אז מה אכלתם בסוף השבוע?

mereng

New member
החלטתי להשקיע בפרוייקט


והכנתי מקרונים !
אם לא סופגניות, לפחות נתנחם במשהו מתוק אחר....

האמת היא שזה היה הרבה פחות פרוייקטלי ממה שזכרתי. הכנתי את המסה ואת המרנג בתרמומיקס (כולל טחינת השקדים- התעצלתי לחלוט אז טחנתי עם הקליפה ולכן יש נקודות עליהם). המלית היא ממרח לוטוס קראנץ'.

קיבלתי חשק מטורף להמשיך ולנסות מתכונים נוספים.

 

salo22

New member
נראה מושלם


איזה כיף לך שהצלחת להשתלט ברמה כזו על אומנות המקרונים, אנחנו די ויתרנו.
 

itai ka

New member
ביום שישי אכלתי בבני הדייג

אמא שלי היא מהאמהות הלחוצות האלה שמזמינות מקום כבר בתחילת שבוע.
זו גם פעם ראשונה של ההורים של בבני הדייג, הם בדרך כלל אוהבים מסעדות עממיות על-האש כאלה..
&nbsp
אז היא הזמינה מקום ביום ראשון ליום שישי בשעה 20:30. הגענו למקום (היה קררר) ונכנסו לאכול רק ב21:30.
המסעדה הייתה מלאה ועוד היה תור של מלא אנשים בחוץ.
&nbsp
ההורים שלי חסרי סבלנות עשו קצת מהומה (והאמת שבצדק). לא נראה לי הגיוני שמזמינים מקום ועדיין צריך להירשם לרשימת המתנה. התירוץ של המאחרת (החמודה שנתנה לי כוס יין) היה שהיא לא יכולה להקים אנשים מהשולחנות והם יושבים הרבה זמן.
&nbsp
אבל.. אם אתם יודעים שיש שולחנות מוזמנים, למה שלא תיתנו הפרשים בין הזמנה להזמנה, או תתזמנו נכון את ההגעה של האנשים?
&nbsp
בסופו של דבר נכנסו, אחרי המתנה ארוכה ירד קצת החשק לאכול. אבל נו, כבר ישבנו אז לא נאכל

&nbsp
אני הזמנתי מיקס פירות ים (140 ש"ח)
אמא שלי ודודה שלי הזמינו כל אחד דג בורי מטוגן (89 ש"ח כל מנה)
אבא שלי אכל קבב טלה (89 ש"ח)
ואחותי אכלה פרגיות (89 ש"ח)
&nbsp
הסלטים היו טריים וטעימים, המלצרים חמודים
ואפילו פינקו אותנו בקינוחים על חשבון הבית לכבוד יום ההולדת של דודתי ועל ההמתנה הארוכה.
&nbsp
למעט החוויה בהתחלה, היה אחלה בסה"כ!
&nbsp
 

salo22

New member
סופ"ש בואדי - הנמל 24 ומבשלת ליבירה

בחמישי עופות צלויים המון שעות בתנור עם עשבי תיבול וממרח שום, יצא נפלא, חשוב להשאיר אותם מכוסים רוב הבישול.
בשישי נפתח החג של החגים בואדי, סיירנו עם קרובים והספקנו לפלאפל אצל מישל (הזקנים היה תור ארוך מידי), עסקית בנמל 24 (במעין הבירה היו המונים, רק בתור) ועוד קצת אוכל ובירה דלת ליד, במקום החמוד מאוד שפתחו אנשי המבשלת ליבירה, מקום שלבטח נחזור אליו המון בעתיד.
בכלל להסתובב באיזור היה כיפי ביותר, עבודות השיפור בהחלט ניכרות, למרות שיש עוד מה לעשות וחלק מהרחובות ממש באמצע העבודה (בעיקר נתנזון של המעיין). וניה וכולא היו מלאות לגמרי עם ממתינים, הופעה של דודי לוי ושות', סחטיין.
נמל 24 של היום מקום בהחלט די שנוי במחלוקת, אכלנו שם עסקית גם יומיים לפני, נהרות מילים כתבנו בעבר, לדעתי רן ראש השף ה"בסיסי" לא ממש נמצא שם או קשור באופן משמעותי מידי לעבודת המטבח, אבל זו רק השערה. יש חוסר יציבות מעצבן בנמל, שמונע מחווייה להיות ממש מושלמת - הישיבה שם כיפית, אפלולי, אירופאי, סופר נעים. השירות טוב ברביעי אך די זיגזג בשישי, למרות שזה כנראה המקום היחיד מבין הרציניות שאפשר היה למצוא מקום בלי הזמנה, גם זה לאחר המתנה, הייתה קצת תחושה היסטריה קלה ולחץ, לא תמיד היה איש שירות בקשר עין וזה די חבל, כי יש המון אנשי שירות שם ועם לחץ צריך לדעת להתמודד לדעתי קצת יותר טוב.
בכל מקרה לגבי האוכל - לצד מנות נהדרות תמיד נמצא שם מנות לא מספיק טובות, גם המחירים היום לעסקיות, פחות עדינים מפעם, לחם טוב ומטבלים בשיטת תמחור גבוהה יותר, קצת חבל, עדיין כשאכלנו ברביעי אמרנו לעצמינו שהתמורה היחסית לכסף הייתה טובה, אפילו טובה מאוד, בעיקר ביחס לארוחה נוראית שאכלנו במקרה יום לפני ב BBB בינאי, פשוט אוכל מזלזל באיזור 220 ש"ח לזוג ללא טיפ, המחיר המדוייק ששילמנו למחרת בנמל לעסקית, על ארוחה שבהחלט תיחשב כתמורה יחסית טובה בהרבה לכסף, שלא לדבר על כל מה שמסביב.

המנות הטובות יותר מהארוחה בנמל - מרק עגבניות בעיטור "קציפת טחינה" (בבל"ת, לא קציפה ולא גרביים, סתם קישוט), אגב אותו מרק הסתיים במהלך הסרוויס של שישי ונאלצנו לקחת מרק תירס, למרות שהאורחים שלנו אהבו, לדעתי היה מרק מאוד מרושל ולא בנוי נכון - המון קליפות מרוקנות לא מסוננות של תירס, והנה מהצלחה יחסית של מרק עגבניות די מוקע, הגענו לצד "אפל" ודי חובבני שיכול בשקט להתגנב פה ושם למנות בנמל. גם כמות המרק הנמוכה (אצלי לפחות) וההגשה השפשוטה, העידו על היסטריה מטבחית מסויימת ביצירת פיתרון מהיר מידי, למרק העגבניות שהסתיים.
מוס הכבד בהחלט מנה ראשונה מצויינת ועשוייה היטב, גם מוגשת יפה מאוד. ריזוטו פירות ים בכלי יפה אך בהגשה די קמצנית, היה אכזבה גדולה לטעמי, במיוחד לאור תוספת 20 ש"ח לראשונה, מנת הטורטליני גבינות עם ארטישוק ביום רביעי (וזיתים בשישי, אולי לא נשאר ארטישוק), הייתה טובה וראוייה הרבה יותר ללא שום תוספת.
העיקריות לא רעות אך בעבר היו נקודת אור גדולה יותר, כשלא ניסו לעשות סו וויד לחזה עוף ישראלי ממוצע (אני אוהב, אחרים פחות אהבו) או הגישו צד אחד של פילה לא גדול של בורי בעסקית 99 ש"ח, חבל, המון מקום לחידוד העיקריות כיאה למסעדת "פיין דיינינג" מתיימרת כמו הנמל, העסקית היא ממש לא תירוץ, אם תבריק בה, ישמחו גם להגיע אליך בערב.
הקיצור זו עדיין תמורה טובה, אבל לא מופתית לצערינו - השינוי בעלות הלחם ועליית המחירים באופן כללי(למרות שלבטח מחירים היו אמורים לעלות בשנים האלו), הזיגזוג ברמת הראשונות והצורך בחידוד העיקריות, מה לעשות, מצטבר, או כמו שאמרה זוגתי, לכאן לא נשוב בזמן הקרוב, הספיקו שתי עסקיות בשבוע


ה"בשורה" בהחלט תהיה ליבירה, קצת "מיני ברוהאוס" לחיפה, אבל במובן די טוב ולא "תיירותי" מידי, אנשים מקסימים במקום לא מתיימר ולא מתייפייף, עיצוב תעשייתי מודרני, המון מקום לשבת, חצי פאב חצי מסעדה, 19/24 על כל הבירות שלהם לשליש\חצי, מחיר טוב מאוד לארץ, הבירה כמו במבשלות מקומיות, יכול פעם להיטעם נפלא ויומיים אחרי קצת פחות, כמו שקרה לי בעבר עם כמה נסיונות במקום הקטן הראשון (שממשיך לפעול). יש אפשרות לקנות בקבוקים במחיר אחיד של 13 ש"ח וגם התפריט, האמת, ממש לא נראה רע בקטגוריית אוכל פאבים, גם מחירים יחסית עדינים, חברינו מהמרכז אפילו הכתירו אותם כעדינים מאוד.
פיש אנד צ'יפס בהחלט ראוי בסיגנון יותר "אנגלי" של שני פילטים שלמים של בקלה כנראה, צ'יפס שמנמן לא רע ליד, איזור 40 ומשהו ש"ח, יפה מאוד.. פונדנט שוקולד ב 28 ש"ח היה נדיב ברוטב ועם גלידה ליד, אך נפל לקטגורייה של די חובבני ולא מחומרי גלם משמעותיים מידי, אך היה מתוק וחביב לסגירת פינה ביחס כמעט לכל פונדנט 36 ש"ח שטעמנו בעבר.
מאוד נחמדים שם, מאוד משתדלים, ויש לי תחושה שהמקום יהפוך לפינת חמד כזו שכיף להעביר שם ערב באיזור, למרות תחרות עזה מהאריות הותיקים שמסביב.
 

sweetdreams

New member
הממ, גם אנחנו סעדנו השבוע בנמל ברביעי ובשישי

היתכן כי ״נפגשנו״ מבלי לדעת..? :)
 

sweetdreams

New member
אם כבר סאלו התחיל, אני אמשיך..

.. עם הרשמים שלי משני הביקורים שלנו בנמל.
&nbsp
אנחנו היינו פעם אחת בערב (רביעי), אז היינו זוג, ובפעם שניה בצהרים (שישי) כרביעיה, ולקראת הקינוח נוסף גם חמישי.
&nbsp
ברביעי בערב לקחנו שתי עסקיות ערב, כאשר השבוע הן כללו גם מנות מיוחדות במסגרת שבוע האוכל הערבי. שילבנו בין המנות של התפריט המיוחד לבין המנות הרגילות. באופן גורף ומוחלט אני פוסקת שהמנות של התפריט הרגיל היו הרבה יותר טובות, ללא תחרות והשוואה בכלל, ואולי זה גם נובע מהעובדה שההגשה של שתי המנות ״המיוחדות״ היתה מרושלת ולא עשויה טוב.
&nbsp
בראשונות לקחנו התפריט המיוחד את מרק פריקי ״חורפי״, שנשמע טעים מאוד בתפריט, אבל בפועל היה משעמם ותפל, וגם הוגש לא חם. מהתפריט הרגיל לקחנו סביצ׳ה סלמון ומוסר שהיה מצויין (ספויילר להמשך - אותו סביצ׳ה הוזמן ביום שישי, במסגרת עסקית הצהרים, והגיע בגרסא אחרת, מוקטנת אך גם שונה. עדיין מוצלח, אבל אני יותר אהבתי את הגרסא שמוגשת בערב), ומנה ראשונה נוספת של פילה טלה, דבלה ממולאת בכבד אווז ועוד הפתעות, שהיתה נהדרת וללא ספק המנה הטובה ביותר שאכלנו באותו ערב.
&nbsp
בעיקריות הזמנו את חזה העוף סו-וויד. אני יצאתי קצת מבולבלת מהמנה הזאת. מצד אחד, אהבתי מאוד את הסו-וויד, מצד שני היא לא דומה שבשום פנים ואופן למה שכתוב בתפריט שהיא - דמיינתי מנה אחרת לגמרי, בכיוון אסייתי ועם טעמים פיקנטיים, מה שגם עבר אישור מצד המלצרית שתיארה לנו את המנה - בפועל המנה שקיבלנו לא היתה חריפה בכלל, היתה מתוקה אפילו.
ספויילר להמשך - ביום שישי הזמנו את אותה מנה בדיוק, אז היא הוזמנה עבור חברה בעלת חוסר סבילות מוחלט לחריף, והיא נלקחה אחרי שאמרתי שהזמנתי אותה והיא לא חריפה בכלל. היא היתה חריפה מאוד!!
חוסר אחידות מאוד מוזר, ועד עכשיו לא ברור לי אם המנה אמורה לצאת כמו שאנחנו קיבלנו אותה בערב הראשון, או כמו שהיא קיבלה אותה בעסקית בשישי.
&nbsp
העיקרית השנייה היתה התפריט המיוחד, מחמאר עוף ותבשיל טלה. באותו ערב ישבנו בחדר הזוגי, שאני מאוד חובבת. הבעיה איתו היא שאני לא יכולה לראות מהשולחנות האחרים איך המנות שאני חושבת להזמין נראות. ספציפית רציתי לדעת אם זה מחמאר קלאסי (דהיינו, בצק ועליו התבשיל), או וריאציה כלשהי. אבל לא נורא, אמרתי, נשאל את המלצרית. רק שהיא חדשה ולא ממש יודעת (מה הקשר??), היא חושבת שיש שם לחם, גם כתוב פוקצ׳ה בתפריט (כן, את זה גם אני ראיתי). בקיצור, היא לא היתה בטוחה. גם אני לא הייתי בטוחה, אבל החלטתי להזמין בכל זאת.. מה כבר יכול להיות?
אז זהו, שאני בטוחה שאם המנה היתה יוצאת בסדר, אז היא היתה יכולה להיות מאוד טעימה. רק שהיא יצאה קרה. וזו הפעם השניה שמנה יוצאת קרה, אחרי המרק, אז בשלב הזה כבר ביררתי אם יש לכך יד מכוונת, או שסתם אף אחד לא טורח לבדוק את המנות לפני שהן יוצאות? היא הוחזרה למטבח, ולאחר מכן חזרה אליי, חמה הפעם.. ומלוחה! מאוד! שוב התעניינו שהכל בסדר. אמרתי כן, קצת מלוח, אבל לא נורא. אחרי כמה ביסים זה כבר התחיל להעיק, והפסקתי לאכול. התעניינו שוב, הודאתי שזה מלוח לי מדי, ולקחו את המנה. הפעם גם ביקשתי שלא יחזירו אותה. לקחנו את הפילה טלה במקום (ההוא מהראשונות).
&nbsp
בקינוחים הזמנו מלבי מהתפריט המיוחד שהיה משעמם מאוד (וגם קפוא במרכז..(?)), וקינוח פטיפורים מהתפריט הרגיל שהיה מוצלח מאוד.
&nbsp
אה, וכן.. ויש את העניין עם הלחם שסאלו כבר נגע בו. אז הוא כבר לא מתומחר בכמה שקלים לאדם ועם ריפיל, אלא הם עברו לתמחור סטנדרטי של מנת לחם (מאוד מוצלחת, יש לציין!) ב-14 ש״ח. אני פחות אוהבת את זה. מעבר לזה שלי ספציפית זה יוצא יותר יקר (אפילו הרבה יותר יקר), שזה עוד מילא, בארוחות מסוג זה אני אוהבת שהלחם מלווה את כל הארוחה, ומבחינתי, בדיוק כמו מים, זה משהו שצריך להיות של השולחן תמיד.
שוב ספויילר להמשך - הם ככל הנראה נכונים לגלות גמישות בעניין הזה, ולתמחר את הלחם במחיר קבוע ועם ריפיל, אם מבקשים מהם. אז זו בהחלט נקודה לזכותם! (
)
&nbsp
נראה לי שאני אעצור כאן, ואולי אוסיף כמה נקודות לגבי יום שישי בהודעה נפרדת..
 

sweetdreams

New member
אז ביום שישי..

השירות באמת היה קצת מבולגן ביום שישי בצהרים, הורגש עומס יתר על הצוות (אולי היה חסר מלצר..?), והכל התנהל באיטיות גבוהה מהרגיל. עם זאת, אני חייבת להודות שבהשוואה בין שני המועדים, עדיין היה לי יותר נעים ונהניתי יותר בסרוויס הלחוץ של שישי, לעומת זה הרגוע אך עדיין מגומגם לפרקים של רביעי.
ובכלל, אין לי ממש הסבר הגיוני לזה, אבל מנסיוני עד כה, בדר״כ הסרוויס בצהרים דווקא הוא היותר מוקפד לעומת זה של הערב. מוזר, והייתי מצפה שאם כבר יהיה הבדל אז שיהיה הפוך, אבל עם זאת, בדר״כ ככה זה יוצא. אולי בגלל המחיר הגבוה בערב, אנחנו מגיעים מראש עם ציפיות שהכל יהיה יותר חלק, וכשזה לא כך אז אנחנו מתאכזבים יותר? אני לא יודעת..
&nbsp
בכל אופן, יום שישי, פרט לאיטיות בשירות, היה בעיניי באמת מוצלח יותר. דגמנו הרבה מנות, שעל חלקן כבר עברתי.
אסרוק בקצרה את אילו שלא עברתי עליהן:
המרקים לפתיחה - מרק התירס שסאלו לא אהב דווקא היה מאוד אהוב בשולחנינו, ואני דווקא אהבתי את המרקם הגס שלו. הלחם, אגב, הגיע אחרי שסיימנו את המרק ולאחר תזכורת לצוות.
במנות הראשונות דגמנו כאמור את הסביצ׳ה, ובנוסף לזה היו ״סלט קיסר״, מנת הטורטליני, ומנת ״שוקרוט״. יש להם קטע משעשע לשים מרכאות דווקא על שמות של מנות קלאסיות, בעוד שאני ציפיתי שהמרכאות מעידות על וראיציה כלשהי על המנה המקורית. בנוגע למנות עצמן, הן כולן היו מאוד מוצלחות, הלכו טוב אחת עם השניה, והלחם הטוב הוסיף לכולן.
בעיקריות, פרט למנת חזה העוף שהוחזרה בשל היותה חריפה מדי (ושלקח זמן להחליף אותה במשהו אחר, כי המלצר שהלך להביא תפריט נתקל בשולחן אחר אותו היה צריך לערוך, ושכח לחזור), שאר המנות היו מאוד טובות - דגמנו מנת פפרדלה מוצלחת מאוד עם פרושוטו, עגבניות מיובשות ועוד דברים טעימים; מנת שרימפס וטארט סרטנים שלא טעמתי ממנה, אבל המזמין אהב; והמנה שלי, שהיתה המבורגר בלחמניית באו, גם כן היתה מוצלחת, ההמבורגר היה טיפה עשוי מדי לטעמי וגם היה שימוש מופרז במיונז, אבל המנה בסה״כ היה טעימה מאוד, וזה שלא סיימתי אותה זה כבר לא בגלל שלא אהבתי, אלא בגלל שבשלב מסויים פשוט נגמר לי המקום. :)
&nbsp
היה לנו עוד פאי לימון ומרנג לקינוח - שהוא הקינוח הקבוע שלנו ששולט על האחרים ביד רמה, וסגר ארוחה שבעיניי היה טובה מאוד, על אף החריקות שלא גדעו מהנאתנו הפעם.
 

salo22

New member
עוד לגבי האוכל בנמל

הטעמים של המרק הדי שטוח הזה אולי היו טובים (גם על זה אפשר להתווכח
), הבעייה הייתה קליפות ממש מטרידות של תירס, אולי אני קיבלתי משהו מתחתית הסיר וסבלתי קצת יותר, לדעתי זה מתבקש לסנן, אפשר להגיע למרקם טוב גם בלי זה..
מנת הואריציה טלה טלה לראשונה זכורה כמצויינת מהעבר, כמו מנת המוס כבד שהאורחים אהבו מאוד, היא מבוצעת טוב.. יש לא מעט מנות שלא מגיעות לרמה הזו.
לגבי עיקריות, העוף סו וויד היה קצת נייטרלי מידי ובכל מקרה אפשר לבשל אותו מאוד עדין גם בלי הסו וויד.. חזה עוף נעדר פחות או יותר שומן משמעותי, והסו וויד לא גורם לנתח כזה ממש לזרוח. המנה אצלנו הייתה חריפה בהחלט וניסתה להתקרב לבישול התאילנדי, אבל יצא קצת משמש, אורז שחור מלא, קוביות בטטה, הרבה בזיליקום וקצת חלב קוקוס, אוקיי, חצי בכיוון, אבל לא מנה מרעישה במיוחד. ההמבורגר, אהבתי את הבשר, לא התלהבתי מרעיון הבאו, המיונז כנראה , הפך את התחתית לספוג לא ברור והאכילה לקצת לא נעימה..
יכול להיות שביום שישי ראיתי קבוצה של כמה חבר'ה נכנסים או יוצאים ואת כנראה היית בינהם, אני עוקב אחרי המנדט &quot
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם כבר השתרבבתי הנה (איזשהו קידום מהראשי), השירות היה די רע

לא רק ביחס לנמל אלא בכלל. הסיבה היחידה שהשארתי טיפ היא בכל זאת האדיבות של המלצרים והפינוקים שקיבלנו ולכן פיצו על שלל טעויות שנעשו:
&nbsp
עברו לא מעט דקות מרגע שהתיישבנו ועד שקיבלנו תפריטים.
&nbsp
התייעצנו עם המלצרית על התפריט. ציינתי בפניה באופן מפורש ומודגש שאין לי סבילות לחריף ושעבורי גם פיקנטי הוא חריף, ובכל זאת היא לא מצאה לנכון להזהיר אותי מפני המנה העיקרית של העוף, שהייתה טעימה לי אלמלא חריפותה הרבה (וזה לא רק אני, חבר שאוכל חריף טעם והסכים שהיא אכן חריפה ממש). לא ציפיתי לכזאת חריפות כי זה לא היה ברור מהתפריט וגם sweetdreams שכבר אכלה ממנה אמרה שהמנה הייתה מתוקה ולא חריפה (אבל על כך בהמשך).
&nbsp
כשסיימנו להתייעץ ורצינו להזמין היא אמרה "אני רק לוקחת משהו לכתוב עליו וחוזרת" ואז נעלמה לעשר דקות לפחות. התייבשנו. ייאמר לזכותה שהיא אמרה "סליחה" כשחזרה אלינו בסופו של דבר, ועדיין... (וכאמור, זו לא הייתה הפעם הראשונה או האחרונה שהשירות היה איטי באופן בלתי סביר).
&nbsp
כולנו הזמנו מרקים למנות פתיחה, הזמנו גם לחם. בד"כ זה הדבר הראשון שמגיע, הפעם הוא הגיע רק אחרי שכבר סיימנו את המרקים (ולא מפני שהם הגיעו מהר מדי...).
&nbsp
ישבנו בשולחן קטן וצפוף יחסית לארבעה אנשים ולכן פינוי צלחות היה חשוב. למרות זאת לאורך כל הארוחה הפינוי היה איטי מאוד. יותר מפעם אחת היוזמה לפנות הגיעה מאיתנו וכמעט "דחפנו" צלחות למלצרים.
&nbsp
המנות הגיעו ממש לאט. ישבנו שם למעלה משלוש שעות (הרבה יותר מכפי שתכננו, ולאחד מאיתנו היו עוד תכניות לערב) ולא כי לקחנו את הזמן. למעשה ישבנו בעסקית של 3 מנות (+ קינוח) את אותו הזמן שישבנו בארוחת הטעימות של יום ההולדת שהכילה 12 מנות (כולל קינוחים) רק שאז השירות תקתק.
&nbsp
כשהגיעו סוף סוף העיקריות גיליתי, כאמור, שהמנה שלי חריפה מדי. רציתי לתפוס את המלצר אבל הוא לא נראה באופק (באופן כללי הזמינות הייתה נמוכה מהרגיל, כנראה באמת חסרו להם מלצרים, והמסעדה לא הייתה מלאה אחר הצהריים). יצאתי לחפש אותו, איתרתי אותו, ושאלתי אותו למה המנה חריפה. הוא טען בתוקף שזה בגלל הקינמון.
תשובה תמוהה, בהתחשב בכך שקינמון בפני עצמו אינו חריף, והוא אפילו לא חריף לי בשילובים עם ג'ינג'ר וציפורן (אין אצלי דבר כזה יותר מדי קינמון). חשדי נפל על הנקודות האדומות הקטנות שנראו די דומות לצ'ילי. שאלתי אם ניתן להכין אותה לא חריפה, הוא ענה שלא, כי הרוטב מוכן מראש.
&nbsp
לצערי נאלצתי להחזיר את המנה, סוכם שהוא יביא לי תפריט כדי שאזמין מנה עיקרית אחרת. הוא לקח את המנה שלי ו...נעלם. בשלב הזה חבריי לשולחן כבר עמוק בתוך העיקרית, אני צריכה עוד לעיין בתפריט, לבחור, להזמין, הם צריכים להכין... כך שהזמן כאן הוא בהחלט פקטור, אבל מלצר ותפריט – אַיִן. אחרי דקות ארוכות ראינו אותו מפנה צלחות בשולחן סמוך...

&nbsp
זה מבחינתי היה די הקש ששבר את גב הגמל. באמת. כולם לידי אוכלים, אני בלי מנה עיקרית... בסך הכול הדבר הבסיסי לעשות מיד לאחר פינוי המנה שלי הוא לעבור ליד השולחן ולהגיש לי תפריט (אולי הפעולה הקצרה ביותר שמלצר יכול לעשות) ובמקום זה הוא מייבש/נוטש אותי והולך לפנות שולחן אחר? מצטערת, ממש לא לעניין.
אין לי משהו אישי נגדו, הוא היה אדיב ונחמד והכול, אבל זו בעיניי התנהלות שלא אמורה לקרות. חבר שישב לידי תפס אותו בדרך ואמר לו בטון די תקיף "אתה מוכן בבקשה לתת לה כבר תפריט לפני שאתה מפנה שולחנות אחרים?". זה היה לא נעים, אבל זה היה מצב לא נעים.
&nbsp
האוכל עצמו היה בסדר, לא היו הברקות ולא נפלתי מאף מנה. מכיוון שזו הייתה העסקית וצמצמתי את עצמי לאפשרויות הבסיסיות בלי שדרוגים התמורה למחיר הייתה בסדר, אבל אני בד"כ נהנית יותר מהמנות, והפעם גם השירות העיק עליי. היחס האישי והפינוקים/פיצויים שקיבלנו כיפרו על כך, אבל במכלול, ביחס לביקורים קודמים במקום, אני חושבת שזה היה המאכזב ביותר.
 

sweetdreams

New member
אגב, באיזו מהליבירות הייתם?

אני מניחה מההודעה שלך שאם ישבתם לאכול אז זה היה במקום הגדול יותר, שצמוד לנמל..? ולא בפאב הקטן?
&nbsp
ולגבי האופציה של לקנות בקבוקים, זה על סמך התפריט, או שזה מעוגן במישהו שדיברת איתו ואישר? כי בפעם האחרונה שהייתי אצלם ושאלתי לגבי בקבוקים (אנחנו קונים שם בקביעות, כל פעם שיש), אמרו לנו שאין וגם לא יהיה יותר.. אבל זה היה בפאב, אז אולי במסעדה יש...?
 

salo22

New member
במקום החדש, שאלתי את המלצרית

היא אמרה שבדרך כלל יש למכירה בקבוקים (היו כמה בכניסה) אבל היא צריכה לוודא ולבדוק לגבי המלאי ולא חזרה עם תשובה. לא הייתי לחוץ לקנות, למעשה מהם לא יצא לקנות עד היום, האמת שגם הבירה שם שניסיתי בעבר כמו שכתבתי לא משכה יותר מידי לכמויות, לפחות לא כמו מכמה יצרנים קטנים אחרים, בכל מקרה לבטח ננסה כמה בקבוקים פה ושם בעתיד.
 
למעלה