מעבר לזמן
מי ממשיך לעקוב?

evglev1

Well-known member
מנהל
היה ברור לנו, אך לא לריטה שהתנצלה והתגוננה

וכנראה גם לא לפליסיה. באמת רק שלא תחזור למנזר.

כן מקווה שרוב או לפחות חצי מהסדרה תהיה תקופתית. ובאמת היה נחמד אם היו משדרים רק את החלק התקופתי, אבל במלואו, למרות שלפי הפרומו נראה שהסוף של החלק התקופתי הוא טראגי.
 

faery18

New member
נכון ולמרות שהסוף הוא כזה, עדיין לא הייתי מתנגדת

לקבל את הגרסה התקופתית במלואה בלי קיצוצים במחיר החלק השני שכולל חזרה לחיים של הדמויות חח..לו הייתה לי זכות בחירה
כי מבחינתי בתקופתיות הכל כשר המהות שלהן עושה את הכל! מה שכן, לפחות חצי מהטלנובלה בטוח יהיה תקופתי כי במקור יותר מחצי היה תקופתי
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אמיליה ניצלה כשהרופאים לא נתנו תקווה

וכעת גם הכומר משלים עם זה שליביה לא תהיה נזירה, אבל ממש להגן על ויטוריה ולא מקבל את הטענות של אמיליה. בכל מקרה המכתב לא מוכיח כלום וטוב שאמיליה החליטה להתמקד בלמצוא הוכחות לקשר של ויטוריה לשריפה.

מאוד מעניין לגבי בנה של ויטוריה שנראה שהוא בחיים ואם הוא במוסד אז מי עוקב אחרי המבקרים בקבר שלו.

באמת מרוב שחותכים קטעים לא ברור בשביל פליסיה הכניסה שמן דגים לאמטביית חלב עיזים, זה נראה כאילו זה רק בגלל שביאנקה אמרה לריטה לא לדבר על השיער שהיה קשור אצלה. טוב בכל מקרה פליסיה שובבה כך שלא צריכה להיות סיבה מיוחדת. מעניין מה מליסה מצאה בביאנקה אם היא בכנות רוצה להיות חברה שלה, ולמה היא תוכל לנצל אותה אם זאת הצגה.

מליסה ממש דו פרצופית, היא יודעת להתנהג כמו מלאך ומבינה וסובלנית וליברלית, אבל מול אימה ראינו מה היא חושבת באמת, איך היא שונאת את הכפר הזה ושונאת את אלכס. אבל כשמליסה משחקת אותה מבינה ומתחשבת היא נשמעת כנה, כנראה יודעת להעמיד פנים טוב מאוד.
 
למעלה