אירוח בנושא אופניים חשמליים

דגלמנגה

New member
הגבלת מהירות ע"י הגבלת הספק ל-250W מתאימה למישור החוף

במקומות הרריים, כדוגמת ירושלים, ההספק המוגבל הנ"ל לא סוחב בשום עליה.
מחוקק אחראי, צריך לדעת להפריד בין מהירות לבין הספק מנוע, ובין אלה לגיל הרוכב.
נושא הגיל כבר קיים באופנועים וקטנועים, המונעים בעזרת בנזין. אין שום סיבה מדוע שלא יורחב גם לדו-גלגליים המונעים בעזרת חשמל. בסופו של דבר, לא סוג הדלק קובע את גיל הרוכב, אלא עוצמת המנוע. מבחינת המהירות - גם כיום, לא כל כלי הרכב רשאים לנוע בשטח בנוי באותה מהירות.
אם ממילא יש כוונה להכניס את נושא הביטוח והרישוי, לתחום האופניים החשמליים, מן הראוי לאפשר שימוש במנועים בעלי הספק גבוה מ-250W ולהחיל אכיפה הן לפי גיל הרוכב והן לפי מהירות כלי הרכב.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
שתי שאלות

1. איך שוטר או פקח אמורים לזהות רוכב אפניים ובאיזו מידה מותר להם לעכב או לעצור קטין לצורך זיהוי, במידה ומעכבים אותו לתחנה מי אחראי לאפניים שנשארות בשטח (כשמעכבים נהג רכב הוא נועל את הרכב לאחר שמחנה אותו במקום בטוח בסביבה)
2. האם בהזדמנות זאת יאכפו גם על אפניים רגילות את האיסור לחצות כביש במעבר חציה?
 
אכיפת חוקים לרוכבי אופניים

שלום,
במידה וילד עובר על החוק זה לא שונה מעבירה אחרת שהיה יכול לבצע
ושוטר היה מעכב אותו.
יש אופציות נלוות שהשוטר או הפקח יזהה אותו ( יצירת קשר עם ההורים ועוד)
כל עבירה שתסכן אחרים תאכף בצורה כזאת או אחרת.
 
למעלה