Horizon גיימפלי מהPS4 המקורי ורשמים!. (חפירה)

מי באמת יעדיף LBP על יומו של הטנטקל או רובטריקים?

אני זוכר כאן מלא אנשים שאמרו שהם לפחות יקנו את הרובטריקים בהנחה, עטלפוני רצה, Playgirl רצתה אני רציתי. מי כאן ממש רצה לשחק ביומו של הטנטקל? רוב הפורום כאן אוהב קווסטים כאלה.

שקיבלנו NBA אולי אנשים לא אהבו את הבחירה הזו כי זה ספורט ואנחנו לא פורום של משחקי ספורט אבל לפחות תודה שזה כן משחק איכותי בז'אנר שלו גבר.

LTB 3 ? אני בקושי רואה אנשים שיש להם מה להתלהב ממנו, משחק מסריח
שהשליטה שלו מרגישה קשה וכבדה כמו שלב המים במריו.

היום אני יכול לקנות מריו מייקר על ה3DS/סוויץ WII U וליצור ולשחק במאות אלפי שלבים בפאקינג מריו בגרפיקה עדכנית או ישנה, מה אני צריך את הLTB הזה שנינטנדו נותנת לי את הטופ ?

וגם הבנתי שהסינגל פלייר של LTB 3 זה 5 שעות בלחץ ושיש לו באגים ששוברים את המשחק ומונעים ממך לסיים אותו.

אז באמת שאין לי מה להתלהב מהחודש הזה.
למרות שהפלוס נקטל כאן ברמות שאנשים מסוימים הרגישו שאני מגן עליו עד רמה של ירידה לפסים אישיים אני עדיין חושב שהיתה לנו מגמת שיפור.

ואני עדיין חושב שזומבי U זה משחק שאנשים כן ישחקו בו בחינם, לא משהו שאני יכול להגיד על החודש הזה.


אה ונכון אמרתי שהנינג'ה הזה נראה כמו משחק גיים בוי קולור?
הוא אפילו לא נראה כמו משחק AAA לגיים בוי קולור, לפחות המשחקי AAA של הגיים בוי קולור כמו alone in the dark וצעצוע של סיפור היו פלא טכנולוגי אז אפילו לרמה הזו החודש הזה לא הגיע.
 

מישהו 2

New member
מסתבר שלא מעט אנשים מעדיפים LBP על טנטקל ורובוטריקים חח

אבל אל תדאג אני די בטוח שאחרי החודש הזה, בגלל שסוני מבחינתה הביאה "משחק"
הציפיות לחצי השנה הקרובה זה משחקים כמו טנטקל ורובוטריקים
 
אני לא קולט איך אתה מחשיב את LBP משחק יותר שווה מטנטקל ורובו

טריקים.הטנטקל הוא קלאסיקה שעומדת במבחן הזמן משחק שהגרפיקה שלו עברה שיפוץ מאסיבי כדי להתאים לדור הזה, משחק עם דיבוב זה כמו לקבל משחק של TT רק יותר טוב וקלאסי.

רובטריקים זה לא איזה מאסטר פיס או קלאסיקה אבל הוא כן משחק מהנה ביותר, הגרפיקה שלו מושקעת והוא מזכיר מאוד משחקים קלאסים מתקופת הPS1/מגה דרייב, רק בגרפיקה עדכנית.

זה לא שהוא משחק זבל כמו האגדה של קורה או צבי הנינג'ה.

אני באמת לא מבין איך אתה יכול להעדיף את LBP על משחקים כאלה.
ולקרוא לLBP יותר משחק מהם.
 

מישהו 2

New member
כמוני , כמוך

אני לא יכול לקלוט איך אתה מחשיב משחקים כמו טנטקל ורובו ליותר משחקים מ- LBP.
משחק דגל של סוני, AAA שצוות גדול של אנשים עבד עליו. הכין מערכת שלמה וכמעט בלתי מוגבלת של הכנת שלבים משלך בצורה מקורית. משחק שבו אתה יכול לפגוש אנשים מכל העולם , לשחק בשלבים שהם יצרו, עבודת צוות. משחק שמאפשר להיפגש עם חברים ולעשות שטויות, להרביץ אחד לשני , להפיל אחד את השני בכוונה תוך כדי שלב. להדביק כמו מיני דברים מצחיקים על הראש של השחקן שלהם וכו'..
&nbsp
LBP זה משחק שיש מאחוריו השקעה אדירה וששווה יותר מ- 5$ של משחק נושן או משחקים שכל כולם עלילתיים וצריך ללכת וללחוץ על טקסטים. ובנוסף לזה אני חושב שגם המשחק של קורה היה משחק קצת יותר כיף מהרובטריקים. כנראה בגלל שאני יותר אוהב את הסדרה של האווטאר והיו קטעים מונפשים של האנימה במשחק, הקרב בוס הסופי היה רצחני ומספק. אבל זה לא כל כך קשור P:
&nbsp
אבל זה בסדר אחי, אני לא שופט כולנו אנשים שונים עם טעם שונה במשחקים. אבל שתכיר בעובדה שסטטיסטית מרבית האנשים באמת מחשיבים את החודש הזה לחודש טוב מהרגיל
&nbsp
 
עכשיו שהתפניתי לקרוא תגובות, אנשים באמת מתלהבים מהחודש הזה.

בעיקר בגלל שקיבלנו את LBP והם רוצים לשחק את זה עם המשפחה שלהם.

אבל שוב אלה בדיוק האנשים שישללו את הטנטקל רק בגלל שהוא קווסט.
חלק מהאנשים בחודש הקודם אפילו קראו לטנטקל אינדי וזה קורע מצחוק.

כי הוא ממש לא אינדי.

אז כן אני יכול להכיר בעובדה שמשום מה הרוב מתלהבים מהחודש הזה ואני במיעוט.

אבל איך אפשר להתלהב מהמשחק הזה שיש לו שליטה כבדה כמו של טנק.
קמפיין של 5 שעות, ובאגים שיכולים לגרום לזה שלא תוכל לסיים את המשחק?

כן למשחק הזה יש ערך מסוים אם מישהו מחליט להתמקצע ולהשקיע ביצירת שלבים או שהוא הולך להעביר מאות שעות עם תוכן שגיימרים יצרו.

אבל אנחנו באמת צריכים את הזבל הזה בעידן פוסט מריו מייקר?

לדעתי יומו של הטנטקל ורובטריקים עדיפים פי 100 גם מבחינת ממוצע LBP 3 לא זכה לממוצע יותר גבוה בהרבה מהרובטריקים רק איזה 2 נקודות יותר, ויומו של הטנטקל בבירור עקף את LBP.

נקווה לטוב במרץ :(
 

evilplate

New member
בוא לא נסחף...

לא משחק כזה דגל שצוות גדול עבד עליו, בקושי AAA, הוא לא נעשה ע״י המפתחים המקוריים שהביאו את הסדרה לגדולה והוא נחשב ע״י כולם למשחק החלש בסדרה.
&nbsp
אם אני לא טועה הוא גם עלה 50$ בהשקה ככה שאפילו הוא לא תומחר כ AAA במחיר מלא, מה גם שמבחינת הפקה הוא ברמה של משחק פס3 (גם לא הכי מרשים) עם רזולוציה גבוהה יותר לא יותר מזה, קשה לאמר שזה משחק ששייך לדור הזה בכלל.
 

מישהו 2

New member
יכול להיות שנסחפתי קצת

לא ממש עקבתי אחרי הסדרת משחקים הזאת. ובכל זאת, אי אפשר להתכחש לעובדה ש"שק-בוי" הפך להיות חלק בלתי נפרד מהדמויות שמייצגות את המותג של הפלייסטיישן, ביחד עם ניית'ן דרייק וקרייטוס. וסוני בהחלט ממשיכה להציג אותו ככזה כמו איך שמריו מייצג את נינטנדו.

אז יכול להיות שהוא החלש בסדרה, ויכול להיות שההשקעה בו הייתה פחותה מזו של קודמיו. אבל זה עדיין נחשב משחק רציני. והמפתחות המקוריות נתנו יד בהכנה שלו.

זה גם בסה"כ אותו המשחק . המשחק השלישי הזה תומך אחורנית בגרסאות הקודמות וכל השלבים שנוצרו אי פעם ע"י שחקנים מאז המשחק הראשון שחיקים גם במשחק השלישי. זאת אומרת שבתאכלס המשחק השלישי הזה היה סוג של פרויקט העברה ל- PS4 . לא בידיוק הכינו אותו מאפס. והמשחק המקורי נחשב יחסית טוב
 

evilplate

New member
המשחקים המקוריים נמכרים כבר בגרושים

והוא לא כולל את הקמפיינים שלהם נכון?
&nbsp
בכל מקרה זה לא שם רע לתת בפלוס ביחס לאינדיז הרגילים מבחינת רמת הפקה, הלוואי וזה סימן לבאות וסוני תתחיל לחלק משחק ריטייל כל חודש מעתה והלאה (פחחחח)
 
Street fighter 5 מכר רק 1.5M עד היום, איפה ה 8M של SF4

אי אפשר לא לקרוא את זה ולא לתהות לאן נעלמו מעל 6 מליון אנשים שקנו את SF4. אנחנו מדברים על מצב שגרסת ה3DS של SF4 מכרה יותר מSF5.

אז מה קרה כאן? מה הרתיע אנשים? זו הבלעדיות לפס4 והסיבה שהוא לא זמין לאקסבוקס? המחסור במצבי משחק לקאזואלים? או שהסיבה היא בכלל זה, שהיום בעידן שיש מורטאל קומבאט, משחק מכות עם באטמן סופרמן ושאר כוכבי העל, משחקי מכות של מארוול, משחקי מכות של נארוטו.
משחק מכות של פוקימון.

כל הIP הגרנדיוזים האלה פשוט גונבים את האנשים שבדורות הקודמים היו קונים את משחקי SF?

אני ממש מקווה שקפקום תחשוב על דרך להציל את המשחק.

מצדי שיביאו דמויות אורח מIP פופלארים, מארוול, דרגון בול, דנטה מDMC.
הם צריכים לעשות משהו שילהיב אנשים.

אני ממש רוצה לראות את המשחק הזה משגשג, הוא ראוי להצלחה הרבה יותר ממה שSF4 היה ראוי, וזה פשוט לא פייר.

https://www.eventhubs.com/news/2017...ew-life-it-reaches-15-million-copy-benchmark/
 

evilplate

New member
עצוב מה שקרה למשחק

ירדנו על סקוור שעשו את העסקה ההיא עם מייק שדפקה את טומב ריידר צריכים להיות כנים וגם לבקר את קאפקום על הטעות שעשו גם עם העסקה הזו, לא הגיוני שממשחק כזה מצליח כמו סטריט 4 הם נפלו למקומות כאלו.
&nbsp
חוץ מהבלעדיות נראה שמה שהכי פגע זה שהמשחק הרגיש לא שלם ואנשים לא היו מוכנים לקנות אותו במחיר מלא, כשכבר הוסיפו לו דברים הם כבר איבדו את המומנטום ויצא לו שם של כישלון, ויכול להיות שגם יש משהו במה שאמרת שהמשחק הארדקורי יחסית ולא כיפי וזורם וגם בלי דמויות אייקוניות כמו שאר משחקי המכות המצליחים.
&nbsp
מה שבטוח זה שבטח לא מדובר בבעיה בז׳אנר עצמו, משחקי מכות אחרים משגשגים, מורטל קומבט האחרון שבר קופות ונחשב למיטב ידיעתי למשחק המכות הכי מצליח אי פעם (או במינימום למורטל קומבט הכי נמכר אי פעם) וגם נארוטו ודרגון בול מוכרים פצצות, ככה שזה נטו משבר עם סטריט פייטר וזה לא קשור לז׳אנר עצמו.
 
כן, אני גם חושב שעכשיו זה ברור שהמחסור בסינגל פגע בו מאוד.

לא משנה עד כמה אני עצמי לא מבין מה האפיל של לשחק נגד המחשב. אני חושב
שאנשים כמוני הם מיעוט, זה שקוף שרוב האנשים רוצים לשחק נגד המחשב, שהם קונים משחק מכות/או מקסימום נגד חברים.

ולקפקום אסור היה לזלזל באנשים האלה, הגיוני שלפחות חלקם היו מתאהבים במשחק ורוצים לתת צאנס לאונליין והם היו הופכים למקור הכנסה לקפקום עם DLC.

ראיתי את המציאות הזו בשטח כשקניתי את מורטאל קומבאט X.

אחי ואחותי חפרו לי מאז שMK10 יצא לקנות אותו אני מדבר איתך על חפירות כל פעם שהם אצלי.

פסדר, קניתי במחשבה שהם ישחקו איתי ועד שיצא לכולנו לפנות זמן למשחק.
אחי בכלל רצה לעשות את העלילה וזהו כי "אתה והיא תקרעו אותי"

וכל פעם שהוא אצלי אנחנו ממשיכים קצת בעלילה של MK ושניהם לא ממש רוצים לשחק נגדי.

על SF5 בכלל אין מה לדבר, אחותי היתה די מכורה לSF4 משום מה למרות שSF5 יותר נגיש ויותר קל היא ממש לא רוצה לשחק בו, אני לא יודע מה זה.אולי בגלל שאין בו סינגל שהיא יכולה להתאמן עליו.

אחי רצה לראות את העלילה וזהו.

קיצר, סינגל פלייר זה חשוב פצצות במשחקי מכות זה לא יאמן כמה.


SF5 הוא משחק שהרבה יותר קל ללמוד אותו מSF4 כי הורידו כל מיני מערכות של זיון שכל המשחק הרבה יותר פייר וגם הקומבואים יותר קלים לביצוע במידה ניכרת.

אבל כנראה כל הדברים האלה לא משנים לקאזואל כי מבחינתם זה עדיין משחק הארדקורי.

אתה גם צודק לגבי העסקה עם סוני. סטריט פייטר היה מאוד פופלארי על האקסבוקס בדור הקודם, ועד היום אנשים עם אקסבוקס וואן, מתחננים שSF4 לפחות יהיה זמין לONE בתאימות לאחור, הגיוני מאוד שהוא לפחות היה מוכר מליון עותקים על הONE.

מצד שני לפי קאפקום... בלי סוני המשחק היה מגיע מתישהו ב2019, זאת אומרת ממש בסוף הדור ולקראת הדור הבא, לא יודע אם זה הפיתרון העדיף.

קרה כאן פשוט מחדל, הרי סוני מימנה ועזרה בפיתוח לא ברור לי איך אף אחד לא התעורר שם על עצמו והבין שחייב סינגל פלייר.

כל המשחקים המצליחים בזאנ'ר שהזכרנו יש להם 3 יתרונות על SF.
הם מלאים בתוכן סינגל פלייר, יש להם דמויות מIP פופלארים והם הרבה יותר קלים ונגישים מSF.

SF5 הוא לפחות המשחק הכי נגיש וקל בסדרה שלו, הם רק היו צריכים סינגל וזהו.

אני די בטוח שהמשחק שקפקום נגד מרוול ילמד מהטעויות של SF5.
אבל זה פשוט חבל כל כך.SFSF

קפקום עשתה כל כך הרבה מאמצים שזה יהיה המשחק שהכי קל ללמוד אותו ולשחק אותו ברמה גבוהה ובסוף לא יצא מזה כלום בגלל שאין סינגל פלייר.
 

evilplate

New member
איזה מגניב שאחים שלך משחקים גם

במיוחד אחותך שזה בכלל די נדיר :)
&nbsp
וכן קמפיין במשחקי מכות זה מאוד חשוב לקהל המיינסטרים, במיוחד שמורטל קומבט עוד בדור הקודם הכניס סטנדרטים חדשים לז׳אנר מהבחינה הזו, עם ממש עלילה וקטעי מעבר ולא סתם בוס וסרטון סיום קטן לכל דמות כמו שהיה בטקן הישנים, אין מה לעשות סטריט פייטר לא נמצא בוואקום משל עצמו, יש סטנדרטים ותחרות והוא צריך לעמוד בהם.
&nbsp
מקווה שקאפקום למדו את הלקח.
 
אני חושב שזה מה שקורה לבת שגודלת עם שני אחים.

אם היא לא היתה משחקת איתנו בפלייסטישן בטח היה לה ממש משעמם בחיים


חשבתי על עוד בעיה של SF5, קפקום הפכה אותו לנגיש יותר וקל יותר, אבל בעצם מה שקרה זה שאנשים כמוני שהיו בינונים מאוד בSF4 אבל עם המון אהבה ומוטבציה להשתפר במשחק וללמוד

הפכו לשחקנים טובים יותר ממה שהם היו בSF4 בגלל הנמכת הסקיל הנדרש והשחקנים הממש קאזואלים כמו האחים שלי הפכו פשוט לחסרי סיכוי מול השחקנים שאשכרה לומדים את המשחק.

אז יכול להיות שהקאזואלים פשוט נרתעים עכשיו מהשחקנים הבינונים כמוני שלפחות כן יודעים מי נגד מי במשחק הזה.


גם השחקנים המקצועים די מתרגזים על הנמכת הסקיל של SF5 כי עכשיו
שהמשחק יותר מתבסס על אינטואציה מאשר קורדינציה הרבה שחקנים שהיו בינונים בעבר מהווים להם תחרות של ממש.


אבל זה לא שהכול שחור עם SF5 האונליין שלו בריא מאוד ופעיל מאוד וזה המשחק הכי פעיל בז'אנר באונליין ובאופליין והוא שבר שיאים בEVO.

אז כן קפקום עשו משהו נכון איתו.

יכול להיות גם שההשמטה של הסינגל בSF5 היא מכוונת על ידי קפקום.

אולי הם קיוו שבלי סינגל הקאזואלים ינסו יותר את האונליין ויתמכרו.

בכל מקרה זה די התנגש להם בפרצוף.

כי לא משנה כמה הם ינמיכו את רמת הסקיל הדרושה זה עדיין ז'אנר שכדי להבין מה הולך בו, השחקן צריך להיות עם המון מוטבציה ללמוד את יסודות הז'אנר בעצמו והחוקים.

ללמוד משחקי מכות זה כמו ללמוד לשחק כדורגל או שחמט או לנגן רק שבמשחקי מכות אף אחד לא מלמד אותך לשחק גם לא קפקום זו הבעיה, ואם לבן אדם אין מוטבציה אז שום דבר לא יעזור.
 

evilplate

New member
כן קהילת שחקני המכות אוהבת את המשחק

אבל זה היה ברור מראש, כשזה מגיע לרמה מקצועית אין הרבה משחקי מכות שיכולים להתחרות איתו למרות שצריך לאמר ש MK שתמיד היה הכי בקטע קז׳ואלי ושחקנים מקצועיים לא התייחסו אליו בכלל עשה התקדמות גדולה מהבחינה הזו בדור הקודם והיום גם אותו משחקים ב EVO, בכל אופן כן SF5 מצליח בקרב קהילת שחקני המכות אבל עליהם לבד אי אפשר ללכת למכולת כמו שאומרים.
&nbsp
אני רק מקווה בשביל קאפקום שזה קשור נטו לטעויות שעשו עם סטריט פייטר 5 ולא כי המותג לא מדבר עוד למיינסטרים כי אז הם באמת בצרות...
 
והנה 99% שמורטל קומבאט לא יהיה בEVO למרות ההתקדמות.

הקהל אמר את דברו וSF5 זה המשחק שאנשים רוצים בEVO הבא בהפרש ענק, מורטל קומבאט לא קיבל מספיק קולות כדי להיות משחק ראשי בEVO2017 וכרגע לפי הסקרים, הוא לא יהיה בEVO 2017 ויפנה מקום לפוקימון וטקן 7.

אתה צודק שמורטאל קומבאט עשה התקדמות מסוימת, אבל זה עדיין משחק לא מאוזן בשיט שכל יום המפתחים שלו דופקים את האיזון מחדש.

יש למורטל קומבאט X איזה אלוף עולם כל כך חזק, שאף שחקן לא מצליח באמת להתחרות בו זה אומר הרבה על המשחק ועל חוסר התחרותיות.

אין ספק שסוני רצתה את SF5 בשביל דומיננטיות של הPS4 בEVO, המטרה הזו הושגה במלואה :)


אני חושב שאם קפקום היתה משכילה להביא דמויות אורח שהקזואלים מתלהבים מהם אז SF5 היה מקבל עניין מחדש.

כאילו פאק. נינטנדו? מציפה את סמאש בדמויות אורח, כולל ריו מSF ומגה מן של קפקום

טקן 7? מביא את אקומה מSF5 כדי למשוך אליו שחקני SF וזה די מצליח להם.
מורטאל קומבאט? מביא דמויות מהנוסע השמיני.

רק בSF5 אין דמויות אורח אפילו לא מהIP של קפקום עצמה ויש להם דמויות מדהימות.

כל הדמויות מסדרת טקן יכולות להתאים לSF5 בגלל שיש להם Moveset מהמשחק המשותף עם טקן מהדור הקודם

הם יכולים להביא דמויות אורח מOverwatch, הרי אחת הדמויות הפופלאריות בOverwatch היא Ripoff של דמות מSF5 ויש על זה בדיחות.

הם יכולים לעשות עסקה עם מרוול, שגיבורי על מסוימים שלא יכנסו לקפקום
infinite יגיעו לSF5.

הם יכולים לבקש מקאמיה שיביא להם את ביונטה לSF5 כמו שנינטנדו עושה, הרי עכשיו הוא ביחסים טובים עם קפקום.

אבל הכי מצחיק? אין לקפקום בעיה להשאיל דמויות שלה למשחקי מכות של אחרים, אבל להכניס דמויות שלה כמו כריס, ליאון, מגה מן פייניקס רייט, דנטה לSF5 ? מה פתאום.

אני פשוט לא מבין איזה מטומטמים יושבים שם בצמרת בקפקום לפעמים.

לפעמים אני מדמיין לעצמי איך אני הייתי מחזיר את SF למיינסטרים, אם זה היה באחריותי, ואני תמיד מגיע למסקנה שקפקום לא משתמשת בכל הכוח שלה.

מה שלא יהיה, אני כל כך שמח שסוני מימנה את SF5 זו קלאסיקה שרק בעתיד
כשאנשים יהפכו לנוסטלגים הם יבינו שהיתה לנו קלאסיקה מול העינים
ואני אשמח להגיד שראיתי את זה מיום ההשקה :) והייתי חלק מזה.

כל כך שמח שמייק לא גנבו את המשחק.
 

evilplate

New member
מורטל לא יהיה ב EVO השנה? לא ידעתי

ואני חושב שהגישה של קאפקום עם סטריט פייטר היא שמרנית ומנסה לשמור על טוהר המותג והמקצוענות שלו בלי גימיקים כביכול זולים כמו להכניס עכשיו דמויות שלא קשורות ליקום, אני מנחש שכלכלית זה אולי פוגע בהם אבל אפשר להעריך את היושרה האומנותית שלהם, מה שכן אני חושב שלךק מדמויות טקן יכולות להשתלב בלי שזה יהיה מגוכח וגימיקי מדי בניגוד לכריס מרזי.
 
וגם killer instinct לא יהיה.

בEVO הם החליטו שSF5 וטקן 7 וסמאש הם משחקים בטוחים כי הם מביאים הכי הרבה קהל של צופים מהבית ומורטאל קומבאט X וKI יהיו רק אם הם ינצחו את פוקימון במבצע התרמה כספי.

בנתיים נראה שגם מורטל קומבאט וגם KI לא גייסו מספיק כסף כדיו להיות בEVO.
הם מפסידים לפוקימון ומארוול 3.

התוכניות של מייק לנוכחות קבועה בEVO די כשלו :(

בנוגע למה שאמרת על קפקום, כן אני מניח שקלעת מדויק וקפקום פשוט רוצים לשמור על טוהר המותג בלי להפוך למשחק זול של פאן סרביס, אני גם יכול להעריך את זה, בשביל הפאן סרביס יש להם את המשחקי מארוול, אבל כן הם לפחות יכלו לשלב את קאזויה משימה או הייאצ'י או ג'ין מטקן בלי שזה יהיה גימיקי :(
 

evilplate

New member
בסוף הסקיל מנצח אה

כמה שמורטל קומבט הכי פופולרי בהפרש גדול אצל המיינסטרים ועם כל המאמצים שהם עשו להתאים אותי גם למסגרת תחרותית אין מה לעשות, השחקנים המקצועניים מבינים עניין ומחפשים משחקים שדורשים באמת סקיל ברמה גבוהה ואת זה, מה לעשות, רק היפנים באמת יודעים לספק, אפילו במשחקי סינגל פלייר אגב :) (כל סדרת סולס, Ni-Oh, DMC וביונטה בהשוואה לגוד אוף וור שאני מאוד אוהב וברור שיכול להיות קשה ברמת קושי גבוהה אבל אין מה להשוות למערכת הקרב של היפנים, מטאל גיר בהתגנבות וכו׳)
&nbsp
וכן הדמויות שציינת מטקן הן בדיוק אלו שחשבתי עליהן שיכולות להשתלב בסטריט, דמויות רציניות ולא גימיקיות שדורשות באמת ללמוד טיימינג ומכניקות מורכבות ולא לחרבש עם אדי כמו שהישראלים אוהבים חח, הן יכלו להשתלב מעולה וזה לא היה גימיקי, הייתי גם מוסיף את פול לרשימה.
 
היי אני הייתי מחרבש עם אדי


ואחר כך עם קריסטי, הם היו הMain שלי בטקן חחח.

מצד שני אני מודה שהייתי נעל בית בטקן (ואני עדיין) אז זה לא מפתיע.

אני גם מודה שלמרות שאני אקנה טקן 7 בהשקה אני די מפחד לשחק באונליין שלו
.

פתאום אני שמח שיש בטקן 7 ים סינגל פלייר חחח, פתאום זה ממש נחמד בעיני.

כן היפנים האלה מטורפים בקטע של סקיל כל המשחקים שהזכרת זה פשוט סקיל מטורף.

גם כל השוטמאפים של היפנים דורשים הרבה יותר סקיל מאשר השוטמאפים במערב.

לעבור איזה שלב בbullet hell יפני זה אחד הדברים הכי מלחיצים בעולם.

שהייתי ילד מאוד אהבתי את מורטאל קומבאט במגה דרייב אבל עם כל הכבוד למשחקי המורטאל קומבאט הפופלארים האלה משהו בשליטה מרגיש לי נורא
clunky וכבד, הכול מרגיש איטי ומגושם.

במשחקי המכות של היפנים הכל מרגיש חלק ומלוטש ומהיר.

כן גם פול מתאים. גם לכל הדמויות האלה כבר יש Moveset רשמי בעולם של SF
ככה שקפקום ממש לא צריכה לחשוב מאפס איך לשלב אותם בעולם של SF הם כבר עשו את זה בדור הקודם.

עכשיו עשית לי חשק לDMC חדש.

nioh נראה אחלה, אבל זה לפאנטים של משחקי הסולס :( אבל אין ספק שיש לו מערכת קרב מטורפת עם המון סקיל.
 
למעלה