שרשור חדשות ועדכונים

אני באמת לא מבין - אחרים עם נטפליקס יכולים לבדוק בבקשה!

לי יש את זה בנטפליקס, אבל לפנדה לא.
 

Chandler Rulz

New member
יש וקיים. אבל לא מתורגם לעברית

עלו גם האנימות Fullmetal Alchemist ו-Fullmetal Alchemist Brotherhood
&nbsp
 

panda0zombie

New member
אוי לא למה אבל

זה לא נגמר..
&nbsp
אני לא בטוחה מה אני חושבת על זה.. כמובן שאם זה באמת קרה כמו שהאישה בטוויטר אומרת זה נורא ואיום. אני רק יכולה להעריך את זה שהוא לא מכחיש ונראה שהוא שינה את דרכיו והתנצל באמת (האישה אמרה שג'יימס התקשר אליה להתנצל אחרי המקרה)
אבל מה שהוא אמר "פרטים לא מדוייקים"? מה זה אומר?
 
אוי חרא

לא שזה בדיוק קשה להאמין עליו כי הוא תמיד עושה רושם של דוש. זה עדיין מעציב.
אני הרבה יותר אוהב את אחיו, דייב. אני מקווה שהוא לא עשה דברים כאלו.
&nbsp
הראיון בנושא אצל קולברט היה ממש מוזר. זה גם בא אחרי ראיון שלם ושמח על הזכיה שלו בגלובוס הזהב. כלומר רק אחרי איחולים ומחיאות כפיים וכל זה הוא הגיע לנושא הזה.
וגם אז זה היה מוזר כי ג'יימס הסביר למה הוא ענד את הפין של Time's Up והקהל שוב מחא לו כפיים. ואז גם בסוף מחאו לו כפיים.
הוא איכשהו הכחיש ואמר שצריך להקשיב לנשים שהאשימו אותו במקביל. והוא דיבר כל הזמן על כך שהוא יקח אחריות על מה שהוא עשה, אבל הוא לא בעצם הודה שהוא עשה משהו.
לא שאני בטוח מה הוא היה אמור לעשות בכזה ראיון.
האמת שאני די מאוכזב מסטיבן קולברט שקיים איתו את הראיון הזה. אולי זה נכון יותר באמת שהוא כן בא וקולברט כן העלה את הנושא - לעומת מצב שבו מבטלים את ההופעה שלו ופשוט לא מדברים על זה - אבל זה יצא לדעתי ממש לא טוב.
 

kordilia snake

New member
האמת שכבר ביום ראשון-שני

תהיתי כמה מאלו שהסתובבו על הסיכות הטרידו פעם מינית ואמרתי לעצמי שאני צינית מידי
.
&nbsp
מה הוא היה אמור לעשות? במידה והוא באמת עשה משהו להתנצל בתור התחלה זה דיי הגיוני. בקשר לשאר אני מניחה שלבטל את האירוע זה הכי קל, והדבר הבא שיקרה לדעתי זה שדיי יעלימו אותו לתקופה הקרובה עד שזה שוב יהיה בסדר להטריד נשים מינית...
 
גם אני חשבתי על זה

ולא נראה לי שאת צינית מידי, קשה מאוד להאמין שאף אחד מהגברים שם לא עשה משהו פעם.
יש גם עניין של רמות של דברים ואנשים שבטח שיכנעו את עצמם שמה שהם עשו היה בסדר. אבל גם בטח יש אנשים שמביעים תמיכה בתנועה ובפנים פשוט מחזיקים אצבעות שאף אחת לא תחליט פתאום שהגיע הזמן לספר את הסיפור שלה לגביהם.
אני כל הזמן הסתכלתי על פרצופים של גברם שם במהלך נאומים של נשים או כשסת' דיבר על הדברים האלו, וניסיתי להחליט איזה מבטים מסתירים פחד.
&nbsp
&nbsp
לגבי ג'יימס פרנקו, כשאמרתי "מה הוא היה אמור לעשות בכזה ראיון" - ברור לי שאם הוא עשה משהו הוא צריך להודות בזה, אבל אני גם מבין שהוא לא יודה בזה.
כמו שאם נניח הוא רצח מישהו בעבר ועכשיו סטיבן קולברט ישאל אותו אם הוא רצח מישהו בעבר, אז הוא ישקר לגבי זה.
כי אם הוא עשה מה שכנראה אומרים לגביו זה כנראה יחסל את הקריירה שלו.
&nbsp
האמת שהפיתרון האמיתי בשבילו אם הוא רוצה באמת להסדיר דברים, בלי שזה יהרוס לו את הקריירה, זה מה שסטיבן אמר - לעשות את זה מחוץ לעין פומבית. אני יכול להבין למה ההאשמות נעשו באופן פומבי, אבל נראה לי הגיוני שיפתרו את זה הרחק מהציבור.
כלומר בהנחה שזה משהו שאפשר לפתור (שזה לא מצב שהוא סכנה לציבור ו/או ממש צריך לשבת בכלא על מה שהוא עשה). אם פרנקו צריך להתנצל, להביע חרטה אמיתית, לשכנע את הנשים שהוא כנה ושהוא לא יעשה את זה שוב. במצבים מסוימים אני מאמין שאפשר להסדיר משהו באופן כזה.
 

kordilia snake

New member
אז התגברתי על הבחילה וקראתי

לעומק מה הוא עשה ובאמת זה לא משהו שאפשר להתעלם ממנו. אבל באמת שניסיתי לבחון את זה מכול כיוון ואני לא חושבת שיש דרך נכונה לפתור את הדבר הזה.
&nbsp
ורק עוד דבר אחד, לא משנה מה הן היו עושות אנשים היו באים אל התלוננות בטענות. אם הן לא היו עושות את זה בפומבי היו אומרים שהן ניסו לסחוט אותו/ לרכב על הגל וכ'ו.
תמיד שיש סיפור כזה האשמה תמיד נופלת בדרך כול שהיא על הנשים לא משנה מהן עשו בסיטואציה. זה לא הוגן או צודק אבל ככה הרגילו אותנו הנשים שזה עובד נאנסת, עברת הטרדה מינית? בואי נתחיל קודם במה לבשת,כמה משקאות שתית ולמה את לא יוצאת מהבית מכוסה בבורקה ומלווה בגבר...
 
את יכולה להפנות אותי

כי באמת אין לי מושג.
ואתמול היה ראיון של פרנקו עם סת' מאיירס, אז עוד יותר מסקרן אותי מה בעצם העניין ואיך סת' מצדיק את זה שהוא הזמין אותו.
&nbsp
&nbsp
וללמקרה שזה לא ברור, אני בהחלט לא ניסיתי לומר שזה לא בסדר שהן יצאו עם זה בפומבי. מה שאני אמרתי (ומה שלהבנתי גם קולברט אמר) זה שפרנקו יכול לנסות להמשיך טיפול בעניין באופן פרטי מהצד שלו.
 

kordilia snake

New member
מתוך THR

https://www.hollywoodreporter.com/news/james-franco-accused-sexual-misconduct-by-5-women-1073910
&nbsp
כבר חמש נשים מאשימות אותו ב-sexual misconduct.
&nbsp
וכרגע אם יטפלו בזה בפרטיות, זה יגמר רע לכול הצדדים בעיקר אם הוא ישלם לנשים האלו כסף. מצד שני אין גם דרך לסיים את זה טוב.
&nbsp
(וזה לא כעס אישי נגדך
כול הדברים האלו פשוט מעצבנים ומתסכלים אותי
)
 
טריילר חדש עבור Our Cartoon President

סדרת האנימציה בהפקתו של סטיבן קולברט יוצאת ברשת Showtime ב11 לפברואר.

 
למעלה