Horizon גיימפלי מהPS4 המקורי ורשמים!. (חפירה)

evilplate

New member
חחח זו לא בושה

כולנו היינו שם לפחות בהתחלה, מה שכן שתדע לך שנועם גת היה משחק עם כריסטי כדמות הראשית שלו באחד הטקנים המאוחרים יותר באותו הדור, זו גם דמות עם המון סקיל למי שיודע להשתמש בה, יש מצב שהוא גם לקח עם כריסטי את אליפות אירופה אפילו, אבל ברור ש 99 אחוז מהישראלים חירבשו איתו/ה את הצורה.
&nbsp
מה שכן אם כבר אתה קונה את טקן 7 אז תקח באמת את אחת מהדמויות שקצת מזכירות את הסגנון של סטריט ותנסה קצת להתמקצע, קמפיין זה טוב ונחמד ויכול להוות תמריץ אבל בסופו של דבר הבשר זה האונליין ואם תחרבש שם עם אדי אתה תחטוף בראש ;)
 

amithas190

New member
לדעתי ברמות הגבוהות אדי היה אחד החלשים

התנועות שלו כלכך יחודיות שאתה מבין בשניה איזה מתקפה הוא הולך לעשות.
&nbsp
אני מתייחס לטקן 3 כן ? חחח
 

evilplate

New member
הגעת לרמות הגבוהות כדי לדעת? P:

בכל אופן לפחות בטקן 4 או 5 (לא זוכר איפה הוא שיחק איתה) הדמות הזו יכלה להיות קטלנית מאוד גם ברמות הגבוהות.
 

amithas190

New member
באופן יחסי במשחק ההוא

הגענו לרמה שכמעט כל מכה אתה מצליח לחסום .
דרך אגב אתה יודע מי הדמות הכי חזקה בטקן 3? הדרקון גון כי רק לו יש מכה שאי אפשר לחסום אותה ואי אפשר להתחמק ממנה
 

evilplate

New member
חבר אתה לא נשמע כמו מישהו שהתמקצע בתחום מספיק

אפילו לא קשור לטקן ספציפית אלא לפייטרים בכלליות, לא בקטע רע כמובן, פשוט לפי מה שאתה אומר זה נשמע שבעיקר שיחקת מול המחשב או מול חברים בצורה מוגבלת ולא נכנסת לזה חזק מדי.
&nbsp
&nbsp
 
טריילר חדש לנינטנדו סוויץ, נינטנדו שוקלת יורש ל3DS.

טריילר חדש ומושקע לסוויץ די חושף שנינטנדו לא בדיוק יודעת למי לשווק את הסוויץ, זה נראה מהטריילר כאילו היא מנסה להקסים תלמידי מכללה שיביאו איתם

את הסוויץ למעונות לשחק מריו קארט וסמאש,וזה שוק... אממ נישתי ביותר.

גם אם הסוויץ היה קיים בתקופה שלמדתי במכללה אני יכול לספור על יד אחת את האנשים שהיו מעונינים לשחק איתי בזה שם,וכולנו היינו סוג של חנונים שחולים על טכנולוגיה, מי יותר ומי פחות.(גם אם אין לי מראה טיפוסי של חנון)

אני זוכר שלפני שהסוויץ נחשף כתבתי כאן לevil או CMC שאם זו קונסולה היברידית אני לא רואה אנשים מתלהבים מהאפשרות שאפשר לשחק מריו קארט 8 בשירותים אם זה האס של נינטנדו.

אבל מסתבר שזה בדיוק אחד האסים של נינטנדו, צירפתי טריילר נוסף לסוויץ שבו נינטנדו מנסים לשכנע אותנו שלשחק מריו קארט 8 בשירותים זה... ה..דבר.

בנתיים ביפן... היפנים לא בדיוק קונים את זה שהסוויץ היא קונסולה ניידת ומתייחסים אליה בתור יורשת לWII U ולא קשה להבין למה.

תארו לכם חברים, שלמשפחה יש סוויץ בבית, איך מחליטים למי מותר להוציא את הסוויץ מהבית ומה עושה מי שרוצה לחזור מהעבודה/לימודים ולשחק בה בסלון ואז הוא מגלה שמישהו מהמשפחה הוציא אותה מהבית?

הקונסולה הזו גם לא ממש זולה ככה שזוג הורים לא בדיוק יכול לקנות לכל אחד מבני הבית סוויץ משלו...

נינטנדו אמרו שהם שוקלים יורש ל3DS כי הם מזהים שהשוק צריך יורש כזה.

אבל נחייה ונראה, אם הסוויץ יכולה להיות יורש, נינטנדו בהחלט חלמה על זה אני בטוח.

בנתיים הסוויץ נראת כמו הWII U במובן הזה שהיא jack of all trades master of none



 

מישהו 2

New member
נינטנדו מנסה להראות שהקונסולה הזאת לכולם

והעניין הוא שזה לא רק מריו קארט 8 שאתה יכול לשחק בשירותים, הם שמו דגש בכנס שלהם על משחקי עולם פתוח לא סתם, אלא כדי להראות שגם משחקים כמו סקיירים, זלדה החדש וכו' תוכל לשחק בחוץ
 
ברמה האישית אני לא מוציא קונסולות ניידות מהבית.

אלא אם כן אני לוקח אותם לחופשות משפחתיות/חופשות בכללי.אז אני ברמה האישית לא פונקציה.

אבל אני חושב על היפנים שכן רוצים ניידת שהם יכולים להוציא מהבית לשחק ברכבת בדרך הביתה, או לשבת עם חברים בפארק ולשחק על הדשא ביפן הדברים האלה באמת קורים.

אבל מהסיבות שהזכרתי אני לא רואה בחור יפני מרגיש בנוח להוציא את הסוויץ מהבית, כששאר בני הבית רואים בה קונסולה נייחת שצריכה להישאר בבית.

בארצות הברית יש קבוצה ענקית של ילדים שאוהבים לשחק מריו קארט בחוץ בכל מיני מקומות עם ה3DS שלהם, גם הם אני לא רואה את ההורים שלהם קונים להם סוויץ.

אני אישית חושב שסקיירים נייד זה פצצה כי אני אשמח לשחק אותו במרפסת/במיטה/ בחופשות, אבל אין הרבה אנשים שמתלהבים מהאופציה הזו.

אם נינטנדו היו מבינים שקהל היעד של הסוויץ זה אנשים כמונו שכבר יש להם פס4. הם היו מוציאים כבר משחקים שהיו גורמים לכל הפורום כאן להגיד שהם רוצים סוויץ, אבל הם לא יודעים מי קהל היעד האמיתי לפי דעתי.
 
מנכל נינטנדו צופה שהסוויץ תמכור טוב כמו ה.WII

WTF ? מה הוא שתה? לפני הכול אני רוצה להזכיר שמנכל נינטנדו הנוכחי הוא באמת איש מבריק בצורה יוצאת דופן לפחות במה שקשור לשיווק ומכירות.
הוא אחד האנשים שאחראים לתופעת ה"פוקמאניה" בשנות ה90 נינטנדו די חייבת לו את הצלחת המותג במערב, בזכות השיווק המצוין שעשה.

נוסף על זה, הוא האיש שתמיד הזהיר את המנהלים בנינטנדו שהWII U הולך להיות כישלון ואסור להם להוציא אותה.

חחח לאור ההיסטוריה שלו, אתם בטח מסכימים איתי שזה הזוי שהוא חושב שלסוויץ יש איזשהו סיכוי להתקרב לWII המקורי מבחינת הצלחה במכירות ובמיינסטרים.. חלומות בהקיציץ. במקרה הכי ורוד אני נותן לסוויץ 32 מליון עד שהיורשת שלה בשוק.וזה גם רק בתנאי שיהיה לה משחק פוקימון ראשי.
http://www.gonintendo.com/stories/273166-nintendo-president-
kimishima-expects-switch-sales-to-reach-wii-le
 

evilplate

New member
חי בסרט

בהמשך לדיון שלנו על הסוויץ׳, ציינת שכמובן שלא תקנה את הקונסולה במחיר מלא וזאת בדיוק הבעיה של המכשיר.
&nbsp
אם היה לה מחיר של קונסולה שנייה לבעלי PC/XB1/PS4 עוד הייתי יכול לראות איך היא מצליחה, אבל מה יקנה חוץ ממעריצי נינטנדו הכבדים כזו חרא של חומרה במחיר שזהה לקונסולה ראשית? לא הרבה ואני מאמין גם שהאפיל של הניידת ממש לא מדבר לרוב השחקנים הכבדים, כאילו אתה רואה את עצמך משחק עכשיו משחק AAA כבד ברכבת?
&nbsp
מנכ״ל נינטנדו חי בסרט שלא ברור לי מאיפה הביא אותו, אני לא הבנתי את האפיל של הקונסולה הזו עוד מסרטון החשיפה הראשון שלו שהלהיב את כולם, ברגע שנחשף עד כמה היא יקרה ושאונליין יעלה כסף למרות שיהיה עלוב בהרבה משל התחרות זו כבר היתה חותמת סופית לכישלון המתקרב שלה.
&nbsp
אני כן נותן לה איזה 40 מליון אם היא מחליפה גם את ה 3DS כי בכל זאת יש לנינטנדו קהל לא קטן עבור הניידות שלה, אבל בסופו של דבר הם יצאו קרחים מכאן ומכאן, יאבדו גם מהקהל של הקונסולות וגם משל הניידות, מה שכן בטח תהיה לה הצלחה יפה ביפן.
 
אם היא יורשת אמיתית ל3DS... אז 40 מליון באמת על הפרק אבל...

לפי הדיבורים של המנכל של נינטנדו על זה שהוא מזהה צורך ביורשת ל3DS. אני לא באמת בטוח שזו היורשת של ה3DS והWII U כאחד, אלא יותר יורשת לWII U רק עם ביצוע יותר מלוטש.

נינטנדו אירופה גם אמרו שלפחות עד 2018 ה3DS ימשיך לקבל מהם תמיכה רצינית של צד א' אז רואים כאן שנינטנדו לא ממש הולכת לתמוך בסוויץ בכל הכוח לפחות עד 2018 ...

אני יכול להבין למה נינטנדו תעשה את זה, להמון אנשים יש 3DS וכל עוד נינטנדו יכולה להמשיך לפתח משחקים ברמת תקציב של משחקי PS2 ולעשות מהם רווח,
אין להם סיבה לקפוץ לרמת הפקה שיותר גבוהה מרמת ההפקה של הPS3.

חוץ מזה כמו שכתבתי באחת התגובות לא רק אני ואתה לא רואים את עצמנו
משחקים בסוויץ במשחק AAA ברכבת, גם היפנים שהם בטח קהל היעד העיקרי של הסוויץ, כרגע לא רואים בה יורשת ל3DS ועדיין אי אפשר לדעת אם היפנים ירכשו אותה בהמוניהם כמו את ה3DS.

גם לא ראיתי באירוע של הסוויץ שום משחק שאמור להטריף את היפנים.

לא היה מונסטר האנטר שזה מה שהם משחקים עם חברים.

היה איזה Xenoblade 2 שזה JRPG שרק האוהדים השרופים של נינטנדו מתלהבים ממנו, הפאנטים של הז'אנר לא ממש משתגעים עליו שזה כולל אנשים כמוני ואת רוב היפנים.

בשביל היפנים אני רואה רק קיילר אפ אחד לסוויץ שזה DQ11, אבל הוא יהיה זמין גם ל3DS ולפס4 ככה שאין ליפנים סיבה לקנות סוויץ בשבילו...

בקיצור, אני די בטוח שנינטנדו באמת חלמה שזו תהיה קונסולה היברידית
שתדבר גם לקהל ה3DS וגם תהיה קונסולה ביתית, אבל השוק אומר את דברו, וגיימרים ברחבי הגלובוס מתייחסים אליה כנייחת.

אם זה יהיה המצב אז לפי דעתי היא תעשה 30-32 מליון.

אם איכשהו היא תהיה יורשת אמיתית ל3DS אז כן 40 מליון.
 

evilplate

New member
מסכים עם הניתוח והתחזית שלך

בכלליות אני חושב שלנינטנדו היה סיכוי יותר טוב להצלחה עם קונסולה מודרנית נייחת רגילה, ככה היו מקבלים תמיכת צד ג׳ מלאה וגם היינו רואים זלדה שנראה יותר טוב מהוריזון ומי יכל לסרב לזה?
&nbsp
אבל הם חושבים שהם בתוך בועה משל עצמם כאילו לא קיימות עוד קונסולות, הבועה הזו תתנפץ בקרוב.
 
הם כנראה מפחדים ש...

קונסולה מודרנית נייחת רגילה תמכור 21 מליון יחידות כמו הקיוב שהיתה הכי זולה, ממש חזקה ועם בלעדיים רצינים כמו רזי פלוס נינטנדו, פלוס ליינאפ בלעדי של קפקום, פלוס ריימיק של MGS, פלוס בלעדיים של סגה.

אבל כן אין באמת דרך לדעת אם גם קונסולה ניידת מודרנית תכשל ככה או תצליח.

הרי אי אפשר לשכוח שהרבה גיימרים של נינטנדו לא היו בני 18+ בתקופת הקיוב ולא יכלו לקנות לעצמם קיוב. היום להרבה מהם יש כוח קניה ובטח היה הולך
על קונסולה חזקה של נינטנדו.

זה ממש מעניין אותי אם קונסולה חזקה של נינטנדו היתה מצליחה היום.

נראה לי שנינטנדו גם די מפחדים מהיחס שחברות צד ג' נותנים להם.

חברות צד ג' זילזלו בקיוב למרות שהיה מאוד חזק לתקופתו.

את רוב המשחקים של איידוס לדוגמא הוא לא קיבל ואת אלה שקיבל קיבל באיחור
וכבר אז הגיימרים של נינטנדו התחילו להתעצבן שלא כל משחקי הצד ג' יוצא אליהם.
 

evilplate

New member
אחי אל תשכח שבתקופת הגיימקיוב

הארכיטקטורה היתה שונה ומורכבת יותר (של כל הקונסולות בזמנו, לא משהו נגד נינטנדו ספציפית, פשוט אז כל חברה פיתחה חומרה אקזוטית עם כלי פיתוח ייחודיים) וגם נינטנדו היתה חייבת כהרגלה לדפוק משהו עם הדיסקים הקטנים האלה (זה כאילו הם חייבים בכללל קונסולה אפשרית חוץ מהנס והסנס לדפוק משהו, מה הבעיה שלהם להוציא קונסולה סולידית ונורמלית בלי חסרון ענקי שדופק משהו כמו שסוני עשתה עם הפס1-2-4 וגם כמו שמייק עשתה עם הבוקס הראשון וה 360 לעזאזל??) וגם סוני פשוט דרסה את התחרות אז וואלה היתה פה סיטואציה דיי ייחודית שלא הייתי על סמך מה שקרה שם לוקח כזה 180 מעלות והופך לחברת קונסולות גימיקים מבאסת.
&nbsp
אז בסדר הלך להם עם הווי, בעיקר בשנים הראשונות אבל כבר כמה שנים טובות (התחיל עוד מדור הווי) הם מפסידים כסף ומאבדים רלוונטיות ולדעתי הם הולכים ליפול עם הסוויץ׳, למה לא לתת ניסיון קונסולה מסורתית נוסף עם חומרה נורמלית ובלי גימיק שמייקר את הכל?
היום זה לא ימי הגיימקיוב, כולם עם חומרת מחשב ואותה ארכיטקטורה, צד ג׳ יוצא כמעט להכל, למה שגם הם לא יקבלו? מספיק שימכרו סביר בשביל זה ואני בטוח שעם זלדה שנראה כמו הוריזון הקונסולה היתה מוכרת סביר, יכלו להוציא עכשיו קונסולה בכח של הפס4 או קצת יותר באיזה 250$ וואלה הרבה לדעתי היו קופצים, עכשיו הם שוב לוקחים הימור ולדעתי הם יכשלו.
 
לזכותם אפשר להגיד שהקיוב עדיין היה הרבה יותר

ידידותי למפתחים מהPS2 למרות הגבלת הנפח. ועדות לזה אפשר לראות בזה, שיש לנו אימולטורים מדהימים לגיים קיוב לווי ואפילו לWII U

מצד שני עד היום אף אחד לא מבין עד הסוף איך הPS2 עובד ב100 אחוז,.
חוץ מסוני עצמה והמפתחים המעטים שממש התאמצו לפצח אותה כמו נוטי

דוג,שהם גם סוני בעצם.האימולציה של הPS2 מצליחה בזכות זה שיש היום מחשבי PC שהם כאלה מפלצות שהכוח שלהם מפצה על מה שמפתחי האימולטור לא פיצחו עד הסוף לגבי הPS2.

אבל כן, אין מה להשוות את זה לחומרת PC סטנדרטית.

הקטע הוא שלפני שאיווטה נפטר (ז'ל) הוא כבר תיכנן את הסוויץ לפרטי פרטים
אז כידוע לך נינטנדו כבר הייתה מחויבת לחזון המשונמך שלו.

אולי בדור הבא תהיה לנו תקווה לקונסולה טובה מהם אחי :)

אבל גם אז אני לא סגור על זה שנראה מהם עוצמה.

כי לפי דעתי נינטנדו פשוט לא רוצים ליצור משחקים ברמת הפקה של PS4

אחת הסיבות שהייתי בטוח שהNX לא יהיה חזק בהרבה מהWII U היא שראיתי
כמה נינטנדו התקשו לפתח משחקים לWII U.

לא היה סיכוי שהם יהיו מוכנים לרמת הפקה של PS4 כל כך מהר, עד היום להוציא משחקים ברמה של PS3 קשה להם וסוחט מהם את כל הכוח.

מבחינתם זלדה בגרפיקה של הוריזון זה פשוט משהו שיקח להם עד 2027 לפתח חחח.

אפילו את ה3DS הם מפחדים להרוג בגלל זה.

ועכשיו שהם מצאו את שוק הסמרטפונים הם הולכים לסחוט אותו בכל הכוח
עם משחקים זולים לפיתוח.


אני לא רוצה שהסוויץ יכשל כי אני הולך לקנות אותה אבל דאמט אני רוצה שהם יבינו שככל שהם ימשיכו עם הקונסולות המשונמכות האלה לאנשים ימאס מהם לתמיד.

הרי אם לסוויץ הזה לא יהיה פוקימון יש מצב שאיפלו ל30 מליון הוא לא יגיע
זה הכול תלוי כמה נתח שוק מה3DS הם יצליחו להעביר אליו.

פוקימון יעזור להם לפחות להגיע לאזור ה30, בלעדיו זו יכולה להיות קונסולה של 25 מליון ואפילו אעז לומר למטה מכך.

אם לא יהיה להם פוקימון אז הסוויץ הזה זה ויטה עם סופר מריו וזלדה מה שאומר שאם הויטה עשתה 15 מליון ומריו וזלדה יתנו דחיפה של עוד 4-5 מליון יש פה קונסולה של 19 מליון בלחץ.

קיצור בחלום הכי ורוד שלהם הם 30-40 מליון ובמקרה הכי קיצוני 19-20 מליון דאמט.
 

evilplate

New member
הגיימקיוב היה אולי יותר קל לפיתוח

אבל הפס2 היתה מפלצת והקונסולה הראשית של כל התעשייה, תחשוב איזה מצב אבסורדי זה שחברות צד ג׳ שאין להן איזה הסכם בלעדיות עם סוני או משהו, לא מוציאות את המשחקים שלהן לקונסולות אחרות או סתם זורקות להן איזה פורט שנה אחרי כאילו מדובר בשחקני PC חח, דבר כזה הוא חסר תקדים וזה לא יחזור על עצמו יותר (למרות שבדור הזה סוני דורסת את התחרות מבחינת ליינאפים בכל זאת), הסוויץ׳ היתה זוכה לתמיכת צד ג׳ אם היתה עם חומרה נורמלית וארכיטקטורת PC כמו מייק וסוני כי פשוט זה נורא קל היום, ברור שהיתה צריכה למכור סביר לפחות אבל אין סיבה שלא.
&nbsp
לא מבין למה הם לא יכולים להפיק משהו ברמה של פס4, מדובר בחברה עשירה מאוד למרות הפלופ של ה WIIU, לאורך רוב הדור הקודם היא היתה שווה יותר מסוני אפילו, עכשיו כבר לא מן הסתם בזכות הפס4 אבל בעיקרון יש לה המוווון כסף (צריך לזכור שהיא לא חיה רק על שוק ה AAA הנייח כמו מחלקת המשחקים של סוני אחרת באמת היתה פושטת כבר רגל אחרי הדור שהיה לה) ואין שום דבר שמונע ממנה לפתח קונסולה ומשחקים מודרנים, אני מסכים עם המספרים שהצגת פה, אם נינטנדו מצפה להרבה יותר מזה הולכת להיות להם התעוררות קשה עם הסוויץ׳.
 
הם עשירים מאוד, אבל צוותי הפיתוח שלהם...

לא הורגלו לפתח משחקים ברמה הזו של משחקי PS3 אז בטח לא PS4.

אחי זוכר איך כל המפתחים פשוט לא הצליחו להתמודד עם דור הPS360 בהתחלה? וכולם אמרו כמה זה קשה לפתח? תחשוב שנינטנדו נתקלה בקשיים האלה.
שש או שבע שנים אחרי כולם.

עד היום הם אומרים שהם לא שיערו שיהיה כזה קשה לפתח משחקי HD.

אני מוכן להתערב שאת משחק המריו לסוויץ הם מפתחים שנים לWII U.

וכל המשחקים של הWII U מרגישים ונראים כמו משחקי 3DS
שהמודלים הגרפים שלהם עברו קפיצה לHD.

כאילו ממש אפשר להרגיש שהם לא יצרו מודלים מאפס הם פשוט לקחו מודלים קיימים של משחקי 3DS ושיפצרו אותם.


הם עשירים ביותר אבל אני די בטוח שהם לא הגדילו את הצוותים הפנימים שלהם
ברמה כזו שיוכלו להתמודד עם משחקי PS3/PS4 ושאין להם כוונה לעשות את השרגון והשינוים המבניים לארגון כדי להוציא משחקי HD בקצב מטורף.


תראה למשל את המפתחים של xenoblade הJRPG ההוא.
הם לא רק עשו לWII U את המשחק הכי HD ועולם פתוח שיש לו, הם גם עוזרים
לצוות של זלדה לפתח את זלדה החדש.

לא אתפלא אם הם הצוות היחיד של נינטנדו שממש יכול לעשות משחקי עולם פתוח ברמה שמצפים מדור הPS3.

אם נינטנדו היו קצת מודרניים הם יכלו להתחיל לעשות אאוטסורסינג של המשחקים שלהם לחברות מערביות שיפתחו להם משחקי PS4, אבל נינטנדו הם פריקים

של שליטה שאוהבים לשלוט בכל חלק הכי קטן של המשחקים שלהם וכמעט כל חברה מערבית שעשתה איתם פרויקט מספרת איזה סיוט זה היה וכמה בנינטנדו שתלטנים וכמה היה סיוט לעבוד איתם.

אפילו, משחק HD לא מושקע ומטורף כמו STarfox לWII U קיבל אאוטסורסינג
לפלטיניום...וגם סמאש 4 קיבל אאוטסורסינג המפתחים של טקן עשו אותו.

וגם המשחק פוקימון טקן, זה לא נראה שנינטנדו יכולים לפתח משחקים כאלה
לא בלי לשנות את כל החברה מהשורש.

וזו לדעתי בעיה שכסף לא יכול לפתור.

צריך שיבוא לדעתי איזשהו נשיא שיש לו אומץ להפוך את נינטנדו למודרנית בלי להרוס את הDNA והקסם שלה.

איווטה היה מדהים כבן אדם כנשיא אבל רואים שלא היה לו אומץ להפוך את נינטנדו למודרנית.

וזה קצת עצוב מה שקרה לו, אני לא שולל שהוא קיבל את הסרטן הזה מרוב סטרס וחיים לחוצים, עצוב.
 

evilplate

New member
יש מצב שאתה צודק

זאת הבעיה עם החברה הזאת, כמה שמפוצצת בכשרונות הכי גדולים בתעשייה היא עדיין מיושנת ושמרנית מאוד במהות שלה, בגלל זה גם הסוויץ׳ יהיה כישלון ואני חוזה שאם לא תעבור טיפול שורש כמו שאמרת היא לא תחזיק עוד הרבה שנים בשוק הנייחות AAA :/
 
תסתכל אפילו על פיקמין 4 גבר.

זוכר כמה שנים מיאמוטו אמר שהוא כבר מוכן? ופיקמין 3 זה המשחק HD הראשון
שנינטנדו הוציאה אז איפה היה פיקמין 4 באירוע של הסוויץ? אפילו משחק כזה
לוקח להם כל כך הרבה זמן להראות ולחשוף?

איווטה פשוט תקע אותם בדור הPS2 למשך שנים.

תראה כמה מהאקסקלוסיבים של הWII U, קיבלו פורטים ל3DS
סמאש 4, מריו מייקר, יושי, זלדה Hyrule Warriors רבים חושבים שהמשחקים האלה פותחו במקור כמשחקי 3DS ואחר כך נינטנדו שיפצרה אותם לHD

בשביל שיהיה לה ליינאפ HD לווי יו ועכשיו שהWII U נכשל הם מוציאים את הגרסאות המקוריות האלה.

לזכותם הם מתחילים לגלות סימנים קטנים של מודרניות בנוגע לסמארטפונים.

עד לפני כמה שנים שמענו את איווטה אומר "בחיים לא נוציא משחקים לסמארטפון"
ובסוף התגלה שעוד כשהיה חי איווטה הוביל ויזם את המעבר של נינטנדו
לסמארטפונים.

אולי יום אחד נראה אותם נכנעים ומפתחים לסוני ומייק (אם מייק תיהיה בשוק)
או שאולי יציאה של מייק מהשוק יכולה לעשות שינוים חיובים בנינטנדו מהסוג שאנחנו רוצים לראות.
 

evilplate

New member
בכנות לא ידעתי שקיים פיקמין 4 שמפותח הרבה זמן כבר

חידשת לי, בכל אופן יש מצב שאתה צודק, אבל אם סוני מוכנה לדור הפס4 אין סיבה שנינטנדו תהיה אחרת אם היא היתה פועלת באמת בכיוון הזה, החלום שלי זה שהם יפתחו לקונסולה של סוני ויהיו חברת צד ג׳ סופר מצליחה בכלליות עם רווחי שיא כמו EA או משהו, ברמה כזו שזה יפצה אותם בגדול על כך שאין להם קונסולה משלהם, לא יודע עד כמה הפנטזיה ריאלית.
 
למעלה