שרשור בוקר
היום ה-56 ב

שרשור בוקר
היום ה-56 ב


לילה עמוס היה.
סיאנס משמים שבזכות שאלות שהושתלו ע"י האח הוביל לפיצוץ בין פלורי לברק (ולצנזור ארוך....)
הדיירים גילו מיהם הרוצחים. ההחלטות של קרלוס ושחר היו שתני היא הרוצחת והיא זאת שרצחה את ארבל ואת רינת. ושפלורי היתה הרוצחת והיא רצחה את עומרי ואת מייקל. המשימה הסודית היתה שלא יעלו את הרוצחים. הם עלו על אחת. לא ודאי האם זה נחשב שעברו את המשימה או לא.
שי חי ודודו חזרו לבית מה שהוביל להצהרה של אור שהיא רוצה לעזוב וקרלוס גם זרק משהו על זה אבל לא נראה רציני.
פלורי כמעט ולא נראתה אחרי הריב עם ברק והאח ביקש משי חי ודודו שיחכו עם מה שיש להם להגיד לה להיום.

אז... כנראה שיהיה יום מעניין היום

מה שבטוח - יום עייף
 

יונתנסקי

Well-known member
לטעמי - כל מה שנאמר על פלורי -

הוא כאין וכאפס לעומת מה שצריך היה להיאמר על ברק.
אני רואה אותו כגרוע שבגרועים.
 

יונתנסקי

Well-known member
הכי צבוע, הכי סכסכן, ועם המון רוח גבית

בגלל חסינות הנצח שלו, מה שמאפשר לו זחיחות, יוהרה ומטען עודף של בטחון עצמי.
 

rachela8

New member
ברק מכריז על אהבתו בצורה הכי ברורה ומעכשיו למייקי יהיה קשה

מאוד לעצור אותה כי זה נהפך מיני אהבה זה כולל הכל ,רק הוא חשוב לו ואין לו אף אחד בלעדיו דורש אהבה ממייקל ושוב מייקל לא עוצר אותו ,נאהוב אומר לו מייקל אכל אותה מייקל הוא יהיה חייב ללכת עם ברק
 

hey sis

New member
מישהו יודע לומר מה קורה עם פלורי? קיבלה אזהרה?

 

hey sis

New member
ועוד דבר - הכי באסה

שהבנתי מהשרשרורים שאור ביקשה ללכת הביתה וכמובן האח לא ייתן לה לצאת ובטח ילטף לה את האגו ויגיד כמה היא משמעותית וחזקה וחיונית לתכנית וזה ייתן לה לגיטימציה להמשיך להיות מכשפה.
אני לא מבינה- אם בן אדם רוצה ללכת - תן לו !
 

hericane

New member
ממש לא

חודשיים שהמזרוב מתעלל בה. בא מחומם עליה כי... תני ישבה לידה בזמן שהיא עשתה פיתות עם אסתי לי, כי זה כידוע פשע מאין שני לו לעשות פיתות.

היא לא הולכת לזכות, וזה ברור לחלוטין. לא בגלל הקהל - הקהל היה בעדה אילו זק היה נותן לה סיכוי - אבל זק מעלים אותה. אז במקום להראות את השיחות שבאמת התנהלו - הוא מראה את הגז'דורים של שיחי על מה שנדמה לו שקרה, שלא באמת קרה. היא לא טיפשה והיא רואה מה קורה - היא יכולה להתנהל בלי מיקרופון דולק ולא יעירו לה, ילבישו אותה מכוער במשימות ולא יתנו לה שום תפקיד, היא יודעת ששיחי מוציא לה דיבה על סמך הדימיון המעוות שלו, אז בשביל מה יש לה להשאר? כדי שלזק תהיה תוכנית? כדי שלשי חי יהיה שק אגרוף? כדי לסבול?

אני הייתי שמחה, כצופה, אילו הייתה נשארת. מבחינתי היא די הייתה קרן החצי אור האחרונה שנותרה בבית. אבל לפני שאני צופה אני אדם - ולא רואה שום סיבה שתשאר במקום שמתעללים בה ומנסים להרוס את חייה, ובטח ובטח לא לתת לצמד הדבילים שם הזדמנות אחרונה להשפלה. די. יש גבול לכל תעלול. שיתעלל בתני, בשביל זה הכניסו אותה.
 

EREZG07

Well-known member
זה כל כך מעצבן. גם במשדר המרכזי לא יראו את השיחה של אור

ופלורי בשירותים ואת המריבה שהייתה עם ברק. לא יראו כלום. הגדולה של העונה הרביעית הייתה שהראו גם כשהדיירים התנגדו להפקה. זה כל העניין. אלו הרגעים הכי טובים באח ובמקום לראות את שי חי צוחק, בוכה, זועם, קופץ שעתיים ערוכות, כדאי שיראו מה באמת קורה. אתמול אור בלילה החליטה שהיא עוזבת. לא הראו מזה כלום. מה יש לצנזר בזה? אני לא מבין. רנין בעונה הראשונה לא הפסיקה לחפור שהיא רוצה לעזוב והראו את זה כל פרק. יש להם תסריט ואם משהו לא קורה בהתאם אליו, הם מצנזרים ומשאירים את זה על רצפת העריכה.
 

svtar25

Well-known member
נו אז אור תעזוב? סתם דיבורים! רוצה לעזוב שלום ולא להתראות!

המקום של אור הוא בבית הספר למכשפות! שתקח איתה על הדרך את פלורי, שתלמד דרמה ורועה!
 

דני הזמיר 666

Member
מנהל
ברק נקם בנו בצופי מאקו... בגלל הריב שלו עם פלורי.... לא רצתה לבוא לסלון לטקס סיום המשימה... ולקבלת המודחים.... כך לפי חדשות האח הגדול... וכך נמנע מאיתנו פניה ההמומים... ברק הצבוע הודה בפני מייקל, שהוא התפלל בחמישי ששי חי יודח ושדודו לא באמת מעניין אותו....
 

שרוני 18

New member
שיר מוקדש לפלורי - מרימים את הכל ומפסידים את הכל

מכירים את התוקפניים?
אלה "שבחיים לא יצאו פריירים".
פה גדול פותחים , נושכים.
לא מוכנים להיות סבלניים.
ועליהם נהוג לומר –
שמור מרחק !

בטוחים בעצמם שהם המרוויחים הגדולים.
בהישגיהם מתרברבים ובעצמם מתגאים.
רק שאין להם מושג כמה הם מפסידים,
כשהמציצים , נפגעים ומרחק תופסים.
 

EREZG07

Well-known member
פלורי במצב נפשי לא טוב ואנחנו צריכים להזהר בלשוננו. הסיפור

שלה מזכיר לי את סער והכדורים. לא נראה לי שהיא כל כך בשליטה על המעשים שלה. היא חייבת לצאת מהבית ולהיות מוקפת במשפחה וחברים. אני לא חושב שהיא עומדת בלחץ. זאת בחורה שתמיד חלמה להיות מפורסמת וברגע שזה קרה, היא כל כך מפחדת לאבד את זה שהיא נוקטת באמצעיים קיצוניים. אני ממש מרחם עליה וחבל שחברים שלה בבית לא מבינים את זה ועוד קוראים לה צבועה. הם צריכים לעזור לה להבין שהיא צריכה בשלב הזה לצאת משם
 
למעלה