שברולט ספארק החדשה – התייעצות

aharon d

New member
עדיין במועד ההשקה 2016

של הדגם ולפני המתיחת פנים, אבל אין כמו בריזה מעניינת מ- consumer report
האמריקאי שנחשב לאחד היותר מקצועיים בתעשיה, ואולי הכי שקופים שיש
כנראה בתחום.
הופתעתי בהחלט על ההשוואה שהם עושים לה מול הונדה fit (שהיא הונדה ג'אז
בשוק הישראלי), תשמעו מה יש להם לאמר בנושא...

 

aharon d

New member
בירורים שעשיתי היום בטלפון

במטרה לאמוד ולהתחקות אחר האמינות/שרידות של הספארק מהדגם האחרון.
למען האמת הנני קצת מפחד ממותג שברולט. המותג הזה בכל הנוגע לאמינות
ואורך חיים אינו נחשב מזהיר, ישנם דגמים שאפילו מומלץ לשמור מהם מרחק
כמו למשל הקרוז.

לכן בטרם שמחליט האם הספארק החדשה נכנסת לארסנל הדגמים המומלצים
על ידי, ארצה לעשות בדיקה יסודית ולהיות יותר שלם ורגוע עם עצמי.

אז עשיתי שלושה בירורים:
יצרתי קשר עם שני בעלי רכב שכזה, במטרה לדלות מהם פרטים. שישתפו אותי
מה החוויה שלהם עם הרכב ומה התקלות או הבעיות שהם נתקלו בהם, שזה
הכי מה שמעניין אותי בתכלס כרגע.

האחד אדם מבוגר עורך דין במקצועו שמחזיק אחת כזו בבית מודל 2017.
רכב שלישי במשק הבית אצלו, נוסעים עליו בני המשפחה, בעיקר ביתו בשנות ה-
20 לחייה. הרכב אצלו שנתיים ועשה 40 אלף ק"מ. הוא סיפר שלא היו כל בעיות או
תקלות שהן ושהוא סה"כ שבע רצון מהמכונית ואינו מצטער שרכש אותה.
אגב גם הוא רכש אותה במסלול יד ראשונה 0 ק"מ וממליץ על הנתיב הזה.
מה שכן הוא מזהיר, כי הסחירות של הדגם אינה טובה כל כך ביד שניה, אז יש
לקחת בחשבון להמשך התכנון.

אדם שני שבררתי מולו הוא חייל בשירות חובה, שרכש כזו מחברת השכרה.
הרכב אצלו כיום כבר בן 3 ועליו 115 אלף ק"מ. גם הוא בדומה לקודם לא נתקל בכל
תקלה או בעיה שהיא וממליץ עליה. הוא שיתף שלעומת חברו עם פיקנטו,
לטעמו הפער באיכות בין המכוניות מורגש - הוא מעדיף את הספארק וממליץ
עליה בלב שלם.
*אנחש שאילו הייתי שואל את חברו, הייתי מקבל כנראה תשובה הפוכה


עדיין לא נחתי,
יצרתי קשר עם קולגה שחיה את התחום המוטורי בישראל ובקשתי שיעשה
בירור עם הקשרים שיש לו מול אחד מקציני הרכב בחברת ליסינג גדולה.
שינסה לדלות ממנו מידע אודות הנסיון שצברו עם הספארק אצלם בצי.
הוא בדק וחזר אלי עם ממצאים טובים, וכי קצין הרכב ממליץ על הדגם ומספר
שאין בו כל בעיות או מחלות ידועות שנתקלו בהם עד כה.

שלושת הנתונים הללו אשר דליתי היום (בליווי מה ששני חברים מעלה בשרשור
ספרו) מעודדים אותי וקצת מקטינים את חששי מהמוצר.

מה שנותר איפה בכדי לסיים את המחקר הנקודתי הוא:
לגשת לאולם התצוגה ולמשש את המכונית באופן בלתי אמצעי.
כמו גם לבצע עליה נסיעת מבחן עניינית.
אבצע ולאחר מכן אחזור עם רשמיי בנושא.
אקווה רק שהרכב לא יאכזבני בזמן אמת... מחזיק אצבעות.

כי אם הוא יעבור את המבחן הנוקשה והקפדן שלי, אז תהיה ברשותי עוד אופציה
אחת להמליץ עליה. ולהרחיב את מגוון האפשרויות הינו מבורך ושימושי.
 
למעלה