אז מה אכלתם בסוף השבוע?

salo22

New member
תיארתי לעצמי, תודה

יש מצב שבהמשך השבוע אני עובר בסביבה, אבדוק
 

החתולית

New member
אכלתי בשישי אחד במנזר ואהבתי מאד

אין לי ספק שנחזור לשם בהזדמנות (אם הבחור יואיל בטובו להפסיק להסתובב ברחבי אירופה לעבודה המעצבנת שלו).
 

pix37

New member
ג'פניקה נתניה - פעם ראשונה

קראתי על הרשת הזו המון כאן בפורום ולאחר ביקור ראשון שם נראה שכולם צודקים.

מחד - זה ממש לא אוכל יפני או אסייתי אמיתי ואפילו לא קרוב לכך.
מצד שני - זה טעים זול נדיב ומשביע

אז השורה התחתונה היא כמובן מה מחפשים.

שני רולים של סושי סטנדרטיים לחלוטין אחד רגיל אחד I/O - ר 14 ו- 16 ש"ח בהתאמה. סטנדרטי לחלוטין לכיוון המעט מתוק מידי. מה שאפשר למצוא היום בכל סושיית קניון. הוגשו עם סויה רגילה ווסאבי נחמד. למרכז השולחן הוגש גם ספייסי מיונז שלא היה ספייסי ולא התחבר עם כלום וטרייאקי סתמי. אנחנו עדיין מחפשים את הג'ינג'ר המוחמץ.

לעיקריות - מוקפץ בקר - הגדול גילה לאחרונה את עולם המוקפצים והתאהב. מוקפץ סטנדרטי על בסיס אטריות ביצים. מנה נדיבה עם כמות בשר יפה. 49 ש"ח.

מנה חריפה עם אטריות סובה, וטופו - המון כוסברה למעלה - רוטב לא מספיק דומיננטי ולא מספיק ירקות בפנים או חריף - נחמד אבל סתמי - 48 ש"ח.

סה"כ 167 ש"ח ביחד עם מנת ג'ייק במזיגה מדודה וכוס מיץ תפוזים.

סוג של ארוחה מהירה נחמדה בלי חידושים גדולים או גילויים מסעירים.
מבחינתי סוג של חלופה מעט יותר יקרה למקדונלדס אך זולה יותר מכל הדייזיינר המבורגר.
 

החתולית

New member
הם מגישים ג'ינג'ר רק אם מבקשים במפורש

כך הסבירו לי פעם לפני כמה שנים (הפעם האחרונה בה אכלתי בסניף של ג'פניקה). למה? כי רוב הלקוחות לא אוהבים ג'ינג'ר וחבל לזרוק.
 

Omnivore

New member
בראסרי - שומרים על הרמה וזה טוב

23:30 ביום שישי היו מספר שולחנות פנויים ותפסנו אחד מהם.
הוזמנו 4 עיקריות:
פעמיים פילה בקר עם מח עצם. הבשר היה טוב, לא אנמי, עם טעם בשרי מצוין יחסית לפילה, הוגש במידת עשיה רצויה.
צלע חזיר - טיפל'ה יבש, אבל נסבל בהחלט. רוטב פיקנטי מצוין.
צלעות BBQ - הרבה בשר, הרבה שומן במעטפת תבלינים. מנה טעימה.
שני קינוחים - קרם ברולה וקרפ סוזט שלא איכזבו.
בקבוק פלאם קלאסיקו.
670 ש"ח.
 
חזרנו מפראג להרבה אוכל

אז חזרנו מפראג שהייתה מדהימה, האוכל הוא לא הדבר הבולט שם והאוכל די תפל באופן כללי אבל בקרוב אפרסם רשומה יותר מפורטת...
אבל מה שבאמת חשבו האו שהתחתנו בפראג בטקס אזרחי מקסים שגרר כמה השלמות לחגיגות בארץ והרבה ארוחות קטנות וגדולותץ
עם הנחיתה ביום שישי בארץ הגעתי לשרונה, כוס גדולה של אמברה של אלכסנדרה נתן מעט מרירות אחרי הבירות הצ'כיות הטובות אבל המימיות, המשכתי לעראיס ובדקתי את מנת הדגל, למעשה מדובר בבצק שמזכיר פיצה במילוי של בשר טחון שמזכיר קבב, הכל נעשה על הגריל ונחתך לארבעה רבעים לוהטים ומוגש על טחינה טובה והרבה סלט עגבניות עם שום כתוש ולימון, הפיתה הייתה לוהטת, הבשר מוצלח, השילוב בין הפיתה והמילוי הלוהט לטחינה הצוננת והעגבניות היה לא רע, מנה חביבה אבל במחיר מעט גבוה מדי של 49 ש"ח למנה חביבה אבל לא מפוצצת.
בערב- גוז ודניאל , במרספת הנוף מרהיב, השירות נהדר, לראושונת סביצה אינטיאס שנמס בפה אבל קטן למדי, מנה של ירקות חורף על רוטב איולי ירוק וביצה רכה מטוגנת היה משחק נחמד של מרקמים וירקות טריים וקלויים ומאוד מרענן.
לעיקריות- פעמיים שניצל וינאי נדיב עם שפצ'לה כפיים , פעם אחת פרפדלה זנב שור כבדה ומנחמת ולינגייוני פטריות וערמונים מוצלח, כל המנות נזללו עד תום והיו נדיבות.
לקינוח המנה הקבועה של הברד פודינג עם מנה גדושה נוספת של רוטב קרמל בצד שהצטיינה כרגיל וקראק פאי שהיה מעט מאכזב בשל מרקם קשיח מדי ותוספת לימונית שלא התחברה לנו.
ביחד עם חצי בקבוק חביב של סוסון ים הגענו למחיר של כ-550 ש"ח לארבעה אנשים שאכלו טוב.
בשבת חברים הגיעו והלכו, בצהרים הכנו פסטה קונכיות גדולה עם רוטב עגבניות ושמנת זריז והמון פרמזן וגאודה מגוררת, ממולאים מוצלחים מצדקיהו בשרונה מרקט וקצת זיתים מלווינסקי שאך פעם לא מפספסים.
לערב- משלוח מגאפניקה, קומבינציה צמחונית חביבה ויעילה, פעמיים סנדוויץ סושי עם מגוון מרכיבים, רול של סלמון סקין והרבה רטבים, סושי סביר לחלוטין שהצליח להשביע 6 מבוגרים וילדה אחת.
 

Omnivore

New member


גם אנחנו התחתנו שם.
באשר למסעדות, ביקור אחד במסעדה צ'כית הספיק לנו ובשאר הימים התמקדנו במסעדות יוקרה בלבד (3) שלפחות שתיים מהן היו לא פחות ממצוינות.
 

החתולית

New member
בשעה טובה

כשכתבת על חגיגה בפראג, תיארתי לי שזו סיבת הנסיעה. בטוחה שלפחות קולינארית היה מוצלח יותר מאשר קפריסין אחרי החתונה שלנו שם.
 
ראשית מז"ט גם אנחנו חזרנו מפראג

והיא אכן מדהימה עליזה ושמחה לקראת השנה החדשה
בגזרת האוכל דווקא נהננו
ראשית אהבתי את שווקי חג המולד הנקניקיות היין החם והבירה
וגם את החזרזירים המסתובבים על השפודים מעל לגריל הפחמים טעים טעים ובמחירים מצחיקים
אכלנו בשתי מסעדות מעניינות האחת NA FARKANE שהיא צ'כית טיפוסית
עם אוכל טוב אך לעיתים כמו הכופתאות לחם שלא כ"כ מתאים וטעים לנו
אבל היא נמצאת קצת מחוץ לעיר ומצריכה נסיעה מיוחדת
השניה אחת המכוכבות של מישליין ארוחת טעימות של 11 מנות
ארוחה טובה חלקה יצירתי למדי
לפחות תיקנו את הרושם מביקור קודם בעיר (לפני די הרבה שנים) שקולינארית אכזב מאד





 
השווקים מדהימים וכיפים

נקניקיות קראנציות ועסיסיות, תבישלים של תפוחי אדמה, כרוב ובייקון, פנקייק תפוחי אדמה עמוס בגבינה, סוג של סופגנייה שטוחה ונפוחה עמוסה בגבינה...היו הרבה דברים שומניים טובים לאכול ולשתוף עם הרבה יין חם ובירה.
בעיני רוב האוכל שאכלנו במסעדות היה די תפל ולא מענין במיוחד, חשבתי ללכת למסעדות המכוכבות אבל הם הרגישו לי רשמיות מדי וחיפשנו דברים יותר קלילים, בתקווה בנסיעה הבאה נעשה מסע יותר קולינארי
 
הפתעה לטובה ב"פועה"

יום שישי בערב, אחרי 36 שעות רצופות, פחות או יותר, של מעבר דירה וסידורי דירה חדשה, החלטנו שאין לנו כוח להתרחק מהבית - מבין אופציות שוק הפשפשים ההורים בחרו דווקא ב"פועה", בעיקר בגלל הכיוון הביתי. בגדול - היה ממש מוצלח, ועלה על הציפיות שלי. אווירה ביתית וכיפית, שירות טוב ויעיל, מחירי יין כיפיים במיוחד (138 שקל לבקבוק "טריו" של פלטר) ואוכל שעושה בדיוק את מה שהוא צריך - היה שניצל עוף פשוט וטעים עם פירה טוב, כרובית מטוגנת מצוינת, סלט עדשים עם טחינה גולמית, מנה נחמדה של קציצות צמחוניות בקארי עדין ופאי לימון מדויק לקינוח. פחות הצטיינו מרק "תימני" שלא היה תימני כלל ועיקר, ומנה של "פסטייה" שלא הייתה פסטייה כלל ועיקר (אך היתה טעימה למדי). בקיצור - אחלה מקום לארוחה נעימה ולא מחייבת, בלי פלצנות מיותרת.

בחמישי, אחרי יום המעבר עצמו, קפצנו לראס אל חנות, המקום החביב עלינו בפשפשים, שתמיד עושה את העבודה. סלט פריקה מעולה, סנדוויץ' סלט ביצים טוב, פלטת דגים מלוחים טובה (אך קצת יקרה מדי), אלכוהול ואווירה כיפית. שמח שיש לי את המקום הזה ליד הבית.
 

Noeett

New member
ראס אל חנות מקום מקסים וחינני במיוחד, אהוב מאד גם עלינו

כל מה שאכלנו שם היה טעים, אם כי לא זול. כ
הטענה היחידה לי היא מנת הלחם המזערית המגיעה עם הפלטות השונות וחבל, עבור המחיר הזה אפשר טיפה לפרגן יותר. חוצמזה מקום נפלא.

ומזל טוב על הדירה איזה כיף לגור באזור הפשפש!
 

קליספרה

New member
סבלנו בקפה ג'ו יד מרדכי

אחת הבעיות בטיולי שבת בדרום הרחוק הוא העולב של מקומות האוכל, הבעיה גדולה יותר כשאת בת זוגו של אופנוען שמתעב מאכלים מבוססי מרגרינה - כלומר כל הג'חנונים והמלוח שצצים כפטריות אחרי הגשם - לא ילך.
ובכן, בשבת עצרנו ביד מרגכי קפה ג'ו - מוערבים.
התיישבנו, עשרים דקות חיכינו שמישהו יואיל להתייחס אלינו - כשראינו "שהחיכיון"- לא יעבוד חברתי ר. ניגשה אל המלצרית והפנתה את תשומת ליבה לשולחן רעב - המלצרית אמרה לה לקחת תפריטים והיא כבר מגיעה - הגיעה - לא הגיעה... (עכשיו גיטרות)
עוד רבע שעה עברה - למדנו את התפריט בעל פה - אנחנו מורעבים הבנים מתחילים לשקול איפה עוד יש אוכל בסביבה, אני שואלת בטון מאוד לא חביב את המלצרית שלא מעיפה לעברנו מבט נוסף האם ללכת לחומוסיה ליד כי אחרי מעל חצי שעה שאנחנו שם - לא נראה לי שהם הגיעו לעבוד - המלצרית החצופה אומרת לי לא צריך לצעוק אפשר לבקש בנועם - מכיוון שלא היה לי כוח להעיף עליה את המגף של האופנוע שתקתי.
בעודה מקטרת נגשה לשולחן. לקחה הזמנות. ושוב אנחנו מחכים ומחכים ומחכים.ב- 12 הגיע האוכל - התוספת התבלבלו, הסלט ל האופנוען הגיע עם פטרוזיליה למרות שביקש בלי. החביתה שלי נזרקה בחצייה כי היתה שרופה. הגיע הקפה - זאת אומרת שלוש האחרים קיבלו אני הייתי צריכה להזכיר כמובן שקפה חזק איכשהו נעלם מהתודעה. הריבה וחמאה שהגיעו לנו כחלק מארוחת הבוקר לא הגיעו עד שהזכרנו. בסוף ארוחה החברה שאיתנו בקשה עוד חצי פרוסת לחם (שגם היה על הפרצוף) - הודיעו לנו שאנחנו צריכים להוסיף 6 ש"ח הבנו את העסק - פעם הבאה שנרד לדרום ניקח סנדוויצ'ים ותרמוס מהבית - מומלץ. גם לכם.
לסיכום 195 ש"ח - אנחנו שרפנו שעתיים של יום שמשי ונפלא הם שרפו לי את חביתה - פייר אינעף. טיפ - הצטערתי שלא ביקשנו לחם ככה הייתי מוסיפה ש:ח ולא משאירה להם אגורה.
&nbsp
 

החתולית

New member
המקום היה מלא?

גם אם נגיד שמובן ששירות במקום מרוחק, יהיה טוב משירות במסעדה בעיר גדולה, הזילזול הבוטה בכם כלקוחות, מוגזם לגמרי.
&nbsp
בפעם הבאה, קחו אוכל של יורש העצר.
 

קליספרה

New member
לא בצורה יוצאת דופן

ולא ישבנו גם במקום מרוחק - מול הבר ליד הדלת - הם טיפלו בשולחנות שלפנינו ובזה שלצידנו - אין לי מושג על מה ולמה החליטו שאנחנו לא ראויים למזון.
ופרוסת לחם בסוף גמרה אותי לגמרי
אין ספק שבפעם הבאה ניקח צידה לדרך - גם סתם סנדוויץ הולך - לשם אני לא אכנס יותר
 
צפרה - טעים מאוד אך יקר מדי לטעמי

שלום לכולם,

במוצאי שבת, לפני ההופעה של סיינפלד, סעדנו את לבנו ב"צפרה". לפתיח, חלקנו את הסלט שהומלץ על ידי המלצרית, בודהה בריאות (כרוב אדום, ירקות, נענע, כוסברה, בוטנים בויניגרט תפוחים; 48 ש"ח). הסלט היה טעים ומרענן, הרוטב היה מעניין מאוד. לדעתי, המנה יקרה מאוד ביחס לגודלה.

לעיקריות, אני לקחתי מאגף "אטריות ואורז" את רג'הסטן נולדס בגירסת הטופו (אטריות חיטה, כרובית, בצלים בקארי, עגבניות אש ועדשים; 89 ש"ח). המנה היתה טעימה אך לא "נפלתי" ממנה; בוא נגיד שלא הרגשתי שאני מוצא עצמי פתאום באינדונזיה (או איפה שלא אמור להיות מקור ההשראה של המנה הזו). המנה היתה בגודל מדויק, משביעה מאוד, ושוב - יקרה מדי, לטעמי. בתמונות - המנה הראשונה והמנה שלי.

אשתי לקחה פנום פן בגירסת טופו (אטריות ביצים, נענע בקרמל, שום וצ'ילי קמבודי; 69 ש"ח). קחו את מה שאני אמרתי ותעשו קופי+פייסט. אחיה לקח ווק בלק טייגר שרימפס (עם ירקות עונה ירוקים, סוית פטריות בהירה; 128 ש"ח). בעבור תוספת אורז גבו 10 ש"ח נוספים. נראה לי קטנוני למדי. תוספת האורז לא היתה גדולה במיוחד ואפשר היה בהחלט לתמחר אותה עם המנה (היקרה אף היא). המנה היתה לו טעימה מאוד, לטענתו מספר השרימפסים היה נדיב יחסית למקומות אחרים (10 בערך), ושוב חזר עניין המחיר...

בקיצור - טעים מאוד, אך לא מלהיב באופן שמצדיק את המחיר.



 
למעלה