498 שורדים : מקומות 21-30

אורישקי

New member
מקום 25


שיין פאוורס

מס' עונה: 12
ממוצע בעונה עצמה: 7.727 (מקום 4 מתוך 16)
מיקום בעונה: 5/16
מיקום במצעד 2008 של הפורום: 64/247


שיין נחשב לאחת הדמויות הקומיות והמשוגעות הגדולות שהיו בתולדות הסדרה, הוא היה חלק משבט קאסאיה האגדי וידוע בשל התקפי העצבים שלו שנבעו מהתמכרות לניקוטין. ההתנהגות שלו הובילה אותו לא מעט לויכוחים עם מתמודדים, בעיקר עם דניאל וקורטני. שיין הגיע לפיינל 5 והודח בבליינדסייד בידי אראס וסירי, אחרי שהוא חשב שדניאל אמורה להיות המודחת.
מאז שיין היה שם שעלה לליהוק אפשרי במלא עונות אולסטארס, הוא נחתך מעונה 20 ברגע האחרון לטובת ראסל, הוא כמעט לוהק עם בנו בוסטון לעונה 27 וכמובן גם הועמד לבחירת הקהל בעונה 31 - אך לא נבחר, מה שאיכזב ועורר הפתעה בעיני הרבה מעריצים.

 

אורישקי

New member
דמות אדירה, בושה שלא חזר

לגבי המקום יש מצב שהיה צריך להגיע קצת יותר נמוך אבל גם כאן זה לא כזה מפריע לי
 

אורישקי

New member
מקום 24


הולי הופמן

מס' עונה: 21
ממוצע בעונה עצמה: 9.4 (מקום 1 מתוך 20)
מיקום בעונה: 4/20
מיקום במצעד 2008 של הפורום: X


אחד מסיפורי ה"מהפך" המפורסמים של הישרדות. הולי התחילה את ניקרגואה, אחת העונות המשונות והמשוגעות - כמתמודדת הזויה למדי. היא הייתה לא יציבה במיוחד נפשית, הטביעה את הנעליים היוקרתיות של דן בבוץ ואז עוד רצה להתוודות בזה בעיני השבט, ובאופן כללי לא הייתה ברוב בשבט המבוגרים. עם זאת לאחר הערבוב המשחק האסטרטגי והחברתי שלה השתפר, היא שימשה דמות אימהית לרוב המתמודדים במשחק ולמעשה ניהלה לא מעט הדחות מפתח - בעיקר את זו של ברנדה. הולי הגיעה לפיינל 4 ביחד עם בני בריתה סאש וצ'ייס, אך לאחר שפאביו זכה באתגר החסינות האחרון - היא הודחה בהדחה האחרונה.
פרט טריוויה מעניין - ג'ף חשף שהולי נבחרה לעונה בדקה האחרונה על פני... דון מיהן! אכן טייפקאסט די דומה

 

Bar EL

New member
חמודה מאוד ושיחקה הכי טוב בעונה הזו

אבל לדעתי מיקום קצת גבוה מדי.
 

אורישקי

New member
מאד מחבב אותה, הייתי רוצה לראות אותה שוב

ועדיין מקום מאד גבוה לטעמי... באיזה 50 מקומות
 

אורישקי

New member
מקום 23


אנדראה בוהלק

מס' עונה: 22,26,34
ממוצע בעונה עצמה: בעונה 22 ממוצע 6.307 (מקום 2 מתוך 18), בעונה 26 ממוצע 8.076 (מקום 3 מתוך 20), בעונה 34. ממוצע 8.083 (מקום 3 מתוך 20)
מיקום בעונה: עונה 22 - 5/18, עונה 26 - 7/20, עונה 34 - 8/20
מיקום במצעד 2008 של הפורום: X


אנדראה המתוקה התחילה את עונה 22 כמתמודדת שקטה למדי בברית אומטפי, בהדחה השניה בן הזוג שלה במשחק מאט הודח, ולמעשה היא הדיחה אותו בבליינדסייד בפעם השניה כשבחרה לצדד לבסוף ברוב ובחברי השבט שלה. עם זאת - היא הייתה המודחת הראשונה לאחר שנותרו רק חברי השבט שלה. אנדראה הפתיעה וחזרה מאי הגאולה למשחק - אך הודחה ברגע שחזרה כשהיא במקום החמישי.
אנדראה חזרה לעונה 26, שם היא מראש שיחקה משחק אסטרטגי וחזק יותר וזוהתה כאחד האיומים היותר גדולים. היא לקחה חלק בהדחה הראשונה הנוספת של חברתה מהבית, פרנצ'סקה - בבליינסייד על קורין וכמו כן חלק פעיל בהדחה של היריב הגדול שלה - מלקולם. עם זאת, לאחר שמלקולם הודח סופית מהמשחק - אנדראה נותרה איום גדול מאד, לאחר שתכננה להדיח את ברנדה - חברי הברית שלה החליטו להתהפך עליה והדיחו אותה בבליינדסייד עם האליל בכיס.
בעונה 34 אנדראה הייתה בברית חזקה עם סירי וזיק, אך נחלשה לאחר שבן הברית שלה, זיק, בחר לפנות נגדה. היא המשיכה לשרוד מספר הדחות כשבהן היא הייתה ברוב בשבט, אך מטרה גבוה בהדחה. היא זכתה בלא מעט משימות מה שהפך אותה לאיום - ולבסוף גרם לכך שתודח בבליינדסייד במקום השמיני.
אנדראה אוחזת בכמה שיאים - היא המשתתפת הראשונה שפרצה בעידן שלאחר HVV שהשתתפה במשחק מעל 100 ימים (סהכ 103), והיא גם המתמודדת שהשם שלה נרשם בהכי הרבה מועצות שבט (סהכ 36 פעמים לאורך כל העונות בהן השתתפה)

 
למעלה