאמינה

זה המשך ישיר לדמות שהוא פיתח במשחק.
לא אתפלא אם זאת אסטרטגיה שתואמה מראש.
אם היחסים ביניהם באמת כל כך שבריריים,
אביחי לא היה מעז להכפיש את אמא שלו,
ואמא שלו לא הייתה מעזה "להתערב" ולהציג אותו ואת אהובתו באור שלילי.
אמא שלו הדגישה את נקודות הכוח שלו במשחק, ורמזה לו בענק על נקודת החולשה שלו במשחק.
מעיין תפיל אותך.. זה מה שאמרה לו ועל זה הוא צריך לחשוב.
כל סערת הנפש שהוא מציג אחרי הדברים זה רק עוד צעד במשחק שנועד לחלץ אותו מהמכשול, שעכשיו הוא יודע מהו, שפוגע בסיכוי שלו לזכות בדירה.
 

toly7

New member
אמת ויציב וזה רק חלק מהמכלול בתכל'ס אני מאמינה לכל במה שקשור

אליו. קשה לי להאמין שאמא שלו תתן יד לדבר הזה אבל הכל אפשרי ובתכל'ס אתמול היא חשפה בענקקקקקקקק את התכשיט שיש לה בבית תרתיי משמע.
 

toly7

New member
תודה רבה רבה ובוקר טוב לשנולי התותחית והמהממת


 

toly7

New member
ועוד איך קיים גם לשני וגם לג'ודי אמא שלו רמזה לו אמש להפסיק

את זה מייד. בתכל'ס לפי דעתי אביחי לא ישנה כלום והוא ימשיך להיות ככה עד הסוף ומה שיקרה זה שהוא יצא קירח מפה ומשם כי בדירה הוא לא יזכה ומעיין לא תהיה איתו דקה לאחר התכנית והוא יודע את זה, היא יודעת את זה, וגם אנחנו. כשהוא יגיע הביתה הוא יקבל את הבום האמיתי היישר לתוך הפדחת שלו ואז הוא יצטרך לעשות חשבון נפש קשה ונוקב עם עצמו לגבי כל הוויתו בחיים שזה מתחיל בכיבוד ההורים, כבוד האדם באשר הוא אדם, וכלה בכל תחומי החיים באשר הם. בעונה 4 היה דייר מהמם ומקסים בשם איתם שהיה עיוור לחלוטין והיה לו כלב נחייה בשם וולטר. אביחי צריך ללמוד מהבן אדם הזה מה זה להיות בן אדם ובן אנוש ואז לאזור אומץ ולפתוח את הפה אם וכאשר. אביחי אולי לחלק גדול מהצופים נראה בחור דתי ומאמין שדוגל בענווה, צניעות, כיבוד הזולת, ובן אדם שדרך ארץ אצלו היא מעלה עליונה, אבל לחדי העין שביננו מצטייר בן אדם אומלל וממורמר, אדם נקמן עם רוע צרוף ומזוקק שמייצג בדיוק את ההפך ממה שהתורה ציוותה עלינו ודי לחכימה ברמיזה.
 
למעלה