לינור מגיעה להתארח בפורום

היי לינורי היפה והאיכותית


כייף היה לצפות בך באח הגדול
לדעתי היה מגיע לך מקום 1 או 2
בגלל המצב שנוצר שם
את לא נתת אפילו 50 אחוז ממה שיש בך
כמה חבל..........
מאחל לך בהצלחה בכל אשר תפני.
אין לי מה לשאול אותך
במקום זה קבלי
 

מנטינה

New member
לינור למה היית צריכה את סיר הלחץ הזה ? מה חשבת שזה יוסיף לך

בחיים?
איך זה בסופו של דבר הוסיף לך בחיים בחיי היום יום אחרי היציאה מבית האח?
 
לינור היא האידיאל-טייפ של אישה!


לינור היא האידיאל טייפ של אישה
יפה מאוד מטופחת ונשית

הלוואי וכל הבחורות היו נראות כמותה
 

lamalama4

New member
היי לינור

אקדים ואומר שהיו רגעים שהייתי בצד שלך ואף סימסתי באחת ההדחות לך כדי שתישארי, אבל יש לי בעיה עם מס' דברים:
1. כשאורטל בן דיין היתה מוחרמת (מלבד טל ודורון שהיו חבריה) בתחילת העונה את די השתתפת בחגיגה וגם היה נראה שהתענגת על העניין כמו במקרה של יין הקידוש ששילמה עליו בתקציב ולא הושאר לה. יכולת פשוט להגיד "סליחה, נגמר, לא חשבנו שתרצי, טעות שלנו" במקום להשפיל אותה מול כולם ולהגיד לה שאף אחד לא מעוניין לשמוע אותה עם פרצוף מדושן עונג. נראה שכשמישהו מוחרם ואת בעמדת כח, את קופצת על העגלה (לא רק את, אבל גם את). עדיין ראיתי בך גם צדדים ורגעים טובים מאד בהם הושטת יד לאחרים, אבל היה בך גם את הצד הזה שלא אהבתי.
2. בערך מאמצע העונה ועד הרגע שסנדרה נכנסה, אמרת דברים נוראיים על אלדד. אלדד בחור טוב ואמפתי לזולת ועוזר איפה שיכול. האשמת אותו במניפולציות ואסטרטגיה ומשחק מזוייף ששום דבר שהוא עושה לא אמיתי. די לא הרפית מהעניין עד שסנדרה אמרה לך "נכון אלדד חמוד?" ובזה סתמה לך את הפה לגביו. האם באמת זה מה שחשבת על אלדד או שהרגשת שהוא מהווה איום על המקום הראשון והפרס וניסית להוריד אותו? אלה רגעים באמת שלא החמיאו לך.
3. מה פשר ההתחנפות לאליאב, הרשע האמיתי שבבית. אדם רע ונוכל שאין מילימטר אחד של הגינות בכל הווייתו? האם באמת הייתם עוורים לכך מלבד אלדד (שגם ראה זאת בשלבים יחסית מאוחרים) שהיטיב לאבחן אותו? האם היתה לך חולשה אליו עד הרגע האחרון ולא חשבת לרגע שמקומו מחוץ לבית והאם לא הרגשת שהוא כ"כ אנטי כלפייך ומסית נגדך? כי הוא עשה דברים מאד מכוערים והצליח לא לעמוד מעולם להדחה ע"י דיירי הבית. מזל שהעונה גם הקהל יכל לבחור את מי להעמיד...
לסיכום אאחל לך בהצלחה. ציינתי דברים שהפריעו לי, אבל סה"כ רואים שאת אדם טוב בבסיס שלו. אז בהצלחה.
 
לינור אשמח אם תעני

גם אני כמו lamalama4 שואלת אותך את שאלות 2 3. בקטע של ההסתה נגד אלדד היית נוראית. על מיקי הצלחת להשפיע. גם מרטין הייתה קצת מעורערת אחרי הדברים הנוראיים שטחנת להם במוח נגד אלדד, אבל היא חשבה והגיעה למסקנות בעצמה והחליטה שהיא מאמינה לאלדד ולא לך.
האם זו הייתה אסטרטגיה שלך לצאת נגד אלדד ולהנמיך אותו כשהתחלת לראות בו כחזק וכמאיים לקחת לך את המיליון?
האם יצאת נגד אלדד כי הושפעת מאליאב שעד משימת האלים מהאולימפוס, היה אהוב ליבך? (כולנו ראינו איך נדבקת אליו ועשית לו עיניים בזמן שהוא היה אז צמוד לדנית. זה היה מחזה משפיל ועצוב בשבילך כי היית ממש הגלגל החמישי בעגלה. ואפילו לא ידעת עד כמה הוא שונא אותך, מסית נגדך ולועג לך עם אחי ועושים חיקויים שלך מאחורי גבך !!). אגב כל מה שאמרת על אלדד באזני מיקי ומרטין היו ציטוטים של הדברים שאמר לך אליאב באחת ההזדמנויות (אני שמעתי את השיחה ב-live ) כשהוא ניסה להחזיק אותך בצד שלו, במחנה שלו כדי שלא תעמידי אותו להדחה וכדי שכספי התקציב שלך יכנסו לקבוצה שלו והם יוכלו לקנות סיגריות על חשבונך!!
מזל שאחותך סנדרה לחשה לך מידע וסידרה לך קצת את הראש. רק אז אולי התחלת להבין קצת מה קורה סביבך בבית האח.
זה הרגיז את האח הגדול אבל תרם לך.
אשמח לשמוע את התובנות שלך.
 
בקיצור, לובינק'ה. כתבתי זאת כאן כבר לא מעט פעמים - את בעיניי

פספוס העונה. אני יודע שזה לכאורה מוזר לכתוב דבר כזה על דיירת שהגיעה למקום השלישי, אבל בכל זאת. לו רק הייתה ניתנת לך ההזדמנות, היית יכולה להשאיר חותם הרבה יותר גדול. את הרבה יותר מEYE CANDY.

כל פעם שהתחלת לספר משהו מהעבר שלך, זה נפסק מטעמי "חוסר עניין לציבור". רק שלציבור היה עניין. מה לעשות, לא שפר עלייך מזלך ונפלת על דיירים נרקיסיסטים ואגוצנטריים, שכל שעניין אותם הוא עולמם הצר והמנוכר.

מכל הדיירים, את היחידה שלא מצאתי בה ולו שמץ של זדוניות. תמיד ניסית להסתדר עם כולם. וידעת גם יפה מאוד לעמוד על שלך, ולא נתת לאף אחד לעשות עלייך מניפולציות. אפילו אם היו אלה לכאורה "חברים שלך". כן, אני מדבר בין השאר על הנסיון של אלדד להגיד לך שאת יכולה להסתדר בלי בשר...

"תקרית היין" מאוד הצחיקה אותי. מודה. אבל אם מסתכלים על זה לעומק, מגלים שזה התחיל יום-יומיים קודם. שוב פעם, בניסיון שלך להסתדר עם כולם; בשיחה עם טל בחצר, כשניסית להבין למה בעצם היא לא אוהבת אותך. וכמובן שגם במקרה הזה חטפת קללות ולכלוכים לפני הפנים וגם מאחורי הגב...

נו, טוב... היה. נגמר. ולא צריך לשמור על קשר עם א-ף א-ח-ד משם.

זהו בסה"כ. אני אשמח להמשיך ולראות אותך על המסך.

איך האב דיך צו פיל ליב, לובינק'ה
 

aviril11

New member
תאמין לי שלא באתי בכוונות קליניות באתי לתת לו סנוקרת בפרצוף.

&nbsp
..אני רק רוצה לנפנף אותו מכן וכל האמצעים מבחינתי כשרים.
 
לינור ברוכה הבאה אציתי לשאול אותך כיצד את מתמודדת

עם ההשפלות שעברת בבית במיוחד מטל שהתעמרה בך ברמות קשות ביותר ושכחה שיש לך אמא בבית שבכתה נוכח ההשפלות הללו. לאחר שהיא שפכה עליך יין היא אמרה שתיחני וגם שהייתה מוכנה לסובב לך סכין בגרון וכל מיי השפלות נוראיות שהרסו את העונה.
את נאלצת לחיות בכלוב מזהב מבודדת חברתית מול ההשפלות שלה ושאר הבחורות שביחד המשיכו להשפיל אותך בלי סוף.אני מניחה שיש לך כבוד עצמי ואינך סבורה שאת שטח הפקר.יש תקנון שמחייב את הדיירים לשמור על סגנון תרבותי מינימלי ויש סנקציה שמי שמפר את התקנון יעזוב את הבית.
ברור שיש פה אפליה חמורה בעוד שדייירים בעבר עפו מהבית כמו מעיין חודדה בני משפחת מיילי וכו' מדוע את מסכימה לאפליה שלא העיפה את טל מהבית נוכח התנהגותה המזעזעת? האם את חושבת להגיש תביעה נגד האח הגדול שתרם להתעמרות בך כפי שעשה סער שיינפין וזכה במליון ש"ח.אני ממש מקווה שתפעלי בנדון לאלתר.מגיע לך לקבל פיצוי כספי על ההשפלות שחווית.
 

פלאטוס

New member
עוד שקר מבית מדרשו של אחי פחי הסכסכן השקרן והפחדן

שמרוב שנאתו האובססיבית החולנית ללינור הוא ממשיך לנסות לפגוע בה ובמשפחתה גם בחוץ, והמציא שלינור שבכלל היתה סגורה בבית בשבוע הגמר ואמא שלה אילנה בת ה60 איימו עליו ועל אמא שלו, ושלחו להם ביריונים שיאיימו עליהם. בקיצור: לא היה ולא נברא. בדיוק כמו שלא היה ולא נברא שאחי פחי הוא בחור טוב ורגיש, חוץ מבמוחו הקודח של זק המניפולטור החלאתי הגדול שהציג אותו כך לצופי ערוץ 2 והסתיר את ל הרוע לב שלו, הנאה האובססיבית ללינור, ההשתתפות בעליהם המכוער הנבזי והגזעני מאחורי גבה ואף את האיומים באלימות פיזית נגדה מאחורי גבה. ויש לא מעט קטעים מוקלטים מהלייב שמוכיחים זאת.
 
שלום לינור ה מ ל כ ה


לינור מה את חושבת על צחי ועל כל מה שהיה ע כשיו בפספקטיבה אחורה ?
היה לכם חיבור מאוד יפה ,, היו מעריצים של שניכם ואת שניכם שנאו הרבה רק בגלל גיזענות .. .
חבל שנתתם לאליהב הנחש ומרטין הסכסכנית שריכלה עליך גם ואמרה לצחי שנימאס לה ממך להרוס לכם .. אבל זה מה יש טוב ..
תדעי לך שאת מלכה ואני רציתי ש ת נ צ ח י הגיע לך יותר מאלדד הטיבעונעי ... .
אני מקווה שתשארי מפורסמת ונראה אותך בטלויזיה וגם את צחי


 

Marooner

New member
לינור היקרה - ברוכה הבאה לפורום!


תהיתי ותהיתי ותהיתי ממה עליי להתחיל, ואני חושב שהדבר הראשון שעליי לומר לך הוא - כל הכבוד. כל הכבוד לך על שהחזקת מעמד מול כל כך הרבה "חוסר פרגון", וזה ממש בלשון המעטה, בין אם ידעת על קיומו (נופר) או בין אם רק הרגשת שזה קיים (אחי, אליאב, וכדומה), כל הכבוד לך על שנתת מעצמך מכל הלב גם לאנשים שלא הגיע להם שתהיי שם עבורם (דנית), כל הכבוד לך על שהצלחת לשמר את חיוכך במשך תקופה כה ארוכה, וכל הכבוד לך על שהיית אמיתית, צבעונית, ססגונית, מרגשת, מצחיקה והרבה יותר יפה מבפנים מאשר מבחוץ, על אף שהתחרות, במקרה שלך, קשה כל כך - מה שמוביל אותי לתחושת הצער שליוותה אותי במהלך רוב העונה כשראיתי איך חבורת ה"מקובלים" כביכול, אלו שהודחו בזה אחר זה ובצדק, לדעתי, המשיכו לפטפט שוב ושוב על מראך החיצוני ועל המבטא שלך במקום לנסות ולהכיר את נפשך, מה שהוביל אותי לא פעם להצטער שהתוכי לא פצה פיו בסוף בכדי לספר לך על כל הדברים הנוראיים האלו, כל הדברים שאני בטוח שרבים רצו לזעוק לך דרך מסך הטלוויזיה או המחשב.

ועדיין את שרדת. הדפת ממך את כל הרוע ואת כל השיפוטיות - כפי שאת אומרת, וצודקת - והמשכת בדרך שלך, שהיה מקסים לצפות בה. ראשית כל, ההתלהבות שלך והרצון הטוב שלך בכל משימה ומשימה הקסימו אותי: היכולת שלך לנחם את מיקי לאחר שפרץ בבכי כשחזר מהבמה במשימת הכוכב הגדול, היכולת שלך לפרגן לצחי שנבחר לשיר במשימה על אף שדיירים מסוימים אמרו לך שלדעתם המקום הזה במשימה הגיע לך, היכולת שלך להתמיד בביצוע המשימות בגיהנום במהלך משימת גן העדן והגיהנום מבלי לסרב לבצע אותן על אף שהיו קשות, היכולת שלך לקלוט במהרה שאולי אתם לא אמורים להבין מיהו שודד הזהב במשימת המערב הפרו-אח, כל אלו ועוד דברים רבים וטובים אחרים הם שהותירו בי בכל פעם מחדש את הרושם כי מדובר באדם מדהים ואיכותי. גם הרצון שלך באהבה חברית בבית האח הגדול הקסים אותי - כשהיית שם בשביל אנה על אף שהיא לא תמיד אמרה עליך רק דברים טובים, כשהיית שם בשביל דנית למרות שלדעתי, כלל וכלל לא הגיע לה שתעשי זאת, כשנשברת לאחר שעינב אמרה לך שהיא אוהבת אותך, כשסיפרת למנחם על השיר שלך, כשכאב לך לאחר שבני הודח, ועוד - הכוח שלך מתבטא באהבה הרבה שבך וברגישות הרבה שלך לסביבה המקיפה אותך, בין אם הסובבים אותך ראויים לכך ובין אם לא, ואני בטוח, משוכנע ב-100%, שכיום את יודעת זאת.

דברים נוספים רבים גרמו לי להעריך אותך כל כך, אומנם אם אמשיך ואפרט לגבי כל אחד מהדברים האלו, לא תגיעי לשאלות שלי היום :) כפי שבטח שמת לב, הכינוי שלי כבר הוזכר בשרשור הזה בחלק מן התגובות - וזה מפני שבמהלך עונה שלמה נלחמתי כאן (חלק מהפוסטים שלי בפורום הזה פורסמו גם בדפי המעריצים שלך בפייסבוק) עבור מישהי שאני חושב שבאמת מגיע לה, מישהי שאני מעריץ את האש שיש לה בעיניים שמדרבנת אותה להגשים את החלומות שלה - מישהי שאני שמח שעכשיו קוראת את שכתבתי - אז, לינור, אני מאחל לך את כל הטוב שבעולם, ואני יותר מאשמח אם תחזרי להתארח כאן בפורום גם בעתיד


ועכשיו - לשאלות:
1. עכשיו כשבטח כבר הספקת לצפות בלא מעט דברים, תהיתי מה את מרגישה בנוגע לדברים היותר "לא נעימים", נקרא לזה כך, והכלל לא מעטים, שאמר אחי. חלק מהדברים שאמר הותירו אותי דיי המום, והצטערתי לראות שלא שודר שאמרת לו משהו לגבי זה בתוכנית החזרה לבית האח הגדול. האם בכל זאת אמרת לו משהו לגבי זה וזה פשוט לא שודר?
2. לגבי דנית - תראי, אפשר לראות בפרקים וראיתי בלייב בבירור שניגשת אליה לא פעם ולא פעמיים וניסית להיות חברה טובה, אומנם מצד שני אפשר גם לצפות בפרקים באיך היא התנהגה אליך, ובהסתמך על ההתנהגות הזו, לדעתי האישית פשוט לא הגיע לה שתמשיכי ותנסי. אני דיי בטוח שהרגשת בזה - אני דיי בטוח שלמרות שניסית הרגשת שעם איך שהיא מתנהגת כלפיך, שום דבר טוב לא ייצמח מזה ושום חברות או אפילו ידידות לא תצמח מזה, ולכן תהיתי מדוע לא הגיע השלב שבו הפסקת לתת לה צ'אנסים? אני לא חושב שצריך לוותר על לנסות להסתדר עם כולם או לפחות עם כמה שיותר אנשים בסביבה שבה אנחנו נמצאים על בסיס יום-יומי, ועדיין, כשבן אדם מתייחס אליך בצורה מסוימת, גם אם לא בדיוק באופן גלוי אלא יותר מאחורי גבך, אני חושב שאפשר להרגיש בכך עד רמה מסוימת בשיחות איתו.
3. לגבי אליאב - אני יכול לומר שכן הערכתי את עניין החברים המשותפים שהזכרת לא פעם כסיבה לכך שאת לא מדברת איתו על החששות שלך לגבי ההתנהלות שלו בנוגע אליך, אומנם כעת לאחר שיצאת מבית האח הגדול וראית שהוא העמיד אותך לא פעם ולא פעמיים להדחה, הייתי מעוניין לדעת איך את מרגישה בנוגע לזה? והאם יש איזשהו קשר בינך לבין אליאב כעת (גם אם זה רק דרך אותם חברים משותפים)? אני מתנצל מראש על כך שהשאלות שלי הן על הדברים היותר מצערים שקרו בבית האח הגדול, אומנם יותר מעניין לי לשמוע שאת מתמודדת עם הדברים הללו ומסתדרת איתם מאשר לשאול על יין או על משהו מגוחך אחר.
4. הבנתי כי את אכן הולכת להישאר בארץ בתקופה הקרובה, דבר ששמחתי לשמוע, ולמרות שהגיוני שאת בטח מקבלת כרגע כל מיני הצעות ועדיין לא בטוחה בנוגע לכלום, הייתי שמח לדעת מה התכנונים, או לפחות הכיוונים שלך, לעתיד הקרוב והרחוק יותר. האם כבר יש שיר כתוב נוסף שאת עובדת עליו עכשיו? האם הצעות המשחק הן אלו שיותר מעניינות אותך? דוגמנות? הנחיה? אני חושב שאין כמעט דלת שלא פתוחה בפניך בתקופה הזו

5. האם תוכלי לשתף עם מי מדיירי בית האח הגדול את שומרת על קשר כעת? כמו כן, האם חלק מהדיירים דיברו איתך לאחר סיום התוכנית והתנצלו על דברים שאמרו?

אלו כל השאלות שיש לי כרגע - אשמח לתשובותייך, ושוב לינור, אני מאחל לך את כל הטוב שבעולם! ב-ה-צ-ל-ח-ה!
 

מיקאלה1

New member
לינור את מהממת גם פנימית וגם חיצונית

את היית אמיתית, את לא נשברת יש בך חוזק וכוחות, את מעל כולם, ידעת שיש לך חיים בחוץ וזה רק משחק. רצית להתחבר לאליאב ולחבורתו והם דחו אותך, התחברת לאנשים איכותיים כמו מיקי מרטין אלדד, ראיתי שלא היה לך קל ולמרות זאת שמרת על הפאסון שלך ויצאת גדולה מהתוכנית, אולי בלי המליון אבל עם מליון אוהדים והדרך עוד פתוחה לפנייך. מאחלת לך הצלחה בכל מה שתעשי ותמשיכי להיות מי שאת בהצלחה לך ולמשפחתך המקסימה.
האח הגדול עשה טעות שלא הכניס לבית גבר שיתאים לך במקום את בני החמוד גבר שידע להעריך אותך להחמיא לך, התוכנית היתה נראית אחרת לגמרי. במקום הזיוף של דנית אליאב.
 
marooner היקר שלי

המון המון המון תודה לך! אני מרגישה שזכיתי רק מהפרגון והאהבה שאני מקבלת בחוץ.
&nbsp
1. כן, אמרתי לאחי, וכמעט לכל הדיירים, מה הרגשתי לגבי מספר מקרים שהובאו לתשומת ליבי.
כמובן זה לא נעים להיות במצב הזה, אבל אני בינתיים לא צופה בפרקים, ומשאירה את המילה השליליות מאחורי.
&nbsp
2. היחס שלי כלפי דנית היה יותר אימהי. אני יודעת מה זה להיות ילדה בת 22, ופשוט כאב לי הלב לראות אותה עושה טעויות.
ידעתי שהיא לא כל כך בעדי, אבל לא חיפשתי תמורה ממנה. בשלב מסוים, כשהבנתי שאפשר ללמד מישהו לדוג אבל אי אפשר לדוג במקומו, לא נתתי לה יותר צ'אנסים.
&nbsp
3. אין לי שום קשר עם אליאב. אני לא מעוניינת בשום קשר עם אליאב. הקשר היחיד שיש לי עם אליאב, זה שיש לנו חברים משותפים. אני מאוכזבת.
&nbsp
4. לגבי שיר- עדיין אין משהו חדש, אבל אני אעבוד על זה בהקדם
באופן כללי, כל מה שקשור בעולם הבידור מעניין אותי.
&nbsp
&nbsp
ושוב, תודה רבה ותהיה שנה טובה

&nbsp
 

Marooner

New member
תודה על התגובה לינור!!!
שתהיה שנה טובה גם לך!!


אוהבים אותך כאן בפורום ומקווים שתחזרי לבקר אותנו שוב בעתיד!!!!!
 
למעלה