מצעד 2017 שלי

אורישקי

New member
מקום 4


Lady Gaga - Million Reasons

הפתעה!
בשנה הקרובה יחלוף עשור להוצאת השיר "Just Dance" שחשף את תופעת ליידי גאגא לעולם - ב3-4 השנים הראשונות שלה גאגא הייתה הזמרת הכי מדוברת כמעט בעולם, הקליפים השאפתנים שלה ושירים חריגים כמו Bad Romance גרמו לכולם לחשוב שמדובר במדונה החדשה ובמי שתעצב את הפופ בעשורים הקרובים. למרות ההשפעה שלה זה הרגיש שהיא לא מצליחה לשחזר את ההצלחה ומאז 2011 לא הצליחה להגיע לשיאים ולרלוונטיות שהייתה לה בהתחלה. למרות זאת - הבלדה המקסימה הזאת שיצאה בסוף השנה שעברה (והיא ללא ספק בטופ 5 של הגברת) היא הוכחה שגאגא מעבר להכל היא זמרת ומבצעת מעולה והיא מצליחה לרגש גם בבלדות פסנתר שגרתיות ולא שונות כמו זאת.

 
חחח למה הפתעה?

אמנם בהתחלה לא התלהבתי מהשיר, אבל עם הזמן הוא פשט כבש אותי,
והוא לגמרי בטופ שלה!
 
מהאזנה רביעית השנה, לא הצלחתי לאהוב...

וזה מאכזב כי אני מעריץ לשעבר שלה.
 

אורישקי

New member
מקום 3


The Chainsmokers & Coldplay - Something Just Like This

אי שם בפברואר, כשהייתי בקורס נוסף בעיר הבה"דים - פתחתי את הטלפון וראיתי שקולדפליי והצ'יינסמוקרס הוציאו שיר ביחד - לא היה לי ספק שמדובר בלהיט עוד בלי ששמעתי את השיר - אבל שמיעה אחת הספיקה לי להבין שמדובר גם באחד השירים היותר טובים של קולדפליי בשנים האחרונות ובכלל. שיתוף פעולה מעולה.

 

inbal321

New member
מה שאני אוהבת בשיר הזה

לפני שמתחיל ומהקטע שנגמר והלאה. סתם, עכשיו ברצינות... לא אוהבת את השיר, נמאס לי כבר לשמוע את הקול של כריס מרטין, השילוב עם הצ'יינסמוקרס לא מוצלח לדעתי. אהבתי יותר את השת"פ שלהם עם ביג שון.
 

אורישקי

New member
מקום 2


Katy Perry & Skip Marley - Chained To The Rhythm

כבר עשור שקייטי פרי פעילה כל כך בחיינו - ולמרות שבהתחלה זילזלו בה היא מיצבה את עצמה כזמרת פופ מצליחה למדי שמשחררת להיט אחרי להיט. למרות שהיא ננכללת בלא מעט שערוריות בשנים האחרונות (בעיקר ביריבות החופרת עם טיילור סוויפט) - זו הייתה שנה טובה עבורה, והשיר הזה, שהוא גם הסינגל הראשון שלה מהאלבום הנוכחי, הוא ללא ספק בעיני הסינגל הכי טוב ורציני שיצא לה השנה ובכללי אחד מהטובים שהיו לקייטי לאורך השנים.
באופן לכלי אהבתי אותו משמיעה ראשונה אבל אפשר להגיד שבחודשיים האחרונים פשוט התאהבתי בו והוא עלה לעי בכמה רמות עוד יותר.

 
בהחלט הכי טוב שלה מהשנה

גם גדל עליי עם הזמן
ואצלי ידורג אצלי בטופ 20 איפשהו
 

LeAnnDylan

Well-known member


הופתעתי לטובה.
שמחה לראות שהיא נמצאת גבוה אצלך ברשימה
 

D C R

New member
אצלי הפוך, התאהבתי מיד ולאט לאט קצת ירד

אבל שיר מעולה!!!!
 

אורישקי

New member
שיר השנה


Clean Bandit & Zara Larsson - Symphony



קלין בנדיט האלה... ממש לקראת סוף השנה שעברה הם הוציאו את Rockabye האדיר (או בשמו השני - שיר מקלחות בעיר הבהדים) - שהיה שיר השנה של הפורום ודורג אצלי רק במקום ה-18 (בדיעבד היה עולה לפחות לחמישיה).השיר איכשהו סבל מהתסמונת שחווים שירים רבים ונכלא בתפר שבין שנתיים - כי אם היה יוצא חודשיים מאוחר יותר הוא היה כנראה שיר השנה שלי (ובמצב כזה קלין בנדיט יכלו למעשה לשלוט בטופ 2 של המצעד שלי...).
ואז הגיע חודש מאי והשלישיה הזאת הוציאה ביחד עם זארה לארסון השבדית והיפהפיה (שרק השבוע חוגגת יום הולדת 20! אשכרה בגיל שלי) את השיר המקסים הזה, ולמרות שבהתחלה פשוט חשבתי שמדובר בשיר יפה מאד לא חשבתי עליו בתור שיר שנה כי על פניו הוא לא נראה כמו שיר שנה טיפוסי.
ואז עברו כמה חודשים והגעתי למסקנה שהוא ללא ספק שיר השנה שלי - שיר שיש לו קצב טוב, הפקה מרשימה, ביצוע מטורף וליריקה מעולה - והשילוב של הכל יוצר דבר מאד מרגש וכנראה השיר העיקרי שאני אקח איתי מהשנה הזאת.

תודה לכם, אני הייתי אני
נשתמע ב2018

 
למעלה