טורניר הטניס האולימפי
- שבת 13/8 (משולב )

kingRF

New member
מארי עם 6-2 מהיר בשלישית. נגמר ? לא, לא, לא אומר הארגנטינאי

שבירה ממש בפתיחת המערכה הרביעית. כמות הסבל שהפנים שלו מראות דומה לפניו של איזנר בימים יפים, אבל הראש מסרב לוותר. צריך להוריד את הכובע בפניו. פרט לכמה נקודות, מארי ממש לא עושה לו הנחות, דלפו לוקח.
 

kingRF

New member
קרב ענק של מעל 4 שעות נגמר עם מדליית זהב לבריטניה !

המערכה הרביעית הייתה רכבת הרים מוחלטת - שבירות מרובות, טעויות, מתח לצד ווינרים ואייסים מופלאים תחת לחץ עצום. דל פוטרו כבר הגיש למערכה, אבל לא הצליח להשלים את המלאכה כשמנגד מארי מפעיל עוד ועוד לחץ, ומכריח את דלפו לחבוט עוד ועוד כדורים שנגמר עם 7-5 לסקוטי.
אחרי 3 שעות אתמול, ו-4 היום הארגנטינאי יכול להיות מאוד מרוצה להמשך העונה ואולי תחילת השנה הבאה. מארי יכול לקחת מהטורניר הזה את העובדה שגם ב-85 או 90 אחוז יכולת, הוא עדיין פייבוריט מול כמעט כולם, פרט אולי לדיוקוביץ' ופדרר.
 
עוד כמה מלים על הגמר עכשיו כשהתעוררתי

קל לזלזל בטורניר הטניס האולימפי בעיקר אחרי כל הפרישות ואחרי שנובאק עף מוקדם וכו'. אבל הגמר באמת היה גמר שהולם את האולימפיאדה הזאת שעמוסה בכל כך הרבה סופר אתלטים, כל החותרים ומתעמלי הקרב רב והטריאתלונים והמרתוניסטים, אנשים שיום יום ושעה שעה מעמידים למבחן את גבולות הסיבולת של הגוף האנושי. וזה בדיוק מה שהיה הגמר אתמול. ארבע שעות של מאבק פיזי אדיר ברמה הכי גבוהה ועם הרבה טניס משובח מצד שני השחקנים (להוציא אולי את אחוזי ההגשות הראשונות של מארי שלאורך רוב המשחק היו מזעזעים).

כשרואים את דל פוטרו בכושר הזה אפשר לגמרי להבין איך הוא לקח סלאם וכל כך להצטער שהוא היה פצוע כל כך הרבה זמן. זה שהוא הצליח להשאר ממש עד הסוף במשחק הסופר תובעני הזה היה מרשים ביותר. אבל מעבר ליכולות הפיזיות המרשימות הוא נתן טניס מעולה ומארי היה צריך לשחק טניס ברמה הכי גבוהה שלו כדי לעבור אותו בפער קטנטן. מקווה מאוד שהוא יפול בצד של נובאק ביו אס אופן.

היה גם משחק מלא אמוציות מצד הקהל, כולל אנשים שהוצאו מהאצטדיון. בכל זאת ארגנטינה מול היריבה המושבעת בריטניה, מצד שני הקהל הברזילאי לא ממש מחבב את ארגנטינה אז הייתה קצת אווירה של דיויס. אבל מארי ודל פוטרו נתנו הרבה כבוד אחד לשני והיה חיבוק ארוך ומרגש למדי בסוף ליד הרשת. נחמד שהמפסיד גם לא יוצא עם כלום אלא עם מדליית כסף אולימפית. בקודמת דל פוטרו לקח ארד אולי בבאה ייקח זהב.

מארי מצידו ממשיך שנה נפלאה, הוא כבר עם איזה 18 נצחונות רצופים לדעתי. לאורך זמן רב טענתי שבחצי הגמר ובגמר בלונדון 2012 הוא נתן את הטניס הכי טוב שראיתי ממנו עד היום, ואתמול בערב לא נפל בהרבה מזה שוב למעט אחוזי ההגשות. הוא בכושר של החיים ואני מאוד מקווה שהוא ינצל את זה גם לעוד סלאם ביו אס אופן (אם כבר מדברים על לונדון 2012), כי הוא לא יישאר בכושר הזה לעד וגם נובאק לא ימשיך לקרטע ככה עוד הרבה זמן. אם היה ניקוד כאן כמו שהיה בלונדון 2012 ואם מארי היה משתתף במאסטרס הקנדי אולי היה על מה לדבר גם מבחינת צמצום הפער מהמקום הראשון. כמוש הדברים כרגע זה נראה לא ריאלי.
 

kingRF

New member
מחר אמורים להתפרסם רשימת ה-WC לניו יורק

אני מקווה מאוד שהוא יהיה שם, כי הוא שיחק אתמול הרבה הרבה מעל הדירוג העכשווי שלו. אם אני זוכר נכון, מכסת הדירוג המוגן שלו הסתיימה. יחד עם זאת, זה אומר שהוא יכול אפילו לפגוש אחד מהם בסיבוב הראשון
....
&nbsp
לגבי מארי - הוא מיצב את עצמו כפייבוריט כמעט שקול לדיוקוביץ' לסלאם האחרון של השנה. דיוקוביץ', אולי עקב פציעה אפשרית, אולי עקב ירידת מתח בעקבות הרולאן, מראה יותר מדי סימני אנושיות, ולמרות הזכייה בקנדה, הוא לא היה הסופרמן שכולם מכירים. אם מסתכלים חודשים קדימה, בגלל ההישגים הפסיכיים שלו, לסרבי גם אין כ"כ איפה להרוויח נקודות נוספות. אם מארי ישכיל לשמור על הרמה שלו, המקום הראשון הוא לא פנטזיה פרועה, אבל עוד חזון למועד.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה