מילי08

Well-known member
לא ידעתי שהם באמת חברי ילדות

נחמד. ומסביר את הקשר ביניהם
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
לא ממש ראיתי את הכל כי לא היה כל כך מעניין

לטום יש ילד. ומשום מה הוא עכשיו בניו-זילנד. והדבר הכי מוזר זה שיש לו שיער ארוך. כאילו ארוך מידי בשביל שהקורונה תהיה הסיבה. ג'וש מתגעגע לסקס. אבל מאוד מעסיק את עצמו עם התולעים שיש לו בחצר. הוא קובר פירות מקולקלים כדי שיאכלו. &nbsp אני חשבתי שגם אמור להיות אתמול בלילה חידון מארוול חדש של טום הולנד כי הייתה ספירה לאחור. אבל כנראה הספירה לאחור הייתה להרשמה.
 

didalf

Well-known member
אה אני ידעתי את זה


אפילו דיווחתי כאן והתעלמת ממני, לא רק שיש לו ילד אלא שהאמא היא אלה! &nbsp "ג'וש מתגעגע לסקס. אבל מאוד מעסיק את עצמו עם התולעים שיש לו בחצר. הוא קובר פירות מקולקלים כדי שיאכלו." -
&nbsp למה צריך להרשם לחידון של טום הולנד?
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אני לא זוכר את זה

אולי לא שמתי לב *או אולי זה לא עניין אותי מספיק כדי להגיב או כדי לזכור... &nbsp החידון הראשון היה כזה בלאגן מוזר שהחליטו לעשות משהו מאוד שונה. יהיו 5 מתחרים (או 5 משפחות מתחרות) שיענו במקביל והתחרות תהיה בינהם.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אוקי אני זוכר דווקא שקראתי את זה

כלומר אני בעצם זוכר את החלקים האחרים בהודעה. שזה בעצמו די מפתיע שאני בכלל אזכור אחרי כמעט 4 חודשים. אבל לא תמיד יש מה להגיב. את יודעת את זה. &nbsp זה היה נחמד שהחידון היה פתוח לכולם, אבל מצד שני לא הייתה שום תחושה שזאת תחרות כלשהי. וזה שזה היה פתוח לכולם גם גרם לכך שהעלו כל מיני בנות שלא ידעו מהחיים שלהן. נראה לי שיכול להיות קונספט נחמד שיהיו 5 קבוצות שמתחרות ממש. אבל לא ברור לי מתי בעצם החידון הזה יתרחש. באתר אין ממש מידע: https://www.thebrotherstrust.org/pub-quiz &nbsp ואני לא נרשם כי אני לא באמת רוצה להיות בדבר כזה חי.
 

מילי08

Well-known member
גרמת לי לחפש תמונות שלו בשיער ארוך ועם ילד

אבל לא מצאתי
 

מילי08

Well-known member
אין לי סבלנות לאינסטגרם...


אבל דיפדפתי עכשיו כמה שיכולתי לפני שהאתר דרש ממני להתחבר. התמונה ששמת באמת מפחידה. הוא קצת נראה כמו אנס/ רוצח... &nbsp אז הוא באמת בזוגיות עם אלה? בדיעבד באמת היתה ביניהם כימיה טבעית &nbsp
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אז מה אתם חושבים, מתחיל עכשיו ממש גל שני?

או שזאת קפיצונת קטנה שישתלטו עליה במהרה?
 

kordilia snake

New member
גל שני

לדעתי פתחו מהר מידי את המדינה והישראלים זה לא ממש עם שמקשיב להנחיות. עוד לפני חודש שרק התחילו לפתוח בקטנה את המדינה ראיתי אצלי בשכונה אנשים שמסתובבים בלי מסכות או לא שומרים מרחק. אז עכשיו שאפשר ללכת לים או שמתנפלים על מסעדות וברים או יותר גרוע שמים 30 ילדים בלי מסכות, בלי לשמור מרחק בחדר סגור(כי מי לא יפעיל מזגן בחום הזה...) אני ממש לא מופתעת שכול הבלאגן הזה מתחיל מחדש.
 

Lion_Heart

Well-known member


ששמים מסיכה על הסנטר כי "אם אצטרך, אני אשים (ראיתי מישהו עם מסיכה על המרפק,לא,באמת) וכמובן "כמה אפשר?" אז מה הפלא שיש גל שני?
 

kordilia snake

New member
או כול ה"גאונים" שחושבים שלא יקרה כלום

אם הם ידבקו ויהיו "קצת חולים" כמה ימים (אז א' אתם יכולים למות מזה, וב' אם לא אכפת לכם מהחיים שלכם זה בסדר. אבל למה לדפוק עוד אנשים על הדרך?)
 

Lion_Heart

Well-known member


כן ,כן וכן יש עוד הרבה דוגמאות ל"גאונות" הזאת, אבל למה לדכא את עצמנו אני , לצערי , בקבוצת סיכון ולכן , אני נזהר אקסטרא אקסטרא, ולכן אנשים ..."גאונים" מדכאים ומפחידים אותי
 

kordilia snake

New member
אנשים צריכים להבין שרוב

הדברים שצריך לעשות זה כדי לשמור על אנשים אחרים, כדי שאם הם חולים הם לא יוכלו להדביק אנשים נוספים.
&nbsp
רמת האנוכיות מפתיעה אותי כול פעם מחדש.
 

Lion_Heart

Well-known member
הגדרה מדויקת


אכן אנוכיות ,ואנוכיות דיי מרושעת
לצערי
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
אנוכיות בשילוב של בורות וגם עצלנות ושילוב של כל השלושה

וגם במידה מסוימת מבוכה בימים אלו - יש מקומות שאתה כבר ממש מרגיש חריג אם אתה מסתובב עם מסכה ואנשים מסתכלים עליך כאילו אתה אדיוט. היה הרבה יותר טובה לפני חודש וחצי כשמי שהיה חריג וגרמו לו להרגיש שהוא חריג זה זה שהיה ללא מסכה.
 
למעלה