ות מתכוננים לשבוע המשחקים בפריז

evilplate

New member
Neogaf Vs ResetEra

משהו שלא ראיתי שדיברו עליו בפורום הזה וזה היה בכותרות של כל אתרי הגיימינג בימים האחרונים זו ההתפרקות של גאף.

הכל התחיל מזה כשבמאית סרטים בשם ששכחתי כתבה בפייסבוק במסגרת הקמפיין העולמי metoo שבו נשים משתפות מהטרדות מיניות שעברו שהיא טיילה עם חבר קרוב שהוא במקרה גם הבעלים של ניאוגאף, בחור שעונה לכינוי Evilore ששמו במציאות הוא טיילר מלקה, והיא שתתה יותר מדי ולא הרגישה טוב ואז הלכה להתקלח והוא הרשה לעצמו להכנס למקלחת שלה בעירום למרות שלא הוזמן ושיש לה חבר, מה שבדיעבד הוביל גם לפרידה מהחבר כי זה העכיר על היחסים שלה איתו.

ברגע שההודעה הזו הגיעה לגאף הפורום התפוצץ, אינספור ת׳רדים שיצאו נגדו ושבהם המשתמשים, שהרגישו שלא רוצים לקחת עוד חלק בפורום כל עוד הוא לא מעביר אותו לבעלים אחרים, ביקשו שיביאו להם באן צצו, המונים שקיללו אותו חטפו גם באן ועפו, כמעט כל צוות האדמינים שלו הודיע על פרישה, ניאוגאף ירד מהאוויר לכמה ימים כי הכל היה בכאוס מוחלט.

האדמינים שפרשו ומספר דמויות מפתח בקהילה החליטו שהם פותחים פורום מתחרה ברוח של גאף, בין האנשים שנמצאים שם (בטח רק כרונו יכיר) הם שינובי שעזב עוד מלפני את גאף, Nibel, האנליסט התותח Zhuge שקיבל באן מגאף ללא סיבה כי הוא כנראה היה מאוד דומיננטי והשתלט על כל דיון מכירות עם הניתוחים המקצועיים שלו והם לא אהבו זאת, ועוד הרבה אנשים חשובים מגאף שאני אישית לא מכיר חוץ מזה שיודע שהם היו חשובים שם P: ואפילו משתמשים מיתולוגיים בגאף שקיבלו באן מלפני שנים כמו דריק חזרו :)

בקיצור הם הקימו פורום וקראו לו ResetEra, בינתיים גאף חזר לאוויר עם הצהרה מאת טיילר שבהם הוא מכחיש את ההאשמות מכל וכל ושזה בטיפול עו״ד (וצריך לציין שהבחורה התראיינה לקוטאקו וציינה שהם היו בקשר פיזי לאחר התקרית אחרי שנפרדה מהחבר, שלי אישית זה נשמע תמוה אבל זה לא משנה כבר) , אבל כרגע זה נראה מעט מדי ומאוחר מדי, אני לא בטוח שהוא יצליח לאסוף את השברים ולתקן את זה, המון פרשו אבל חמור יותר, הפורום די שומם, אין כבר את אותה האווירה שהיתה שם וטופיקים חמים בקושי צוברים דפים.

לעומת זאת ResetEra פורח, למרות שההרשמה היתה בהתחלה סגורה וקשה (נעשתה דרך לינקים אלטרנטיבים) הם כבר הספיקו לצבור 9000 משתמשים ויותר חשוב מזה, המשתמשים האלו הם סופר כבדים ופעילים וכבר אחרי ימים ספורים באוויר הפורום הצליח להגיע ל 100,000 הודעות!

ועכשיו גם הם פותחים את ההרשמה (אבל עם אימיילים בתשלום בלבד, לא כל אחד יכול להצטרף) ככה שהמספר צפוי עוד לגדול משמעותית.

ולמרות שגאף על הנייר, גם עם כל העזיבות והבאנים, הוא פורום גדול בהרבה עם יותר מ 196,000 משתמשים, הוא מקבל בראש חזק מהפורום הצעיר והקטן יותר כרגע, ResetEra פעיל הרבה יותר והתחושה היא שהכל קורה עכשיו שם.

אני אישית אוהב בהרבה יותר את העיצוב של גאף אבל מבחינת רמה אני מרגיש שכרגע אין תחרות ביניהם, רק תשוו כמה עמודים צברו הת׳רדים על הביקורות של וולפנשטיין 2 (שאגב יצא מדהים זה נראה) ומריו לעומת השממה שהולכת בגאף.

יהיה מעניין לראות מה יקרה בעתיד, האם גאף יצליח להשתקם? האם ResetEra יהפך רשמית לגאף החדש ויקח את מקומו?

ולחשוב שהציעו לטיילר מלכה בזמנו 5 מילון דולר (!!!) על גאף והבנאדם סירב, ולטענתו בהמשך גם הגיעה הצעה כפולה מזה. וואי וואי איך הוא בטח תופס את הראש עכשיו, גם אם יצא זכאי בתביעה הוא כבר הפסיד מליונים מהנזק שנעשה (למרות שהוא בטח אדם עשיר למדי גם ככה אבל זה עדיין כואב מאוד)
 
לדעתי גם ResetEra וגם Neogaf יהפכו לשוממים (לצערנו)

הקסם של GAF נבע משני גורמים ייחודים.

1. היו שם המון מפתחים ואיינסידרים מדהימים שהדליפו מידע שאי אפשר לקבל משום מקום אחר.

2. הגיימרים בGAF הרגישו מיוחדים מהשאר בגלל הסיבה הראשונה שכתבתי.
שמפתחים ואיינסידרים מכל העולם קוראים את הפורום זה גורם למשתמשים להרגיש מיוחדים ולרצות להישאר חלק מהקהילה.

עכשיו בGAF קרו כמה דברים.

מפתחים התחילו להתעצבן שGAF יורדים עליהם על כל דבר קטן שהם עושים והתחילו לבקר פחות, הקטע עם מלכה זה הקש ששבר את גב הגמל, ומה שיגרום לדעתי בעתיד לזה שרוב המפתחים לא ירצו קשר עם שתי הקהילות.

זה נכון שיש לResetEra את שינובי שהוא איינסידר מדהים ואיכותי שסיפר לנו על הוריזון שנים לפני ההכרזה שלו, והוא כנראה יביא ממתקים בעתיד.

אבל אני אתן סתם דוגמא מההיסטוריה שלנו.

שחרב בית המקדש יהודים עזבו את הארץ מרצונם החופשי כי הם איבדו את מה שגרם להם להרגיש מיוחדים ועם נבחר אותו דבר יקרה גם כאן.GAF איבדו את מה שגרם להם להרגיש מיוחדים, זה נגמר.
 

evilplate

New member
GAF כבר גוסס אין ספק

הוא יצטרך קאמבק די גדול כדי לקום לתחייה מאיפה שהוא נמצא כרגע, הפורום פשוט שומם, בחיים לא ראיתי את גאף במצב כזה רע בתקופה כזו עמוסה מבחינת נושאים לדבר עליהם.
&nbsp
אבל ResetEra נראה מאוד מבטיח אחי, מאז שכתבתי את ההודעה ההיא הם כבר הגיעו ל 200,000 הודעות ועכשיו יש גם 20,000 משתמשים רשומים, אתה רוצה לאמר שזה לא מרשים?
&nbsp
בנוסף כותבים שם כבר כמה אינסיידרים כמו שינובי ו Nibel ואמילי רוג׳רס, אנשים רציניים כמו Zhuge שהוא אנליסט חזק מאוד, הכתב השני בחשיבותו ב DF- דארק, Nirolak אם אתה מכיר (אחראי להמון דיוני מכירות והצד העסקי של התעשייה בגאף הישן), פטריק מג׳יאנט בומב לשעבר ו VICE בהווה ועוד המון משתמשים רציניים מגאף שראיתי כבר שם.
&nbsp
בקיצור אחי כמעט כל ״הטאלנט״ של גאף נמצא שם, גאף התרוקן מכל הכח המניע שלו ולכן מת שם, אני לא רואה סיבה למה ש ResetEra לא יצליח לעוד שנים רבות. הפייס נגיד בחיים לא יהיה תחליף ראוי כי הפורמט שלו מונע מדיונים רציניים וממושכים להתקיים, זה מקום טוב למנטליות של טוקסבקיסטים שמגיבים על הדבר החם שרץ אבל זה לא יכול להחליף דיונים ברמה של פורום שמוקדש לנושא ולכן כן יש צורך וחור גדול בתחום הזה ש ResetEra ימלא לדעתי להרבה שנים.
 
אני אתלהב אם אני אראה את Verendus בפורום החדש.

אני מעריך את כל מי שהזכרת במיוחד את שינובי ואת nirolak וגם אמילי טובה בצד הנינטנדואי.

אם כי כולם מחווירים לעומת verendus הפוסטים שלו היו המענינים ביותר, המסתורים ביותר, והוא בכנות הביא דברים שגם האנשים הכי מוכשרים ברשת לא יכלו אפילו לשער. הוא ללא ספק מישהו חשוב בתעשיה אין לי ספק בזה.

אין מה להתווכח עם זה שכרגע ResetEra הוא גאף החדש, זה בהחלט ככה.
השאלה כמה זמן זה ישאר ככה. הפורום חדש וברור ששיא ההתלהבות ממנו תהיה בהתחלה צריך לראות איך הוא יהיה שנה שנתיים מעכשיו כדי שנוכל להגיד בוודאות שהוא התחליף של גאף.

אם מלכה איכשהו יצליח להתאושש אז האנשים של Resetera לא יהיו רצויים מבחינתו בGAF והם עצמם לא ירגישו בנוח לחזור.

Resetera אף פעם לא יגיעו למצב שהם נראים כמו פורום ישראלי תמיד תהיה שם פעילות. אבל לדעתי פעילות חלשה לעומת GAF בתהילתו או ברמת הפעילות שלהם כרגע.

יהיו אנשים שירגישו שהם מתגעגעים לGAF ולא רוצים לחזור בגלל מלכה או שמחלו למלכה אבל לא מרגישים שייכים לGAF.

אמן ואחת משתי הקהילות תשרוד, אני לא מדבר על מלכה עצמו כי למרות שהוא הבעלים, לא בגלל הטעויות שלו והחיים הפרטים שלו אנחנו צריכים לאבד פורום חשוב כזה שנתן לנו גישה לכל כך הרבה איינסידרים.

גם המון משתתפי GAF אמרו כמוני שמה שהביא אותם לגאף זה בעיקר האיינסידרים התענוג הזה של ליפול על הודעה עסיסית מאיינסידר איכותי.

ועכשיו אין את זה, לEra יהיה את זה יותר מגאף אבל לא באותה כמות.


כמו שאיזה מפתח אינדי אחד אמר, הם רצו לצאת מג'אף עוד לפני מה שקרה עם מלכה, בגלל הרמת האף של הגיימרים כלפיהם וזלזול שהם חשו.

אפילו מפתחים יפנים התעצבנו על GAF זכור במיוחד הבמאי של טקן 7
שחטף סיבוב על GAF בגלל שהם התלוננו על זה שאיזו דמות אחת נראת לא במקום.
 
וולפנשטיין 2 810P באקסבוקס וואן,1080P בפס4.

מעבר לזה על הONE המקורי יש נפילות פריים רייט מורגשות לאזור ה52FPS ולעיתים תכופות יחסית, לא רק בקרבות או קטעים עמוסים גם סתם שיטוטים.

גם לPS4 ולפס4 פרו יש ירידות פריים רייט לפעמים, המשחק לא חלק כמו דום על אף קונסולה, אבל גם בפס4 הרגיל וגם בפרו נפילות הFPS הן לאזור ה56 בירידות הכי קיצוניות כמובן ש52FPS זה הרבה יותר מרגיז.

למי שאין גישה לסקורפיו או למחשב. גרסאות הפלייסטישן הן המומלצות.

אנחנו שוב ושוב רואים שה50% כוח של הפס4 לעומת הONE מציל לנו את התחת.



 

evilplate

New member
ראיתי גם שדיברו על זה ב ResetEra ;)

שבשנה הזו ובמיוחד בתקופה האחרונה יצאו לא מעט כותרים תובעניים שבהם הוואן ירד לרזולוציות הזויות וסבל מפריימרייט פחות טוב באופן בולט.
&nbsp
היה פער לאורך כל הדור בין הקונסולות אבל עכשיו זה עוד יותר בולט כשהמפתחים לוחצים עוד ועוד על דוושת הגז והוואן כתוצאה משתנק ונחנק ויורד למקומות הזויים (ואף אחד לא מתרגש במיוחד כאילו מקבלים את זה שזה ככה) בעוד שהפס4 עומד בכבוד, אומנם הוא טיפה נאבק אבל בכל זאת שומר ברוב הגדול של המקרים על הרזולוצייה שאליו יועד (1080P) וגם על ביצועים טובים בסכ״ה, וזה עוד כדהוואן עברה כמה שיפורים שרק אפשר בשביל החומרה הזו והסלים גם קיבל הוספה למהירות של המעבד וכו׳
&nbsp
בקיצור, סוני ממש שיחקה אותה עם החומרה של הפס4 :)
 
רוצה לראות את האנשים שאמרו "לא מפריע לי לשחק על 900P "

בתחילת הדור (וכן אני יודע שדרגון קווסט 11 הוא 900P בפס4 זו לא הנקודה)
הנקודה היא שהיה ברור שהוואן חלש משמעותית מהפס4 ישר מההתחלה שהוא היה צריך להיות 900P על משחקים לא תובענים.

בטח הוריזון היה מוריד את הוואן ל480P. זה די ברור עכשיו למה הסקורפיו כזה סוס ולמה הפרו הוא שידרוג קטן יותר. מייק ידעה שהיא תצטרך את זה יותר מסוני ככל שהזמן יעבור ולהפך, שסוני פחות שידרוג.

מי שיתחיל עם הקונספרציות של "המפתחים מזלזלים בוואן בגלל הסקורפיו" בולשיט אחים שלי ואתם יודעים את זה.

אם כבר זה צריך להיות הפוך.

הדבר הכי טוב שיש כרגע למייק זה שירות האקסבוקס הדמוי נטפליקס, ולראיה הם הוסיפו אליו את MGS5 לאחרונה, וכל עוד סוני תדאג לשמור על הרמה של הפלוס בהתאם אז לא נרגיש בחיסרון מול מייק.
 
Sony: נכריז על 7 משחקים חדשים לPS4 בפריז.

לדברי סוני E3 רק היתה חצי מהסיפור, כאילו כמו שחשבנו הם באמת התאפקו לא להראות דברים.

כמו שכולנו יודעים סביר להניח ש99% מ7 המשחקים האלה הם צג ג' או אקסקלוסיבי זמני.

אני די בטוח שהם יציגו את shadow of the Tomb Raider הרי סקוור הבטיחו שנראה אותו השנה, ותודו שזה משחק מתאים לתערוכות.

מעבר לזה אני מאמין שנראה משחק טניס לדור הנוכחי. (כי יש אחד כזה בפיתוח)
מהמר שסוני גם יתנו לא מעט זמן לדרגון קווסט 11 בהתחשב בזה שצרפת זו המדינה המערבית שבה דרגון קווסט הכי פופלארית.

מעבר לזה בטח כל מיני אינדים או משחקים קטנים של סוני מיפן מהצות של נאק וכאלה.

יש גם את הVR אז אנחנו בבעיה בדוק לפחות 3 הכרזות מתוך ה7 זה בשבילו.
אני מאמין שסוני תרצה להוכיח שגם לה יש מה להציע לקהל הBattle royale game.
 

evilplate

New member
אחי אלו 7 משחקים שהם יכריזו עוד ב pre-show

זאת אומרת, לפני בכלל שהמסיבה עצמה תתחיל אפילו.
&nbsp
מצד אחד זה די מלהיב כי זה מבטיח רבות לגבי המסיבה עצמה אם 7 משחקים מוכרזים בקדם, מצד שני זה די מוריד את כל הציפייה מה 7 משחקים האלו כי מן הסתם הם בטח אינדים חביבים וקצת שוליים ומשחקי VR קטנים, לא הרבה יותר מזה.
&nbsp
ואני מסכים עם רוב התחזיות שאמרת רק שאני אוסיף שגם נקבל טריילרים חדשים לדעתי גם ל Gone Wild, דטרויט וגם Dreams אולי יופיע ובצורה אכילה יותר.
&nbsp
לא תהיה חשיפה לדעתי של שום משחק AAA גדול ואקסלוסיבי לפלטפורמה, החשיפת AAA היחידה תהיה ככל הנראה כמו שאמרת, טומב ריידר 3.
 
אה זה Pre show ? לא שמתי לב.

אז כן כנראה סתם זבל אינדי וזה גם מסביר למה סוני דואגת לעשות הכרזה כי היא לא סומכת על זה שנצפה בטרילרים של ה7 משחקים האלה על דעת עצמנו אז היא חייבת לעשות הייפ מזויף.

אוקיי, אז מה7 האלה ירדנו.

עדיין מבאס שזאת תהיה בעיקר תערוכת עדכונים.

יש עדכונים שאני ממש רוצה כמו ספיידרמן, אני רוצה הדגמא שתוכיח לאנשים
שזה לא איזה האורדר 1886 עם סקין של ספיידי.

התכוונת לWild של אנסל? יש סיכוי באמת לא רע, אנסל צרפתי אז זה מתאים.
\
בכל מקרה כמו שאמרנו בעבר אני אהיה מרוצה מטומב ריידר וטניס וכמובן שגם תאריך קונקרטי לדרגון קווסט 11 יעשה לי פרפרים כי יהיה לי תאריך מוגדר לחכות לו.

(למרות שאני מהמר גם ככה על יוני יולי אוגוסט 2018 אז בטח יעצבן אותי לקבל אישור שזה המצב חח הייתי מת לחלון של ינואר אפריל.)

מdays gone ודטרויט כמו שאמרתי אני לא רוצה לראות יותר כי זה גולש למחוזות הספוילרים אני יודע שאני אשחק בהם.

בdays gone ביום השקתו ובדטרויט מתישהו. זה מעודד שקייג' לא כותב אותו לבדו.

לדעתי גם יש לסקור וסוני אינטרס להביא את טומב ריידר 3 לתערוכה כי זו הוכחה של סוני וסקוור שטומב ריידר יגיע בזמן לפלייסטישן בניגוד למשחק הקודם.

כמובן שיכול להיות שסוני תשמור את טומב ריידר לPSX אבל אני ממש מקווה שלא, כי אני מקווה לאיזה אקסקלוסיבי של קפקום (DMC ליתר דיוק)
 
למעלה