הודעה חשובה לכל השמאלנים

Critical Thinking

Well-known member
ישראל היא מדינת אזרחיה !

בדמוקרטיה ייצוגית, בעליה של המדינה הם אזרחיה, וליתר דיוק, האזרחים הרשומים בפנקס הבוחרים. רק הם זכאים לבחור את חברי הפרלמנט ולקבוע את הרכבו, והם הריבון. לכל אזרח הרשום בפנקס הבוחרים יש מניה אחת המקנה לו זכות הצבעה. במובן זה, ציבור בעלי המניות האזרחיות דומה לבעלי מניות בחברה עסקית. מאחר שמניית ההצבעה אינה סחירה ואיננה ניתנת להעברה, המדינה דומה יותר לחברה פרטית, שבה סחירות המניה מוגבלת בתקנון, מאשר לחברה ציבורית, שבה אין הגבלה על סחירות המניה.

לפי רישומי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בבחירות האחרונות לכנסת ה–21 נמנו 5.8 מיליון בעלי זכות בחירה. מתוכם 79% יהודים ו–21% לא יהודים. מאחר ש–79% מאזרחי המדינה הזכאים לבחור הם יהודים, ישראל היא מדינה יהודית. לו הציבור היהודי היה מיעוט, מדינת ישראל לא היתה מדינה יהודית, או שהיתה מדינת אפרטהייד שבה המיעוט היהודי שולט על רוב לא-יהודי משולל זכות בחירה.

אם אתה שואף לשלול זכות בחירה מלא-יהודיים - אל תטען כי ישראל היא דמוקרטיה !
 

ספי111

New member
מה שלא טבעי שפשיסט קובע דעות של אחרים

ולא מקבל מהלכים פוליטים שלא מתאימים לו.
 
ראה , אני מאמין כי שום מנהיג ציוני אינו אמור

להסמך על קולותיהם של תומכי מדינת כל אזרחיה והרוצים בחורבנה של מדינת ישראל כמדינה יהודית.

אני דמוקרט ואני תומך בזכות בחירה לכל האזרחים במדינת ישראל אך אני תומך ביצירת רוב יהודי מוחלט אשר יבטיח כי מדינת היהודים תמשיך להיות מבצר של עוצמה עבור בני עמנו אשר סבלו כל כך לאורך ההיסטוריה ולכן אני תומך בחוק השבות וגם בחוק הלאום.

כל מי אשר מכיר את היסטוריית הסכסוך היהודי מוסלמי בפלשתינה במאה וחמישים השנים האחרונות מבין כי זהות אינטרסים היא הערובה היחידה לבטחון העם היהודי בשכונה הקשה הזאת.....אני יכול להבטיחך כי רובם המכריע של ערביי ישראל חשים כי נגרם להם עוול על ידי "היהאוד" אשר "כבשו" וגרשו אותם "מאדמתם"....אילו הייתי מנהיג יהודי ציוני לא הייתי נסמך על קולותיהם.

הזכויות האזרחיות בין כל ערבי ליהודי במדינת ישראל שוות וטוב שכך אך הזכויות הלאומיות אינן שוות...ובצדק.....אני מקווה שאתה מבין מדוע.
 

סוהי 7

New member
אתה ממש נוטף דמוקרטיות


ודאי שזכותם של אזרחי ישראל הערבים להצביע כמו כל אזרח אחר.אבל אתה מתעלם מה אידיאולוגיה המובילה את הנהגתם,והיא מתאפיינת באנטי ציונות,אי הכרה בהיסטוריה של העם היהודי ועמי המזרח התיכון בכלל ועל כן שלילת כל זכות לאומית והיסטורית של העם היהודי על ארץ ישראל.זאת לצד תמיכתם באירגוני הטרור הפלסטינים ובצוברים רצחניים כמו סדאם חוסיין ומועמד קדאפי בזמנו ואסד הסורי הטובח בעמו היום.

אז עם שותפים כאלה אתה ישן בשקט?
 

aaa123

Member
הרשימה המשותפת כוללת את בל"ד שלא המליצה על גנץ

 

דיברגנט חדש

Well-known member
אי תמיכת בל"ד הייתה בתיאום במטרה שלא יקבל את המנדט ראשון

שמנץ ביקש שהגוש של הימין יהיה גדול יותר בכדי שהוא (שמנץ) יקבל את המנדט שני.
 

בוזי15

New member
כשהמוגבל לא מסוגל להקים ממשלה השאר מנסים

גם הפעם רק אזרחי ישראל ינסו לקבוע איזה ממשלה
מתאימה לישראל . אם תתאים ממשלת הרופס
כך יהיה .אם הרופס כבר ירד מגדולתו
ואפילו אינו מסוגל וראוי להקים ממשלה
אז הוא יכול להמשיך להצהיר ולנאום .
 
לאחר עשר שנים ברציפות הצלחתם לסחוט רק תיקו באמצעות

תומכי מדינת כל אזרחיה וכל מסתנניה....אלמלא ערביי ישראל לעולם לא הייתם מצליחים לסחוט תיקו.

לא נראה לי כי ממשלת אחדות תצליח לקום , לי יש יותר מתחושה שאנו הולכים לבחירות נוספות אך בינתיים נתניהו עדיין כאן ולא נראה לי כי הוא עומד לפרוש בקרוב , לדאבונך.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
האמת 54 ח"כים ממפלגות ציוניות או חרדיות צריך להספיק

כי ה-13 הם סוכני אויב שנמצאים בכנסת בחסות בג"צ כך שמבין הח"כים שרוצים את טובת המדינה לביבי יש 55 שזה 51.4% ולגנץ יש 44 שזה 41.12% ה-10 הנוספים שהמליצו על גנץ עובדים אצל אבו מאזן. וה-3 שלא המליצו על אף אחד עובדים אצל אסאד.
 

רשוי

New member
נתניהו מוכיח שהוא נאמן לדתיים והם נאמנים אליו זו ידידות אמת

 
בטח אתה מתכוון לטפילי הקיבוצים

שחומסים את אדמת המולדת ומכל הבא ליד, ומוצצים את לשד האומה.
 

אבנר ג2

New member
יפה מאד.....הם הוכיחו שיש להם שכל

ושהם אינו נסחפים יחד עם עדר הימנונים

הבה נקווה כולנו שהנטייה הבריאה הזאת שלהם זו תצלח
וסוף סוף נוכל להיפטר מעונשו של נתניהו "כן ולא"

ואתם, אין דבר לא נורא
כבר ראינו עכברים שהלכו בגאון אל מותם
בעקבות צליליו של החלילן מהמלין



 
ברור יקירי , לתמוך בהסכם הגרעין אשר הביא לנו אובמה הוא הוכחה

נפלאה כי אינכם נסחפים לשום מקום
, לתקוע מקלות בניסיונות נתניהו לסקל את הסכם הגרעין המסוכן מעיד על כי אינכם נסחפים לשום מקום , לתמוך בחורבנה של ישראל כמדינה יהודית , לתמוך במדינת כל אזרחיה , להתנגד לחוק הלאום , לשאוג משמחה כשאובמה "בישל" לישראל גינוי באו"ם , להצטער מאד על כי טראמפ העביר את שגרירות ארה"ב לירושלים , לתמוך בהשארת מסתננים בלתי חוקיים..............כל הנ"ל ועוד אין ספור סעיפים מעידים כי אינכם נסחפים לשום מקום


אתם אנשים מאד מאד אינטילגנטים {בעיני עצמכם בלבד} , כל כך "אינטילגנטים" עד כי באיזשהו מקום איבדתם קשר עם "ההגיון הבריא" , עם המציאות עצמה.

אפס חכמת חיים , אפס הפקת לקחים , העדר חשיבה רציונלית......כל מה שנותר מכם הוא טהרנות , צדקנות , פוליטיקלי קורקטיות , גזענות והררים של צביעות מחליאה ובוטה.
 
למעלה