תחרות ההימורים 2012: התוצאות

נליאו

New member
מקום 30 מיקום שיא!

באמת מי שלא הימר על שבדיה כזוכה איבד נקודות.
ברכות לגיא על הזכייה ולמור על הכנת ובדיקת התחרות המפרכת הזאת
 

N o c t u r n e

New member
איזו נפילה...


מקום 45, אבל אין ספק ששנה שעברה הייתה אחת השנים הקשות ביותר לחיזוי!

גיא יצאת מלך

דידי יצאת שרהל'ה שרון


מור- סחטיין על ההשקעה


יאללה הימורים 2013!
 

Senior Baron

New member
וואו מקום 17


חזרתי לעצמי אחרי 2011... לו רק הייתי מהמר על אופוריה כמו כולם
 

Frank Mills

New member
אם היית מחליף בין רוסיה ושבדיה

היית נכנס לאמצע העשירייה הראשונה!
 

uk23

New member
יפה לי מקום 5 ומכובד מאוד וכמובן תודה

למור התותח שעשה ועבד והשקיע.

למישהו היה ספק שאופוריה יזכה?
ולחשוב שכמעט כמעט הסחף השלילי כאן שיכנע אותי
לתת את הזכיה לדנמרק או מישהו אחר.

יאללה פסח נגמר. אפשר לחגוג
 

VickyRosti

New member
כל הכבוד לגיא!


אני באחד המקומות האחרונים, מקום 79, ולגמרי באשמתי, כי בהתקף של פולניות ותסכול מכך שהשופטים דופקים כל שיר אותנטי או אקזוטי (אפקט הטראומה מ-2010 ו-2011), לא העליתי לגמר כמעט אף שיר בשפת המקור, כולל את רוב שירי הבלקן, לעומת זאת העליתי את הזוועות מגיאורגיה וסלובקיה וכן את שירי הפופ הסתמיים מבלארוס ושווייץ. גם בגמר עצמו היו לי לא מעט פספוסים, כמו המקום הרביעי שהימרתי שנורווגיה תגיע אליו, או המקום השני שנתתי להולנד (שאפילו לא עלתה לגמר), לעומת זאת את ספרד המסכנה שמתי במקום 24, כפי שהיה בשנים האחרונות. אני מודה שמאז 2010 פישלתי חזק בהימורים שלי ואיבדתי לגמרי את יכולת החיזוי (אחרי פעמיים ב-TOP 10 ב-2008 ו-2009), אבל ב-2012 נתתי לפולניות להשתלט עליי חזק מדי. אני אנסה להיות פחות פולנייה בהימור שלי השנה, בתקווה שאני אצליח יותר
 

א א ל א

New member
יש בזה גם משהו טוב!! אחד הדברים שיותר...

מאכזבים אותי בשנים האחרונות זה שאני לא מופתע כבר מהאירו.
בשנים 1999, 2001, 2002, 2003, 2006, 2007 ו 2011 מאוד הופתעתי מהתוצאות הסופיות, כולל המקום הראשון, וזה דבר שנתן לי יותר דרייב לאהוב את התחרות, האפקט הזה של "איזה שיר ייזכה" "איזה ייכשל" וכו'. בגלל זה השנה אני לא צופה באתרי ההימורים וחוץ מהדיונים פה בפורום לגבי ההימורים, שגם בהם אני משתדל לא להתעמק, אין לי אפשרות לדעת באמת מה אנשים חושבים. נוסיף לזה את העובדה שהשנה רמת השירים יחסית לא גבוהה ושאם נוציא את דנמרק (שאני לא מאמין שבאמת תזכה), אין פייבוריט מובהק לנצחון, הדברים האלה יובילו לנפילה ביכולת החיזוי שלי באירו הקרוב. (הלוואי)
 

VickyRosti

New member
לפעמים עדיף לא לעקוב אחרי ההימורים

גם כדי להיות מופתעים יותר בערב האירוויזיון, וגם כדי לא לבוא משוחדים. שמתי לב שאחי, שאינו גולש בפורומים, אינו עוקב אחרי ההימורים, ושומע את השירים לראשונה במסגרת שידור הקליפים (שהשנה כנראה לא ישודרו בערוץ 1), מצליח בהימורים יותר טוב ממני, דווקא מפני שהוא מגיע לגמרי לא משוחד, ומהמר עפ"י תחושת הבטן שלו בלבד!
 
24 לא רע לי....

... אחרי שהגעתי מקום אחרון בתחרות המסורתי שלי שלי בלנבא את סדר השמעת השירים, 24מתוך 92 לא רע.
אבל
כמו שטליה הפולניה לא מסוגלת להיות מרוצה בשום מצב,
אז גם אני רואה שהיה לי הרבה מזל בשובר-שוויון כי היו הרבה הרבה מהמרים באותו סכום נקודות כמוני (או אחת/שתיים מתחת), ולי יצא מזל להיות ראשון מהחבורה, יכולתי בקלות לרדת עשיריית מקומות.
 

Shirly23

New member
מקום 36 המכובד

אם הייתי שוחה עם הזרם ובוחרת את שבדיה כמנצחת הייתי מסיימת באזור המקום ה-20.

אז לכל המלעיזים -
 
הממ.. איזה כיף!


|מתרגש כמו בנאום האוסקר|

ידעתי שמצבי טוב כשניחשתי ששוודיה ורוסיה יתפסו את המקומות הראשונים וגם זכרתי שהייתי קרוב בהרבה מקרים, אבל למקום הראשון לא ציפיתי.
השנה כמובן יהיה קשה מאוד לצפות מה יקרה בייחוד מכיוון שאין פייבוריטים מובהקים. אני מאמין שלהצליח לזכות בתחרות השנה זה אתגר גדול יותר.

בלי קשר לזה, אני חושב שהתחרות הזו מתבססת על הרבה מאוד מזל. באותה מידה שקלעתי בחלק מהשירים ממש על המקום, הייתי יכול לפספס בשניים או שלושה מקומות ולסיים באמצע הטבלה.
אני חושב שאנחנו עוסקים בעיקר באיזה שיר יצליח ובאיזה לא, וזה האתגר האמיתי בעיני. להיות צודק ממש על המקום זה עניין של מזל, אבל מבחינתי גם מי שהימר על זכייתה של לורין, שדירג את בריטניה בבוטום ואת אוקראינה באמצע הוא מהמר מוצלח מאוד, כך שאני לא בטוח עד כמה התחרות הזו משקפת יכולות ניבוי. למרות זאת, אין ספק שהיא אחד החלקים הכיפים והמאתגרים של העונה.
בהצלחה לכולם גם השנה. וכל הכבוד למור שגם כשהוא עסוק כל כך משקיע בנו עד מאוד. ושאפו גם לשאר המהמרים המצליחים.
 

Shirly23

New member
ההודעה שלי נראית הכי פאתטז' שאתה אחרי

אבל סחטיין עליך תותח !
 
למעלה