שרשור בוקר
היום ה-32 ב

kobeonline

New member
שני- איזו עצה היא ביקשה מאביחי?

אביחי גם לא הוציא מילה מהפה, שזה מאוד מפתיע, ולא סיפר לאורנה ודן דבר. גם מעיין לא.
למי שלא יודע שני אתמול לקחה את מעיין(שאגב, היא זו שדחפה לשיחה איתה), תאלין ואביחי לשיחה אתמול כשאורנה ודן ישבו בנסט.
&nbsp
האם הם הולכים לעשות לאורנה ודן כיפה אדומה?
 

kobeonline

New member
זהו שאין לי מושג... אני שואלת את מי שהיה ער בלילה.

מאוד מוזר שאביחי לא פתח על זה את הפה מול מי שהוא הכי סומך עליה בבית (אורנה).
 

Rain04

New member
זה בסדר...נראה שזה דו צדדי,גם אורנהודן ניתחו ואמרו אמש דברים

לגבי התנהגותו של אביחי ולא היו אלה דברים טובים במיוחד
 
באין ציפור שיר גם עורב ייחשב זמיר


בהתחשב בזה שאני לא מצליחה להתחבר העונה לאף דייר באופן שאני ממש אחשוש שיודח, אתמול שלוש הדיירות היחידות שאני עוד מחבבת היו מועמדות מול אישה שהיתה לא נעימה לצפייה בעליל. מכיוון שבפרק היא כיכבה בכל קשת מצבי הרוח שלה (ההזויים יש לומר) שיערתי שהיא לא תודח אבל לא הייתי סגורה על זה.
&nbsp
כשארז אמר שצפויה הפתעה, עלו החשדות שלי שאולי בכל זאת כוכב ושמוליק יודחו. ומצד שני, ארז טל ידוע בהבטחות ואמירות בומבסטיות מנותקות קשר למציאות רק בכדי לגרוף עוד קצת סמסים. אז.. אני שמחה להכריז אחרי 8 עונות שארז טל לראשונה לא שיקר

&nbsp
יש בזה גם בעייתיות כי עם כל הסלידה שלי מהאישה הגסה והמטורללת הזו, היא הכניסה לא מעט עניין בבית. היא הניעה עלילה.וגם אי אפשר להתעלם מזה שהיא קראה את אורנה כמו ספר פתוח ודאגה לדבר על זה לא מעט. ואורנה היא אחת הדמויות המאוסות העונה.
קולה הרך והמתיילד שמתיימר להיות סקסי , חוסר האמינות שלה בנוגע למידותיה ואפילו הצהרה מפורשת שהמצלמות משחקות תפקיד במידות הללו, חוסר הנאמנות לחברות, צביעות, שתלטנות ושחצנות.אתמול נוכחנו שגם קנאה היא מנת חלקה של האישה הקריפית הזו.
&nbsp
שם נכבה לגמרי ואיבד את מקומו בבית מלבד להשתרך אחרי עדן ממקום למקום, להכין מלאווחים, מדי פעם לקבל ג'ננה ולצווח בקולו הצורם. ובל נשכח את התפקיד המרכזי שעוד מזכיר לי שהוא דייר בבית: להשמיע מדי פעם חרחור צחוק או נחירת זלזול.
&nbsp
עדן כל כך סתמית ובנוסף מאבדת בכל שבוע את אחת מדמויות התפאורה מסביבה. ההדחה הזו היא קיבלה מכה שכבר ערערה את בטחונה המופרז. זה היה מתוק בעיקר בגלל ההתרברבות שלה אחרי הזכייה במשחקי האח.
&nbsp
אנדל. אוי אנדל. התחיל את העונה בחוסר עניין מוחלט. ישב ועישן את עצמו לדעת וכמעט שלא שמענו אותו. הפתיע לטובה במשימת העניים כשכולנו חשבנו שהוא סתם גראמפי ובטח יתעצל ובסוף שיחק אותה (עד משימת השוטרים בה ראינו גם צדדים אחרים...). רק לפני כמה ימים תיאר את הנעשה בבית בצורה מאוד ברורה ואפילו דייק בלא מעט דברים ששאר הדיירים היו עיוורים להם או לפחות הדחיקו. ופתאום, דווקא כשחשבתי שהוא על הגל, הוא הפך את עורו והתהפך. חבל אבל לא ממש חבל. א. כי השפה שלו נמוכה כל כך שזה כבר בלתי נסבל. ב. כי בסך הכל הוא לא איזו דמות מרכזית בבית.
&nbsp
חיים. הטיפש העונתי. ליצן החצר. הדמות הזו שאנחנו בטוחים שהיא כל כך שטוחה ואז מגלים שהיא לא חפה מאסטרטגיות. הטיפשות וההתנהגות המפגרת היא חלק ממנה. חיים לא מבין כשנוח לו לא להבין ואז לפעמים מביא תובנות (ואני לא מדברת על הקלישאות שהוא זורק בשיחות החצר). אני חוששת שהסיכוי שהוא לא יגיע לגמר הוא רק אם הוא יישבר מגעגועים למשי.
&nbsp
דן איבד אותי כשהחל לאבד את עצמו. גם אני נפלתי במעטה מלח הארץ שהוא מקפיד לשמר אבל אחרי שהתקלפה חליפת מלח הארץ גיליתי בחור חנפן. כן, שני צודקת בכל מילה. ה"מעמד" החברתי שלו כל כך חשוב לו שהוא מוכן למכור את אמא שלו כדי לשמור על מקום בטוח. מנסה להיות ב"מקובלים". משתדל נורא וזה מוריד מהאמינות שלו. מה גם שהוא מתיש.
&nbsp
אביחי... אוי אביחי. אני כועסת על עצמי שנפלתי במשחק שלו בהתחלה אבל לא עוד. מבחינתי אחד הדיירים הלא אהובים עליי (ואני עדינה) בכל העונות. ברמה שקשה לי לשאת אותו על המסך, לשמוע את קולו בדברי ההבל והברבורים הזחוחים שלו. יאק. גם לו אני לא מאמינה לחצי מהדברים שהוא אומר. ועד כמה שזה נשמע נורא להגיד, יש לו "מזל" שהוא מתעוור כי זה משאיר עוד טיפת אמפתיה כלפיו מצדי ומשחק תפקיד מאוד מרכזי באהבת הקהל. רחמים קוראים לזה חברים. זה יביא אותו רחוק.
&nbsp
אז נשארנו עם שלוש המועמדות ששרדו אתמול. היחידות בבית שאני עוד מחבבת (את מעיין בעיקר כשהיא לא מונחת תחת הזרועות של אביחי).
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

Valkyrie1

New member
אהמממ

מסכימה לגבי כוכב,לגבי שם לגבי עדן,לגבי דן,לגבי אורנה לגבי אנדל, מסכימה כמעט עם הכל לגבי אביחי. רק כי כשהוא לבד עם מעיין בשיחות,אני מאמינה שהוא באמת אמיתי שם.
חיים אין לי כח אליו..
&nbsp
אז כן נשארנו עם שלוש המועמדות.
&nbsp
אבל בגדול, בגדול בגדול...
לא מתחברת באמת לאף אחד מהם,כולם בכללי מעפנים בעיניי בדרך זו או אחרת.
&nbsp
 

nicknick28

New member
הולך להיות לנו יום מלא באורנה


אורנה מדברת על אביחי
אורנה מפלרטטת עם דן
אורנה שוטפת מוח למעיין
אורנה וחבורת הקוצ'י מוצ'י


מזל שיש לי יום ארוך ולא אהיה בלייב עד הערב,כי אני ממש לא רוצה לראות את זה.
 

Maybe Mary

Well-known member
מנהל
זה נראה לך הגיוני

להשאיר אותנו טובעים עם הספינה ולנטוש ?!
&nbsp
את תישארי פה איתנו לראות את זה!
את תסבלי איתנו
 

ornass2

New member
אתמול בלילה במטבח, אביחי אמר למעיין: אני אכניס לך 2 סטירות.

וכל זה למה?
מעיין הגישה לאביחי טוסט, בדיוק חלף חיים ואמר:
הלוואי היתה לי אשה אוהבת ככה.
מעיין ענתה לו בעודו מתרחק: אני יכולה לאהוב גם אותך.
ואז הגיעה תגובתו של אביחי:
אני אכניס לך 2 סטירות.
מערכת יחסים מופלאה, הייתי אומרת.
 

ornass2

New member
כשזה נאמר בטון קשה, עם פני

פוקר חתומים, לא נעים לעין ולאוזן.
ובוודאי לא למי שלצידו, שסופגת ה-כ-ל.
 

lady34

New member
זה הדיבור בניהם... סליזי ותשוקתי. אוחחח כמה הבחור הזה

נוטף סקס (סוריי הייתי חייבת)
 

ornass2

New member
תשוקתי. סקסי? נראה לי

שהמיטה והמצעים לא עומדים בזה יותר.
 
למעלה