שאלות, חדשות, בקשות

faery18

New member
וואלה? משום מה הייתי בטוחה שהמקור ארגנטינאי

תודה טוב לדעת
אבל עדיין מה שקורה עם טורקיה זה שונה, זה בדיוק כמו עם הארגנטינאיות קשה שלא לראות מכנה משותף, אף הזמנה או מפגש לא יכולים להתקיים בלי המעורבות של דורי מדיה שהם אחראים על כל דבר שקשור בטלנובלות פה בארץ. כל הקידום בפייסבוק בדיוק כמו עם לאלי ונטליה. ועכשיו הרימייק. אז נכון לטורקיות יש פה קהל והן זוכות לרייטינג נאה אבל ברובו הוא מורכב מאנשים עם קשר שורשי. אנחנו בישראל וטורקיה היא כבר לא קונצנזוס פה בקרב הקהל הרחב. זה לא משהו שכל המדינה צופה בו כמו שמנסים למכור. אז ברור שהן מקודמות יתר על המידה בעוד היו מלא דברים הרבה יותר מצליחים שלא זכו לחצי קידום ממה שהן מקבלות. אז לי קשה שלא לראות קשר ישיר. אני בטוחה שהחברה הזו התחילה לייצר קשרים מיוחדים גם עם טורקיה. זה לא סתם שויוה פלוס בבעלותם הפך רובו ככולו לטורקי.

אגב הנה כתבה ששודרה בטלוויזיה הטורקית על מה שקורה, כתבה שמלאה בחשיבות עצמית של הטורקים כאילו לא נראתה פה סדרה כזו ומה היינו עושים בלעדי הסדרות הטורקיות ואפשר לזהות גם טון מלגלג על הבוכטות ששפכנו כדי שיגיעו לפה. אחרת הם לא באמת היו מגיעים לפה

"בכתבות בישראל נכתב שלא נראתה אף סדרה כזו וכשהמצב נהיה ככה קראו לאוזג'אן ואסלי והגיעו אליהם עם הצעה "קטנה"."

 

AndreiTR

New member
לא כל כך

הרבה אנשים אוהבים את הטורקיות, לא רק אנשים עם שורשים טורקיים, כמו שנכתב פה, הטורקיות לא מהוות חידוש לז'אנר, זה פשוט בשפה אחרת, המוזיקה שונה, העלילה אותה עלילה כמו שהטלנובלות הקלאסיות בדרום אמריקה הצליחו פה, הקהל לא באמת השתנה מבחינת טעם וגיוון לסגנון טלנובלי חדש, אלא כביכול חלקו השתנה בגלל השפה והתרבות.

והייתי יכול להבין, אם ההצלחה המטורפת הזו הייתה כלפי ''אמא'' שכן לדעתי מביאה מסר חשוב לקהל הגדול, מאשר ''הכלה מאיסטנבול'' שאין בה שום נושא מרכזי שצריך להוות מסר עבור הקהל הגדול ממה שקראתי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הכלה מאיסטנבול זה אכן סגנון קלאסי טיפוסי

ורק השפה אחרת, אבל יש הרבה טורקיות עם סגנון אחר לגמרי שללטיניים חוץ מצ'ילאינים וארגנטינאית אין אומץ ללכת בכיוונים האלה או שהכנסייה לא מאפשרת. אה בעצם טלמונדו הולכים הרבה יותר רחוק לנרקונובלות של ברוני סמים בתור דמויות טובות, אבל כבר מחקו את התווית טלנובלה מזה.

גם אני חושב שאין לזה קשר לשורשים טורקיים, זה פשוט כובש עם זאת הסדרה המתאימה. עם מנקשה וחליל קלעו בול, אם אהבה אסורה הייתה הטורקית הראשונה, כנראה שלא הייתי מתחבר לז'אנר כי הייתי מסיק שזה משעמם כי בכל זאת הסדרה הראשונה מהז'אנר עושה רושם חזק.

הבנתי את הרעש סביב אימא, הכלה מאיסטנבול זאת עלילה שאוהבי טלנובלות שבעים ממנה, כך שאני לא מבין את ההצלחה האדירה, בעיקר שהיא יותר מצליחה מאימא שזה בכלל בושה וחרפה. הלוואי והיה רעש כזה סביב קרדאיי או שתולים אז הייתי מבין לגמרי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
יש לזכור שגל הארנטינאיות היה כשלא היה ערוץ ויוה

והביאו לערוץ 3 את הטלנובלות של טורס אחר כך ויוה היה רובו ארגנטינאי כשהוא הוקם ומקסיקו ושאר הז'אנרים הצטרפו לאט לאט. פעם כל כוכבי ויוה הופיעו במעברים גם גבריאלה ספניק, היום הם מתרגשים שנטליה אורירו ומריצה רודריגס כשזה עוד היה שמה מוכנה להגיד את להתאהב בכל פעם מחדש ובעיקר שנטליה אורירו שטרחה לפרסם סרטון שהיא מגיעה לישראל ובובה פראית חוזרת לויוה. עם הטורקיות זה משהו שונה גם כי ויוה צריך להתחרות עם הערוץ הים תיכוני שאמנם סגור לאנשי פרטנר, סלקום וחברות אחרות ובתשלום להוט וליס, אבל עדיין תחרות עם ערוץ שמשדרת הרבה טורקיות לא כמו הטלנובלות הבודדות של ערוץ 3 וערוץ 22, למרות שאי אפשר לקרוא לזה תחרות כי הבנתי שכל ערוץ ישראלי שרוכש סדרה מקבל עליה בלעדיות כולל ערוץ 9 שלא תמיד טורח לשים כתוביות בעברית, אבל אף אחת מהטלנובלות ששודרו בערוץ 9 מדובבות לרוסית לא שודרה בויוה, גם מעולם לא שודרה טלנובלה מהערוץ הים תיכוני בויוה פלוס ולהיפך ולכן ערוץ 24 תקעו לכולם סכין בגב שקנו את לאס בנדיטס ושידרו בערך חצי ממנה.

ועכשיו כשכוכבים טורקיים מגיעים לארץ מה שהוא לא שהאמנתי שיקרה, שהמשני בכלה מאיסטנבול נכנס לבית האח הגדול וכוכבי הכלה מאיסטנבול מגיעים אז באמת הם חוגגים על זה. אבל נכון על הביקורים של כוכבים לטיניים לא ארגנטיניים ויוה גם לא טרחו ליידע את הצופים חוץ ממקרים שרנת נדנדה להם והם הרימו את הכפפה ופרסמו את זה באיחור.
 

elall

Member
מנהל
תודה
, מוסיפה עוד תמונות של רשעית דלילה

לא ברור לי למה הלבישו אותה ככה, מה זה כיסוי ראש המוזר הזה? לא ידעתי שלמוסלמים יש גרסא חפיפניקית לחיג'אב. רואים לה את השיער, זה לא מכסה את הצוואר, בקיצור נראת יותר כמו דתיה מתנחלת

&nbsp
אני אישית לא מתלהבת מזה, אבל יש לי תחושה שויוה יקנו את זה




 

elall

Member
מנהל
אגב, גלובו שכל כך אוהבים לצלם בלוקיישנים אמיתיים

מצלמים את הכל בברזיל ולפי מה שהבנתי את הנוף הסורי או לבנוני הם הולכים להוסיף בגרפיקה ממוחשבת. מעניין למה...?
 
למעלה