114 במילה אחת- מריצה
קמי פשוט מעלה את הסדרה לרמה אחרת. וספציפית בפרק הזה, הסצינות שלה היו היחידות שעניינו אותי.
 
קודם הריב עם מיה שהחזיר קצת לאווירה של העונה הראשונה
אני אומנם מאוד אוהבת איך שהקשר שלהן התפתח ואת החברות שצומחת ביניהן עכשיו, אבל היריבות שלהן היתה ממש כייפית ונחמד לקבל עוד קצת מזה. אהבתי גם שלא עשו את זה בצורה תקועה ולא שייכת אלא דרך השקר של פבלו ככה שזה גם התאים לסיטואציה שמריצה חשבה וגם לא חיבל בקשר הטוב שלהן כי זה אשמתו.
 
התלהבתי גם שהיה סצינה חמודה של מנואל ומריצה ביחד, רק הציק לי שלקח לו כ"כ הרבה זמן לשכנע אותה שהם לא רוצים להוציא אותה מהלהקה ורק כשהוא אמר לה מפורשות שפבלו שיקר נפל לה האסימון. כאילו, זה לא ברור מאליו מעצם העובדה שמנואל מכחיש את הגרסה שלו? טוב נו, למה אני מצפה? סה"כ מריצה מתנהגת כמו מריצה, לא קולטת כלום. די הגיוני שמנואל היה צריך לאיית לה.
 
ואיזה כיף שהיא רצתה לחזור סוניה! כמו ילדה קטנה שמחפשת איזה הורה יותר לצידה
היה יותר נחמד א קולוצ'י לא היה שם באותו הרגע וסוניה היתה מגרשת אותה כי היא באמת מאמינה שזה הדבר הנכון ולא כדי להתחמק.
 
אח"כ מריצה בוכה ונזכרת בשקרים האחרונים שסיפרו לה ומרגישה שכל העולם נגדה
אגב, בשלב הזה בערך יש את הסצינה שבלאס מסביר לסול שהוא לא רוצה להסתבך בעוד רומן כדי שלא יפטרו אותו. מה שאומר שבזמן שמריצה הספיקה לדבר עם מנואל, לעבור בחדר של פבלו, לנסוע לסוניה ומשם לחזור לאנדרדה- במשך כל הזמן הזה בלאס וסול דיברו(?) בחדר המורים!
 
ובחזרה למריצה, אהבתי אפילו את הסצינות עם אנדרדה - העדינות, גישושים הדידיים, פתיחות הדרגתית (רק מאיפה מריצה יודעת לאפות פתאום?!?!), ככה צריך לעשות התקרבות! וגם כשהיא יצאה מול פבלו איך שהיא התייחסה למצב... וכמובן גם השיחה עם פבלו בפרטיות...
רק לא ברור לי אם פיספסתי משהו, או שהזניחו את הפרט הלא חשוב הזה: למה פבלו חיפש בדחיפות כזאת את אנדרדה?!? (ואז שכח מזה בכלל אחרי שגידו סיפר לו על הדיסקים)
 
 
קמי פשוט מעלה את הסדרה לרמה אחרת. וספציפית בפרק הזה, הסצינות שלה היו היחידות שעניינו אותי.
 
קודם הריב עם מיה שהחזיר קצת לאווירה של העונה הראשונה
 
התלהבתי גם שהיה סצינה חמודה של מנואל ומריצה ביחד, רק הציק לי שלקח לו כ"כ הרבה זמן לשכנע אותה שהם לא רוצים להוציא אותה מהלהקה ורק כשהוא אמר לה מפורשות שפבלו שיקר נפל לה האסימון. כאילו, זה לא ברור מאליו מעצם העובדה שמנואל מכחיש את הגרסה שלו? טוב נו, למה אני מצפה? סה"כ מריצה מתנהגת כמו מריצה, לא קולטת כלום. די הגיוני שמנואל היה צריך לאיית לה.
 
ואיזה כיף שהיא רצתה לחזור סוניה! כמו ילדה קטנה שמחפשת איזה הורה יותר לצידה
היה יותר נחמד א קולוצ'י לא היה שם באותו הרגע וסוניה היתה מגרשת אותה כי היא באמת מאמינה שזה הדבר הנכון ולא כדי להתחמק.
 
אח"כ מריצה בוכה ונזכרת בשקרים האחרונים שסיפרו לה ומרגישה שכל העולם נגדה
אגב, בשלב הזה בערך יש את הסצינה שבלאס מסביר לסול שהוא לא רוצה להסתבך בעוד רומן כדי שלא יפטרו אותו. מה שאומר שבזמן שמריצה הספיקה לדבר עם מנואל, לעבור בחדר של פבלו, לנסוע לסוניה ומשם לחזור לאנדרדה- במשך כל הזמן הזה בלאס וסול דיברו(?) בחדר המורים!
 
ובחזרה למריצה, אהבתי אפילו את הסצינות עם אנדרדה - העדינות, גישושים הדידיים, פתיחות הדרגתית (רק מאיפה מריצה יודעת לאפות פתאום?!?!), ככה צריך לעשות התקרבות! וגם כשהיא יצאה מול פבלו איך שהיא התייחסה למצב... וכמובן גם השיחה עם פבלו בפרטיות...
רק לא ברור לי אם פיספסתי משהו, או שהזניחו את הפרט הלא חשוב הזה: למה פבלו חיפש בדחיפות כזאת את אנדרדה?!? (ואז שכח מזה בכלל אחרי שגידו סיפר לו על הדיסקים)