דנמרק: 20 שנים של פספוסים

tajci

New member
מדינה מאכזבת

אף שיר שלהם בעשור האחרון לא היה מוצלח בעיני, וחבל כי הם ממש משקיעים במיני מלודי שלהם(בדנמרק יש המון מוזיקאים איכותיים שהייתי שמח לראות בתחרות).
 

alma velama

New member
יש משהו 'מקולל' כשהאירוויזיון נערך על אדמת דנמרק

האירוויזיון שהתקיים שם ב-1964 הוא היחיד שלא השתמר במלואו על פילם. קיימת הקלטת אודיו של השידור, אבל טרם נמצא הסליל הגואל וספק אם הוא קיים בכלל.
רשלנות של הטלוויזיה הדנית? שריפה בארכיון? חידה...
התחרות ב-2001 באיצטדיון פתוח עם 30,000 מקומות פעלה כבומרנג נגד הפורמט וההנחייה בחרוזים של 'דוקטור מוות' ו'פיית השיניים' הייתה די מופרכת. הדנים נעלבו עד עמקי נשמתם מטרי ווגן...
וכמובן התחרות ב-2014 שגרמה לדנים לחרוג מהתקציב בצורה כל כך לא מידתית שהכניסה את קופנהגן לגירעון ענקי והותירה פיל לבן על אי שומם...
 
וגם ב-2005 חגיגות ה-50:

לצלם מסך וידאו על הבמה ורקדנים מערב לבידור של תיירים ערסים יהודים מצרפת במלון רמדה בנתניה. שיתביישו בעצמם, ההפקות שלהם מביכות.
 

alma velama

New member
רדיו פרנדלי ממכר, רק לא בטוחה שיעבוד באירו'.

יש כאן הכל: קצב של טראנס, מוסיקה אלקטרונית, סמפלים...אבל בעידן בו חוזרים לאותנטיות ולביטוי אמנותי עם צביון אינדיווידואלי, לא בטוחה עד כמה זה היה מתאים.
 

tajci

New member
מקווה ש

שלא כל המדינות ינסו לחקות את פורוטגל וישלחו שירים בסגנון הנ״ל. אני ממש נגד חיקוי סגנון של שיר זוכה. צריך לבחור שירים טובים, וזה יכול בעיני להיות בכל סגנון. מה שכן הייתי שמח לראות יותר מדינות חוזרות לשיר בשפת המקור.
 

tajci

New member
Aud wilken

ב95 ביצעה את אחד השירים האהובים עלי בתחרות(והשיר הדני שאני הכי אוהב אחרי זוכה התחרות ב63, שגם אם היה נשלח היום היה רלוונטי בעיני...)
תודה שהכרת לי את הניסיון קאמבק שלה:)
 
למעלה