החיפוש הייחודי של Gרר

החתולית

New member
אתה טוען שקונדיטורים ערבים משלמים פחות על חומרי גלם

על מה נשענת המסקנה הזאת שלך?
&nbsp
מוצר איכותי עולה בהתאם. כמו שיש הבדל בין עוגת יום הולדת שמכינים עם מרגרינה וקרמים צמחיים זולים, לבין עוגה משובחת שמשתמשים בחמאה, וניל אמיתי וקצפת כדי להכינה.
 

החתולית

New member
זו כתבה מ- 2012 על מוצרי צריכה

לא על חומרי גלם שנרכשים בסיטונאות.
&nbsp
דרך אגב, נראה את מנכ"ל קינג סטור אומר את הדברים עכשיו, כשהסופרמרקט שלו בקלנסווה הוא אחד היקרים באזור. שש שנים אחרי, לקינג סטור יש מטה, מחלקת שיווק, פירסום באינטרנט ובסמסים ועוד.
&nbsp
&nbsp
 

Sanchez

Member
היום ההפרשים גדולים יותר !
השכר אצלם נשחק וכח הקניה ירד.
 

Sanchez

Member
מאוד מוזר לשמוע...
שרשת ערבית התיישרה מול הרשת הישראלית היקרה ביותר !
מי קהל היעד שלהם ?
לא שמעתי שהאצולה הישראלית עומדת בתור בסופרים שלהם.
 

25306yosef

New member
רשת שופרסל לא יקרה במיוחד.

ברשת טיב טעם יקר יותר.

שופרסל אולי נראית רשת יקרה בגלל שנמכרים בה גם מוצרי פרמיום שלא קיימים ברשתות הדיסקאונט.
 

Sanchez

Member
טיב טעם היא לא "רשת"...
והיא לא מתחרה באף רשת כשרה אחרת.
התחרות של טיב טעם היא אולי בקשת טעמים ובשאר "מיני" רשתות אזוריות שקרובות פיזית לכל חנות שלהם.
גם המחירים נקבעים שם נקודתית וביחס לחנויות שכנות בכל עיר ועיר.
&nbsp
שופרסל (וכל גרורותיה), היא הרשת ש"זוכה" באופן קבוע בסל המחירים היקר ביותר, את זה לא אני אומר, את זה רואים בכל טבלה השוואתית שמתפרסמת כל חודש.
 

25306yosef

New member
בשופרסל נמכרים מוצרי פרמיום רבים שאין ברשתות הדיסקאונט

וככל הנראה זה משפיע על כך שסל המחירים יקר יותר מכל שאר הרשתות הכשרות.

כאשר אני עורך קניות אני קונה גם בשופרסל וגם בטיב טעם וגם בסטופמרקט וגם במעדניות בוטיק. לרשתות הדיסקאונט אני אף פעם לא נכנס כי אין לי מה לקנות שם.
 

Sanchez

Member
אם אין תחרות באזור, אז מתמחרים איך שרוצים.
אבל חוקי השוק בדרך כלל יביאו למצב, שיפתחו חנויות/רשתות זולות יותר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בסה"כ רשימה די ממצה, אם כי לא כל הסעיפים מפריעים לי

1. לא מברכים לשלום בכניסה
לא מפריע לי, אני לא חנה בבלי. מבחינתי די בחיוך וביחס אדיב וענייני.

2. חברותיות יתר
אכן, אם כי לא נתקלתי בזה הרבה.

3.עודף ריח
נשמע הגיוני, אבל לא נתקלתי בזה מעולם.

4. עושים שכונה
כמו 2.

5. חוסר תשומת לב לצלחת
נכון. ובהקשר זה אציין שאם למשל ביקשתי והדגשתי בלי פריט מסוים, אני מצפה ממלצר טוב לשים לב לכך לפני שהוא מגיש לי את המנה, ולא רק אחרי שאני מעירה.

6. לא בקיאים בתפריט
בהחלט. בעיניי זה ה-תפקיד של המלצר, להיות הפנים של המסעדה והתיווך בין המטבח ללקוח. אם הוא לא יותר ממסוע אנושי, כבר עדיף שירות עצמי.

7. לא מגישים מים קרים ביום חם
זו לא מתנה חינם ולא בסיסי, זה החוק, נקודה. עם זאת אציין שכשהמלצרים עושים זאת בלי שהלקוחות מבקשים זו הכתבה של המסעדה ולא יוזמה של המלצרים. גם כשמגישים רק כוסות במקום קנקן (ולפעמים כוסות קטנות במיוחד...
) זו החלטה של המסעדה... שסתם מעבידה ומתזזת יותר את המלצרים שלה, וחבל. אבל כשממש מבקשים מים והם פשוט לא מגיעים או שצריך לבקש שוב ושוב, זה כבר ממש מעצבן.

8. התנשאות על לקוחות
הגיוני, אבל לא זכור לי שנתקלתי.

9. חוסר נימוס בעת ההגשה
לא זוכרת מתי נתקלתי בזה. ודאי קיים פה ושם, אבל בפועל רוב המלצרים לא יכולים להרשות לעצמם לזרוק את הצלחות על השולחן כי יהיו לכך השלכות מיידיות גרועות יותר מהפרצוף של הלקוח.

10.תקשורת בגוף ראשון רבים
בעיניי זה לא שונה מסעיף 2. לא זוכרת שנתקלתי בזה.

11. לא מקדישים תשומת לב ללקוח אחרי תשלום החשבון
כמו 1, לא ממש חשוב לי. יותר חשוב שיקדישו תשומת לב בזמן החשבון, כי לפעמים מבקשים חשבון ומחכים לו יובלות או שמחכים נצח למלצר שיבוא לקחת אשראי/יפרוט וכו', וכבר ממהרים ורוצים ללכת, והעיכובים המטופשים האלה משאירים טעם רע. דווקא ביציאה מהמסעדות בד"כ מחייכים ואומרים שלום ותודה, לפעמים אפילו ברמה קצת מוגזמת בעיניי (למשל מכל מלצר שחולפים על פניו בדרך ליציאה, כולל כאלה שלא ראינו כלל בארוחה). הרצון ברור וזה לא רע, פשוט נימוס מלאכותי מעושה וקצת מיותר בעיניי.

נ"ב
אין לי מושג באיזו עילגות מדובר; אומנם חצי רפרפתי, אבל לא קלטתי איזו טעות גסה או ניסוחים גרועים במיוחד.
 

Gרר

New member
מתכונים בני מאות שנים כבר נשמע חשוד


היינו ברוטנברג לפני מיליון שנה. היה סביר מאד. לא מעבר. עמד בציפיות יחסית להיצע באיזור. חבל לשמוע שהביקור שלכם לא היה מוצלח. מקווה שהם לא איבדו את זה.
 

החתולית

New member
לא יודעת אם איבדו או לא

יכולה להעיד רק על החוויה שלנו. שנינו היינו מאוכזבים, והבחור די התרגז מהעובדה שהמנה העיקרית שלו הכילה בעיקר אורז.
 

נחשונת

New member
הבחור שלי

טוען בתוקף שזאת מסעדה בעלת מוניטין וביקורות מעולות וכבר אכל שם כ 4 פעמים וכל פעם נהנה מחדש. רק טבעי שבחגים ובלחצים יהיו פה ושם טעויות ולבי הכמויות הרי זה נושא כאוב ומדוסקס עד דק. רק אוסיף שחזרנו זה עתה מטיול ג'יפים ביוון והמסעדות שם מגישות מנות ענקיות במחיר מצחיק. אז סעו ליוון ותעשו חיים.
 

Gרר

New member
ולא תאמיני מי מיישר איתך קו...

החתול שגיא כהן בכבודו ובעצמו "רוטנברג" שליד קיבוץ גשר היא מסעדה מתמיהה
ביקור ב"רוטנברג" שליד קיבוץ גשר הוא לא רק אכזבה קולינרית ברובו, הוא גם צפייה במפגן חובבנות שירותי. מצד שני, אפשר לצאת משם עם ריבת פלפלים משובחת"
 

John the Savage

New member
הוא שכח כמה מהנקודות היות חשובות

כמה מהסעיפים ברשימה הם סתם קטנוניים בעיני, וכמה מהדברים החשובים ביותר לא מוזכרים בכלל.

בעיני, שירות טוב זה שירות קשוב לסועד, אבל לא לוחץ או מעיק. מה שיותר מפריע לי מכל דבר אחר זה מלצרים שנעלמים וצריך לחפש אותם בשביל לקבל שירות. לפעמים זה בגלל סעיף 4 (מתגודדים בצד ומדברים ביניהם) ולפעמים מסיבות אחרות. לא מעניין אותי למה, מה שמעניין אותי זה שכשאני צריך משהו, לא אצטרך לנפנף בידיים רבע שעה ולעשות סלטות באוויר וכמה פליקלקים לאחור עד שיגיע מלצר. או לקום עם החשבון ולשלם בגלל שאף אחד לא טורח להגיע שוב ולקחת את כרטיס האשראי שלי. או לחכות עשרים דקות מהרגע שאני מתיישב ועד שמישהו מגיע לקחת הזמנה.

ומצד שני, גם במסעדה בה מגיעים אלי שמונה פעמים לשאול אם טעים לי (ולא איכפת לי אם זה בגוף ראשון רבים או גוף שלישי יחיד) זה מעיק. ובדרך כלל במקומות כאלו, יש למלצרים גם כישרון מיוחד להפתיע אותי בהתגנבות מאחור בדיוק כשאני באמצע הביס. ובדרך כלל זה גם כמה מלצרים שונים (כי אין במסעדות כאלו ממש תיאום לגבי מי אחראי על איזה שולחנות). אחרי הפעם הרביעית שזה קורה, אני מתחיל להתעצבן. ואחרי הפעם החמישית אני מתחיל כבר לחשוד שמשהו לא בסדר במסעדה.
 
למעלה