זה מתחיל להיות מפחיד

אבנר ג2

New member
היסטוריה זה גדול עליך הא.....

יהיה לך קל יותר בפורום מוכרי החמוצים
 
את העם היהודי לא היה צורך להמציא!!!

הוא קיים כבר איזה 3000 שנים!!!!

לעומת זאת אותך ואת "העם הפלשטיני" השיקרי שלך
מחפשים עד היום איך "להצדיק" בכוח את שקר קיומכם
הארור והמיותר!!!
 
אתה עומד בראש וועדת הקבלה של "פורום מוכרי החמוצים"

שאתה כל כך עסוק בלגייס לשם משתתפים???.....


אתה התלבשת בכוח על התפקיד?
או שנבחרת לשמש בו בדרך "דמוקרטית"..... ?
 

ה כ ל

New member
ביבי שקרן

נתניהו מתלונן על תקשורת מזויפת - אבל תעשיית הפייק והשקרים שלו פורחת
מהפכת הפייק ניוז אולי הכי מתאימה לנתניהו מכל המהפכות של העשור האחרון. הוא והצוות שלו מלהטטים בשקרים כאילו היו לוליינים בקרקס
&nbsp
עודכן ב: 23.09.2017 15:06
&nbsp
רותם שטרקמן
&nbsp
https://www.haaretz.co.il/tmr/1.4457743
&nbsp
&nbsp
&nbsp
בנימין נתניהו. תמיד שמח להפריד ל"אנחנו" הטובים ו"הם" הרעים
&nbsp
&nbsp
"הם לא רוצים שתדעו" — זאת היתה הכותרת המצוינת של הפוסט הכמעט אחרון של ראש הממשלה בנימין נתניהו בשנת תשע"ז. כותרת מצוינת, אבל בלי כמעט מלה אחת של אמת. הכל פייק. 50 שניות של שקרים. אבל זה היה חזק ועבד טוב והכניס את התקשורת למגננה וגם צבר הרבה לייקים. כמה? 10,000. כ–145 אלף צפיות, 4,000 שיתופים ו–1,000 תגובות. אנד קאונטינג. בשיא ביקורו המדיני ("ההיסטורי") בדרום אמריקה מתעסק האיש שתמיד שמח להפריד ל"אנחנו" (הטובים) ו"הם" (הרעים) עם כמות הסיקור של מפעלותיו - כמה מדברים עליו ומי אומר מה ולמה, במקום שפשוט יעשה את העבודה שלו וינהל מדינה.
&nbsp
נתניהו השווה - בישראל (המקום שבו פועלת תעשיית הדכדוך): "שידור חי - אפס. כיסוי תקשורתי - כמעט אפס", ואילו בדרום אמריקה (מקום שבו נותנים כבוד למנהיגים ורעיותיהם): "שידורים חיים לרבע מיליארד בני אדם". כדי להוכיח אמינות הוצגו בפוסט ארבעה (4!) דיווחים טלוויזיוניים של מגישים במהדורות החדשות המקומיות ועוד ארבע (4) תמונות סטילס שבהן נצפה לוחץ יד למנהיגים זרים. איך יוצא מזה שידורים חיים לרבע מיליארד איש? איך זה מוכיח משהו? לא ברור.
&nbsp
הפעם, מכיוון שהשקרים היו כל כך בוטים, כבר למחרת בבוקר הוציאה יפעת מחקרי מדיה הודעת מעקב שלפיה הביקור של נתניהו באמריקה הלטינית סוקר ב–20 כלי התקשורת המובילים בישראל ביותר מ–270 אייטמים (30 אייטמים בעיתונות, 70 באתרי האינטרנט, 100 בטלוויזיה ו–70 ברדיו).
&nbsp
לדברי יפעת, הסיקור כלל גם שני אייטמים בשערי העיתונים ("ידיעות אחרונות" ו"ישראל היום") ושני אייטמים פותחים במהדורות החדשות (ערוץ 2 וכאן). בתגובה לתלונה על היעדר השידורים החיים הזכירו ביפעת שבשל הפרש השעות בין ישראל לדרום אמריקה, התקיימו רוב אירועי הביקור בשעות הערב והלילה, דבר שמנע למעשה שידורים ישירים שלהם בערוצי הטלוויזיה. אבל תחנות הרדיו הארציות, ששעות הבוקר הן הפריים־טיים שלהן, סיקרו בהרחבה את אירועי הערב והלילה הקודמים במבזקי החדשות ובתוכניות האקטואליה. בדיקת יפעת בכל כלי התקשורת (ולא רק 20 הגדולים) העלתה ש"כמעט אפס סיקור" אצל נתניהו זה בעצם 770 אייטמים.
&nbsp
חדשות 2, ששלחו כתבת למשלחת לדרום אמריקה (דפנה ליאל) וכתבת לניו יורק (דנה ויס), הגחיכו עוד יותר את הפוסט של נתניהו, כשהראו סרטון ערוך של הכתבים והמגישים שלהם (כולל יונית לוי) מגלגלים את השם "ראש הממשלה בנימין נתניהו" יחד עם המלים "ביקור", "מדיני", "היסטורי", "ראשון", "חשוב", "ארגנטינה", "קולומביה" ו"מקסיקו". התוכנית "חי בלילה" עם נדב בורנשטיין ערכה סרטון משל עצמה, הפעם עם דיווחים לא רק מערוץ 2, אלא גם מכאן ומערוץ 10 (שלא שלחו כתב, דבר שגרר תלונות של עוזרי רה"מ), והראתה שאפילו צופי ירון לונדון שמעו אותו מדווח על הביקור. ובקיצור, "הם לא רוצים שתדעו" התברר כשקר גס.
&nbsp
&nbsp
האם נוכח ההפסד בנוק־אאוט התנצל נתניהו בפני התקשורת שאותה השמיץ? האם הוא תיקן משהו? אולי הוריד את הפוסט, כמו שיאיר הון מחק את הפוסט המטורלל שלו שבוע קודם? מה פתאום. השקר המשיך להתגלגל, כמו שאר השקרים בתעשיית הפייק שסביב ראש הממשלה. תעשייה שנהנית מהקרדיט שנותן הציבור באופן בסיסי לראש ממשלה בישראל, ועוד אהוד וותיק כמו נתניהו, שיש לו מיליון עוקבים בטוויטר ו–2 מיליון עוקבים בפייסבוק. זאת, בניגוד לתקשורת, שבה הולם נתניהו בשנים האחרונות ומכרסם באמינותה, ושבעבר גם היא פישלה והיתה חד־צדדית מדי.
&nbsp
איך החליטו בכלל בסביבת נתניהו להוציא פוסט כזה? ישבו החבר'ה בלובי של איזה מלון נחמד בבואנוס איירס, משועממים אחרי הסטייקים של ארוחת הערב, ואמרו: "בואו ניכנס בתקשורת, מזמן כבר לא רבנו אתה"? אולי זה היה בכלל חלק מהלו"ז שנקבע מראש לביקור? כך או כך, בטוח שנתניהו חתם על הפוסט בלי לבקש לראות מספרים, וגם אף עוזר לא אמר לו: "בוא נבדוק את העובדות לפני שאנחנו משמיצים".
&nbsp
וזה מטריד, כי יכול להיות שקבלת החלטות מקוממת כזאת מחלחלת גם להחלטות אחרות, חשובות יותר. למשל, ביטחוניות. האם כך מזיזים מיליארדי שקלים מפה לשם? קונים צוללות? האם נתניהו משקר גם בפגישות מדיניות? בנאומים? האם הוא, למשל, התכוון כשהכריז בנאום בר אילן על תמיכה בשתי מדינות?
&nbsp
מהפכת הפייק ניוז אולי הכי מתאימה לנתניהו מכל המהפכות של העשור האחרון. מזה זמן שהוא והצוות שלו מלהטטים בשקרים כאילו היו לולייני כדורים בקרקס. כך עם "שלטון הימין בסכנה, המצביעים הערבים נעים בכמויות אדירות לקלפי", כך עם הקלטת הלוהטת, וכך בלא מעט שלבים בקרירה הפוליטית שלו. ומה זה השליטה שלו ב"ישראל היום" אם לא תוצר של תעשיית הפייק? והשיחות עם מו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס, שהבטיח לו "תהיה ראש ממשלה כמה זמן שתרצה ותקבל סיקור חיובי" — מה זה אם לא הפייק הגדול בתולדות ישראל? אבל אין ספק, כשיש פייסבוק וטוויטר, ויש דוגמה מטראמפ מעבר לאוקיינוס, מלאכת השקרים קלה בהרבה. כך אפשר מצד אחד ליילל על התקשורת המזייפת ומצד שני לזייף בעצמך פי כמה.
&nbsp
https://www.haaretz.co.il/tmr/1.4457743
&nbsp
_________
 
מה הקשר לדיון?

ואם ביבי "שקרן" וכזה "שקרן" מועדף בגדול על ה"אלטרנטיבה" השמאלנית/תבוסתנית, מה זה אומר על האלטרנטיבה?
1. או שהיא גרועה יותר משמעותית מ"שקרן"
2. או שהציבור ברובו לא רואה את ראש הממשלה שלנו כ"שקרן" כפי שאתה רואה אותו.

מה נכון?
 

ה כ ל

New member
כשתעיר לציצים על ״קשר לדיון״, אז אשקול להתייחס להערתך...

העובדה שביבי שקרן מפחידה.
&nbsp
״זה מטריד, כי יכול להיות שקבלת החלטות מקוממת כזאת מחלחלת גם להחלטות אחרות, חשובות יותר. למשל, ביטחוניות. האם כך מזיזים מיליארדי שקלים מפה לשם? קונים צוללות? האם נתניהו משקר גם בפגישות מדיניות? בנאומים? האם הוא, למשל, התכוון כשהכריז בנאום בר אילן על תמיכה בשתי מדינות?״
 
אולי הוא התכוון ל'ציצים' של הסמאלנית שאיתו?


או אולי מדובר בציצי הקוקסינל שאית*ה*?
 

Ron W

New member
הימין מתוסכל למה המפציצים לא חגים מעל יו"ש ועזה

בינתיים מי שחוגג עליהם מזל"ט עלוב של איראן שבזבז טיל פטריוט
אנחנו לא שווים יריקה אפילו סוריה מעניינת את הרוסים יותר
איך המלחמה ברחה לסוף העולם אחרי כל מה שניסו לעורר קצת "אהבה"?
אפילו הוריקנים להעניש את הסמולנים עברו לימנונים הגנבים בפורטוריקו
אין אלהים
 
למעלה