הוא עושה את זה מהמקפצה נתניהו בז לציונות הדתית

  • פותח הנושא ayb1
  • פורסם בתאריך

evglev1

Well-known member
מנהל
הפעם יש אמת נוספת

נתניהו כל כך דרך על בנט ושקד הוא הפך אותם לשטיח שלו, ואין להם שום סיבה לנאמנות פרסונאלית בשבילו, למעשה אם גנץ מכריז שמספיקה לו הסכמה אמריקאית כדי לספח את בקעת הירדן ולא יחכה להסכמת האנטישמים באירופה, אין לימין החדש שום סיבה שלא ללכת עם גנץ. וביבי פוחד כי הוא רמס ורמס את איציק מרדכי וקיבל את מפלגת המרכז ובעימות איתו מרדכי מוטט אותו והביא לניצחון ברק. גם על ליברמן ביבי דרך במיוחד כשמינה אותו לשר חוץ אבל למעשה היה קישוט במשרד החוץ והפעיל את הנשיא ושר הביטחון כשרי חוץ וגם ירד עליו כל הזמן ותקף אותו כל הזמן ועכשיו ליברמן מנע ממנו להרכיב ממשלה פעמיים ודורש ממנו לפרוש מהחיים הפוליטיים. הוא חושש שיגיע גם הרגע של בנט ושקד לנקום בו על כל מה שהוא עשה להם. במיוחד שלפי ההקלטות של אילן ישועה בתיק 4000 שביבי ניסה להפוך את אתר וואלה לאתר "אנטי בנט ושקד" וגם ליברמן אומר שהם סמרטוטים וזה איכשהו עלול לחלחל להם והוא חושש שהם יעשו איתו חשבון אישי ולכן רואה בהם טרף קל לגנץ.

אבל מצד שני מי שאחראי לכך שמפלגת הציונות הדתית רצה עם הימין החדש, זה רק ביבי, בנט האמין שימין חדש יוכל להתחרות בליברמן ותל"ם, ביבי די כפה עליו את האיחוד עם סמוטריץ' ורפי פרץ כך שזה היה יכול להיות כמו באפריל שהוא היה יכול לתמוך באיחוד מפלגות הימין במקום בחרדים, אבל לא ביבי התעקש שבנט ירוץ איתם אפילו במחיר נטישת בן גביר. כך שנראה שביבי באמת נגד הציונות הדתית, עובדה שב-2013 הוא רץ לצרף את לבני בתקווה שלפיד יצטרף אחריה עם החרדים וכאב להקים ממשלה בלי החרדים, אבל הממשלה שבאמת רצה זה לבני, לפיד וחרדים או העבודה, לבני וחרדים או לפיד, העבודה וחרדים ואת הבית היהודי הוא לא רצה בניגוד למה שטען לאחר ברית האחים. וגם הוא לא נתן לאפי איתם להתמודד בפרימריס בליכוד ב-2009, הוא פסל את אפי איתם ב-2009 בדיוק באותה הצורה שהוא פסל את גלעד שרון עכשיו. הוא אפילו לא היה מוכן לתת לליכודניקים לא לבחור בו, פשוט לא נתן לו להתמודד. כך שלמרות שהוא יודע שלימין החדש יש הרבה יותר משותף עם יועז הנדל וצבי האוזר מאשר איתו וגם חוץ מבוגי יעלון תל"ם התייחסו אליהם בכבוד והליכוד לא, עדיין גם לפני בנט ושקד וגם בבחירות שהם רצו בנפרד ביבי רמס את מפלגות הציונות הדתית.
 

רשוי

New member
כל הנתוח הזה בטוח שבחלקו לא נכון ,אבל בטוח שאינו משפיע

על כלום
 

סוהי 7

New member
אווגלב,הניתוח שלך נכון ומצביע על הבנת המצב לאשורו

זה לא שהנוגעים בדבר לא רואים את זה בדיוק כמו שאתה מתאר,אבל שיקולי הישרדות,הצלחה וחיזוק המעמד הפוליטי מביאים אותם לעצימת עיין אחת כשה שניה נשארת פקוחה,רואה ומבחינה ומשמרת את הזיכרון שיביא לתגובה אחרי הבחירות,וזה לא יהיה נעים למי שלא לקח את זה בחשבון היום.
 

סטילהוק

New member
והוא ימשיך לדרוך עליהם כי הם חסרי עמוד שדרה כמו הביביסטים

ויודע השרלטן המושחת מבלפור נפש בהמותיו, גם בכנסת וגם מחוצה לה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
עובדה שהוא לא ידע את נפשו את ליברמן

ולא העלה על דעתו שקמפיין לציבור הרוסי ביום האחרון של התעמולה של בחירות אפריל יעלה לו בצורך לגרור את המדינה לבחירות אחרי בחירות בלי יכולת להרכיב ממשלה אחרי שני מערכות בחירות.
 

סטילהוק

New member
כי ליברמן היה שותף שלו וקרש הצלה בכל מערכת בחירות

עד שהוא בגד גם בו ותקע לו סכין בגב, וליברמן זה לא בן אדם שסולח על סכין בגב. הוא מהסוג שנוקם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הסכין בגב זה קמפיין לציבור הרוסי

כשלפי הסקרים ליברמן מתנדנד סביב אחוז החסימה, או שליברמן צודק וביבי פוצץ את פרשת השחיתות שרוב המעורבים הראשונים בה היו אנשי ישראל ביתינו?
 

Berethor

New member
אחרי הבחירות האחרונות נתניהו חשש מכך שבנט יעזוב אותו

זאת הסיבה שנתניהו מינה את בנט לשר ביטחון, לפני זה הוא לא הסכים למנות אותו לשר ביטחון.
 

סוהי 7

New member
מעניין למה שמאלנים קיצונים מתערבים בנעשה אצל שנואי נפשם

שמאלנים קיצונים שונאים את הדתיים הלאומיים ומתעבים את החרדים ובזים לדתיים באשר הם.אבל בימים אלה מתנהלת מערכת בחירות.נאמרים דברים ונעשים מעשי תחבולה פוליטיים שלא מעידים על תמיכה רעיונית בקבוצה זו או אחרת ורק שיקולי גיוס התמיכה הפוליטית וריבוי המנדטים קובעת,וזה נכון לכל הצדדים.
הרשימה הערבית מורכבת מארבע מפלגות יריבות אידיאולוגית,כמוהם נראה החיבור בין הורוביץ,לוי אבקסיס ופרץ,וכמובן שכחול לבן מורכבת מאנשי ימין מובהקים,ימנים מתונים,אנשי שמאל מתונים ותומכי האידיאולוגיה של מר״צ.
כלומר,לצורך הצלחה בבחירות וחיזוק המעמד בכנסת נעשים שידוכים על בסיס הכדאיות הפוליטית.זה מלאכותי אבל לגיטימי ומקובל.
״הקורבנות״ הם האזרחים המצביעים עבור מפלגות הכלאיים האלה בלי סיכוי להגשים את מה שהם קיוו לו.
 

ספי111

New member
מיהם השמאלנים הקיצונים וכמה מהם מפריעים לחייך שאתה

מתעסק איתם?
הציונות הדתית מנסה לגייס לשתלט על המרחב הציבורי ולהכתיב לכולם איך לחיות. לכן ההתנגדות .
 

סוהי 7

New member
שמאלנים קיצונים כמו ימנים קיצונים קל לזהות גם כאן בפורום

אני מגיב לקיצונים מפני שאני נגד קיצוניות באשר היא.והפעם זו קיצוניות מצד שמאל.אגב,הציונות הדתית מנסה,כהגדרתך להשתלט על המרחב בערך כמו שהשמאל מנסה להשליט את עמדותיו הפרו ערביות והאנטי ישראליות על אותו מרחב.הקיצונים בשני הצדדים מתבלים את האידיאולוגיות שלהם בכמות שינאה המהווה את הרוב בהרכב אותן אידיאולוגיות.והשינאה היא בעיקר האחד את משנהו.
 

ספי111

New member
אתה יוצר מושגים חדשים לקיצוניות ולמרחב הציבורי.

אתה גוזר גזירה שווה בין תמיכה במדינה דמוקרטית ששומרת על שיוויון זכויות אזרחי לכל אזרחיה בלי הבדל דת גזע ומין לאלה שמנסים לקדם גאולה שסופה מדינת הלכה
הדרת נשים וחיזוק הכפיה הדתית.
כולם שונאים את כולם. צריך להשלים עם זה עד שנתניהו ילך הביתה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זאת הסיבה שבנט הקים את הימין החדש

אבל לא רק שלא זכה למחמאות אלא נאלץ לחזור אליהם כי לא עבר את אחוז החסימה וגם על בנט ושקד יורדים לא פחות מאשר על סמוטריץ' ורפי פרץ. וגם דניאל הרשקוביץ' לא זכה למחיאות כפיים על הסובלנות וליברליות, אולי על כך שהסתפק בתפקיד שר המדע והחלל כשהמפלגה קיבלה 3 מנדטים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני רואה הבדל בין חד"ש לבל"ד רק ברטוריקה ובטקטיקה

אבל מבחינת רעיונות אני לא רואה הבדל. שתיהן מפלגות אנטי ציוניות שתומכות בזכות השיבה של פליטי 1948 ומתנגדות לחוק השבות, שתיהן נגד הדגל וההמנון. שתיהן בעד הסדר בגבולות 1967 ושתיהן בעד כלכלה ריכוזית סוציאליסטית. אז לדעתי בין איימן עודה ואנשי בל"ד יש אפילו יותר משותף מאשר בין בנט לסמוטריץ'.
 

ספי111

New member
אבל אתה רואה הבדל בין בנט לסמוטריץ?

אתה ,כמובן,משקר .
המפלגות האלה התחברו על בסיס טכני באשמת ליברמן והליכוד.
לכם אין בעיה לשבת עם מפלגות שמתנגדות לציונות .
אני לא רואה פסול במי שמחפש הימנון ודגל שיוכלו ליצג גם אותו כאזרח המדינה.
כל אדם הגון שמבין מהי האפשרות הטובה ביותר עבור ישראל,תומך בהסדר עם הפלסטינים שיאפשר להם להקים מדינה שלהם.
 

קצה

New member
ניתוח שגוי שלך

נתניהו קרוב יותר לציונות הדתית מאשר לחרדית
זה בסך הכל חוסר אמון בהנהגת קדימה
לא סוד שביבי לא אוהב את בנט/שקד
 
למעלה