אז מה אכלתם בסוף השבוע?

oreldi

New member
מה המרחק מנתניה/כביש 6?

אני מבחינתי אין בעיה להגיע, האישה קצת חששנית.
אבל אם אני אוכל להגיד לה שזה על הדרך (כמו פורדיס למשל) אז יש סיכוי...
 

החתולית

New member
ממחלף ניצני עוז של כביש 6 - 3 דקות נסיעה

מנתניה יותר כמו 20-30 דקות נסיעה.
&nbsp
אתה יכול להגיד לאישה שאתה מכיר מישהי שעובדת כבר 15 שנים בקלנסווה, בחברה ערבית-יהודית, ואף אחת מאתנו לא חוששת.
 

milk man

New member
לויתן,אילת

אנחנו מאד אוהבים לאכול הלויתן,ומכירים את הבעלים.מה היה לנו שם:בוראטה,שלוותה בטוסט,עגבניות שרי ₪48

פיש פריטר:מחית משני דגים(לא זוכר איזה)בבלילה ומטוגנים ₪28.אספרגוסבגריל,מוגשעםביצהמטוגנת

ופרושוטו ₪46. בודין:שתי נקניקיות חזיר על פירה עם ריבת בצל ₪85. סלמון על מצע של טפיוקה עם אספרגוס וארטישוק ₪95.

הכל מאד טעים ומיוחד,בייחוד הנקניקיות.









 

החתולית

New member
מה שתיתם עם האוכל?

שואלת כי אני בטוחה שהיה שם יין (מכירה אותך יום או יומיים).
&nbsp
מחכה לסיבה טובה לרדת דרומה כדי לאכול בלויתן שוב.
 

מיכאל ג

New member
מסעדת הרמוניה / אוזבקיסטן, רחוב הרצל 62, רמת גן

בין כל חנויות הפירות והקצביות והמכולות מסתתרת לה מסעדה קטנטנה שמגישה אוכל בוכרי/גאורגי/אוזבקי. אני חייב להגיד שהמקום די מוזר - נראה כאילו הוא ריק כל הזמן ולא ברור מה ההגיון בקיומו. אני אפילו לא בטוח בשם שלו - כתוב "אוזבקיסטן" בגדול על השלט, אבל "הרמוניה" על התפריט. בפנים יש מעט מאוד שולחנות, ותפריטים שמכילים לא מעט מנות שכלל אין במסעדה. באמת מוזר.
בתור וטראן של מסעדות מהז'אנר כמו דדה וחנן מרגילן רציתי בכל זאת לנסות, ויודעים מה? הופתעתי לטובה. ניסינו לא מעט מנות, בעיקר הסטנדרטיות - חינקאלי, דולמה, דושפרה, מרק לגמאן, פלוב בקר וכבש - וכולם היו טעימים מאוד, ומתומחרים זול. הלגמאן בכלל ראוי לציון, עם אטריות מעולות תוצרת בית (ואם אני זוכר נכון נהניתי ממנו יותר מהלגמאן של חנן מרגילן ששגיא כהן השתפך עליו בזמנו). בנוסף הזמנו מנה שלא היתה מוכרת לי מאותן מסעדות אחרות בשם ג'יז-ביז, מעין מעורב ירושלמי כזה, כבדים ולבבות מטוגנים עם בצל ותפוחי אדמה, מנה שהיתה מצוינת (אם כי לא ממש דיאטתית). סה"כ על אף אווירת ה"עסק שפתחנו כדי לכסות הלבנת הון" שיש במקום, והתפריט הבדיוני שלא יזיק לו שגורדון רמזי יעבור עליו כדי להוריד חצי ממנו, מאוד נהננו מהאוכל והמחיר.
 

החתולית

New member
הסיפא שלך הצחיקה אותי מאד

השם ג'יז ביז, מרמז על עטינים במנה. היו בה כאלה?
 

ortolan

New member
אאל"ט זה מעורב מחלקי פנים של כבש

ולא קשור לביז בערבית.
 
קפה שבע

נדיר למצוא בירושלים מקום נוח לכתוב בו בשבת. רוב המקומות רועשים נורא ועמוסים וגם יסתכלו עליך בעין עקומה אם תתפוס להם שולחן עם לפטופ בשבת בצהריים. לא כך הוא קפה שבע שקם על חורבות בית הקהווה המיתולוגי. בעלת הבית מתחשבת מאוד בצרכי הלפטופיסטים. בפנים יש כמה שולחנות עם שקע ליד כל שולחן ובקבוק מים על הבר כדי שלא ישפך לך על המחשב.
חוץ מזה יש קפה מעולה ממש, אוכל חלבי בסיסי טרי וטעים, מאפי בוקר חמימים וכו.
לא בכל יום אתה מגלה בירושלים מקום נחמד פתוח בשבת וידידותי לקהל הלומדים/עובדים. דרך אגב צמוד אליו יש מקום אחר (לא זוכרת מה שמו) שם אם אתה בא עם לפטופ גם כשהמקום ריק משדלים אותך לשבת על הבר, ובאופן כללי השירות שם לוקה בחסר.
 

Nרב

New member
עוד פעם VONG כי אני ממש אוהבת את המקום הזה

הלכנו על סלט פאפאיה (סום טאם כפתיח) שהיה מעולה
2 מנות באן (לחמניות מאודות) - באן בקר לילדה שאוהבת מאד ובאן דג עבורנו שחלקנו
מנת קמפלינג שרימפס שנאכלו ע"י הילדה הצעירה יותר והיו טיפה פחות מוצלחים ממה שזכרתי במרקמם
חלקנו מנת איטריות חיטה שמיוצרות במקום ומוקפצות עם מספר סוגי פטריות (זיהיתי שמפיניון, שי מאג', מלך היער) ברוטב אויסטר צמחוני - והיתה ממש טעימה
ועודמנת אותן אטריות עם פרגית DIEN DIEN שהוא אהב

ממליצה מאד!
 

החתולית

New member
סטקיית הבוקרים ובנדיקט

בשישי התכנסנו לארוחה משפחתית יום הולדתית. הפלג הצפוני של המשפחה בחר בסטקיית הבוקרים, ואני זכרתי את הארוחה הקודמת שלנו במקום שלא היתה מוצלחת במיוחד.
&nbsp
המסעדה היתה מלאה, הומה והיתה תחושת בלאגאן. שולחנות הוזזו, משפחות רעשו, עגלות תינוקות הוכנסו והוצאו. לא מקום לדייט רומנטי.
&nbsp
לא הזמנו מנות ראשונות, וביקשנו להגיש את העיקריות בבת אחת. מנת ילדים אחת (49) הוזמנה לשני הילדים במשפחה, והגיעה כמבוקש לפני האוכל שלנו.
&nbsp
ככלל, כל הסועדים והסועדות (כולל פ' ואני) היו מרוצים. הוזמנו:
סטייק פרגית עם ירקות בתנור (69) - חמותי אמרה שהמנה טעימה לה, למרות שלא סיימה אותה.
&nbsp
הזוג ממול הזמין אנטריקוט רמת הגולן (להבדיל מבשר ארגנטינאי מיושן שאני משערת שמגיע קפוא) במידות עשייה שונות שכללו מדיום-וול (129). הם ביקשו וקיבלו תוספות של רוטב פלפל ורוטב פטריות, ואמרו שהסטייקים שלהם מצויינים, ושהפירה שליווה אותם היה טוב גם הוא. הרטבים היו פשוט שמנת מתוקה עם פלפל שחור, ושמנת מתוקה עם אבקת מרק או אבקת רוטב פטריות.
&nbsp
פ' ואני חלקנו מנת נתח קצבים מיושן מדיום (כנראה מופשר מקפוא) (129) ו- 400 גר' סינטה רמת הגולן מדיום-רייר, עם תפוח אדמה בתנור וסלט קולסלאו. הבשר היה מצויין, עשוי במידה המבוקשת, מלא טעם, ונהננו ממנו מאד. התוספות שלנו היו בינוניות וחלקן נשאר בצלחת.
&nbsp
ליווינו את הארוחה בבקבוק ווייט טוליפ (128) ובמים קרים.
&nbsp
הילדים קיבלו גלידה כחלק מארוחת הילדים, חוגגת יום ההולדת קיבלה מנת גלידה ענקית עם זיקוק, ואנחנו הזמנו לשולחן טארט טאטן (36) וקרם ברולה (34). קרם הברולה הוזמן על-ידי הזוג ממול, ונראה לי קטן מאד. הם נהנו וזה מה שחשוב.
טארט הטאטן שלנו היה סביר, הוגש עם גלידת אוריאוס (מה הקשר?), ורוטב טופי על הטארט (למה?).
&nbsp
בסך הכל שילמנו 862 ש"ח לפני טיפ. לא המון כסף לארוחה של 6 איש, אבל לא זול מאד.
&nbsp
בשבת, אחרי ביקור משפחתי ברמת אביב, חשבנו לשבת באיזשהו מקום לשתות כוס יין ולנשנש משהו קטן. איך זה הפך לארוחה בבנדיקט רוטשילד? רק לפ' פתרונים.
&nbsp
הוא הזמין בראנצ’ בורגר - בשר בקר ובייקון טחונים במקום על לחמניית תפו”א, עם רוטב אלף הקורנישונים, גבינת צ’דר מומסת, עגבנייה צלויה, גוואקמולי,ביצה עלומה ומעט הולנדייז (74) ושליש טובורג (5 ש"ח תוספת לארוחה שכוללת שתיה קלה או חמה). המנה שלו הגיעה חמה, והביס שלקחתי היה חביב. טעם הבייקון לא הורגש, ובסך הכל היה למנה טעם של המבורגר בלחמניה מעניינת עם תוספות טובות. הצי'פס היו דקים ועשויים היטב. מנה מוצלחת למדי, שאיכשהו לא התפרקה לגורמים, ואין זה דבר של מה בכך.
&nbsp
אני הזמנתי אגז בנדיקט מיקס של הם ובייקון (69) וקוקטייל אפרול סאמר מיול (12 ש"ח תוספת למחיר הארוחה). האלכוהול בקוקטייל לא הורגש והיה לו בעיקר טעם של מיץ אננס. המנה שלי הגיעה פושרת עד קרה, כי כנראה חיכתה למנה של פ', אבל היה מאוחר ולא היה לי חשק לבקש מנה חדשה. בסך הכל היא היתה בסדר, ואכלתי את רובה.
&nbsp
מים שביקשנו בתחילת הארוחה הוגשו רק אחרי שביקשנו שוב, בקנקן גדול עם קרח.
&nbsp
בסך הכל, ארוחה חביבה בלי הפתעות רבות.
&nbsp
חזל"ש שומרי משקל.
&nbsp
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
פעם ראשונה ב"בלאק" (סניף סינמה סיטי גלילות, אם זה משנה)

אני לא אוכלת קציצות אז עד היום לא יצא לי, אבל הייתה לנו כ-3/4 שעה פנויה לפני הצגה ואחי רצה, אז זרמתי. וידאנו מראש שהם יספיקו להכין אוכל בזמן שיש לנו. ישבנו על הבר החיצוני שלהם (דווקא נחמד, והכיסאות נוחים) ורציתי להזמין כריך אנטריקוט, אבל הברמן אמר שהוא לא ממליץ כי "האנטריקוט יוצא כמו גומי". חשבתי על מוקפץ, אבל במנה היה כתוב שהיא מגיעה עם עגבניות, טחינה וחריף (שלושה דברים שאני לא אוכלת) והוא אמר שתהיה בעיה ב"נראות של המנה". הציע פרגית ברוטב פטריות (חלבי). זרמתי.
&nbsp
כששאלתי אם מגיעה עם תוספות, אמר שעם סלט. ביקשתי בלי עגבניות. חיכינו כ-20 דקות למנות וכבר לא נשאר הרבה זמן לאכול... "מזל" שהמנות לא היו גדולות...
ההמבורגר לא הגיע עם תוספות (אחי הזמין תוספת שעועית ירוקה, נחמד אך לא משביע) ואני חיסלתי את מעט הפרגית והסלט במהירות רבה (ועזרתי עם השעועית). הדבר היחיד שעיכב אותי באכילה היה "טיהור" הפרגית מחתיכות העגבנייה שפוזרו עליה בנדיבות בין הפטריות... משום מה זה לא צוין בתפריט
וגם הברמן לא טרח להזהיר אותי אף שהבהרתי לו פעמיים(!) שאני לא אוכלת עגבניות. הוא התנצל ושאל אם להחליף לי, אבל לא באמת נותר זמן.
&nbsp
למנה שעולה 63 ש"ח אני חושבת שזו הייתה כמות בשר די קטנה (ועוד עוף!), והעובדה שהיא מגיעה ללא שום תוספת משביעה גרמה לי להיות רעבה כבר באמצע ההצגה...
בדיעבד אולי היה שווה להסתכן בכריך אנטריקוט, לפחות הייתי אוכלת לחמנייה. לא נורא, מטעויות לומדים; פעם ראשונה ואחרונה. בדרך הביתה אספנו דים סאם וסושי (מ-Neo בגבעתיים). שילמנו מחיר דומה (אפילו קצת פחות) והיה הרבה יותר טעים ומשביע.
 

oreldi

New member
בלאק דרעק

רשת גרועה עם מחירים הזויים לגמרי. אני רק שומע את השם שלהם אני מתחלחל. מקדונלדס אפילו יותר טובה
 
למעלה