דיווחים

מצב
הנושא נעול.
ועוד חדשות משדות פלשת!

האם הזדמן לך להצפין לכביש 411?
למרות שאני עובר בסביבה לא מעט, עדיין לא בדקתי את מצב התקדמות העבודות על הכביש.
ועוד חדשות משדות פלשת!
היום ראיתי מודעה בעיתון לפיה מהלילה יוסטו צמתי גדרה וכנות למרחק 100-150 מ' ממקומותיהם הנוכחיים לשם פינוי שטח לעבודה על המחלף.
כשהגעתי לאיזור ראיתי שפתחי המעקפים פונו (כלומר המחסומים הוסרו) מה שמרמז שממחר בבוקר ניסע דרך המעקפים. יהיה מעניין (וכנראה גם מעצבן...). אדווח מחר על המשמעות המעשית.
 

mauzer

New member
תוכל
?

ועוד חדשות משדות פלשת!
היום ראיתי מודעה בעיתון לפיה מהלילה יוסטו צמתי גדרה וכנות למרחק 100-150 מ' ממקומותיהם הנוכחיים לשם פינוי שטח לעבודה על המחלף.
כשהגעתי לאיזור ראיתי שפתחי המעקפים פונו (כלומר המחסומים הוסרו) מה שמרמז שממחר בבוקר ניסע דרך המעקפים. יהיה מעניין (וכנראה גם מעצבן...). אדווח מחר על המשמעות המעשית.
תוכל
?
 
ובכן, אשר יגורתי בא לי

ועוד חדשות משדות פלשת!
היום ראיתי מודעה בעיתון לפיה מהלילה יוסטו צמתי גדרה וכנות למרחק 100-150 מ' ממקומותיהם הנוכחיים לשם פינוי שטח לעבודה על המחלף.
כשהגעתי לאיזור ראיתי שפתחי המעקפים פונו (כלומר המחסומים הוסרו) מה שמרמז שממחר בבוקר ניסע דרך המעקפים. יהיה מעניין (וכנראה גם מעצבן...). אדווח מחר על המשמעות המעשית.
ובכן, אשר יגורתי בא לי
המצב הבוקר ואחה"צ היה רע מאד.

צומת גדרה הוסט באלכסון לכיוון דרום מערב. הצומת הישן מנוטרל, כאשר הבאים מדרום בכביש 40 מבצעים פניה של 45 מעלות ומגיעים לרמזור חדש. הנסיעה לכיוון גדרה, רחובות והפניה לכביש 6 (ברמזור הישן - ישר) הפכה לפניה ימינה, ואילו הנסיעה לכיוון אשדוד (ברמזור הישן - שמאלה) הפכה לנסיעה ישר. יש כמובן כאלה שעוד לא הבינו את המצב החדש ועוברים בין נתיבים תוך הפרעה לתנועה, אך זו לא הבעיה הגדולה. הבעיה הגדולה היא שבמקום 3 נתיבי נסיעה ישר יש 2 נתיבי פניה ימינה, ובמקום 3 נתיבי פניה שמאלה יש 2 נתיבי נסיעה ישר. סה"כ 4 נתיבים במקום 6, והתוצאה - עומס.
אחה"צ המצב היה עוד יותר גרוע. המגיעים מכביש 41 מכיוון אשדוד מגלים שהפניה ימינה הפכה לנסיעה ישר והפניה שמאלה... נשארה פניה שמאלה. אבל במקום 3 נתיבי פניה שמאלה יש רק אחד, שממש לפני הרמזור הופך ל-2. התוצאה - הפונים שמאלה (הרוב הגדול של המכוניות בצומת) "מספחים" לעצמם את נתיבי הנסיעה ישר כנתיבי המתנה לרמזור, וחוסמים את התנועה בשני הכיוונים. אני נסעתי ישר ונאלצתי לשחוק את הצופר כדי שכל הנודניקים ייצאו לי מהנתיב. סה"כ זמן הנסיעה הוארך ב-25 דקות!


אני מקווה שזו רק מחלת ילדות והנהגים ילמדו את הרמזור החדש ופחות יפריעו, אבל העומס הזה יישאר עד למעבר לתוואי הנסיעה הסופי, כי אין מצב ש-5 נתיבי נסיעה יהפכו ל-3.5 ולא יהיה עומס.

עד כאן משדות פלשתים.
 

בועז ל

New member
או-כן, שמעתי היום בדיווחי התנועה שהיה מעניין

ובכן, אשר יגורתי בא לי
המצב הבוקר ואחה"צ היה רע מאד.

צומת גדרה הוסט באלכסון לכיוון דרום מערב. הצומת הישן מנוטרל, כאשר הבאים מדרום בכביש 40 מבצעים פניה של 45 מעלות ומגיעים לרמזור חדש. הנסיעה לכיוון גדרה, רחובות והפניה לכביש 6 (ברמזור הישן - ישר) הפכה לפניה ימינה, ואילו הנסיעה לכיוון אשדוד (ברמזור הישן - שמאלה) הפכה לנסיעה ישר. יש כמובן כאלה שעוד לא הבינו את המצב החדש ועוברים בין נתיבים תוך הפרעה לתנועה, אך זו לא הבעיה הגדולה. הבעיה הגדולה היא שבמקום 3 נתיבי נסיעה ישר יש 2 נתיבי פניה ימינה, ובמקום 3 נתיבי פניה שמאלה יש 2 נתיבי נסיעה ישר. סה"כ 4 נתיבים במקום 6, והתוצאה - עומס.
אחה"צ המצב היה עוד יותר גרוע. המגיעים מכביש 41 מכיוון אשדוד מגלים שהפניה ימינה הפכה לנסיעה ישר והפניה שמאלה... נשארה פניה שמאלה. אבל במקום 3 נתיבי פניה שמאלה יש רק אחד, שממש לפני הרמזור הופך ל-2. התוצאה - הפונים שמאלה (הרוב הגדול של המכוניות בצומת) "מספחים" לעצמם את נתיבי הנסיעה ישר כנתיבי המתנה לרמזור, וחוסמים את התנועה בשני הכיוונים. אני נסעתי ישר ונאלצתי לשחוק את הצופר כדי שכל הנודניקים ייצאו לי מהנתיב. סה"כ זמן הנסיעה הוארך ב-25 דקות!


אני מקווה שזו רק מחלת ילדות והנהגים ילמדו את הרמזור החדש ופחות יפריעו, אבל העומס הזה יישאר עד למעבר לתוואי הנסיעה הסופי, כי אין מצב ש-5 נתיבי נסיעה יהפכו ל-3.5 ולא יהיה עומס.

עד כאן משדות פלשתים.
או-כן, שמעתי היום בדיווחי התנועה שהיה מעניין
למדי בסביבה שלך. לספר לך על היום שלי בכביש 1?
 
האמת שהיום דווקא אני יכול לספר

או-כן, שמעתי היום בדיווחי התנועה שהיה מעניין
למדי בסביבה שלך. לספר לך על היום שלי בכביש 1?
האמת שהיום דווקא אני יכול לספר
גם על כביש 1 וגם על צומת גדרה.

היום היה עליי לנסוע דווקא לי-ם של מעלה ולכן עמדתי כ-20 דקות בפקק של צומת גדרה רק כדי לפנות לכביש 7.
אין ספק שמאחד המקומות הנגישים ביותר לרכב בישראל הפכה המושבה לאחד המקומות המבודדים ביותר - וכל זה בלילה אחד...


אחרי שהצלחתי להיחלץ מהפקק הזה נסעתי חלק עד איזור שורש ומשם זחלתי עד מוצא!
למזלי אחרי מוצא ירדתי לכביש 9 ומשם לבגין דרום, שניהם היו ריקים ותוך 5 דקות הייתי ביעד. כך שבסופו של דבר לא איחרתי.
אך אנו חיים בישראל ולכן מי שהייתי אמור לפגוש איחר בשעה ו-10 דקות...

פיציתי את עצמי בפיתות הבוכריות המעולות של מחנה יהודה - אליו נסעתי כמובן ברק"ל ושילמתי רק פעם אחת על שתי נסיעות (כלל 90 הדקות עבד לטובתי).

זהו, חזרתי לשדות פלשת ומחר נקום לעוד יום של פקקים...
 

בועז ל

New member
ברוך הבא למועדון


האמת שהיום דווקא אני יכול לספר
גם על כביש 1 וגם על צומת גדרה.

היום היה עליי לנסוע דווקא לי-ם של מעלה ולכן עמדתי כ-20 דקות בפקק של צומת גדרה רק כדי לפנות לכביש 7.
אין ספק שמאחד המקומות הנגישים ביותר לרכב בישראל הפכה המושבה לאחד המקומות המבודדים ביותר - וכל זה בלילה אחד...


אחרי שהצלחתי להיחלץ מהפקק הזה נסעתי חלק עד איזור שורש ומשם זחלתי עד מוצא!
למזלי אחרי מוצא ירדתי לכביש 9 ומשם לבגין דרום, שניהם היו ריקים ותוך 5 דקות הייתי ביעד. כך שבסופו של דבר לא איחרתי.
אך אנו חיים בישראל ולכן מי שהייתי אמור לפגוש איחר בשעה ו-10 דקות...

פיציתי את עצמי בפיתות הבוכריות המעולות של מחנה יהודה - אליו נסעתי כמובן ברק"ל ושילמתי רק פעם אחת על שתי נסיעות (כלל 90 הדקות עבד לטובתי).

זהו, חזרתי לשדות פלשת ומחר נקום לעוד יום של פקקים...
ברוך הבא למועדון
 

luckydude

Active member
אגב, עקרונית הבריטים המליצו על תוכנית לחיבור

תודה בועז!
סוף סוף חוברו המסילות באיחור קל של 57 שנה....

השלמת מרובע פלשת מצטרפת לשורת השיפורים בתשתיות אצלנו בשדות פלשת:

הרחבת כביש 4 (הכביש סלול במלואו, דרושות עבודות סימון וגימור לשם פתיחתו הסופית).
מחלף בית רבן (הרמפות והמעקפים בשלבים מתקדמים).
מחלף גדרה (הרמפות סלולות, שני שלישים מהגשר בנויים, המעקפים סלולים ברובם).
צומת חצור/חפץ חיים (מעקף סלול).

אינשאללה בקיץ 14' נוכל לנסוע ברבע שעה לתחנת יבנה מערב ולעלות על הקו המהיר לת"א (שיעצור רק במשה דיין).
אגב, עקרונית הבריטים המליצו על תוכנית לחיבור
ת״א למסילת לוד-אשדוד עוד כבר בשנות השלושים (אם כי אז הכוונה היתה להתחבר יותר קרוב לרחובות).
 

alantan

New member
סופסוף, באיחור אופנתי של 706 שנה

משולש פלשת - הכול מוכן לפתיחה.
תמונה עדכנית באדיבות הנהלת הפרויקט ו"אלבטרוס" צילומי אוויר.
סופסוף, באיחור אופנתי של 706 שנה
שהרי וילהלם טל הכריז על הקמת הקו בעת מעצרו בשנת 1307!

תודה רבה על התמונות, בועז.
 


סופסוף, באיחור אופנתי של 706 שנה
שהרי וילהלם טל הכריז על הקמת הקו בעת מעצרו בשנת 1307!

תודה רבה על התמונות, בועז.

אגב אלן, האם שמת לב לכך שכעת מתחולל קרב בחאלב שהוכתר בשם "אל קדיסיא" על שמו של קרב משנת 636 לספירה?!

למען כל מי שלא מאמין שהאיסלמיסטים
פועלים להחזרת העולם למאה השביעית לספירה...
 

alantan

New member
הם לא יהיו קיימים לנצח... תן להם 300 שנה והם


אגב אלן, האם שמת לב לכך שכעת מתחולל קרב בחאלב שהוכתר בשם "אל קדיסיא" על שמו של קרב משנת 636 לספירה?!

למען כל מי שלא מאמין שהאיסלמיסטים
פועלים להחזרת העולם למאה השביעית לספירה...
הם לא יהיו קיימים לנצח... תן להם 300 שנה והם
יאבדו מכוחם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה