החיפוש הייחודי של Gרר

Gרר

New member
בארצות הברית מתמחים בהפתעות מאחור

לא צוחק. המלצרים שם מגיעים לשאול אם הכל בסדר חמש שניות אחרי שהם מגישים את המנה. זה בדיוק הזמן של הביס הראשון.
 

John the Savage

New member
זה קורה הרבה גם בארה"ב, אבל גם בארץ

האמת היא שהשיא של כל הזמנים מבחינתי היה במסעדת "חסילון" ז"ל בהרצליה פיתוח. וזה זכור לי עד היום לאחר יותר מעשר שנים, בגלל שזה היה כל-כך מוגזם. לפחות ארבעה או חמישה אנשים שונים באו ושאלו אותנו כמה פעמים אם טעים לנו. חלקם ניראו מלצרים, והיו כאלו שניראו כמו מנהל המסעדה או משהו דומה.
 

החתולית

New member
מסכימה עם הדברים שלך

איכשהו זה מזכיר לי את השירות בחנויות בארץ. ברוב החנויות יש אחד משני סוגי שירות: התעלמות מוחלטת מנוכחותך או התעלקות בלתי נסבלת.
 

foofoo77

New member
הייתי כל כך עייפה

מהנהיגה עם הגמדון הקטן היה קשה וארוךךךך. שלא חשבתי למצוא אחמ״ש או מנהל.
 

foofoo77

New member
סופ״ש אילתי

בשישי במבשלה (יש ביקורת נפרדת)
שבת צהרים בבריכה העירונית של שניצלונים וצ׳יפס ובערב אבא שלי פינק אותנו בספגטי ושניצל.
בראשון על האש בערב של סטייקים, פרגיות ולבבות לגמד הבית המאוהב.המון סלטים ולקינוח גלידה מפיני לק מוסד אילתי של גלידות מעולות.
אתמול בבוקר ברחנו הביתה (היה קשה לתינוק) עם כל השאריות של יום ראשון. הגענו הביתה היו לי לאפות הום מייד במקפיא, חימום קצר בתנור וסלט היה אחלה.
בערב אחרי התמוטטות עצבים קלה שלי חברה ואני הלכנו לגוצ׳ה לאכול שרימפסים.
תם החג.
 

foofoo77

New member
הגדול בקיטנה מחר ומחרתיים, תם עד יום חמישי ואז אני הופכת

לצוות הווי ובידור. הצילו!!!
 

foofoo77

New member
גם שלי שכלית בן 25

מה זה עוזר? אני ישנה עם המפתחות של האוטו מתחת לכרית הוא רוצה לנהוג!
 

jno1

New member
הסבר

אולי מה שהתכוונתי, זה שהמחיר הוא כמובן לא חזות הכל - זה לא אינטרבל לינארי מחיר-כמות. זה יותר מרובע: בפינה אחת המחיר, בשניה הטעם, בשלישית האוירה וברביעית הכמות (בלי סדר מסוים). הרי אני (ואני מניח שרוב החברים בפורום) הוצאתי כבר יותר מ-48 ש"ח על פחות מסלט פאפאיה קטן והייתי מרוצה. התזה שלי היא שבמרובע הספציפי של קאב קם הרגשתי שהמחירים מוגזמים: לא הרגשתי שהטעם, הכמות או האוירה הצדיקו מחירים של מסעדת כוכב._
 

erezavn

New member
תמורה לכסף (VFM) זה נושא בעייתי בהרבה מאד מסעדות כאן

בקאב קם ישבתי 3 פעמים.
בפעם הראשונה זה היה בערב, סמוך למועד הפתיחה שלהם.
היה אז לא מוצלח. מנות קטנות, יקרות ולא מספיק טעימות, ושירות בינוני.
חזרתי פעמיים מאז לעסקיות צהריים של אמצע השבוע (המסעדה החלה לפעול בצהריים לא מזמן), היות והם יושבים לא רחוק מהמשרד שלי. בצהריים היה די ריק והיה הרבה יותר נעים לשבת מאשר בערב. העסקיות די קטנות וההיצע בהן לא גדול, אבל בסה"כ הן היו טעימות וחביבות. מי שכן בא רעב במיוחד כנראה לא ייצא שבע.

עניין של קפיצת מחירים, למרבה הצער, הוא נפוץ במחוזותינו. בהתחלה יש מחירי הרצה. אחרי שבוע-שבועיים-שלושה הם קופצים ב-5-10%. אחרי עוד חודש-חודשיים-שלושה יש עוד קפיצה. אין ספק שזה מעצבן אבל זה אפקט של מחירי חומרי הגלם ושאר ההוצאות המטורפות של אחזקת וניהול עסק בתחום המזון. המציאות כאן עגומה. יש מקומות שלמרבה הצער מרשים לעצמם "לתקוע" מחירים מוגזמים בלי פרופורציה.
 
במסעדות ישראליות יש פרשנות אחרת ל"מנות חלוקה"

כשמזמינים מנה לחלוקה בחו"ל היא ענקית, מתחלקת לשניי-שלושה סועדים. בארץ זה שם קוד ל"תצטרכו להזמין כמה מנות לכל אחד כדי לשבוע, כי זה לא מספיק אפילו לאדם בודד".
וכמו שאמרו כאן אז אכן יש יותר מדי מקומות בארץ עם מחיר גדול למנות קטנות, אפילו זעירות. ברור לי שתפעול מסעדה עולה המון, אבל כמו שלהם יש תקציב, גם לי יש, וזעיר בהרבה, אז אם אלו המחירים שיסתדרו בלעדיי...
 

erezavn

New member
והרבה פעמים "מנות לחלוקה" לזוג הן בכמות לא זוגית. מעצבן..

 

trilliane

Well-known member
מנהל
לעלויות התפעול אין קשר לקמצנות ברכיבים זולים

כל העלויות הקבועות של אחזקת המקום, כמו גם המשכורות והעבודה לא משתנות אם המנה קצת יותר גדולה. ההבדל הוא במחיר המזון עצמו, וחוסר נדיבות ברור כשמדובר ברכיבי מזון יקרים, אבל כשמתקמצנים על הזולים זה כבר מקומם.
 

החתולית

New member
המחמאות על מנוע החיפוש מגיעות ל- Gרר

ומשמח מאד לקרוא שהפורום עזר לכם כך.
לאיזו מסעדה הזמנת אותם?
 
למעלה