חיבוקים וקיטורים לתחילת השבוע

miri292

New member
די עם ה"בקרוב אצלכם" כבר!!

אז הייתי בברית של חברה ממש קרובה ושמודעת לנסיונות שלנו. וכל שניה שמעתי רק בקרוב אצלכם. ממנה מבעלה מהסבתות ומאנשים זרים לגמרי..כאילו מה אנשים חושבים שהם יגידו את זה וזה יקרה!! ומישהו גם הרשה לעצמו לשאול: נו מה איתכם? יש איזה ילד בדרך? אך...העצבים...חייבת להבין מאיפה בא הבקרוב אצלכם?
 

cookiii

New member
צריך ריאות ענקיות כדי לעמוד בכל ה"בקרוב אצלכם"

הרבה הרבה אויר וסבלנות.
 

FayeV

New member
כן, מוכר...

לצערי לא מצאתי דרך טובה להגיב לזה, פשוט לנסות להבליג ולהתעלם.
 

נושקית3

New member
אני בד"כ

כשאומרים לי דבר כזה אני בזמן האחרון סיגלתי לעצמי את גישת השתיקה וההתעלמות. אומרים לי משהו כזה רני מחייכת את החיוך הכי טוב שלי ופשוט שותקת. ומנסה להחליף נושא/להיעלם
 

FayeV

New member
תגידו, זה רק אני או ש...

חצי מנשות מדינת ישראל בהריון?! כל כמה ימים אני שומעת\מגלה על עוד אישה שאני מכירה שנכנסה להריון. הייתי מצפה שעם כל ההורמונים האלו מסביבי גם אני כבר אכנס לסטטיסטיקה.
 

Kasey

New member
אפילו המדקרת שלי בהריון מתברר...

היא אחלה, אבל לא היה לי קל כשחלפה על פניי הריונית כשהגעתי, וכשהבנתי שגם היא בהריון.
 

blacky10

New member
נדמה כאילו

זה לא חצי מנשות ישראל, אלא תשעים אחוז!!!!!
 

Babywish

New member
ווואאאי ממשש!!!

משפחה, חברים, בעבודה, ברכבת, ברחוב!!! כל יום ובכל סיטואציה... חח
 

Kasey

New member
אני לא יודעת אם זה המצב או ההורמונים

אבל די בדאון... לכאורה הייתי אמורה להיות שמחה שאנחנו עושים משהו, וגם התחלתי דיקור היום. המדקרת הייתה מאוד נחמדה ומקצועית. ונראה לי שהרבה אנשים מתקשים להבין את הקושי... יש לי חברות שפשוט מבטלות אותו כי לא רוצות להתמודד ולהכיל, מעדיפות להגיד לי "אז מה", "העיקר שאת מטפלת בזה" וכו', ואני רציתי קצת אמפתיה. גם עם הצד הגברי היה לי קצת קשה הערב - כמו גבר קלאסי, תמיכה מעשית נהדרת, רגשית לפעמים נהדרת גם כן, ולפעמים לוחצת על כל הכפתורים הלא נכונים...
אני גם לחוצה מכל ההתארגנות סביב ההזרעה. ביום רביעי מעקב זקיקים ראשון, אצטרך לרוץ משם לעבודה ואיכשהו לשלוח למרפאה בפקס את תוצאות הבדיקות שיהיו באינטרנט... ולקבל הנחיות חדשות ומקווה שלא יפריע הסופ"ש הזה שנתקע באמצע... אהיה הרבה יותר רגועה כשההזרעה תהיה מאחורינו.
המדקרת, חוץ מזה שצלל לי הלב כשראיתי שגם היא בהריון (מה לעשות, קשה לי, אף על פי שהיא באמת מקסימה ושיהיה לה כל הטוב שבעולם) הייתה נהדרת. היא גם אמרה לי לזכור שהכול בסדר ושזה יקל עליי פסיכולוגית, כי הרי התחלנו טיפולים מוקדם ולא כי יש משהו שנחשב לבעיה... ושלחץ זה לא סיבה, בעולם השלישי כל הזמן נכנסים להריון ובכלל כל הזמן יש בחיים לחץ, גם בהריון ואחרי לידה... והכי טוב, וזה באמת משפט מחזק למרות שהוא גרם לי לרצות לבכות, אבל בכי משחרר כזה כשנוגעים בדיוק איפה שכואב:
"הכול בסדר. את תהיי אמא. את תהיי אמא רוב החיים שלך".
והחלק האחרון הכי נגע בי, כי זה התסכול הגדול והמקום שהכי כואב לי כבר שנים - שאני עוד לא אמא למרות שמזמן הייתי אמורה/רוצה להיות. וזה הזכיר לי שעוד יהיו לי הרבה הרבה שנים להיות אמא אפילו שאני כבר כל כך הרבה זמן עוד לא.
 

cookiii

New member
אני זוכרת את המעבר לשלב הבא

אחרי שנה של ניסיונות הגענו לרופא פוריות ואני הרגשתי ממה בדאון.
כל העידודים שבעולם לא עזרו באותו הרגע. מצד שני אחרי שיחה עם הרופא נרגעתי לחלוטין. ה
בנתי שאחרי שנסיים עם הבדיקות כל התהליך הזה כבר לא בשליטתי ואני חייבת לשחרר ולתת לו לעשות את העבודה.
ועוד אחד
לשניה שאחרי.
 

Kasey

New member
תודה, נראה לי שאני עדיין לא מרגישה

שהאחריות ירדה ממני, עוד צריך לרוץ לבדיקות ואחרי התוצאות וכו'... כשהטיפול יהיה מאחוריי אהיה יותר רגועה במובן הזה.
אני מניחה שהדאון זה כי קשה (אולי גם ההורמונים), ולא תמיד אני מצליחה לקבל תמיכה כמו שציפיתי (יש מי שנהדרים בזה ויש מי שפחות, וזה העלה עוד כל מיני דברים שקשורים ליחסים בין אישיים). נקווה שיהיה טוב.
 

cookiii

New member
מידי פעם כדאי לקחת צעד לאחור ולבדו

אנחנו לא מגזימות. במיוחד בציפיות שלנו מאחרים. אני מספרת לך את זה עכשיו כדי שלא תאבדי חברים בלהט הרגע. לא כולם יודעים לפרגן ולתמוך.
 

Kasey

New member
אני לא חושבת שהגזמתי בציפיות

מחברות רציתי קצת אמפתיה אבל נראה לי שבעיקר קל להן להתעלם מזה שזה קשה כי הן לא רוצות להכיר בזה. ואני לא מתפרצת על אנשים בלהט הרגע או משהו... אפילו לחברה שלא באה לחתונה שלי והתנהגהממש מזעזע סלחתי בסוף. היה לי יותר קשה דווקא עם בעלי אתמול, כמו שיהיה טוב כותבת הם לא כ״כ רגשיים...
 
טיפול ראשון הוא בהחלט מסחטה ריגשית קשה...

אין מה להאשים את ההורמונים עצמם.... זה כל המסביב... לגבי הזוגיות והחצי, צריך להבין שרוב הגברים לא מסוגלים לבין לעולם את התחושות שלנו מה לעשות? אין להם רחם ואין להם שחלות ובגדול הם קצת פחו מחוברים לצד הרגשי שלהם, יש מי שיותר ויש מי שפחות....הם די טובים בלעזור טכנית עם כל הדברים ומידי פעם יודעים גם לעודד, בגדול אני חושבת שה מאזן אותנו, תחשבי על שתי פצצות רגש הורמונליות... זה יכול להיות מסוכן
לדעתי צריך הגיד להם מה הציפיות שלנו וגם לקבל את זה שהראש שלהם פועל אחרת משלנו ולא לתת לזה חס וחלילה להשפיע על הזוגיות... זו רק התמודדות נוספת בחיים.
לגבי הסביבה, אני למדתי שמי שלא עברה/ חוותה את זה לעולם (!!!) לא תבין. זה לא הופך אותה לאדם רע ולא מתחשב אבל אי לה שום דרך לתמוך ולעזור כי אין לה שמץ של מושג מה עובר עלייך.... אני בחרתי פחות לשתף את מי שלא הייתה בעולם הזה, ככה גם אין לי ציפייה ממנה לכלום... ולשמחתי (ולצערי) יש לי די הרבה חברות שבתוך העולם הזה, חלקן עדיין בתהליך, חלקן בהריון חלקן כבר חובקות ילד ואפילו חזרו לסבב לילד שני... חלק מהחברות רכשתי גם במהלך הדרך (אפילו בזכות הפורום הנהדר הזה), הן מבינות אתי, מזדהות עם התחושה של ה ups and downs שהכל תלוי באייך היתה הבדיקה / המעקב / תוצאת הבטא/ הכפלת הבטא וכו' ... אז תתקרבי לחברות שמבינות אותך.
לגבי הפרוצדורה, מסתדרים!!! פשוט מסתדרים...
אז יקירה קחי נשימה עמוקה, יש ימים קשים זה לגיטימי לגמרי אל תיהי קשה עם עצמך....
 

Kasey

New member
את כ״כ צודקת

אין ספק שבדברים טכניים התמיכה מהבעל נהדרת, אבל עם כל כמה שהוא רוצה גם כן אני לא חושבת שהוא מבין איך אני מתכווצת כל פעם שאני רואה אישה בהריון, באיזו רמה זה קשה וכואב לי כרגע. אין לי עוד חברות שנמצאות במצב הזה, אבל את מבינה, והבנות שכאן.
תודה
 

Kasey

New member
ורציתי להגיד שוב תודה

על כל מה שכתבת. הייתי קודם בעבודה ועניתי בקיצור, אבל זה מאוד מחזק ומעודד. אני מניחה שהפרוצדורה מרתיעה כי זה חדש ואני חוששת לפספס את המועד המתאים להזרעה. נקווה שהזקיקים יתחשבו בי... מחר בבוקר הולכת לבדוק מה שלומם.
 
שמחה לעזור


אין סיבה לפספס את ההזרעה... נכון שזה טיפול ראשון ואי אפשר לדעת אייך הגוף יגיב וגם הרופא לומד להכיר את התגובות שלך להורמונים אצל כל אחת זה אחרת... יהיה בסדר! וגם אם ההזרעה לא יוצאת מדוייקת בגלל הסופ"ש אין אצלכם שום בעיית זרע מה שאומר שאין שום יתרון להזרעה על פני קיום יחסים.... אז בכל מקרה תתגברו בבית לפני ואחרי!
בהצלחה יקירה! תעדכני מחר אחרי המעקב....
 

Kasey

New member
תודה רבה! מקווה שהזקיקים מתנהגים יפה

ולא מבייצים סופר מוקדם ומצד שני מתכוננים יפה
 
למעלה