אוי, הרגת אותי עם ורדינה כהן
אבל קלעת כל כך בול! כל הקטע הדפוק הזה עם הרקדנים וה"העמדה" נראה כל כך הפוך ממה שהם מתכוונים אליו, כל כך מיושן ולא רלוונטי. הן היו הרבה יותר מגניבות וחדשניות כששרו ליד הפסנתר בלי כל הקישקושיאדה הזו.
אני לא יודעת מה הקטע של פורטיס, כתבו כאן שזה היה בקטע אסטרטגי, אם זה נכון זה גם מסריח מצידו, אבל הוא לא נראה לי הטיפוס האסטרטגי. נראה לי יותר שזו כניעה להפקה שפיוז'ן היא הבייבי שלה, כך או כך זה מאכזב. פורטיס חמוד והכל, אבל מאכזב אותי גם שהוא לא מביא יותר מעצמו, מהעולם המוזיקלי שלו ואני תוהה עד כמה הוא בכלל מעורב, למשל, מי בחר לתמר שאוהבת את בוב דילן ואת הביטלס את השיר האחרון שלה? (של אייל גולן כמדומני?) האיש שלא ידע מי זה יוסי גיספן?
ובעיניין ההצבעות - זה אכן תמוה מאוד.