הישרדות 8 - אול סטארס

noamlah

New member
אני חושב

שהפלוס של שיאן על לקס וקאת'י הוא שהיא הבינה שזה משחק ולא הייתה ממורמרת כלפיי מי ששיחק בה לעומת לקס וקאת'י ששניהם לקחו את המשחק אישית והיו ממורמרים
לקס ממורמר על רוב
וקאת'י ממורמרת על אמבר
וגם הצביעו מתוך כך ולא מתוך שיקולים הגיוניים

שי אן, גנה ורופרט היו היחידים שהצביעו משיקולי משחק ולא שיקולי מרמור
ומכיוון שלג'נה ורופרט לא היה באמת סיבה להיות ממורמרים כי הם היחידים שרוב ואמבר לא שיקרו להם אצל שי אן זה יותר מרשים

וגם זה שהיא היחידה שהעריכה את המשחק של אמבר והצביעה לה בגללה ולא נגד רוב הרוויח לה נקודות אצלי
 
זה בדיוק הקטע שלה שהתכוונתי אליו שהכי עצבן


עלק STUPID PLAYERS- כי אפשר לחשוב שהיא שחקנית המאה...
 

Bar EL

New member
קטע מביך בטירוף

אני עם שוהם בזה.
במיוחד שהיא הלכה עם לקס וקאת'י שעשו החלטות טיפשיות ביותר שהרסו להם את המשחק.
 

Bar EL

New member
אני אמרתי את זה?

ושיהיה ברור, לא סובל את כל השפוטים של רוב, אבל מצד שני ההתנהגות של שי-אן הייתה מביכה, לא משעשעת ובעיקר לא תרמה למצב שלה (וההפך).
היחידים שאהבתי הם רוב ואמבר באיחוד הזה.
 

Seosi

New member
לא אמרת


ואני לא התכוונתי לשים לך מילים בפה אז אני מצטער על זה.
אך יחד עם זאת, אני באמת לא מבין את השנאה של שי-אן פה. אני לא חושב שהיא שחקנית העשור והיא עשתה פה טעויות במשחק ללא ספק, אבל אני לא מבין למה כולם שונאים אותה פה. אני מבין שזה טעם אישי והכל טוב, אבל ת'כלס היו פה מתמודדים שעשו דברים יותר גרועים פה וירדו לקווים אישיים שאני לא מבין איך שי-אן כל כך שנואה. וההתרגשות שלה לאחר הניצחון היה לאחר שלא רצו לדבר איתה ודי נידו אותה לאחר ההדחה של קאת'י. שי-אן פנתה לאלישיה וחשבתי שאלישיה דחתה אותי די בצורה לא יפה ושי-אן ענתה לה בנחמדות. אפילו בגמר היא הייתה בין חברי המושבעים היחידים שלא היו ממורמרים. אני פשוט חושב שהשנאה כלפיה פה בפורום ממש מוגזמת.
 

Bar EL

New member
חח אין לך מה להצטער על זה

ממש לא, הכל טוב!

לא מתחבר אליה, ברור שהיו מתמודדים יותר גרועים ממנה אבל אני לא מבין את ההתלהבות ממנה, היא לא שיחקה טוב בעיני בעונה 8 (את עונה 5 לא ראיתי) ודווקא בפורום דיי אוהבים אותה - אני ושוהם היחידים שאמרנו שלא אוהבים.
 

Seosi

New member


אני חושב שהסיבה ששי-אן אהודה כל כך בגלל שהיא הייתה אנדרדוג מול שבט צ'אפירה לא האהובים במיוחד. אני לא רואה איך זה דומה למקרה של טרויזן כי הוא היה מול ברית שאנשים אהבו (למעט אלישה).

ושמח שהכל טוב חח, רק רציתי לחדד את דברי
 

Seosi

New member
אחת מן נקודות האור היחידות בעונה


ביקשו ממנה לחזור לעונה 20 אבל היא הייתה בהריון.
 
אני חושב שרופרט הצביע לרוב כי הוא הבטיח לו

או משהו כזה.
כי כשרופרט שאל אותו למה שיצביע לו, אז רוב אמר לו כי הוא (=רופרט) איש של מילה.
ככה שלדעתי כנראה היה ביניהם איזשהו הסכם שאם רוב ילך עם רופרט לפיינל 4
הוא יצביע לו בגמר.
 

sapir aloud555

New member
צופה בעונה בפעם הראשונה

זו העונה היחידה שעדיין לא ראיתי, הגעתי לפרק שבו קאת'י מודחת
האמת זה די מתסכל לצפייה. כשהתחלתי לצפות לא הבנתי למה רוב המעריצים לא אוהבים אותה כי יש בה כ"כ הרבה שחקנים חזקים אבל הפוקוס על אמבר ורוב מוגזם וכולם שם חברים עם בריתות מלפני העונה שכל "מהלך" הופך לסצנת דמעות וכעס, ציפיתי למשהו אחר לגמרי! קאת'י אשכרה שקלה לתת ללקס את החסינות שלה כי רוב שיקר להם, מה נסגר?
 
אחת העונות הגרועות והמתסכלות שהיו


אני מניח, כרגיל, שכולם כבר אמרו הכול.

העונה הזו הושמדה במקצועיות על ידי שני רוצחי עונות סדרתיים - האחד הוא לקס, שכבר השאיר את חותמו על אפריקה, והמשיך עם האסטרטגייה הדבילית שלו כאן, תוך כדי שהוא מדיח כמעט את כל מי שיכול לפנות נגד מי שרצח את החצי השני של העונה - בוסטון רוב.

היום כבר ידוע שרוב יכול לשחק מצוין אבל עושה טלוויזיה מאוד מאוד משעממת, ובמקרה של העונה הזו (כי כאן, בניגוד לעונה 22, אשכרה הייתה אופוזיציה מעניינת) גם מאוד מייאשת. אשכרה הקטע הכי טוב בעונה אחרי המיזוג היה הזכייה של שי-אן בחסינות, רק כי שבט שפירע לא קיבל את מה שהוא רצה לשם שינוי. אז כן... עוד מישהו היה מעדיף שרוב היה שולט בעונה 20 במקום ראסל?
 

Confide In Omer

New member
מסכים, עונה מאכזבת ומתסכלת

מזכירה לי קצת את גיים צ'יינג'רז מבחינת הפוטנציאל שהיה לה והתרסק, כולל זה שבשתי העונות היה פיינל 4 מבאס.
2 הרגעים שהכי כאבו לי - קאת'י מודחת וג'רי מסולקת בבוז מהבמה בריוניון
 

Uri04

New member
אוי, הקהל בריוניון ההוא היה מזעזע!

אני לא יודע מאיפה הביאו את האנשים האלה, אבל קולות התרועה המוגזמות לפייבוריטים של ההפקה (קולבי, רופרט, בוסטון) ומנגד - צעקות הבוז לשנואי ההפקה (ג'רי, סו, ביג טום, ג'נה לואיס) היו הקיצוניים ביותר שאני זוכר מתוכניות הריוניון אי פעם. זה היה ממש בלתי נסבל.
 

Seosi

New member
באסה, שניים מהמתמודדות האהובות עלי

אני חושב שפארווטי טעתה בבלוג שרשמה ואני מבין למה אלייזה נפגעה, אבל פארווטי לאחר מכן פרסמה וידאו שהיא מודה שעשתה טעות והיא מתנצלת על כך.
[URL]https://www.youtube.com/watch?v=3cIwhihYnb0[/URL]
 

sapir aloud555

New member
סיימתי את העונה

ועכשיו אני יכולה לקרוא את השרשור בשלמותו
(לפני שראיתי ידעתי שסו וג'נה פרשו ושרוב ואמבר הפיינל 2, עם ניצחון של אמבר, וזהו)

מי רציתי שינצח? אף אחד! כמו שכולם כתבו השחקנים היותר מעניינים הודחו מוקדם וכל השאר פשוט נתנו לרוב ואמבר כרטיס חופשי לגמר. טמטום. מדהים כמה הבריתות לפני המשחק שיחקו תפקיד בעונה הזו, לא זכור לי שטום היה כזה עלוב באפריקה (לא שהיה אסטרטג) אבל הגעיל אותי לראות אותו אומר "אני לא באמת עושה משהו במשחק הזה" ו"מה שתגיד לי לכתוב על הפתק, אני אכתוב! לא רוצה להדיח אותך" באתם לשחק על מיליון דולר או מה?! איזו עונה מתסכלת!
לקס בכלל ניסה לרדת על אית'ן כשהדיח אותו "נראה אותך יוצא מהמשחק בכבוד כמו שניצחת בכבוד" ויצא עלוב לגמרי עם הנאום שלו במועצה האחרונה. שי-אן צדקה.
לורה (אשתו של רופרט) נראתה כ"כ צעירה! איזה קטע לחשוב שחלק מהLoved ones מהעונות האחרונות אולי יחזרו כמתמודדים בBvW עתידי

האמת אחרי שראיתי את העונה הזו קשה לי להבין למה הינדסו לרוב את 22. חשבתי שהוא אולי יקבל קול אחד בגמר, אבל ההצבעה הייתה צמודה, ובתכלס, הוא זכה. שניהם זכו. זה לא באמת משנה מי מהם קיבל את התואר של השורד האחרון.

ריצ'רד חייב לחזור!
 

Seosi

New member
עונה גרועה עם מנצחת אנדרייטד


שבט צ'אפירה (חוץ מאמבר)
להזכיר לכולכם שהשבט כולו רקד בשמחה לאחר שסו עזבה אם מה שקרה עם ריצ'רד (למעט אמבר וגם אלישיה). גם אם לא הכי התחברתי לסו בלשון המעטה, הריקוד הזה שטום המציא בשבילה ממש היה מגעיל.

אית'ן באמת עשה כל מה שיכל, שיחק ממש חזק והרבה יותר אסטרטגי מאפריקה, אני ממש רוצה שהוא ישחק שוב! וגם אם לא נפלתי מהרגליים מג'נה מורסקה מאמזון, מגיע לה לשחק שוב, אני רק מקווה שהיא נמצאת עכשיו במקום בריא יותר בחיים שלה. ג'נה לואיס לגמרי עצבנה אותי בעונה. ובת'כלס היו לה רעיונות אסטרטגים, אבל לגמרי ירתה לעצמה ברגל בפיינל 5. אבל גם אם היא הייתה מגיעה לגמר היא לא הייתה זוכה, בכלל לא היה לה משחק חברתי.

לקס...טוב, כבר ראינו איך שיחק באפריקה. עשה טעויות על גבי טעויות. ולצערי קאת'י ושי-אן גם עשו טעויות במשחק, בעיקר להשאיר את אמבר. ושי-אן לגמרי גדולה
ולא, המקרה לא דומה עם טרויזן כי שבט צ'אפירה ממש נידה אותה, אולי חוץ מרופרט ואמבר. ואתם יודעים למה שי-אן הצביעה לאמבר בסוף? כי אמבר הייתה היחידה שדיברה איתה אסטרטגיה. היא לא הצביעה לה בגלל מרמור אלא בגלל שהיא באמת חשבה שהגיע לה לנצח. טרויזן לא הצביע לקים מתוך מרמור טהור.

ואמבר לגמרי אנדרייטד. היה לה גם חלק בברית הפיינל 4 של ג'נה, רופרט ביחד עם רוב. הראו אפילו בפרק שהיא הביאה אותם לשיחה איתה ועם רוב. והיא כן הייתה קרובה לטום, הראו בפרק לפני המיזוג שהיא דיברה איתו על להדיח את רוב ס. והיא הצילה את עצמה בהדחה של ג'רי. רוב הצליח להפחיד את הברית של לקס, אבל אמבר היא זאת שהבטיחה לקאת'י שהיא תיקח אותה לגמר. לכן שההבטחה הופרה באיחוד, קאת'י הצביעה נגדה בהדחה של לקס כי היא ידעה שאמבר שיקרה לה, למרות שהיא ניסתה להשאיר אותה. כל מה שרוב עשה אמבר ידעה, הם עבדו יחד. אמבר נתנה לרוב לעשות את העבודה המלוכלכת כי היא ידעה שזה יעבוד לזכותה בגמר, כמו שהיא ציינה לטום שרוב לא עמד במילה שלו בסוף איתו: [URL]https://www.youtube.com/watch?v=osVzn6Rvcx8[/URL]
 
למעלה