הכחשה כזו גדולה כבר מחשידה שיש כאן מתנגד מילה בתחפושת
כמו גם הקפיצות הנחשוניות בין תרוץ לתרוץ:
אין אף תינוק שהתלונן, אה, בעצם יש? אז הוא במיעוט והוא בבעיה.
"מי שלא נימול יהיה בבעיה", בהמשך מתברר שמי שנימול ומתלונן, גם הוא בבעיה.
אין סיכונים במילה, "לפעמים יש דם" (כדאי לך ללמוד קצת את ההלכה, *תמיד* יש דם אחרת המילה לא כשרה). מזכיר קצת את דעת ההלכה "שלוחי מצוה אינן ניזוקין", אה, בעצם יש סכנה? בגלל שלקחתם חאפר, חבל שאתה לא בודק שגם גדולי המוהלים עלולים לגרום לנזק כי לא כל תינוק מסוגל לעמוד בניתוח בגיל 8 ימים, בלי קשר למבצע הניתוח.
בכל מקרה מעניין מה היה האינטרס של חז"ל להמציא על המילה כמסוכנת ומשנה לרעה את יחסי המין...
סיכוני המילה מובאים בהלכה כאן ובעוד מקומות:
מוות של שני ילדים מחמת המילה מוביל ע"פ ההלכה לאיסור למול את השלישי. ילדים מתים ממילה על פי ההלכה. (יבמות ס"ד ע"ב) הנה הטקסט:
תניא מלה הראשון ומת שני ומת שלישי לא תמול דברי רבי רבן שמעון בן גמליאל אומר שלישי תמול רביעי לא תמול ת"ש א"ר חייא בר אבא אמר רבי יוחנן מעשה בארבע אחיות בצפורי שמלה ראשונה ומת שניה ומת שלישית ומת רביעית באת לפני רבן שמעון בן גמליאל אמר לה אל תמולי ודלמא אי אתיא שלישית נמי הוה אמר לה א"כ מאי אסהדותיה דר' חייא בר אבא ודלמא הא קמ"ל דאחיות… מאי הוה עלה כי אתא רב יצחק בר יוסף אמר עובדא הוה קמיה דר' יוחנן בכנישתא דמעון ביוה"כ שחל להיות בשבת ומלה ראשונה ומת שניה ומת שלישית באה לפניו אמר לה לכי ומולי א"ל אביי חזי דקשרית איסורא וסכנתא".
מעניין איזו סיבה היתה לחז"ל להמציא את השפעתה השלילית של המילה על יחסי המין: מי שקיימה יחסי מין עם ערל, קשה לה להפסיק כי זה כ"כ טוב:
אמר רבי הונא: הנבעלת לערל קשה לפרוש.(בראשית רבה, פרשה פ' על אונס דינה).
מעניין איזה אינטרס היה לחז"ל להמציא משחזרי עורלה ("מושכי עורלה" שעושים פעולה דומה למה שעושים כיום משחזרי עורלה) שפשוט רצו חזרה את הכיף שהמילה גזלה מהם, למה להמציא?! הרי העורלה ממילא לא נותנת כלום...
מעניין איזה אינטרס מוזר ומפליא כאחד היה לרמב"ם לכתוב על המילה שהיא מזיקה לאיבר ולהנאה (מורה נבוכים, מ"ט):
"לדעתי, גם אחד הטעמים למילה למעט את המשגל ולהחליש את האיבר הזה, כדי שימעיט לעשׂות זאת ויתאפק ככל יכולתו. .... אין ספק שהמילה מחלישה את כוח הקישוי ולעתים קרובות ממעיטה את ההנאה, מפני שכאשר מטיפים דם מן האיבר ומסירים את המגן שלו בראשית גדילתו, הוא נחלש בלי ספק"