קיללתם בפורום? צפו לשלם ביוקר

lEchoesl

New member
היא מבינה הכול מצוין... יותר טוב ממני וממך גם יחד

היא בחרה להתעלם מהיציאות האנטישמיות של הבחור ונדבקה רק לציטוט אחד שלו שפסל את האלוהים מכיוון שהוא מייצג את הרעיון שלה: רוסיה מדינה מרושעת שמגבילה את חופש הביטוי של האתאיסטים. ומה קרה בתכל'ס? האמת היא שהבחור הזה ישב בכלא או יקבל כנס כספי כי הוא ביטא דעה קיצונית נגד אחד הלאומים ברוסיה וקילל אנשים שמאמינים בלב שלם שאלוהים קיים וירד על בחירתם להתפלל לאלוהים. אבל מה? היא דאגה להביא קישור לכתבה [שמביאה רק ציטוט אחד מהדיון שהתקיים שהיא בטוח הציצה בו] שתומכת ברעיון שלה ומסלפת את המציאות. למעשה ממש לא אכפת לה מהאמת וגם לא מהעובדה שלבחור הזה יש דיעות אנטישמיות. להיפך! היא לא רואה בהתבטאותיו משהו פסול...... מה כול זה אומר עליה? שהיא לכול הפחות שקרנית שבאה למכור את השקר שלה כאן בפורום ולכול היותר מישהי עם דיעות קיצוניות וגם זה כנראה לא מטריד אותה.
 
אין להתייחס לאישיותו של אף גולש, רק לדבריו.

נכון, יש מספר גולשים, אשר מטרתם היא להירתם למסע ההשמצות נגד רוסיה המנוהל במערב.
הכי מצחיק בקטע הזה, זה שרק אידיוט יטען שהמצב ברוסיה אידאלי. השערות סומרות אפילו ממה שמדווח בערוצים הרוסיים המרכזיים, אבל את מארגני התעמולה הרוסופובית כלל לא מעניינות הבעיות האמיתיות שברוסיה, אלא דווקא השמצות ושקרים, המיועדים להצדקת החתירה של ארה"ב להגמוניה עולמית מוחלטת. שים לב איך אפילו התקשורת הישראלית מתייחסת בסלחנות מדהימה לדאע"ש ולתמיכה הטורקית המובהקת בארגון מפלצתי זה. שלא לדבר על אהדה לכוחות הלאומניים הידועים לשמצה באוקראינה ובארצות הבלטיות.
ברור שהכתבה שהוצגה היא מגמתית בעליל. זה ברור אפילו מהמקצת שהיא מציגה. אפילו ציטוט קטן כמו "нет боха" במקום "нет бога" כבר מעיד על כוונה ברורה לפגוע ולהעליב.
 

beatman

Member
התבטאותו בהחלט לא במקום

זכותו לחשוב כך, אבל לבטא את זה בפני יהודים זאת פגיעה ברגשותינו.
כמו שאיני מאמין בישו או במוחמד, אך זה יהיה חוסר טאקט גמור לומר לנוצרי שישו מת או למוסלמי שמוחמד עבד עליו.
 
למעלה