שרשור בוקר ה98 ב

מנו - חמימו

איך לא הכרת את חמימו..אדם פשוט העובד למחייתו, לא משחק למצלמות, אוהב את הבריות, לא פעם כשמישהו במצב רוח לא טוב הוא זה שהיה מנחם ודואג, מוכן לעזור, לא מרכל, אני אוהבת אותו ומקווה מאד שיקח את הדירה, כי רק לו מגיע.
 

Pandorax

New member
צודק מנו - חמימו דמות שטוחה ושטחית

לא רב, לא התלכלך אבל גם לא הביא שום דבר לשולחן חוץ מרעש וקקופוניה. לא התפתח, לא תרם להתפתחות העלילה. שיעמום המחץ.
וגם הרס את הקטעים הכי מרגשים של העונה ברגע שנכנס לפריים.
 
תראי, לדעתי שני היא היחידה שמגיע לה לזכות

אבל, אם היא לא תזכה, היות שאין לדעתי אף אחד אחר שמגיע לו, אז אני מקווה שחמימו יקח כי נראה לי שהוא היחיד שלא יוכל להשיג זא לבד וזה יהווה עבורו קרש קפיצה או לפחות יתן לו יכולת לחיות בכבוד
 
שני באמת לא צריכה את הדירה גם בגלל הקמפיינים והפרזנטציות

ותכניות הטלויזיה שתקבל, יפצו על זאת.
מי שצריך לקבל את הדירה הם או אורנה, או חמימו ואפילו אביחי שלא היה בין המתמודדים שאהבתי, זכיה בדירה משמעותית עבורם לשדרוג ושיפור איכות חייהם.
וכשמאלנית קיצונית את אמורה וצריכה להיות ערה לדברים אלה ולהיות בעד החלש, בעמדה שלך את מבטאת את כל התלונות ובצדק נגד אנשים המגדירים עצמם שמאלניים ושמאלנים קיצוניים, המתייחסים לאנשי הפריפיריה ולאנשים אשר לא מגיעים מהמילייה כמו שומרי מסורת מזרחיים ובנוסף מחזיקים בדעות ימניות , האו יחס של זלזול התנשאות ובוז והעיקר שהם מגלים אמפטיה כלפי הפלשתניאים וגם לאמפטיה הזו אני לא מאמינה להם.
והם עדיין לא מבינים מדוע הימין שולט בארץ....
 
ואיפה קראת שאני שמאלנית?

תכנית האח הגדול איננה הכנסת ומשחק חברתי איננו לשכת הסעד. אינך יודעת מהו יחסי לאנשי פריפריה, וכל המילים ששפכת פה, לחינם שפכת. אז במקום התעוב שמרחת בו את תגובתך, קחי את הניק שלי ותקראי בו אות אות ואולי יעלו בך אסוסיאציות אחרות.
 
זאת היא גישה מוטעית לצערי שלוקים בה הרבה לצערי

האח הגדול הוא לא תכנית סעד ובטח לא על תקן אפליה מתקנת... אם כבר, חמימו הוא ברירת המחדל כי כל השאר, שנואים יותר.
 
תלוי בכמות ההצבעות שהיא תקבל...וחוץ מזה שזו גם תכנית מסחרית

שעיקר מטרתה הוא רוחים אי לכך ובהתאם לזאת ההפקה יכולה לעשות מה שהיא רוצה ולכוון את רצונותיה כלפי הדיר שהיא מעוניינת שתזכה, לפי כל הסימנים חמימו הוא הזוכה וטוב שכך.
 
למעלה