פינת הפופולאריות 36 - פרק 10

אורישקי

New member
פינת הפופולאריות 36 - פרק 10


ולהלן התוצאות של הפרק הקודם והסוער למדי!

12. סבסטיאן - 2.7
1
11. צ'לסי - 3.5
1
10. ג'נה - 4.1
1
9. אנג'לה - 4.2
3
8. ליבי - 4.8

7. קלין - 6.1
6! ירידה ממקום ראשון
6. וונדל - 6.3
2
5. דזיריי - 6.4
2
4. דומניק - 6.8


ולטופ 3....
 

אורישקי

New member
מקום 3


עם ממוצע 6.9,

בשבוע שעבר הוא נכנס לטופ 3 לראשונה ועכשיו הוא דורך באותו מקום!

דונתן

 

אורישקי

New member
מקום 2


עם ממוצע 7.1,

עולה בחזרה ב2 מקומות לאחר שנשמט בשבוע שעבר מהטופ 3 לראשונה!

מייקל

 

אורישקי

New member
הדירוג

ליבי יוצאת מהדירוג, וזה גם דירוג הפרידה מדזיריי!
&nbsp
הרשימה:
אנג'לה
ג'נה
דומניק
דונתן
דזיריי
וונדל
לורל
מייקל
סבסטיאן
צ'לסי
קלין
דירוג נעים
 

NP23

New member


אנג'לה 1 עלובה
ג'נה 6
דומניק 10 השליט
דונתן 10 הנסיך
דזיריי 4 כמה נקודות על הנסיון
וונדל 8 נעלם לאחרונה
לורל 10 המלכה
מייקל 10 בהצלחה!
סבסטיאן 1 מי
צ'לסי 1 ומי
קלין 1 עז של דומיניק
 

סטילהוק

New member


קלין ממש לא העז של דומניק, איזו עוד ברירה היתה לה כשהיה ברור לה שדזי תקעה לה סכין בגב ונסתה להדיחה, מלבד להדיחה?

שלא לדבר בכלל על כך שכולם הבינו שדזי שקרנית, כי היא שיקרה לכולם בפנים במועצת השבט, מה שהכעיס אותם והפנה את כל הקולות נגדה, ולכן גם אם קלין עדיין רצתה להדיח את מייקל, לא היו לה את המספרים הדרושים. וכשאין לך את המספרים הדרושים, גם אם אתה השחקן הכי טוב בהישרדות, שזה כלל לא המצב עם קלין, אתה לא יכול להדיח את מי שאתה רוצה ולהוציא לפועל שום דבר שאתה מתכנן.

כל שחקן הישרדות אם היה במצב שבן בריתו והחבר הכי טוב שלו מנסה לתקוע לו סכין בגב ונתפס משקר לכולם שיודעים על זה וגורם להם לרצות להדיחו, לא יכול לפעול אחרת במצב כזה. ובטח אם איו לו שרשרת או פסלון חסינות שאיתם הוא עוד יכול להצילו ולהדיח את מי שהוא רוצה.

למרות שלדעתי גם קלין הבינה במועצת השבט שדזי משקרת במצח נחושה ורצתה בעצמה להדיחה, כי כבר לא ניתן יותר לבטוח ולסמוך עליה יותר שלא תנסה שוב.
 

NP23

New member
נכון לא היה לה ברירה

בדיוק ההגדרה לעז שאין לו מה לעשות מלבד להיגרר :)
 

סטילהוק

New member


מעניין מה אתה היית עושה 'גיבור' גדול מהכורסה שמול המסך, אם כל השבט היה מחליט להדיח את החבר הכי טוב שלך שניסה לתקוע לך סכין בגב ולסובב על חשבונך את המשחק לטובתו מול המושבעים בגמר, בכדי שלא להפוך ל'עז', כלשונך...
 

NP23

New member


היא רצתה להדיח את מייקל.. שגם זה בסדר. היא לא רצתה למהר להאמין שדז בגדה בה. טיפשה היא לא. רק עז. פשוט
&nbsp
&nbsp
&nbsp
כי בסופו של דבר גם אתה הודית אין לה כח יותר במשחק היא תיאלץ להשאר לפי חסדיו של דומיניק בלבד. וגם זה אולי לא יספיק לה. יש לי תחושה שבגלל 2 יוצאים פרק הבא קלין אחת מהם.
וגם בהדחה של כריס הודית שלא היה לה את המספרים לעשות מה שהיא רצתה. בקיצור..קלין נגררת בלית ברירה.שזו החלטה חכמה בגדול אבל היא עדיין נגררת.
 

סטילהוק

New member


כשאין ברירה אז ברירה, כי אי אפשר לנצח עם מה שאין לך רק עם מה שיש לך. אך זה ממש לא הופך לשחקן גרוע או לשחקן פחות טוב. ועובדה שכשלקלין היתה ברירה היא כן השתמשה בה, גם אם זו לא היתה ההחלטה הנכונה, בגלל שמייקל עבד עליה שיש לו פסלון חסינות, ולנוכח היכרותה איתו לאורך כל העונה היא האמינה לו ונכנסה לפראנויה, כי כבר יש למייקל רזומה כמוצא האלילים מס' 1 העונה לאחר שהוא מצא 2 אלילים לבדו ללא שום עזרה של אי הרוחות שהוא מעולם לא נשלח אליו.
 

Seosi

New member
מדרג


אנג'לה 4 אני מניח שאם היא הייתה יכולה להצביע, היא הייתה מצביעה למיקל.
ג'נה 10 פרק מעולה לברית של מאלולו.
דומניק 8 חייב לתת לו קרדיט, שיחק מאוד טוב הפרק.
דונתן 10 הוא נמצא בעמדה מעולה, שזה די מפחיד למען האמת חחח.
דזיריי 3 אני עדיין לא מבין למה היא רצתה לעשות את המהלך עכשיו, היא הייתה בעמדה כל כך טובה. ומילא שהיא עושה את המהלך, היא שיקרה בצורה כל כך ברורה.
וונדל 7 שיחק טוב הפרק.
לורל 10 עשתה את ההחלטה הנכונה לפי דעתי, נמצאת גם כן בעמדה ממש טובה. התנהלה בצורה ממש טובה שדזיריי התעמתה איתה.
מייקל 10 כן, אני נותן לכל חברי הברית של מאלולו 10, שיחקו מעולה הפרק.
סבסטיאן 1 הוא בכלל לא מקבל זמן מסך, אני לא יכול לדרג אותו גבוה יותר על סמך זה.
צ'לסי 5 אני מקווה שהיא כבר תתחיל לקבל זמן מסך בפרק הבא, כי זה נראה שהיא די בצרות אחרי שדזיריי הודחה.
קלין 10 האמת, שהייתי נותן לקלין פחות על סמך הפרק הזה, אבל בסופו של יום היא הצביעה לדזיריי, ואני גם מצפה לפסטיבל של דירוגים של 1 לקלין, אני מנסה לאזן את זה קצת.
 

סטילהוק

New member
מדרג


אנג'לה - 1 היתה לגמרי מחוץ לעניינים הפרק הזה, וגם המסע שלה לאי הרוחות לא הניב כלום, אלא אם כבר נהפוכו, גרם לה לאבד את קולה במועצת השבט והפך אותה לא רלוונטית.

ג'נה - 1 חוץ מזה שהיא ביחסים עם סבסטיאן שגם אותם לא מראים לנו, לא יודעים עליה כלום, ואם בפרק הבא היא תודח אף אחד לא יזכור מי זאת...

דומניק - 4 מצד אחד הוא שולט במשחק, ואף יש לו מרגלת שטינקרית שרצה לספר לו הכל, ועוד יש לו את פסלון החסינות שמצא בתחילת העונה על האי, אך מצד שני, וכבר ציינתי שמשהו בו מאוד מזכיר לי את ז'אן רובר הבלתי נסבל מסין, הוא מתנהג כמו ראסל שבטסטות סיפר לצופים כמה כל השאר גרועים ומחשיב כעזים את כל בני בריתו, למרות שממש לא כולם עזים כמו שהוא מחשיב אותם. ולכן הוא לגמרי הפך להיות השחקן הכי שנוא עלי העונה. ואני מאוד מקווה שהוא לא יזכה, למרות השליטה שלו כרגע במשחק.


דונתן - 1 ממשיך להוכיח שהוא השחקן הכי גרוע העונה, מילא שאתה משתף את לורל בזה שאתה מחפש פסלון חסינות שנמצא ממש מתחתיך, אך לשתף חצי שבט זה כבר טימטום לשמו. ולכן אני לא רואה את דונתן זוכה בשום קונסטלציה. וכפי שכבר אמרתי קודם, אם הוא בכלל יגיע לגמר זה יהיה אך ורק בתור עז שמישהו מהשחקנים החזקים העונה ייקח אותו איתו.

דזיריי - 1 היתה במצב מצויין והרסה במו ידיה את החיבור הכי טוב וחזק שהיה לה במשחק ושהוכיח את עצמו. ונסתה לתקוע סכין בגב לחברה הכי טובה שלה מהיום הראשון על האי שאף הצילה אותה מהדחה בטוחה. שמח שהודחה, כי ככה לא בונים חומה, ככה הורסים אותה. והיא קיבלה בדיוק את מה שהגיע לה.

וונדל - 6 למרות שהוא נמצא במצב מצויין כשעדיין פסלון החסינות/שרשרת החסינות המקוללת של אריק באמתחתו, הפרק הזה בקושי הראו לנו אותו, מלבד במשימות, והוא אפילו לא הופיע בטסטות כמו שהוא הופיע מתחילת העונה בכל פרק, ובמקומו סבסטיאן קיבל לראשונה וידוי. כמו כן, עדיין יש סיכוי שלורל תוציא לפועל את תוכניתה לפרק את הצמד החזק שלו ושל דום, אך מנגד יש אפשרות גם שזה לא יקרה וכפי שהעריכה מפמפמת לנו אותו מתחילת העונה, רוב הסיכויים שהוא יגיע לגמר ואולי אף יזכה בו. והאמת, שהייתי מעדיף אותו כזוכה על פני דום הבלתי נסבל.

לורל - 3 שחקנית שהיתה לה יותר מהזדמנות אחת לעשות צעד גדול ובאמת להוכיח את עצמה במשחק, ובעיקר בהתחשב בעובדה שהיא לא סומכת על וונדל ודום ובצדק, אך לא עשתה כלום וזרמה עם כל העדר. והפרק הזה אף לעז השטינקרית של דום. אני גם לא יודע עד כמה לורל רצינית בכוונותיה לפרק את הצמד הכוחני הזה עם יותר מדי כוח, כלשונה, ומתי בדיוק היא מתכוונת לפעול לגבי זה, לפני שתהפוך לעז שהשניים הללו ייקחו אותה איתם לגמר, אלא אם כן יחליטו לקחת עז אחרת במקומה. לא סתם נאמר תכה בברזל בעודנו חם ולא אחרי שהוא כבר מתקרר ואי אפשר לעשות איתו כלוםבכלל...

מייקל - 8 שחקן טוב שעושה הכל בכדי להישאר במשחק, כולל חיפוש אלילים וניסיון לבנות קשרים עם נאוויטי, למרות שהפעם הוא היה קרוב מאוד להיות מודח ואם לא הסצינה עם דזי שהצילה אותו תרתי משמע מהדחה בטוחה שכולם כיוונו אליה, ושגם לא היה לו שום אמצעי התגוננות הפעם מפניה, הוא כבר לא היה במשחק והיה הופ למושבע השלישי במקום דזי. לצערי, למרות שהייתי רוצה לראות אותו בגמר, אני לא רואה מצב שהוא לא מודח בהדחה הכפולה.

סבסטיאן - 2 מה עוד אפשר לאמר עליו אחרי שהפסיד לצ'לסי במשימת החסינות האישית ובקושי מראים לנו אותו. אבל היי, לפחות הוא קיבל לראשונה העונה וידוי.

צ'לסי - 3 סוף סוף מראים לנו אותה, והיא כבר השלישית שזוכה במשימת החסינות האישית מברית הבנות של נאוויטי. ולמעשה היחידה מביניהן שלא זכתה הודחה הפרק הזה. אך משום מה אף אחד לא התעכב על הניצחון שלה וישר עברו הלאה כאילו לא קרה שום דבר. בניגוד לדזי, אני לא חושב שצ'לסי תכננה להדיח את קלין כפי שדום סיפר לקלין, ולא היתה בכלל מעורבת בתכנון להדיחה, למרות שרק היא ודזי הצביעו למייקל וצ'לסי כאבה על לכתה של דזי.

קלין - 10 מבחינתי עדיין השחקנית הכי טובה העונה, שעומדת מאחורי ההדחות של השחקנים החזקים והמסוכנים ביותר של מאלולו, שבזכות זה השבט שלה זכה ביתרון משמעותי על שבט מאלולו המפורק והמפורר והגיע למיזוג השבטים כשידו על העליונה, שלא לדבר על כך שכולם כל כך אוהבים אותה שם, בוטחים בה וסומכים עליה, שהעדיפו להדיח את דזי שהציעה להדיחה על פניה. ובניגוד לדום שמחשיב אותה וכל שחקן/ית אחר/ת בשבט שלו לעז, קלין ממש לא עז, אך לא התה לה ברירה מלבד להדיח את החברה הכי טובה שלה שהתגלתה כבוגדת כפויית טובה שניסתה לתקוע לה סכין בגב ולהדיחה, ולא היתה לה שום אופציה אחרת למנוע את הדחתה. אני מאוד מקווה שהיא תגיע בכל זאת לפחות לפיינל 4 אם לא לגמר עצמו, למרות שמצבה כרגע אינו הכי יציב, וכאנדרדוגית קשה לי לראות אותה מגיעה רחוק....


ולגבי ההצבעות הלא אובייקטיביות שרצות בפורום, אני מעדיף להישאר אובייקטיבי ולא לרדת לרמה הקטנונית והילדותית הזאת, שלא לדבר על כך שמה שבאמת חשוב זה דירוגה במשחק עצמו ולא דירוגה בפורום שאף אחד מחבריו מעולם לא השתתף בהישרדות, כי ראינו כבר שכשגם מקבלים את הדירוג הכי גבוה בפורום, זה לא מבטיח כלום במשחק עצמו ואתה יכול למצוא את עצמך מודח רגע לפני הגמר ואף הרבה לפני זה, ואפילו לא להגיע למיזוג. כך שמה שחשוב זה מצבך ודירוגך במשחק עצמו ולא דירוגך בפורום. ואם קלין תזכה העונה, בניגוד לכל הסיכויים נכון לעכשיו, מה זה כלל ישנה מה יהיה דירוגה בפורום.
 
הדירוג שלי-

&nbsp
אנג'לה- 4
ג'נה- 4
דומניק- 7
דונתן- 7
דזיריי- 5 איזו טעות... יכלה להגיע לגמר עם אנג'לה וצ'לסי וכנראה לנצח...
וונדל- 5
לורל- 10 הרוצחת השקטה שלי

מייקל- 10
סבסטיאן- 1 מי???????
צ'לסי- 1 כנ"ל
קלין- 1
(ואגב, אם הייתי מדרג נטו לפי איך שהמתמודדים שיחקו הפרק, רובם היו מקבלים 1)
 
לא נשמה שלי

כמו שכבר כתבתי שבוע שעבר
כי אני מדרג לפי מידת האהבה שלי למתמודד, וכמה אני בעדו
ולא רק לפי איך כל שחקן משחק.
וזה נורא משעשע שמצד אחד אתה כותב שהדירוג פה לא חשוב
אלא הדירוג במשחק, ועדיין לוקח את זה כ"כ קשה.
ויותר מצחיק אותי שאתה חושב שאתה אובייקטיבי כשברור לכולנו
שלא משנה מה אהובתך תעשה בפרק אתה עדיין תצדיק אותה ותהלל אותה בלי סוף.
 

סטילהוק

New member
בניגוד אליך נשמה, אני הכי אובייקטיבי פה


אם לא הייתי אובייטיבי והייתי מדרג כמוך רק לפי מידת האהבה שלי למתמודד, וכמה אני בעדו, ולא לפי איך כל שחקן משחק באותו פרק שעליו נעשה הדירוג של המתמודדים במשחק, הייתי יכול בקלות לדרג את כל הפייבוריטים שלי 10 ולתת לכל השאר 1, מה שלא עשיתי, ואפשר לבדוק בארכיון, שאפילו קלין שהיא הפייבוריטית הכי גדולה שלי העונה, לא קיבלה ממני 10 עד הפרק שבו הוכיחה לי שהיא ראויה לדירוג 10. וכנ"ל מייקל וליבי.

יותר מזה, בניגוד אליך, אני גם טורח לנמק ולהסביר כל דירוג, ולא רק מפזר דירוגים לפי את מי אני אוהב יותר ואת מי אני אוהב פחות. ואף היו שחקנים שדירגתי אותם גבוה למרות שלא אהבתי אותם, כי חשבתי שמגיע להם בגלל איך שהם שיחקו באותו פרק ספציפי.

בניגוד אליך, אני מעולם לא דירגתי ואף לא אדרג שחקן רק לפי מידת אהבתי אליו. ובטח בלי שום נימוק והסבר לדירוג שנתתי לו.
 
הכי!!!

אין עליך אתה פשוט מדהים!!!
בניגוד אליי שאני פשוט גרוע שלא יודע לדרג
ועוד יותר גרוע מזה, גם לא מנמק רחמנא לצלן!
(אגב זו ההזדמנות לבקש סליחה מאורישקי שלא נימקתי את תשובותיי במבחן
וסתם זרקתי מספרים לפי איך שנראה לי).
 

Bar EL

New member
עזוב

חבל שאתה עונה לו בכלל זה בזבוז של הזמן שלך, הוא חושב שאם מישהו לא אוהב את המלכה שלו (שאגב הוכיחה שהיא פלופ רציני בפרק האחרון) אז הוא לא אובייקטיבי ובלה בלה בלה.
 
למעלה