החיפוש הייחודי של Gרר

תוקף, סותרים את הטענות שלך אז אתה עובר הלאה בשקט

בעצם עם סימני קריאה ושאלה למכביר.
אני די בספק שמחירי מנות איפשהו עלו ב-50% מ-2011.
העיקר שסבבה לך עם מה שהולך בשוק כאן.
 

Sanchez

Member
במה סתרו אותי ?
ומחירי המנות באמת לא עלו ב 50%...הן עלו ב 100% ואף יותר !!!
 

החתולית

New member
בעניין העליה בשכר המינימום והירידה במס החברות

כלומר, בשני הנושאים שהעלית, ואני מתעלמת מהדרמטיות שראית למרות שאיננה.
&nbsp
יש לך אג'נדה, ונראה שלא תיתן לעובדות לבלבל אותך.
&nbsp
&nbsp
 

Sanchez

Member
איזו אג'נדה בדיוק ?
זאת שטוענת, שהמסעדות נסגרות כיון שאנשים לא יכולים לשלם יותר את המחירים המופרחים של המנות ?
כן, זאת בועה שמתנפצת ממש עכשיו !
&nbsp
זה לא משהו שאני המצאתי, בועות כאלה קיימות לא רק בתחום המסעדנות.
כשזה יקרה בתחום הדיור- התוצאות יהיו הרבה יותר דרמטיות מעוד מסעדה שנסגרה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למען האמת הם נשמעים די רגועים ומפוכחים... ואפילו מרוצים

סוגרים בנקודת זמן שנוחה להם, בתנאים שלהם.
&nbsp
"אני יודע שזאת שנת המס האחרונה שלנו, ואני רוצה לסיים עם המיסים בשנה הזאת. אנחנו באים מנקודת כוח כי הסגירה רחוקה, ואנחנו בטוחים שיהיו הרבה אנשים שירצו להיפרד מהמקום ולבוא לאכול כאן בפעם האחרונה. מי שיתגעגע שלא ידאג כי נחזור בעתיד עם משהו אחר וכשיהיה מה לעדכן אז נעדכן. עכשיו אנחנו רוצים לגמור את זה בכבוד ולא בלחץ ועם חובות."
&nbsp
"מבחינתנו זה מיצה את עצמו והגיע הזמן לחדש ולהתחדש. אני רוצה להגשים עוד חלומות ומבחינתי אני נמצא באזור הנוחות שאני חייב לצאת ממנו וללכת עד הסוף. אני מרגיש חוסר יצירתיות ואזור הנוחות הזה מנוון אותי. בא לי להמציא את עצמי מחדש. הבנתי שהמקום הזה הוא הדבר העיקרי ששואב לי אנרגיה. כשאני עם הבן שלי, כשאני עושה יוגה וכשאני הולך לים, זה נותן לי אנרגיה, אבל כמה אני כבר עושה את זה? להחזיק מסעדה זה כמו לוליין שמנסה ללהטט בכל הכדורים שיש לו ואתה מצליח לשמור על הדורים וזה מחזיק, אבל רק עד גבול מסויים כי כשאחד הכדורים נופל הכל נופל, ולא רציתי להגיע לזה. אנשים צריכים לדעת שזו המציאות".
&nbsp
לא שמעתי על המקום עד השבוע שעבר (כשקראתי את הכתבה), אבל בריאיון הזה הם עשו עליי רושם טוב.
&nbsp
לגבי הסגירות, הם טוענים שפשוט יש יותר מדי מסעדות ושרבים מפסידים כי הם לא יודעים איך להתנהל (כפי שמשתקף גם בתוכנית כמו של אסף גרניט, וכמובן, גם בשלל עסקים קטנים אחרים שנסגרים. מסעדנים לא עד כדי כך מיוחדים או שונים כפי שנדמה להם).
&nbsp
"היום יש יותר מסעדות מפעם. בשנת 2000 היו הרבה פחות מסעדות. היום עסקים הפכו לעסקי אוכל, תראי למשל את שוק הכרמל. הוא הפך משוק למתחם אוכל, אנשים כבר לא קונים בשוק הם הולכים לראות ולהיראות ולאכול משהו, אבל לא בשביל לקנות ולסחוב סלים הביתה. גם תרבות האינסטנט עושה את שלה - היום טבח רואה את אסף גרניט ואת החבר'ה מהריאליטי והוא חושב שהוא יעבוד יומיים במטבח ויגיע להיות מאסטר שף. הוא שוכח שהאנשים האלה הזיעו כמה שנים עד שמישהו בכלל הסתכל עליהם ואיך הם השקיעו את החיים שלהם במסעדות".
&nbsp
אז לדעתך המחירים במסעדות גבוהים או לא?
&nbsp
"גבוהים, אבל אין דרך לצוף. הרבה פעמים בכדי לכפר על התנהלות לא נכונה מסעדנים חייבים להפגיז מחירים. התנהלות לא נכונה זה אומר פוד קוסט גבוה, מלצרים שלא מוכרים, אוכל שנזרק – אז צריך להעלות מחירים בשביל שהמסעדה לא תפסיד. המחירים של מנות פה ובאירופה הם אותם מחירים אבל הגלם הוא חצי. אני מגיע למסעדות ואני רואה מול העיניים שלי את הבזבוז. עסקים נפתחים ולי נחמץ לי הלב כי אני אומר לעצמי – אתם לא מביינים מה אתם עושים."
 

YosMan1

New member
וגם טייגר לילי וגוצה שווה לשקול. בדוכן מיאזקי אכלתי פעם אחת

והיה די נפילה. בכל מקרה לשים לב שמיאזקי ופרונטו זה דוכנים עם כסאות ולא מסעדות ממש.
 

erezavn

New member
פרונטו קיוסקו נסגרה בשוק צפון

נפתח שם דוכן בשם אנינה בשוק במקום.
 

oreldi

New member
טייגר לילי, גוצ'ה

הדסון אם בא לכם בשר אבל המחיר בהתאם
 

Gרר

New member
גוצ'ה והדסון מהיקרות. המזנון מהזולות.

שוק צפון על כל דוכניו, כולל מיאזאקי, לא ראויים בעיניי, למעט הדוכן ההודי שהוא עוד איכשהו, אבל גם זה בפרופורציה. עם דוניא אני בהכחשה. אכלתי שם פעם אחת והספיק לי בשביל לברוח.

בפומו טרם הייתי אבל הבנתי שזה נחמד אבל אין מה לרוץ לשם.
 

החתולית

New member
מציעה לך להכנס לחיפוש היחודי של הפורום

תמציא קישור אליו בהודעה הנעוצה בראש הפורום.
 

Gרר

New member
איזו עוגה! ממש חבל לאכול... ומקווה שלא פיספסת ש...

שלחתי לך מסר

לפעמים בתפוז לא ממש שמים לב...
 

gastro101

New member
שוב כנס באהובי ,מלון דן אילת

הפעם הכנס התחיל ביום רביעי , בעמדת הצליה עמד אופיר קדם שף המלון בעצמו וצלה סטייקים ממש טובים , עם תוספת צ'יפס בטטה וצ'יפס רגיל, שום צלוי , סלט דודו ועוד, כך שלא ראיתי סיבה לאכול דברים אחרים שני סטייקים, קינוחי פרווה מעולים כולל עוגיות קנטוצ'יני מופלאות
ארוחת הבקר כבר ידועה ומהוללת, אבל יש שינוי- שני דוכנים כמו בסופרמקרט- מוגני זכוכית, באחד מגוון גבינות של גד וטבחית פורסת לך ומגישה מכל טוב בשני- מגוון דגים מעושנים מכל הסוגים, איקרה , בצל סגול, אני הסתפקתי רק בסלמון שהוגש בפרוסות עבות

בששי בערב- היה סושי מפורק- קעריות אורז סושי ועליהן שמו מה שרצית ממבחר רב של תוספות , לי הספיק סלמון טרי אבוקדו פרוסות צנונית , קצת פולי סויה , רוטב סויה וקצת חריף- שתי קעריות כאלה ו..ישר לקינוח.

השרות היה מופתי, בכניסה לחדר אוכל עמדו 2-3 בחורים תמירים בחליפות , נראו כמנכ"לים , ועשו הכל כדי לוודא שהחברים (שומרי השבת) איתם קבענו לסעוד - טרם נכנסו לחדר האוכל. והכל במאור פנים. נפלא

ו..החלות בששי בערב טריות וחמימות והלחמניות בשבת בבקר - טריות וקריספיות. רק אספרסו לא היה בשבת...

הזדמן לראות את הישראלי המכוער- אנשים השאירו צלחות מלאות כל טוב על השולחן והלכו. הלב כאב- היה שולחן במרכזו נשארה צלחת ענקית מלאת גבינות מכל הסוגים- מילאו בדוכן ולא נגעו. בשולחן אחר ממש ליד פינת העוגיות- צלחת מלאה עוגיות והסועדים הלכו .
 
למעלה