מכ"ם גשם 5 דקתי

NadavG

New member
שלום אדון ש.פ.ד., להלן תשובותיי כמתכנת הראשי של האפליקציה

שמי נדב ואני האחראי על הקוד באפליקציה על כל המשתמע מכך.
ראשית, הפאניקה שלך מובנת, אך אינה מוצדקת. ההרשאות גם כך לא ניתנים ליישום/לשימוש לאחר התקנת האפליקציה, ללא אישור מפורש עבור כל הרשאה בנפרד, תוך כדי שימוש באפליקציה. כיוון שהאפליקציה *אינה* משתמשת בהרשאות הללו פרט להורדת התוכן המוצג - טקסט ותמונות - לא תקבל אף הודעה על בקשה מהאפליקציה לשימוש בהרשאות אלה. ושוב, להזכירך, מערכת האנדרואיד מאובטחת דיה ולכן תתריע אם חלילה האפליקציה תנסה לעשות שימוש שכזה.
דבר שני, ההרשאות הללו קיימות באופן אוטומטי לכל האפליקציות שפותחו ע"י חברת גיקאפס המפתחת. הן קיימות אוטומטית על מנת לאפשר לאפליקציות מפותחות יותר גישות נוספות לאפשרויות הפיתוח שונות.
המשמעות היא שהאפליקציה לא מסוגלת להוציא שיחות, או להקליט, או להוריד וירוסים למכשירך ללא ידיעתך וללא הסכמתך המפורשת.
&nbsp
לגבי תקנים, אתה זורק מילים ללא ידע קודם. אפליקציה חייבת לעמוד בתקני אבטחה מחמירים על מנת לעלות לגוגל סטור ולאפסטור. תקני האבטחה מובנים בחנויות האפליקציות עצמן, וכל אפליקציה נבדקת ונבחנת בפרוטרוט ומורשית לעלות לגוגל סטור ולאפסטור רק אם עמדה בכל התקנים והדרישות המחמירות של אפל ושל גוגל, ואתה יכול לסמוך על כך שהן מחמירות.
בנוסף, הטענה כאילו אנו חשופים לתביעות היא מגוחכת. איננו חשופים לתביעות, כיוון שבטרם ההורדה אתה מקבל גילוי נאות על כל ההרשאות הללו, וכך גם לגבי מהות האפליקציה, אופייה, והנעשה בה. ולא די בכך, האפליקציה אושרה ע"י גוגל ואפל, משמע עמדה בתקנים המחמירים ואושרה לשימוש, ובכך מכוסה ע"י האחריות של חנויות האפליקציות.
כך או כך, האדם הפרטי יכול לכל היותר לתבוע את אפל או את גוגל, אך לא את המפיץ או המפתח של האפליקציה. במקביל אפל או גוגל עלולים להסיר אפליקציות בעלות מטרות זדוניות, בין אם לאחר בדיקתם ובין אם לאחר דיווח מהלקוחות שהורידו את האפליקציות. במצב כזה תוכן ואופי האפליקציה נחקרים מחדש, ואם נמצא שאכן היא זדונית, רק אז היא מוסרת וייתכן שיינקטו צעדים משפטיים כנגד המפתחים. אך כאמור, במקרה שלנו, גם אילו היינו מגיעים לשלב החקירה של אפל/גוגל, הם היו מוצאים שאין שחר לטענות, ושהאפליקציה שפירה ועומדת בכל תקן אפשרי.
&nbsp
תאמין או לא, אנחנו קשובים לכל משוב מכלל לקוחותינו, ולוקחים ברצינות כל הערה. במקביל אנו עושים כל מאמץ להמשיך ולשפר את האפליקציה ואת השירות בכלל, הניתנים כידוע בחינם, ללא פרסומות, ללא חסויות, ללא כוונת רווח, וללא כוונת רווח מצד אף אחד מבעלי האפליקציה. אנו מקדישים את מיטב זמננו הפנוי לאפליקציה רק מאהבת התחום, ללא תמורה.
&nbsp
באפליקציה אין חיובים, אין צורך באשראי, אין אפילו צורך בהרשמה או במסירת פרטים מזהים. אנחנו לא שומרים ולא בודקים אף פרט מידע על פעולות המשתמש באפליקציה, אין לנו צורך בסטטיסטיקה מלבד מספר ההורדות המופיע בעמוד האפליקציה בחנויות.
&nbsp
עם זאת, אני באופן אישי אדאג לפנות למפתחים ולנסות ולהקטין ככל שניתן את ההרשאות ה"מפחידות" לכאורה, גם אם בפועל לא ניתן לבצע בעזרתן דבר ללא אישור מפורש מהלקוח, תוך כדי הפעלת האפליקציה, כאמור.
&nbsp
אם יש לך שאלות אתה מוזמן לפנות אלי בהודעה פרטית ואשמח לעזור.
 

צחי פלג

New member
ככה נראה ה-5/3 המופרע שעבר עלינו


קובץ אחד, ב-ZOOM OUT על כל ישראל.
קובץ שני, ב-ZOOM IN לאזור השרון אחה"צ.
&nbsp
באדיבות השירות המטאורולוגי ואפליקציית התחזית ישראל.







 

צחי פלג

New member
התשובה היא לא.

כרגע, המכ"ם זמין באפליקציה בלבד.
אנו מפתחים כעת אפליקציית web פרטית, שתחליף את הממשק של גיגאפ וזו, תהיה זמינה לקראת ספטמבר ואז המידע, צפוי להיות זמין גם ב-pc בשלב ב של הפיתוח.
 
למעלה