אתה משתמש בדמגוגיה בדוגמא שלך.
ברור שאף אחד לא קופץ לבריכה ריקה ראש.
מצד שני, בתור הרוכב היחיד כאן שרכב על כל המסלולים שהיו בארץ (חוץ מלטרון) מההתחלה, ואתה מכיר אותי ויודע כמה אני מקפיד על בטיחות: המסלול באילת היה הכי בטיחותי שרכבו בו סופרמוטו בישראל אי פעם.
צריך לומר את זה בפה מלא ובלי בושה. האירוע באילת היה הכי בטיחותי אי פעם.
יותר מזה, למרות מיעוט בזמן מסלול, המירוצים עצמם היו מאוד מעניינים לכל המשתתפים. היו קרבות אימים גם מקדימה, גם במרכז השדה וגם מאחורה. בשידורי הטלויזיה לא נתנו דגש על כלום פרט לחזית עצמה ולכן התקבל רושם אחר.
ולבסוף, אם היו מגיעים לאילת כ 20 מתחרים, עוד שנים היו מדברים על המירוץ שם בתור הדבר הכי טוב שהיה בישראל בספורט המוטורי אי פעם.
נכון, היו קשיים עם המירוץ באילת. אבל תסתכל רגע על השורה התחתונה: מתוך כ 100 דרישות שהסופרמוטו העביר למארגנים, אולי 3 דרישות לא קיבלו מענה... מעולם לא היה יחס כזה לסופרמוטו בשום מקום ובאף מסלול, לא מצד המארגנים ולא מצד הרשויות.
במבט לאחור (לא חוכמה גדולה), הקושי העיקרי עם המירוץ באילת היה להקפיץ את רמת המקצועיות בבת אחת למעלה לכל המתחרים. כבר במהלך המירוץ הוכחנו שהדבר אפשרי, לא כל כך מסובך, ותורם לאיכות המירוץ באופן ישיר. המסקנה היא שגם הקושי הכי גדול למתחרים, תרם בסופו של דבר לא מעט גם למתחרים וגם לתחרות עצמה.
עם כל הכבוד לאנדורו ולטריאל - האירועים האלו הם חד יומיים. הרבה יותר קלים לארגון והפקה וגם אינם מצריכים (עד כה) אישור מהרשויות או תמיכה. בתור מישהו שעושה לא מעט טריאל: מדובר על האירועים הכי קלים להפקה בכלל. כולה כמה חברים ביער עם כמה קונוסים על הרצפה וגמרנו.
ברור שאף אחד לא קופץ לבריכה ריקה ראש.
מצד שני, בתור הרוכב היחיד כאן שרכב על כל המסלולים שהיו בארץ (חוץ מלטרון) מההתחלה, ואתה מכיר אותי ויודע כמה אני מקפיד על בטיחות: המסלול באילת היה הכי בטיחותי שרכבו בו סופרמוטו בישראל אי פעם.
צריך לומר את זה בפה מלא ובלי בושה. האירוע באילת היה הכי בטיחותי אי פעם.
יותר מזה, למרות מיעוט בזמן מסלול, המירוצים עצמם היו מאוד מעניינים לכל המשתתפים. היו קרבות אימים גם מקדימה, גם במרכז השדה וגם מאחורה. בשידורי הטלויזיה לא נתנו דגש על כלום פרט לחזית עצמה ולכן התקבל רושם אחר.
ולבסוף, אם היו מגיעים לאילת כ 20 מתחרים, עוד שנים היו מדברים על המירוץ שם בתור הדבר הכי טוב שהיה בישראל בספורט המוטורי אי פעם.
נכון, היו קשיים עם המירוץ באילת. אבל תסתכל רגע על השורה התחתונה: מתוך כ 100 דרישות שהסופרמוטו העביר למארגנים, אולי 3 דרישות לא קיבלו מענה... מעולם לא היה יחס כזה לסופרמוטו בשום מקום ובאף מסלול, לא מצד המארגנים ולא מצד הרשויות.
במבט לאחור (לא חוכמה גדולה), הקושי העיקרי עם המירוץ באילת היה להקפיץ את רמת המקצועיות בבת אחת למעלה לכל המתחרים. כבר במהלך המירוץ הוכחנו שהדבר אפשרי, לא כל כך מסובך, ותורם לאיכות המירוץ באופן ישיר. המסקנה היא שגם הקושי הכי גדול למתחרים, תרם בסופו של דבר לא מעט גם למתחרים וגם לתחרות עצמה.
עם כל הכבוד לאנדורו ולטריאל - האירועים האלו הם חד יומיים. הרבה יותר קלים לארגון והפקה וגם אינם מצריכים (עד כה) אישור מהרשויות או תמיכה. בתור מישהו שעושה לא מעט טריאל: מדובר על האירועים הכי קלים להפקה בכלל. כולה כמה חברים ביער עם כמה קונוסים על הרצפה וגמרנו.